Ik keek met mn neusquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
? Wat eigenlijk?
Oooooh Renske?
Geen idee, ik koop altijd proefverpakkingen op shows.
quote:
Ik deel ze altijd met de poezen. Ik koop per week ongeveer 4 pakken van een halve liter. Dan giet ik voor heneen bodempje in de schaaltjes en drink de rest zelf op.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Met Bob alleen ga ik een pak geitenmelk nooit op krijgen
Ja en gewoon in alle topics waar ze je kennen roepen dat de mensen geld moeten geven, doe ik ook, werkt ook heel goedquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:37 schreef Susteren het volgende:
maar kan ik meehelpen door gewoon de animatie her en der te posten?
Mop, wil je eerst nog van 'donatuur' --> donateur maken?quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:37 schreef Susteren het volgende:
maar kan ik meehelpen door gewoon de animatie her en der te posten?
Het is gebiedende wijs en dan moet het weer zonder t.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:38 schreef Susteren het volgende:
ps. het moet volgens mij wél met dt, want het gaat over iemand anders, dus komt er een t bij de ik-vorm
Nee het is de gebiedende wijs , die is in de ik - vorm.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:38 schreef Susteren het volgende:
ps. het moet volgens mij wél met dt, want het gaat over iemand anders, dus komt er een t bij de ik-vorm
Greys kan je wel iets over gebiedende wijs vertellen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:38 schreef Susteren het volgende:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:39 schreef Susteren het volgende:
okeey, ga ik doen![]()
mag trouwens van mijn ouders ¤10 overmaken
Zelfs Greys doet dat wel es fout dus het kan de beste gebeurenquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Greys kan je wel iets over gebiedende wijs vertellen.
het is echt word met een d.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:38 schreef Susteren het volgende:
Ik zit ff te denken hoe die straat heet, bij de Waag naar beneden ( als je met je rug naar plein 44 staat naar links ) , bij die leukere wazigere winkelstraatjes daar, en dan in t midden op dat hele kleine pleintje...quote:
Volgende keer gewoon zelf die valium slikken en chillenquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:42 schreef Qwea het volgende:
Ooh, Greys, Ing, Oh-Oh, hara, Drac, en de rest... ik wil jullie even bedanken voor de adviezen enzo van gisteren avond in mn castratie topic
Fuck wat was ik in paniek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |