Ach jeetje... sterkte.quote:Op woensdag 29 juli 2009 09:50 schreef Maes het volgende:
Dames![]()
Het gaat niet zo goed met mijn schoonvadertje dus daar ben ik nu wat meer mee bezig maar volgens mij gaat het helemaal joppe met de aktie.
Oh nee, gaat het niet zo lekker met hem?quote:Op woensdag 29 juli 2009 09:50 schreef Maes het volgende:
Dames![]()
Gezellig hoor hier
Dikke kusvoor oh-oh, ik heb de boeken gister ontvangen en ze zaten zo leuk verpakt ook
![]()
Het gaat niet zo goed met mijn schoonvadertje dus daar ben ik nu wat meer mee bezig maar volgens mij gaat het helemaal joppe met de aktie.
Omdat dat een privé rekening is van een van ons.quote:
misschien gaat dit snellerquote:Op woensdag 29 juli 2009 09:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh maar dit is de lopende slowchat he, dat is altijd een duf topic.
Vervolg op een nog duffer topic. We zijn duf, kunnen wij ook niets aan doen
okeeyquote:Op woensdag 29 juli 2009 09:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat dat een privé rekening is van een van ons.
Die speciaal gebruikt wordt voor de actie. We hebben liever geen privé gegevens op een openbaar forum
check het beginquote:Op woensdag 29 juli 2009 09:56 schreef oh-oh het volgende:
Maes, sterkte!
(je hebt ze binnen
)
Susteren, hoe ben je in hemelsnaam in dit topic verzeild geraakt?
Even navraag gedaan natuurlijkquote:Op woensdag 29 juli 2009 09:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nee, gaat het niet zo lekker met hem?
Arme man!
Had je nog gelezen van de afspraak Maes? Die pas op 1 september kan?
Ze moeten die wachttijden lijst echt maar van de site halen bij jullie hoor, want er klopt niets van
Maar jij kan daar uiteraard niets aan doen
Uh ja erg duidelijk ben je niet hoor...quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 09:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Uh ja erg duidelijk ben je niet hoor...
Oh, dan moet die dame aan de telefoon dat zeggen voortaan.quote:Op woensdag 29 juli 2009 09:57 schreef Maes het volgende:
[..]
Even navraag gedaan natuurlijk![]()
De wachtlijsten zijn gebaseerd op de snelst mogelijke afspraak. Jij hebt een afspraak bij een bepaalde arts en die haar agenda is waarschijnlijk voller. Als het je niet uitmaakt welke arts ben je sneller aan de beurt. Volgens degene die de wachtlijsten beheert klopt het.
Wat oh-oh (en ik) willen weten is hoe je dit topic vond. Ben je gelinkt, was je aan het surfen ......quote:
nieuwe topics misschien???quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat oh-oh (en ik) willen weten is hoe je dit topic vond. Ben je gelinkt, was je aan het surfen ......
Die eerste post zegt wat dat betreft niet echt veel.
Ah, ik zie.quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:02 schreef Maes het volgende:
Ik kijk het wel even na. Had je iemand van het afsprakenbureau?
Dan is dat ¤500.quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:08 schreef Susteren het volgende:
maar wat is nou een gemiddelde donatie, want als die ¤100 bedaagd, wil ik niet aankomen met ¤10
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |