quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja![]()
Ik heb m'n C1000 kaart vol, wat zat er ook allemaal weer in?
ha gezellig ynsquote:Op woensdag 29 juli 2009 18:44 schreef Ynske het volgende:
k kom hier ook eens meekijken
@nokwanda, wat gaaf een paarse pui! ben benieuwd naar de plaatjes als t klaar is
Tis een ze en tis opvang maar ik gok dat ze een blijvertje is hoorquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:31 schreef draculettetje het volgende:
oh-oh ik had even helemaal gemist dat je kees erbij had? Als opvang of blijft ie?
En verder?quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Chocoladekauwgum en meer van zulke overbodige meuk die ze aan de straatstenen niet kwijt kwamen
ow een ze, sorryquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis een ze en tis opvang maar ik gok dat ze een blijvertje is hoor
Thnx!quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:43 schreef Ynske het volgende:
wat een schatjes Oh-oh
Ik zou ook zo graag weer een hond hebben, vroeger een duitse en later een mechelse herder![]()
gehad.
eerst maar eens een appartementje voor mij en Saar (knijn) zoeken
he dracu
quote:
quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Thnx!
Nou, bied die shoot aan en ik doe een goed bod en je mag met die van mij kroelen!
![]()
Ik heb nu al nachtmerries van hoe ik ze alle 5 samen op de kiek moet krijgen voor de kerstkaart van dit jaar
oh-oh d'r hondjes zijn ook gewoonquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:43 schreef Ynske het volgende:
wat een schatjes Oh-oh
Ik zou ook zo graag weer een hond hebben, vroeger een duitse en later een mechelse herder![]()
gehad.
eerst maar eens een appartementje voor mij en Saar (knijn) zoeken
he dracu
Nou, laat mijn honden los bij jouw katten en je krijgt kick ass coole actiefoto's heurquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |