Geweldig, dat kon er ook nog wel bij. Eerst krijg je als Europeaan miljoenen intolerante, onwelriekende, criminele moslims door je strot geduwd, met alle ellendige gevolgen van dien. En als je daar vervolgens tegen protesteert word je door het Europees Hof veroordeeld en effectief monddood gemaakt. Daar gáát het recht op vrije meningsuiting.quote:EU Hof: Geert Wilders gaat er aan
Even opletten Geert, want deze is voor jou. Volgens het Europees Hof van Justitie heeft een Belgische rechter politicus Daniel Feret terecht veroordeeld wegens discriminatie. Feret waarschuwde in een verkiezingsfoldertje onder meer tegen de islamisering van Europa en stelde voor om werkeloze asielzoekers terug te sturen naar hun land van herkomst. Volgens het Hof is het recht om dat te zeggen in ieder geval minder belangrijk dan de "maatschappelijke noodzaak om de belangen van de immigrantengemeenschap te beschermen". Niet dat alle Europese rechters er zo over denken. Een minderheid is van mening dat met deze uitspraak het recht op vrije meningsuiting is verkwanseld ten faveure van het anti-discriminatiebeleid. Let wel, dat is slechts een minderheid van de rechters... Op deze site wordt nog even haarfijn uitgelegd wat de parallellen zijn tussen de uitspraken van Feret en de uitspraken van Wilders. Conclusie: Wilders en Feret zeggen exact hetzelfde. Oh ja, in Nederland verliest een politicus het passieve en actieve stemrecht, als hij langer dan één jaar in de cel moet zitten. Wilderstemmers die op safe spelen, zoeken dus nu alvast naar een alternatief.
True, als je aan de "goede kant" staat is je kostje gekocht. Heel wat "linkse" mede-users hier die straks hun sadistische fantasietjes ten uitvoer zullen kunnen brengen op islamcritici, of gewoon op iedereen die niet staat te jubelen over de "multiculturele samenleving". Je pikt ze er zo uit.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
Fascisme vind ik een vrij goede staatsvorm. Mij hoor je niet klagen.
En denk nou niet dat ze de ironie hiervan zullen inzien.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:27 schreef Pool het volgende:
Ik ben het niet eens met de uitspraak van het hof, zoals ik het nu in het berichtje lees (heb de uitspraak nog niet gelezen). Wat mij betreft mag je islamisering verbaal zo hard aanvallen als je wil. Zolang je individuele moslims maar niet discrimineert op grond van gedragingen van anderen, vind ik dat je een ideologie gewoon moet kunnen afkraken.
Overigens: Wilders-aanhangers die klagen over fascistische toestanden![]()
![]()
Ik ben het ook niet eens met deze uitspraak, maar let op dat deze niet voortkomt uit een 'bejubeling van de multiculturele samenleving'. De uitspraak veroordeelt haatzaaien en verregaande stigmatisering. Dat is wel even iets anders. Overigens zijn de multiculturalisten vrij dun gezaaid op Fok.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:01 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
True, als je aan de "goede kant" staat is je kostje gekocht. Heel wat "linkse" mede-users hier die straks hun sadistische fantasietjes ten uitvoer zullen kunnen brengen op islamcritici, of gewoon op iedereen die niet staat te jubelen over de "multiculturele samenleving". Je pikt ze er zo uit.
Oh ja, joh? Grappig dan wel dat Spanje onder Franco zo'n beetje het meest achtergebleven land van Europa was.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:36 schreef Ps2K het volgende:
Fascisme werkte anders prima in Spanje.
Moslims? Geen probleem! Zeikende Moslims? Naja ze weten zelf wel waar Mekka ligt. Zo werkt het in dit land al eeuwen, als het je niet bevalt dan tyf je maar op naar een ander continent.
Dat dacht je, tijdens Franco heeft Spanje de grootste economische groei en welvaart ooit gekend. Pas nadat Franco's gezondheid achteruit begon te gaan is het bergaf gegaan.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:39 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh ja, joh? Grappig dan wel dat Spanje onder Franco zo'n beetje het meest achtergebleven land van Europa was.
Fascisme kenmerkt zich dus vaak door de sterke man. Die is er niet in europa. We hebben iets ranzigs-meritocratisch in europa.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:55 schreef jkdjjsop het volgende:
De gevestigde orde begint steeds meer trekjes te vertonen van ordinair fascisme. Ik kan er helaas echt niks anders van maken.
Veel dikker dan op welke andere populaire Nederlandse website dan ook. Zeker meer dan driekwart en dat is echt geen goede weerspiegeling van de Nederlanse samenleving.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:38 schreef Thomas B. het volgende:
Overigens zijn de multiculturalisten vrij dun gezaaid op Fok.
Dit hof houdt zich uberhaupt niet bezig met strafrecht, hier wordt dan ook het EHRM bedoeld. Daarnaast kan er nog geappelleerd worden, gaat van uitspraken van het EHRM niet automatisch jurisprudentie uit, en varieren arresten van het EHRM nogal met de samenstelling van de kamers. Al met al is de link met de zaak tegen Geert Wilders nogal zwak.quote:Volgens het Europees Hof van Justitie heeft een Belgische rechter politicus Daniel Feret terecht veroordeeld wegens discriminatie.
Als er in Nederland een groep is die geen ander wereldbeeld en denkbeeld dan hun eigen tolereert dan is het de "linkse" elite. "links" tussen "" omdat het geen reet meer met links te maken heeft.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:57 schreef en_door_slecht het volgende:
Eh, TS, het is toch echt Gekke Geert die hier de fascist is. Al lijkt de uitspraak van die rechter mij ook niet te zinnen, dat maakt niet dat De Elite ineens fascistisch is.
Daar heb je een punt. In alle eerlijkheid, als je de originele kenmerken van het fascisme bekijkt dan heeft dit er weinig van weg, behalve dan dat politieke tegenstanders effectief onschadelijk worden gemaakt.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:54 schreef ExTec het volgende:
[..]
Fascisme kenmerkt zich dus vaak door de sterke man. Die is er niet in europa. We hebben iets ranzigs-meritocratisch in europa.
Er is ook nog zoiets als het recht gevrijwaard te zijn van zeikerdjes die haat prediken en mensen cirminaliseren en bedreigen.. zoals jij. bijv..quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:55 schreef jkdjjsop het volgende:
Daar gáát het recht op vrije meningsuiting.
dit in tegenstelling tot jouw politieke visie... die je rechtschfascisme noemt ?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:03 schreef jkdjjsop het volgende:
Laten we het voor het gemak linkschfascisme noemen.
Laten we het maar liever een hersenspinsel noemen. Er bestaat helemaal geen pan-europese linkse elite die alles wel even uitmaakt, tenminste als we de onder normale mensen gangbare definitie van links mogen gebruiken.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:03 schreef jkdjjsop het volgende:
Laten we het voor het gemak linkschfascisme noemen.
Kijk! Een linkschfascist die het weer eens niet kan laten om meteen op de man te gaan!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:06 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Er is ook nog zoiets als het recht gevrijwaard te zijn van zeikerdjes die haat prediken en mensen cirminaliseren en bedreigen.. zoals jij. bijv..
Dat is met democratie meestal ook zo.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
Fascisme vind ik een vrij goede staatsvorm. Mij hoor je niet klagen. Het is altijd jammer dat de verkeerde mensen de macht in handen krijgen.
Oh ja, joh? Doe eens even lezen:quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:43 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Dat dacht je, tijdens Franco heeft Spanje de grootste economische groei en welvaart ooit gekend. Pas nadat Franco's gezondheid achteruit begon te gaan is het bergaf gegaan.
jijj begint met op de man af te spelen...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:08 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Kijk! Een linkschfascist die het weer eens niet kan laten om meteen op de man te gaan!
Zeker weten dat dit figuur nu al stappen aan het ondernemen is om me hier geband te krijgen en dus monddood te maken. Want ja, zo zit de linkschfascist Bluesdude nu eenmaal in elkaar.
Eh, mensen die op FOK gebanned worden hebben meestal de regels die hier gelden overtreden dus, wat is je punt? Oh wacht, FOK is ook links, natuurlijk, ja?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:08 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Kijk! Een linkschfascist die het weer eens niet kan laten om meteen op de man te gaan!
Zeker weten dat dit figuur nu al stappen aan het ondernemen is om me hier geband te krijgen en dus monddood te maken. Want ja, zo zit de linkschfascist Bluesdude nu eenmaal in elkaar.
Kijk hem eens sputteren dan, die linkschfascist!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:10 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
jijj begint met op de man af te spelen...
mensen die jouw haatcampagne afwijzen .. die noem je fascist
en idd is worden schreeuwerds zoals jou overal geband... je vraagt er zelf om op deze wijze...
en maar janken dan dat je slachtoffer bent
Spot-on!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:11 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Eh, mensen die op FOK gebanned worden hebben meestal de regels die hier gelden overtreden dus, wat is je punt? Oh wacht, FOK is ook links, natuurlijk, ja?
Het ging eigenlijk best goed. Totdat Bluesdude zich ermee begon te bemoeien...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:14 schreef Reya het volgende:
Ik bespeur een ontwikkeling tot een kwaliteitstopic.
2de keer dat jij mij direct voor fascist uitscheldquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:12 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Kijk hem eens sputteren dan, die linkschfascist!
Iedereen hier kan met eigen ogen teruglezen dat jij degene was die het eerst op de man begon te spelen.
Je leestekens, alweer! Gaat het wel helemaal goed met je?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:16 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
2de keer dat jij mij direct voor fascist uitscheld
heb je nog andere woorden in je vermogen ?
ken je alleen "fascisme" ?
en wat is is voorliefde precies voor die extreemrechtse bezigheid ?
Maar dan kan het toch niet de schuld van Bluesdude zijn als jij gebanned wordt? Tenslotte is heel Fok links en de schuldige, als kenner van het fascisme moet je dat toch weten, is altijd de sterke man aan de top.quote:
Wie is Danny?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:19 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Maar dan kan het toch niet de schuld van Bluesdude zijn als jij gebanned wordt? Tenslotte is heel Fok links en de schuldige, als kenner van het fascisme moet je dat toch weten, is altijd de sterke man aan de top.
Dus, logisch bezien, is Danny de fascist die op het jou voorzien heeft, toch?
Yup, met middelen varierend van geweld tot aan politieke processen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:03 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. In alle eerlijkheid, als je de originele kenmerken van het fascisme bekijkt dan heeft dit er weinig van weg, behalve dan dat politieke tegenstanders effectief onschadelijk worden gemaakt.
In die zin klopt de OP dus eigenlijk wel. Maar de topictitel niet.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:24 schreef ExTec het volgende:
[..]
Yup, met middelen varierend van geweld tot aan politieke processen.
Danny Roodbol, eigenaar van FOK, de sterke man dus van het, in jouw woorden, linkse FOK. Ik zie overigens Bluesdude nergens een poging ondernemen om jou monddood te maken, mischien heb ik iets gemist.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:23 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Wie is Danny?
Afijn, degene die hier stappen onderneemt om mij op dit forum monddood te maken is hier de grote linkschfascist. Dat is in dit geval niet ene Danny, maar ene Bluesdude. Of heet Bluesdude soms Danny van z'n voornaam?
3de keer !!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:23 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Wie is Danny?
Afijn, degene die hier stappen onderneemt om mij op dit forum monddood te maken is hier de grote linkschfascist. Dat is in dit geval niet ene Danny, maar ene Bluesdude. Of heet Bluesdude soms Danny van z'n voornaam?
Crosspostje, want is hij ook hier relevant:quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:06 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Er is ook nog zoiets als het recht gevrijwaard te zijn van zeikerdjes die haat prediken en mensen cirminaliseren en bedreigen.. zoals jij. bijv..
Vind ik veel belangrijker dan jouw vrijheid van spreken en haatuitingen.
Wbt intolerantie en neigen naar bevolkingsgroepen vervolgen sta jij niet zover van fascisme af.
Misschien ben jij wel die oprukkende fascist ?
Laatste zal ik nog ff beaccentueren:quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:37 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik heb het per definitie eigenlijk liever niet. Politici, van aller kleuren, smaken en uithoeken moeten ongehinderd kunnen zeggen wat ze willen.
Als de zittende macht gaat bepalen wat wel en wat niet mag, sta je al stevig met 2 benen op een hellend vlak. Concept: hoe vind je het als gekke geertje gaat bepalen wat wel en niet mag?
Maar dat soort overwegingen zijn niet besteed aan mensen die niet voorbij hun wilders haat kunnen kijken.
Je hebt inderdaad iets gemist.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Danny Roodbol, eigenaar van FOK, de sterke man dus van het, in jouw woorden, linkse FOK. Ik zie overigens Bluesdude nergens een poging ondernemen om jou monddood te maken, mischien heb ik iets gemist.
Op een forum: trollers , ruziezoekers en scheldfiguren moet je inderdaad monddood maken...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Danny Roodbol, eigenaar van FOK, de sterke man dus van het, in jouw woorden, linkse FOK. Ik zie overigens Bluesdude nergens een poging ondernemen om jou monddood te maken, mischien heb ik iets gemist.
Nou, geweldigquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:36 schreef Ps2K het volgende:
Fascisme werkte anders prima in Spanje.
Exact.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:27 schreef ExTec het volgende:
Maar dat soort overwegingen zijn niet besteed aan mensen die niet voorbij hun wilders haat kunnen kijken.
Mjah, leuke line hoor, maar het geval doet zich voor dat wat jij wilt niet relevant is, de wet stelt namelijk de grenzen vast van de vrijheid van meningsuiting en die zijn er wel degelijk. Die grenzen zijn er voor goede redenen overigens.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:27 schreef ExTec het volgende:
Ja, het 'doel heiligt de middelen' gedachtegoed komt alweer opborrelen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:31 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Op een forum: trollers , ruziezoekers en scheldfiguren moet je inderdaad monddood maken...
heel normaal als je een forum niet kapot wilt laten gaan .
Shhhht!!!!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:36 schreef Klopkoek het volgende:
Fok is helemaal niet links. Ik heb al meerdere notes op mijn naam staan omdat ik Wilders met de NSB heb vergeleken en o.a. op basis daarvan ben ik vaak geband. Terwijl domweg moslims beledigen hier wordt geschaard onder de noemer 'de feiten benoemen'.
En wie maakt die wet?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mjah, leuke line hoor, maar het geval doet zich voor dat wat jij wilt niet relevant is, de wet stelt namelijk de grenzen vast van de vrijheid van meningsuiting en die zijn er wel degelijk.
Ach gossie, is het weer rechtse huillie tijd? Zal ik de waaahmbulance even bellen?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:39 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, het 'doel heiligt de middelen' gedachtegoed komt alweer opborrelen.
Moslims beledigen is verkeerd, maar de feiten benoemen is goed. Weliswaar kan het benoemen van feiten beledigend zijn voor het object. Maar in sommige gevallen is het belangrijker dat de feiten benoemd worden, dan dat het object geheel van beledigingen verschoond blijft. Bijvoorbeeld als er een bepaald gevaar voor de samenleving van het object uitgaat, zoals bij moslims het geval is.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:36 schreef Klopkoek het volgende:
Fok is helemaal niet links. Ik heb al meerdere notes op mijn naam staan omdat ik Wilders met de NSB heb vergeleken en o.a. op basis daarvan ben ik vaak geband. Terwijl domweg moslims beledigen hier wordt geschaard onder de noemer 'de feiten benoemen'.
Juist. Goh, waar kennen we dat toch ook alweer van...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:39 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, het 'doel heiligt de middelen' gedachtegoed komt alweer opborrelen.
Enerzijds ben ik het met je eens, anderzijds ben jij wel iemand die zelf een nogal extreme meetlat hebt. Als het jij niet links genoeg vind, is het geen links. Zo is de PvdA in jouw boek ongetwijfeld ook niet links.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:36 schreef Klopkoek het volgende:
Ik kom niet snel met dat soort goedkope verwijten, maar die bluesdude, ja, die heeft er al meer dan eens blijk van gegeven dat de wind uit een links-fascistoďde hoek waait.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:43 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Juist. Goh, waar kennen we dat toch ook alweer van...
Nee nee nee, ik zit hier al ongeveer een decennium me tijd te verdoenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:40 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ach gossie, is het weer rechtse huillie tijd? Zal ik de waaahmbulance even bellen?
Tsja. If it walks like a duck, talks like a duck...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:44 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik kom niet snel met dat soort goedkope verwijten, maar die bluesdude, ja, die heeft er al meer dan eens blijk van gegeven dat de wind uit een links-fascistoďde hoek waait.
Het ligt eraan welke meetlat je hanteert ja.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:43 schreef ExTec het volgende:
[..]
Enerzijds ben ik het met je eens, anderzijds ben jij wel iemand die zelf een nogal extreme meetlat hebt. Als het jij niet links genoeg vind, is het geen links. Zo is de PvdA in jouw boek ongetwijfeld ook niet links.
Nee, dat zal niet gebeuren. Immers, de haatimams ronselen de frontsoldaten voor het linkschfascisme.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:52 schreef thewishmaster het volgende:
Laat ze al die achterlijke imams maar een keer aanpakken die oproepen tot haat en geweld, Europa is zichzelf aan het overleveren aan de moslimminderheden.
Het is een feit dat alles wat Geert uitkraamt of rascistisch of fascistisch of ten minste voor de helft berust op leugens en halve waarheden. Het is ook een feit dat hij mensen tegen elkaar op zet. Gelukkig hebben we instanties die dat soort gedrag toetsen aan regels waar weldenkende over nagedacht hebben. Dus wat maakt het geheel nu fascistisch?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:41 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Moslims beledigen is verkeerd, maar de feiten benoemen is goed. Weliswaar kan het benoemen van feiten beledigend zijn voor het object. Maar in sommige gevallen is het belangrijker dat de feiten benoemd worden, dan dat het object geheel van beledigingen verschoond blijft. Bijvoorbeeld als er een bepaald gevaar voor de samenleving van het object uitgaat, zoals bij moslims het geval is.
Je vergeet iets, in elke zin. Namelijk de zinsnede "vind ik".quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:58 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Het is een feit dat alles wat Geert uitkraamt of rascistisch of fascistisch of ten minste voor de helft berust op leugens en halve waarheden. Het is ook een feit dat hij mensen tegen elkaar op zet.
ach ja... kijk eerst naar je eigen extreemrechtse neigingen svp.. voordat je anderen gaat ophgangenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:44 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik kom niet snel met dat soort goedkope verwijten, maar die bluesdude, ja, die heeft er al meer dan eens blijk van gegeven dat de wind uit een links-fascistoďde hoek waait.
Wat beschouw je het meest primaire kenmerk daarvan.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:56 schreef Salvad0R het volgende:
Fascisme is het integreren van corporatief winstbelang in de politieke structuur van een samenleving.
Zoals grootschalig gebeurt aan de andere kant van de Atlantische Oceaan en ook hier, met massale privatiseringen en brandstof etc.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:00 schreef thewishmaster het volgende:
In de VS is freedom of speech heel belangrijk. Daardoor kunnen moslims hun haatdragende taal uitdragen, maar de tegenpartijen kunnen daar dan in ieder geval op reageren. In Europa kunnen moslims haatdragende taal uitslaan, maar worden critici van die godsdienst en achterlijke volgelingen monddood gemaakt.
Ik geef je de modder terug die jij smijt ... doe nou niet zo 'heilig'quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:49 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Tsja. If it walks like a duck, talks like a duck...
Ik onthoud me er ook liever van, maar zo'n Bluesdude vraagt er zelf om. Hij doet niet eens een poging om normaal in m'n topic te posten, maar kiest er zelf voor om meteen vol in de persoonlijke aanval te gaan, daarbij mij en passant allerlei smerige zaken en ideeën aanwrijvend.
iemand een ban aannaaien...is dat jouw plan met dit topic? dat verklaart veel over je modder ya...quote:Uiteraard met als doel dat ik zou doordraaien en Bluesdude mooie sier kan maken bij de moderators, en ik regelrecht van dit forum af zou vliegen.
Nee, ik blijf lekker hangen, als jij er blijk van geeft dat democratie je inherent aan je reet zal roesten, en er maar 1 constante is: rechtsen moeten stuk, koste wat kost, democratie verkrachten om dat te realiseren, goeie prijs om te betalen. Doel heiligd middelen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:02 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
ach ja... kijk eerst naar je eigen extreemrechtse neigingen svp.. voordat je anderen gaat ophgangen
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:06 schreef kitao het volgende:
Weer zo'n witbordje topcrimineel die er met een uurtje schoffelen vanaf komt.....
En daar doodleuk mee komen terwijl jij degene bent die niet wist hoe snel die moest gaan janken in feedback.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:06 schreef Bluesdude het volgende:
iemand een ban aannaaien...is dat jouw plan met dit topic?
tjonge Extec.. we kennen elkaar al 5 jaar ofzo en nog steeds ken je mijn standpunten over democratie niet?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:08 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, ik blijf lekker hangen, als jij er blijk van geeft dat democratie je inherent aan je reet zal roesten, en er maar 1 constante is: rechtsen moeten stuk, koste wat kost, democratie verkrachten om dat te realiseren, goeie prijs om te betalen. Doel heiligd middelen.
wat bedoel je? idd .. is fascisme een set van dubieuse standpunten .. fantaseer nou niet dat ik die aanhang..quote:En behalve dat ik je dubieuze gedachtegoed benoem, heb ik ook nog wat inhoudelijks voor je voeten gepleurd.
minder fantaseren... meer goed lezen wat ik in al die fokjaren schreef over democratie en doe eens wat meer denken over waarom je mij visies wilt opdringen , op mij projecteert.quote:Ik krijg bij mensen zoals jij echt enge ideeen als 'stem-examen doe'n ofzo![]()
?? Wilders.. bedoel je die... Die is geen mongool... Niet zo kwetsend zijn svpquote:Of erger nog: die blonde mongool als premier.
leg nou eens wat meer uit wat jij DENKT wat mijn ideeen zijn over democratie ?quote:En dat'ie gewoon doodleuk jou ideeen gaat vervolgen.Misschien dat je het dan snapt
Jouw ideeën over democratie blijken overduidelijk uit de manier waarop je hier en in feedback probeert mij een ban aan te wrijven. Meer dan dat hoeven we echt niet te weten, het is overduidelijk van welk soort jij bent.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:21 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
tjonge Extec.. we kennen elkaar al 5 jaar ofzo en nog steeds ken je mijn standpunten over democratie niet?
lees je mijn posts wel? of zie je alleen wat je WILT lezen? Je WILT mij graag in een bepaald extreemrechts hokje stoppen ?
[..]
wat bedoel je? idd .. is fascisme een set van dubieuse standpunten .. fantaseer nou niet dat ik die aanhang..
waarom WIL je dat graag als waarheid zien..
[..]
minder fantaseren... meer goed lezen wat ik in al die fokjaren schreef over democratie en doe eens wat meer denken over waarom je mij visies wilt opdringen , op mij projecteert.
[..]
?? Wilders.. bedoel je die... Die is geen mongool... Niet zo kwetsend zijn svp
[..]
leg nou eens wat meer uit wat jij DENKT wat mijn ideeen zijn over democratie ?
want je zit echt gevangen in een eigen fantasiewereldje wat dit betreft
Tja, ik kan wel vinden dat het gras groen is, maar het gras is groen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:59 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Je vergeet iets, in elke zin. Namelijk de zinsnede "vind ik".
Is allemaal terug te vinden via de linkjes in de OP.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:39 schreef mividaloca het volgende:
GeenStijl..
Misschien moeten men hier eerst is gaan uitvinden; WAT hij precies gezegd heeft en waarom hij dus veroordeeld is? Voordat we kunnen gaan roepen maaaar dat kan toch niet, vrijheid van meningsuiting bladiebla..
Nee, want ik ben geen authoriteit op het gebied van 'Bluesdude'quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:21 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
tjonge Extec.. we kennen elkaar al 5 jaar ofzo en nog steeds ken je mijn standpunten over democratie niet?
Nee, extreem links, je manifesteert je als 'tegen rechts'.quote:lees je mijn posts wel? of zie je alleen wat je WILT lezen? Je WILT mij graag in een bepaald extreemrechts hokje stoppen ?
NOFI, maar zo boeiend vind ik je niet. Maar; om die jaren in te halen heb ik voorstel: reageer eens inhoudelijk op die ene post van mij, waar ik ook naar link in dit postje.quote:minder fantaseren... meer goed lezen wat ik in al die fokjaren schreef over democratie....
Kan ook niet van mening zijn dat'ie zich erg netjes gedraagt.quote:?? Wilders.. bedoel je die... Die is geen mongool... Niet zo kwetsend zijn svp
Die bal ligt bij jouquote:leg nou eens wat meer uit wat jij DENKT wat mijn ideeen zijn over democratie ?
want je zit echt gevangen in een eigen fantasiewereldje wat dit betreft
het is overduidelijk dat je vooral je best doet mensen te criminaliseren..quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:25 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Jouw ideeën over democratie blijken overduidelijk uit de manier waarop je hier en in feedback probeert mij een ban aan te wrijven. Meer dan dat hoeven we echt niet te weten, het is overduidelijk van welk soort jij bent.
Mensen criminaliseren, in dit topic? Waar heb je het in godsnaam over. Mens, ga toch koken!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:44 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
het is overduidelijk dat je vooral je best doet mensen te criminaliseren..
daar begon jij dit topic mee en toen ging je verder met mensen op te hangen als fascist...
ik ben vóór een democratie en tegen een dictatuur .....
dat ik voor een fascistische dictatuur zou zijn kun je nooit opmaken uit mijn postings van vandaag... je bent bezig jouw fantasiestandpunten mij in de schoenen te schuiven..
ik ben er wel voor dat trollers, relklonen, ruziezoekers en haatzaaiers een trap onder de kont krijgen op fatsoenlijke serieus te nemen fora...
een normale opvatting .. niet rechts. niet links.. en vooral trollers schreeuwen moord en brand over hun socalled recht tot vrije reluiting.. .
Dat dacht ik ook altijd, maar blijkbaar toch niet. Het is fascisme, waarbij je in de definitie rechts door links vervangt en vice versa. De uitwerking is verder vrijwel hetzelfde, getuige dit topic.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Overigens is "links(ch)fascisme" een contradictio in terminis.
Tja, dit topic. Nou blinkt de OP al niet uit door nuancering en in elke post die je plaatst de term 'linkschfascisme' gebruiken helpt ook niet echt mee om je te positioneren als iemand waar een rationele discussie mee kan worden gevoerd, dus ik weet niet of we dit topic als maatstaf kunnen gebruiken, in tegenstelling tot, bijvoorbeeld, topics die wel een politicologische dan wel historische onderbouwing hebben.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:48 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook altijd, maar blijkbaar toch niet. Het is fascisme, waarbij je in de definitie rechts door links vervangt en vice versa. De uitwerking is verder vrijwel hetzelfde, getuige dit topic.
Die zijn dus niet Volledig....quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:40 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Is allemaal terug te vinden via de linkjes in de OP.
quote:Féret en Tonnelier werden schuldig bevonden aan het verspreiden van een pamflet waarin het bestaan van een centrum voor vluchtelingen in Sint-Pieters-Woluwe wordt aangeklaagd. Volgens het hof werden verschillende zaken in het pamflet op irrationele wijze met elkaar in verband gebracht en werd aangezet tot haat tegenover vluchtelingen. Ook in andere pamfletten wordt gepoogd migranten te associëren met dieven, delinquenten, criminelen en terroristen. bron
echt een gezeik om niets dus.. er mag dus nog steeds worden geroepen dat Moslims het probleem van alles zijn..quote:Féret en Tonnelier werden schuldig bevonden aan het verspreiden van een pamflet waarin het bestaan van een centrum voor vluchtelingen in de Palmboomstraat in Sint-Pieters-Woluwe werd aangeklaagd.
Volgens het hof van beroep werden verschillende zaken in het pamflet op irrationele wijze met elkaar in verband gebracht en werd er aangezet tot haat tegenover vluchtelingen. Wie het pamflet ontving, werd opgeroepen om een verzoek tot sluiting van het centrum in te dienen.bron
Mee eens , het hangt er wel vanaf wat je onder "het" volk verstaat.....quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:28 schreef jkdjjsop het volgende:
Wel interessant wat er gebeurt als het de linkschfascisten lukt om Wilders echt monddood te maken, bijvoorbeeld door hem achter de tralies te zetten. Dan is het hek pas echt van de dam, want elke dominante politieke stroming zonder de steun van het volk is uiteindelijk ten dode opgeschreven.
En niet alleen dit topic natuurlijk. Dit is slechts een nieuw mijlpaaltje voor het linkschfascisme, maar die beweging is al veel langer bezig voet aan de grond te krijgen in Europa en schuwt daarbij het geweld bepaald niet.quote:
Eens. Wat versta jij onder "het volk"?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:57 schreef kitao het volgende:
[..]
Mee eens , het hangt er wel vanaf wat je onder "het" volk verstaat.....
Wie zegt dat die dingen nergens op slaan? Jij?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:56 schreef mividaloca het volgende:
Hij is voorooldeeld omdat hij in de Folders 1 bepaald asielzoekerscentrum beschuldigt van dingen die nergens op slaan..
Als je het niet eens bent met de uitspraak van de rechters , heb je dan niet ook geen vertrouwen in de democratie? Want het justituele lichaam is niet op één dag ontstaan net zo min als de democratie zelf. Verwerp je het één en dan ook niet het ander?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:56 schreef mividaloca het volgende:
[..]
Die zijn dus niet Volledig....
Hij is voorooldeeld omdat hij in de Folders 1 bepaald asielzoekerscentrum beschuldigt van dingen die nergens op slaan.. Hij is dus niet veroordeeld omdat hij riep: Wij moeten de Islamisering tegenhouden maar omdat hij onzin liep uit te kramen en vervolgens de bewoners van dat dorp vraagt het Asielzoekerscentrum te aan te geven..
[..]
[..]
echt een gezeik om niets dus.. er mag dus nog steeds worden geroepen dat Moslims het probleem van alles zijn..
het is trouwens eerder 6 jaar... dat is een lange tijd mijn posts lezen.. en tijd genoeg om te kunnen weten dat het flauwekul is mij in het hokje fascist cq dictatuur te zetten.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:41 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, want ik ben geen authoriteit op het gebied van 'Bluesdude'![]()
ohhh... wat heb ik dan ooit over Wilders gezegd?quote:dit bv precies dit argument bij jou aan dovemansoren is gericht.
Schei uit joh... je projecteert je eigen visiesquote:De 'drang' naar al die 'foute rechtsen weg willen werken'
elke democratische staatsvorm is ook een systeem om politiek opponenten 'aan te pakken' dat heet discussie en 'vrije meningsuiting'..quote:wint het van de ratio, die dicteert dat als je een systeem optuigd waarin je je politieke opponenten aan kan pakken, dat systeem ook door je tegenstander gebruikt kan worden.
dit is jouw fantasie.... stop eens met mensen zo weg te zetten als grote slechterik...quote:Je bent dus voor een systeem wat defacto einde democratie inhoud.
zoals iedereen vind ik mijn mening de beste en dus andere meningen die moeten 'weg' .. heel normaal..quote:Wat? De prijs die je daarvoor betaalt? Niet zeiken hoor, die 'rechtsen' zijn toch weg?
quote:Dit spelt gewoon fascisme, je kunt het lezen, tussen de regels door, ik verzin dat niet,
je draaft door ...quote:Mensen zoals jij zijn gewoon gevaarlijk. Jij bent gevaarlijker voor de democratie
nou... hij wil miljoenen mensen de toegang tot de Nederlandse democratie ontzeggen... dat zou eerder een excuus zijn om iemand fascisme aan te wrijven, wat ik niet zal doen... dat is jouw afwijking.quote:dan die moron met z'n geblondeerde haar. Van die heb ik tot nader order geen reden om aan te nemen dat'ie die om zeep
Okee je stopt me in het hokje fascisme, wat extreemrechts is en tegelijk zet je mij bij extreemlinks..quote:Nee, extreem links, je manifesteert je als 'tegen rechts'.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:40 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ach gossie, is het weer rechtse huillie tijd? Zal ik de waaahmbulance even bellen?
Ik vind dat inderdaad daarom schrijf ik dat ook..quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:02 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Wie zegt dat die dingen nergens op slaan? Jij?
Verder vind ik je bronnen ietwat... ehm... dubieus. Ze noemen zich "anti-fascistisch" maar dat is natuurlijk gewoon een dekmantel voor ordinair linkschfascisme, zoals we dat bij de linkschfascisten van Kafka en AFA ook zien.
Ik begrijp je reactie niet echt.. Wie zegt dat ik het niet eens ben met de uitspraak?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:07 schreef kitao het volgende:
[..]
Als je het niet eens bent met de uitspraak van de rechters , heb je dan niet ook geen vertrouwen in de democratie? Want het justituele lichaam is niet op één dag ontstaan net zo min als de democratie zelf. Verwerp je het één en dan ook niet het ander?
Er bestaat nog de kans op hoger beroep dacht ik , misschien zelfs tot aan het Europese hof.
Goede timing inderdaad. Dit belooft nog wat.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:27 schreef Meh7 het volgende:
Goede timing ook, nu kunnen de rechters die de zaak van Wilders behandelen, een uitspraak doen met dit in het achterhoofd.
klik op de bron en vind uit zou ik zeggen.. of google even dan vind je nog meer bronnen..quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:22 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Het antifassistiese brandnetelvreterkrantje zeker?
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:34 schreef kitao het volgende:
Misschien wordt het tijd om Europa eens anders in te delen. Spanje voor Afrikanen
Het lijkt er op als of de gevestigde (links georienteerde) kliek kost wat kost hun zaakjes wil beschermenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:55 schreef jkdjjsop het volgende:
Geweldig, dat kon er ook nog wel bij. Eerst krijg je als Europeaan miljoenen intolerante, onwelriekende, criminele moslims door je strot geduwd, met alle ellendige gevolgen van dien. En als je daar vervolgens tegen protesteert word je door het Europees Hof veroordeeld en effectief monddood gemaakt. Daar gáát het recht op vrije meningsuiting.
Daar ben ik het helemaal mee eens, al moet ik wel toevoegen dat staatsvorm een foute definitie zou zijn. Fascisme is het beste te omschrijven als een ideologie, die met geen enkele andere ideologie echt overeenkomt.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
Fascisme vind ik een vrij goede staatsvorm. Mij hoor je niet klagen. Het is altijd jammer dat de verkeerde mensen de macht in handen krijgen.
Dan blijft er altijd een optie bestaan dat degene in de macht, diegene die op de deur van de macht klopt aan gaat pakken.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:13 schreef Bluesdude het volgende:
ik ben van mening dat niemand moet lasteren, discrimineren en haatzaaien en ook politici dus niet..
Als GW politiek een non-factor was omdat'ie keer op keer het onderspit delft in discussies oid, hadden we deze discussie niet.quote:elke democratische staatsvorm is ook een systeem om politiek opponenten 'aan te pakken' dat heet discussie en 'vrije meningsuiting'..
quote:nee hoor.. jij bent rechts,... dus jij bent eerder de aangewezen persoon een rechtse dictatuur te wensen.
Dit is te ver-algemeniseerd. Misschien in jouw hoofd de 'som' van wat'ie allemaal wil ofzo, ik weet het niet.quote:nou... hij wil miljoenen mensen de toegang tot de Nederlandse democratie ontzeggen...
Het politieke spectrum is een circel. Ga maar genoeg 1 kant op en je eindigd in de extreme zone van de ander. Of verstoor ik nu je poging om het linkse stoepje schoon te vegen?quote:Waar wat is extreem links? als iemand tegen rechts is ?
Nee .. dat is een simplificatie... Wat men noemt extreemlinks en extreemrechts, daar zitten totalitaire stromingen bij die je qua totalitairisme en gewelddadigheid in hetzelfde vakje kunt zetten.. Dat is juist, maar verder zijn er ook teveel verschillen en tegenstellingen voor een gelijkstelling.... Om al die stromingen fascisme te noemen is platheid. Dat woord wordt een containerbegrip en verliest aan duidelijkheid en inhoudquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:42 schreef ExTec het volgende:
Het politieke spectrum is een circel. Ga maar genoeg 1 kant op en je eindigd in de extreme zone van de ander. Of verstoor ik nu je poging om het linkse stoepje schoon te vegen?
Ik val je niet aan , ik vond het een interessant uitgangspunt. ( en ik reageerde te snel , afkoelperiode?)quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:29 schreef mividaloca het volgende:
[..]
