quote:
auto-ongeluk gehadquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jeetje, dat is echt heel erg lang zeg, wat onwijs rot, hoe komt het?
jaquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:28 schreef oh-oh het volgende:
Pff wat een ellende. Heb je wel het idee dat je vooruit komt?
Ik weet echt precies wat je bedoelt, heel vervelend is dat. Vooral omdat je op een gegeven moment ook geen zin meer hebt om het wéér uit te leggen. Op een gegeven moment gaat dat voelen alsof je verantwoording af moet leggen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja
gelukkig wel, t enige waar je al snel tegenaan loopt is t vooroordeel van ze kan wel bv een paar uur ergens naar toe gaan, maar gaat niet werken. maar dat ik daarna veel tijd nodig heb om weer bij te komen dat ziet men dan niet, en dat is lastig.
thnx cat22
ow en lang leve fok!
dat heeft me al door menig rot uurtje heen getrokken
Oh gelukkig.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja
gelukkig wel, t enige waar je al snel tegenaan loopt is t vooroordeel van ze kan wel bv een paar uur ergens naar toe gaan, maar gaat niet werken. maar dat ik daarna veel tijd nodig heb om weer bij te komen dat ziet men dan niet, en dat is lastig.
thnx cat22
ow en lang leve fok!
En nu kun je nog meer oefenen met fotograferen enzo, worden ze nog beterquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja
thnx cat22
ow en lang leve fok!
Raad es!quote:
quote:
Aan de klank zou ik zeggen kruisbessenquote:
Q.E.D.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:41 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind het een van de leukste dialectwoorden hier!
Mn oma noemde ze trouwens wiemerte
quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:43 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Aan de klank zou ik zeggen kruisbessenmaar ondertussen heb ik ook geleerd dat wat ze in 't ene dorp X noemen, aan de andere kant van de heuvel Y kan heten en vice versa.
Kijk maar eens hoe oh-oh, Ynske en ik het woord spellen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:43 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Aan de klank zou ik zeggen kruisbessenmaar ondertussen heb ik ook geleerd dat wat ze in 't ene dorp X noemen, aan de andere kant van de heuvel Y kan heten en vice versa.
Edit:
[..]
Q.E.D.![]()
t is een gat tussen Schin op geul en Gulpen inquote:Op donderdag 30 juli 2009 16:01 schreef oh-oh het volgende:
Wijlre is echt een pittoresque dorpje toch?
Kan ik me voorstellen (ik had al in het topic gepost)quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:26 schreef Memento-Mori het volgende:
Hai
May is ziek
Kat ziek
voel me best rot erdoor
quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:09 schreef Muis006 het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)r-teruggevonden.html
Ohhh
quote:
Folie deze keerquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:30 schreef Greys het volgende:
Wat had die gejat dan?
Oh en zal ik vanavond de voordeur weer ff een tijdje open zetten? De vorige keer was het wel gezellig!
quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, van de week had ik 's avonds per ongeluk mijn voordeur open laten staan en toen durfde ik niet te gaan slapenOmdat ik bang was dat er inbrekers op zolder zaten ofzo en mijn meneer was niet thuis een paar dagen. En Hara kon ook niet slapen en toen hebben we het hier heel gezellig gehad in de SC!
quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:49 schreef Greys het volgende:
Het begint hier keihard te onweren en regenen!
En Heer G is weer eens weg vanavond, voor de verandering
Nijn hier ligt naast me op bed, tegen me aan, mee televisie te kijkenquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:52 schreef Harajuku. het volgende:
Konijn moet ook nog eten, dus ik hoop dat de regen zo minder wordt anders ga ik zeiknat worden,.
Ik zit zo hard te lachenquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:18 schreef Muis006 het volgende:
Uit het leven van een slechthorende:
Mijn mister zei tegen de hond: eerst de grote mensen, dan de flapoor.
Ik verstond: eerst de broodmix, dan de plamuur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |