quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon zelf die valium slikken en chillen
No problem.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:42 schreef Qwea het volgende:
Ooh, Greys, Ing, Oh-Oh, hara, Drac, en de rest... ik wil jullie even bedanken voor de adviezen enzo van gisteren avond in mn castratie topic
Fuck wat was ik in paniek
quote:
[taalneuroot] Het mag officieël met dt, maar dat is heel ouderwetse spelling. Zou ik zelf niet gebruiken. [/taalneuroot]quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is gebiedende wijs en dan moet het weer zonder t.
Echt. Da's heel irritant en lastig, maar het is echt zo!
Náárling dat je er bent!quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Greys kan je wel iets over gebiedende wijs vertellen.
Dat mag je zelf doen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oeh, en voor charlie een kusje op zn snuit. Daar bij zn snor,want dat kriebelt
Ik snap dat je enthousiast bent, maar NIET gaan lopen spammen in andere topics!quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Mop, wil je eerst nog van 'donatuur' --> donateur maken?
En WORDT mag zonder T, dus WORD
En dan is ie prachtig!
We moeten uitkijken dat we niet irritant gaan lopen spammen, maar je kunt hem in je fobo zetten, ga ik ook doen. En je kunt hem in het lopende asieltopic zetten
Hmm, de stam+t-vorm is inderdaad zo ouderwets dat het inderdaad niet meer gebruikt wordt:quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:56 schreef Harajuku. het volgende:
Volgens mij mag dat echt niet meer met dt hoor, dus bron graag?
Ja, jammer hè.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:59 schreef Ravage het volgende:
[..]
Hmm, de stam+t-vorm is inderdaad zo ouderwets dat het inderdaad niet meer gebruikt wordt:
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/924
quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:59 schreef Ravage het volgende:
[..]
Hmm, de stam+t-vorm is inderdaad zo ouderwets dat het inderdaad niet meer gebruikt wordt:
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/924
De Ganzenheuvel, vlak bij de Blonde Pater en eetcafe Stapsquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zit ff te denken hoe die straat heet, bij de Waag naar beneden ( als je met je rug naar plein 44 staat naar links ) , bij die leukere wazigere winkelstraatjes daar, en dan in t midden op dat hele kleine pleintje...
quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:27 schreef Greys het volgende:
SUSTEREN, WIL JE OPHOUDEN (nu voor de derde keer...) MET SPAMMEN?
Ik weet dat het lief bedoeld is, maar wij worden er op aangekeken.
Beperk je tot de Asieltopics! Zoals gevraagd!
We hebben hier zo'n pijpenla en suite met glas in lood deuren ertussen. Daarachter een balkon dat is dichtgemaakt, maar waar de oude pui met klapdeuren nog wel in zit. Aangezien de kamer van mijn zoon (Electro-Worm... neeheee, zo heet ie natuurlijk niet echtquote:Op woensdag 29 juli 2009 18:44 schreef Ynske het volgende:
k kom hier ook eens meekijken
@nokwanda, wat gaaf een paarse pui! ben benieuwd naar de plaatjes als t klaar is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |