quote:Op woensdag 29 juli 2009 09:19 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja, die worst, ik moest ook echt zo lachen om die worst![]()
Hey Morretje![]()
Ja hoi. Wat kom je doen? Dit is de Flora en Fauna slowchat, was is je probleem precies?quote:
Oh maar dit is de lopende slowchat he, dat is altijd een duf topic.quote:Op woensdag 29 juli 2009 09:25 schreef Susteren het volgende:
nee, vind het een beetje duf topic, en uit mijn emoties graag met een smiley
misschienquote:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 09:30 schreef oh-oh het volgende:
Oh nee je bent nie wie ik denk dat je bent want dies eg nie vegetarisch.
Als je even op een van de linkjes klikt en de OP leest weet je wat de actie inhoud
Nee, ik liet Bob voor t slapen die talking cats zien, hij helemaal blazen enzo en daardoor even helemaal debielquote:
't Is niet leukquote:
Zie, alles komt helemaal goed met hemquote:Op woensdag 29 juli 2009 09:36 schreef Cat22 het volgende:
Goedemorgen dames!
Ik zag dat het feestje niet dood is gebloed nadat ik het toneel verliet.![]()
Prettig om te horen dat iedereen de nacht heeft overleefd.
Rooie is keigoed gegroeid!
Sta ik toch niet voor niks op.
Ik ben wel eens in Susteren geweest. De plaats, niet de user.
ISquote:[b]
Zie, alles komt helemaal goed met hem
Ik kan dat amper aanzien, dat soort programma's.quote:Op woensdag 29 juli 2009 09:33 schreef Susteren het volgende:
[..]
actie
kijk zelf altijd naar animal cops, en wat je daar ziet:![]()
Mensen die hun eigen hond slachten!!!
In dit geval vind ik het helemaal niet erg mijn ongelijk te bekennen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 09:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zie, alles komt helemaal goed met hem
sorry voor de domme vraag, maar hoeveel moet je naar welk rekeningnummer overmaken?quote:[b]
Ik kan dat amper aanzien, dat soort programma's.
Doe je mee met de actie?
dames???quote:Op woensdag 29 juli 2009 09:41 schreef Cat22 het volgende:
Dames, stuur deze usert eens heel snel een PM!?
Het organisatiecomitee. Waarvan je al twee leden hedenochtend ontmoet hebt.quote:
zal wel effe moeten zeuren bij mijn ouders, heb net een nieuwe mtb gekregenquote:Op woensdag 29 juli 2009 09:41 schreef Cat22 het volgende:
Dames, stuur deze usert eens heel snel een PM!?
Is geen domme vraag hoor susteren, fijn dat je mee wil doen met groen.![]()
Er bestaan geen domme vragenquote:Op woensdag 29 juli 2009 09:41 schreef Susteren het volgende:
[..]
sorry voor de domme vraag, maar hoeveel moet je naar welk rekeningnummer overmaken?
wie denk je dan dat ik kan zijn? Ik heb als 12 jarige nou eenmaal geen levenservaring, kan ik zlef weinig aan veranderenquote:Op woensdag 29 juli 2009 09:43 schreef oh-oh het volgende:
Susteren is wel dom genoeg om te zijn wie ik denk dat ie kan zijn![]()
![]()
Cat, wat goed van rooie
Ik ga ff voor een tweede bakkie thee
Ik heb familie in Susterenquote:Op woensdag 29 juli 2009 09:45 schreef Susteren het volgende:
[..]
wie denk je dan dat ik kan zijn? Ik heb als 12 jarige nou eenmaal geen levenservaring, kan ik zlef weinig aan veranderen
er zit iemand bij mij in de klas en die heet ook ...., vandaarquote:Op woensdag 29 juli 2009 09:48 schreef Harajuku. het volgende:
Het rek. nr staat juist expres niet op het forumMag je wel even weghalen
Ik denk dat je iets te jong voor mij bent tho
wrom eigenlijk nie?quote:Op woensdag 29 juli 2009 09:48 schreef Harajuku. het volgende:
Het rek. nr staat juist expres niet op het forumMag je wel even weghalen
Hij weet nog niet dat daar een ban op staat, nu weet ie t welquote:Op woensdag 29 juli 2009 09:50 schreef oh-oh het volgende:
OMG Susteren, je gaat toch geen PM op t forum zetten ?
lol, ben al eens een week gebandquote:Op woensdag 29 juli 2009 09:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hij weet nog niet dat daar een ban op staat, nu weet ie t wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |