Ik neem aan dat jullie me gemist hebben, dus ik zal even een verslag maken.
Ik was boodschappen aan het doen! Oh, en fietsen met 12 pakken water + de rest is níet grappig

. Maar goed, boodschappen zijn niet boeiend. Ik ging als eerst bij de Pet's Place langs, Bob doet namelijk een moord voor koffiemelk, dus ik dacht aardig als ik ben "Dan haal ik wel kattenmelk!" En dat heb ik dus gedaan. Maar, zo snel stoppen mijn verhalen nooit, ik vroeg Pet's Place chickie nog om lichtverteerbaar vleesspul voor de hond, zo uit zo'n blik of zo. Want het hondje is toch oh zo zielig dus die gaan we even blij maken! Toen kwam ze aanzetten met Renske? Dat was dan beter want dat was gewoon versvlees bla bla. "Net zoals Prins/Prince? en Carnibest?" Ja! zei ze volmondig, alleen hoeft dit niet in de vriezer. Het eerste waar ik aan dacht was "Haha! Pluspunten van Oh-oh,

."

!!! Maar nu is 't zeker geen degelijk merk of zo, hmm?

.
Oh ja, vanochtend was het niet veel poep maar al wel meer richting drol

Weg diarree, weg spuitpoep, woopwoop! Hij zit wel ontzettend veel te plassen trouwens, maar dat zal wel door de pillen kunnen komen, right?
Jazz moest weinig van de melk hebben trouwens. Een paar likjes en toen was de lol er wel vanaf dus ben maar gelijk doorgelopen naar boven, en Bob had het zo op

Na het Talking Cats debacle lijkt hij me nu toch wel weer héél leuk te vinden.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.