Ja, echt wooooooooooooooooooooopwoop. Mên, ik moet er niet aan denken om van vrijdagmiddag tot dinsdag aan de schijt te zijnquote:Op woensdag 29 juli 2009 11:32 schreef Greys het volgende:
Wat een verslag weer van een enerverende ochtend Haar!
Oh en woopwoop for poop!
Ik zal er geen gewoonte van gaan makenquote:Op woensdag 29 juli 2009 11:35 schreef oh-oh het volgende:
Hara![]()
Je denkt aan mij![]()
Renske is echt best goed voer trouwens, ik koop t wel es op shows voor als ik een poosje weg ga met de honden en geen diepvriesvoer mee kan namen
Ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:37 schreef Susteren het volgende:
eey, ik ben bezig met een animatie waarmee jullie meer aandacht kunnen krijgen voor jullie actie. Jullie kunnen hem gewoon posten als afbeelding. Helaas is hij pas af over een uurtje, programma's hebben vertraging
'Wij' zijn niet Stichting Dierenthuis he... we doen de actie vóór zequote:
Dag of 3- 4, maar dan wel ff goed afdekken met alufolie of zo.quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zal er geen gewoonte van gaan maken
Hoe lang kan dat open in de koelkast? Ga hem niet in één keer dat helemaal geven, maar vanavond sowieso nog brokken met chicken.
[..]
Ik vind m wel lief hoor, alleen moet wordt word zijn, zonder tquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:04 schreef Susteren het volgende:
sorry dat het zo lelijk is geworden, maar sommige programma's deden het niet meer![]()
[ afbeelding ]
link: http://www.freeimagehosting.net/uploads/366ad50f87.gif
Donatuur mag ook wel een aanpassingquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind m wel lief hoor, alleen moet wordt word zijn, zonder t
Met Bob alleen ga ik een pak geitenmelk nooit op krijgenquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:07 schreef nokwanda het volgende:
Ha, stelletje taarten. Heb nog wel even tijd nodig om het vorige topic bij te lezen zodat ik nog weet waar het over gaat.
Hara: hier zijn ze dol op geitenmelk en dat mogen ze ook nog gewoon onverdund drinken ook
quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Donatuur mag ook wel een aanpassing
? Wat eigenlijk?quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:10 schreef Harajuku. het volgende:
oh-oh, op die site kun je t kopen per doos, maar ik kan nergens vinden hoeveel er in 1 doos zit, weet jij dat?
Ik keek met mn neusquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
? Wat eigenlijk?
Oooooh Renske?
Geen idee, ik koop altijd proefverpakkingen op shows.
quote:
Ik deel ze altijd met de poezen. Ik koop per week ongeveer 4 pakken van een halve liter. Dan giet ik voor heneen bodempje in de schaaltjes en drink de rest zelf op.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Met Bob alleen ga ik een pak geitenmelk nooit op krijgen
Ja en gewoon in alle topics waar ze je kennen roepen dat de mensen geld moeten geven, doe ik ook, werkt ook heel goedquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:37 schreef Susteren het volgende:
maar kan ik meehelpen door gewoon de animatie her en der te posten?
Mop, wil je eerst nog van 'donatuur' --> donateur maken?quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:37 schreef Susteren het volgende:
maar kan ik meehelpen door gewoon de animatie her en der te posten?
Het is gebiedende wijs en dan moet het weer zonder t.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:38 schreef Susteren het volgende:
ps. het moet volgens mij wél met dt, want het gaat over iemand anders, dus komt er een t bij de ik-vorm
Nee het is de gebiedende wijs , die is in de ik - vorm.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:38 schreef Susteren het volgende:
ps. het moet volgens mij wél met dt, want het gaat over iemand anders, dus komt er een t bij de ik-vorm
Greys kan je wel iets over gebiedende wijs vertellen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:38 schreef Susteren het volgende:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:39 schreef Susteren het volgende:
okeey, ga ik doen![]()
mag trouwens van mijn ouders ¤10 overmaken
Zelfs Greys doet dat wel es fout dus het kan de beste gebeurenquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Greys kan je wel iets over gebiedende wijs vertellen.
het is echt word met een d.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:38 schreef Susteren het volgende:
Ik zit ff te denken hoe die straat heet, bij de Waag naar beneden ( als je met je rug naar plein 44 staat naar links ) , bij die leukere wazigere winkelstraatjes daar, en dan in t midden op dat hele kleine pleintje...quote:
Volgende keer gewoon zelf die valium slikken en chillenquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:42 schreef Qwea het volgende:
Ooh, Greys, Ing, Oh-Oh, hara, Drac, en de rest... ik wil jullie even bedanken voor de adviezen enzo van gisteren avond in mn castratie topic
Fuck wat was ik in paniek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |