abonnement Unibet Coolblue
pi_71458300
Vanochtend vond ik een van mn twee katten in een hoekje in de badkamer, en ze rende niet weg zoals ze anders zou doen, iets dat ik al raar vond.
Ik pakte haar op en merkte dat ze helemaal slap was, ik zette haar op de grond neer in de woonkamer en ze veroerde geen vin, ze bleef staan en zakte door de achterpootjes heen.
Ik dacht meteen: dit is niet goed, pakte nog even het lasermuisje om te zien of ze dan een stap zou verzetten: niks.
Ik de dierenarts gebeld en ik kon een half uur later terecht, de DA viel het meteen op dat ze ook helemaal geel was, (was me hier nog niet eens opgevallen). En dat het wss iets van een leverinfectie zou zijn. Ook had ze "gelukkig" koorts want dat maakte de kans op tumoren al wat kleiner. Hij wilde wat (bloed)tests doen en zou met een uurtje bellen.

Uurtje later werd ik gebeld, het lever probleem bleek een secundair probleem te zijn en het primaire probleem was dat ze te weinig rode bloedcellen had, 0.16 ipv 0.25>. En dus volgden er nog wat tests om te achterhalen wat daar de oorzaak van kon zijn.

Hier werd ik net over gebeld:
Negatief op leukemie gelukkig. Maar door teveel antilichamen worden de rode bloedcellen zo snel afgebroken en hier is medicatie voor, die ze gekregen heeft. Ook krijg de DA morgen nog een uitslag binnen of er wellicht ook sprake is van een bloedparasiet.
Voorlopig moet ze bij de dierenarts blijven, kan ik aan het einde van de middag even bellen hoe het gaat, en ik moet morgenmiddag om 14uur ook even bellen hoe en wat.

Pff arm beestje hopelijk knapt ze snel op...
pi_71458354
aaaw

sterkte Memo!
Ja doei.
pi_71458391
He bah wat zielig!
Ik hoop dat ze goed reageerd op de medicatie en dat ze toch snel opknapt!
pi_71458430
Aaah, zielig. Arm dier.
For great justice!
pi_71458490
Hoop dat ze erachter komen wat poezel mankeert.

Sterkte ermee.
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
  donderdag 30 juli 2009 @ 14:23:09 #6
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_71458510
Oh, dat klinkt echt heel ernstig. Wat rot.

Heel veel sterkte gewenst!
The love you take is equal to the love you make.
pi_71458578
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 14:22 schreef nieslief het volgende:
Hoop dat ze erachter komen wat poezel mankeert.

Sterkte ermee.
dat weten ze dus, ze heetf teveel antilichamen die haar rodebloedcellen afbreken en daardoor moet die lever overuren maken en dat heeft weer geelzucht tot gevolg.
pi_71458642
begin me ook wel enigszins zorgen te maken over de kosten, ik heb een verzekering gelukkig maar ik moet het toch eerst allemaal voor gaan schieten en een paar dagen logeren bij de DA gaat wss enorm in de kosten oplopen... maarja hoofdzaak is dat ze beter wordt.

en neem geen katten als je geen geld hebt reacties mogen weg blijven, ik geef ze alle verzorging, entingen die ze nodig hebben en heb ze dus verzekerd maar zulke ernstige dingen komen altijd hard aan natuurlijk.
  donderdag 30 juli 2009 @ 14:28:52 #9
57690 danielluh
Ben mijn naam beu, maar jah
pi_71458685
sterkte

hoop dat het goed komt met het beesie
Jaaa ik heb ook FOK PM :P
pi_71458772
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 14:27 schreef Memento-Mori het volgende:
en neem geen katten als je geen geld hebt reacties mogen weg blijven,
Je hebt ze toch verzekerd. Voorschieten is niet altijd even leuk maar het voordeel van die verzekering is wel dat je vaak vrij vlot je geld al weer terug hebt. Die van mij doet daar max. twee weken over na ontvangst van de papieren.
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
pi_71458822
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 14:31 schreef nieslief het volgende:

[..]

Je hebt ze toch verzekerd. Voorschieten is niet altijd even leuk maar het voordeel van die verzekering is wel dat je vaak vrij vlot je geld al weer terug hebt. Die van mij doet daar max. twee weken over na ontvangst van de papieren.
maar ik weet dus niet of ik uberhaupt genoeg geld heb om voor te schieten das het punt ik heb wel iets achter de hand maar geen onwijze vetpot en de kosten lopen nu wel heel erg hard op.
pi_71458850
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 14:27 schreef Memento-Mori het volgende:
begin me ook wel enigszins zorgen te maken over de kosten, ik heb een verzekering gelukkig maar ik moet het toch eerst allemaal voor gaan schieten en een paar dagen logeren bij de DA gaat wss enorm in de kosten oplopen... maarja hoofdzaak is dat ze beter wordt.

en neem geen katten als je geen geld hebt reacties mogen weg blijven, ik geef ze alle verzorging, entingen die ze nodig hebben en heb ze dus verzekerd maar zulke ernstige dingen komen altijd hard aan natuurlijk.
Vraag je DA of je een betalingsregeling kunt treffen, de meeste zijn de beroerdste niet .

Veel sterkte iig
ijs_beer fan!
pi_71458913
Sterkte, komt vast wel goed met hem.

Ik vind het echt altijd zo zielig als katten of honden (erg) ziek zijn. Een mens kun je het nog uitleggen maar zo'n hulpeloos beestje niet. En dan helemaal als ze je aankijken van: kun jij me beter maken?

[ Bericht 16% gewijzigd door Ritmo op 30-07-2009 14:41:52 ]
-
  Moderator / Miss SHO donderdag 30 juli 2009 @ 14:40:32 #14
22592 crew  Ole
pi_71459104
a gossie

Sterkte!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_71459374
Arme May. Van hieruit een voorzichtig kroeltje op haar koppie. Hopelijk is ze gauw weer helemaal opgeknapt en lekker thuis bij jou.

(en als je met de DA niks kunt regelen, PM me effe)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_71459683
Ik voel me echt labiel dat ik zo overstuur ben.
  Moderator / Miss SHO donderdag 30 juli 2009 @ 15:06:25 #17
22592 crew  Ole
pi_71459940
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 14:58 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik voel me echt labiel dat ik zo overstuur ben.
Logisch dat je overstuur bent! Dikke kus

Ik duim voor je
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_71460091
jeetje wat schrikken zeg en meteen zo een heftig verhaal idd. Hopelijk knapt ze snel op

Natuurlijk moet je geen dieren nemen als je t geld niet hebt maar dat is bij jou helemaal niet zo, je regelt genoeg voor ze maar dit soort rekeningen kunnen in no time heel hoog worden ... en idd, de meeste dierenartsen zijn niet te beroerd om betalingsregelingen af te spreken dus gewoon uitleggen hoe t zit en voorstellen hoor..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 30 juli 2009 @ 15:31:37 #19
231003 Muki
I will kick your ass.
pi_71460708
Ik was ook overstuur toen mijn kat opeens ziek werd..

hoe oud is hij/zij?
pi_71460790
Ze is nog maar 1 jaar en 3 maanden.
pi_71461043
Oooow sterkte Memento!!
En een dikke knuffel voor poes!
Ware liefde is niet elkaars hand maar elkaars hart vasthouden.
Love is for real, today!
"De laatste keer dat we zo slecht verdedigden, waren we vijf jaar ons land kwijt. ©Michiel Veenstra
pi_71461099
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 15:33 schreef Memento-Mori het volgende:
Ze is nog maar 1 jaar en 3 maanden.
gut wat jong nog zeg
is zoiets als dit 'toeval'? of is het dan iets genetisch? of misschien weten ze dat nog helemaal niet?
(met oog op t andere poesje bedoel ik of zijn ze geen familie?)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_71461234
Ze zijn geen familie nee, en ik heb zelf ook flink vragen, om 17uur even bellen hoe het dan is, of ze wat wilde eten en of ze al opknapt van de medicatie en dan zal ik nog wel even hoe en wat ze nou precies mankeert vragen want om eerlijk te zijn is het me ook niet helemaal duidelijk, mijn DA is kundig maar iets TE kundig in zijn uitleg
pi_71461243
Sterkte TS!

Ik hoop dat mijn kat van 16 jaar het nog een tijdje vol gaat houden..
pi_71461249
M-M .
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')