Ik begrijp je reactie niet echt.. Wie zegt dat ik het niet eens ben met de uitspraak?
Mijn punt hiermee is dat mensen een stuk lezen waarin het lijkt dat deze man veroordeeld is en dat hij extreem-rechts is en anti-islam opmerkingen maakt en meteen gaan roepen FACISME, DE VRIJHEID VAN MENINGSUITING, WE MOGEN NIETS MEER ZEGGEN.. blabla.. Terwijl ze niet eens weten wat de man nu PRECIES gezegd of gedaan heeft.. Ik vind je kunt dit pas afkeuren of goedkeuren als je weet waarom hij nou eigenlijk is veroordeeld..
En dat blijkt dus te gaan om een foldertje over een asielzoekerscentrum.. Waar hij dus onwaarheden in heeft lopen verkondigen..
Het lijkt er op als of de gevestigde (links georienteerde) illuminatie kost wat kost hun zaakjes wil beschermenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:39 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Het lijkt er op als of de gevestigde (links georienteerde) kliek kost wat kost hun zaakjes wil beschermen
Dick Cheney werd er vicepresident meequote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:59 schreef kitao het volgende:
Met een strafblad schop je het niet ver als politicus , met partijen waarvan de geschiedenis heeft uitgewezen dat het niet werkt , (dus niet persé PVV) , mag van mij het Europese Hof best een uitspraak doen.
Zuipen en dat autorijden.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:27 schreef kitao het volgende:
[..]
Dat is mij niet bekend , kennis schiet tekort......
Eh, even denken hoor, ik doe een wilde gok...de 2e Kamer? Da's een instituut waar links overigens nog nooit een absolute meerderheid heeft gehad in Nederland.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:40 schreef ExTec het volgende:
En wie maakt die wet?
Is ff doordenken voordat je de 'need' voelt om te posten zoveel gevraagd?
Oh , ik dacht dat hij een uitspraak had afgedwongen.....quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:42 schreef en_door_slecht het volgende:
Zuipen en dat autorijden.
Later is hij aangeklaagd in de Halliburton zaak, maar toen was hij al vice president.
Mjah, ik zie het al voor mij, al die Wilders tokkies naar het Binnenhof zeker?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:53 schreef AyrtonSenna het volgende:
Bron Geenstijl
Ik geloof dat het alternatief waar Geenstijl op zinspeelt ook wel bekend staat onder de noemer revolutie.
ROFLMAO, doel je op Neelie Kroes als een van de EU criminelen?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:09 schreef detlevico het volgende:
De EU en het voormalig Sovjet-unie overeenkomsten?
Zelfs Gorbatsjov keek met verbazing naar de overeenkomsten van de EU en het Sovjet-unie.
Beetje bij beetje worden wij gevangen gezet door de EU criminelen gezeteld in Brussel, het machtscentrum van Europa.
Pas op en blijf WAAKZAAM want de RODE HONDEN slapen NOOIT!
Stem straks MASSAAL op de VVD, PVV!!
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
ROFLMAO, doel je op Neelie Kroes als een van de EU criminelen?
God, wat een gesukkel met die PVV aanhangers
PS: Je klinkt als een NSB wervingsposter...oh wacht....PVV? Ach ja, natuurlijk.....zie link: http://gallery.wo2.nl/details.php?image_id=429&sessionid=8a36d7286382b7b6d707c9a1756ed03e
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
ROFLMAO, doel je op Neelie Kroes als een van de EU criminelen?
rechts heeft toch de meerderheid in het EU-parlement...?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:18 schreef detlevico het volgende:
[..]
![]()
Kijk kijk een reactie van een linkse mensch.
Ik zou zeggen word eens wakker want de EU heeft het niet goed met U voor.
Goh, vorige week was het nog NL dat zo veel op de USSR zou lijken. Geef me maar eens een bron waarin Gorby aangaf dat de EU bijna net zo communistisch was als de USSR.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:09 schreef detlevico het volgende:
De EU en het voormalig Sovjet-unie overeenkomsten?
Zelfs Gorbatsjov keek met verbazing naar de overeenkomsten van de EU en het Sovjet-unie.
Beetje bij beetje worden wij gevangen gezet door de EU criminelen gezeteld in Brussel, het machtscentrum van Europa.
Pas op en blijf WAAKZAAM want de RODE HONDEN slapen NOOIT!
Stem straks MASSAAL op de VVD, PVV!!
Gristen grefo's zijn in de praktijk eerder links dan rechts.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:22 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
rechts heeft toch de meerderheid in het EU-parlement...?
ik vertrouw dat EU-stelsel ook niet zoo..ondoorzichtig en ineens hebben ze regeltjes wat we zondermeer moeten accepteren.
vertrouw die rechtse honden allemaal niet dus ...
nahh... niet het begrip rechtse partijen verengen tot alleen niet-christelijke rechtse partijenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:31 schreef AyrtonSenna het volgende:
[..]
Gristen grefo's zijn in de praktijk eerder links dan rechts.
JeePeeBee en zijn nestor Ome Dries kunnen het goed vinden met de Mullahs.
Ja, hoe kan het dat er ineens een nieuweling rondhangt hier? Al jaren zijn het dezelfde Klopkoeken en DrWolffensteins die hier rondbanjeren. Ik denk dat de mods dat ook wat verdacht vonden.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:27 schreef kitao het volgende:
Als nieuweling hier, plaatste ik een foto , toen zat er gelijk een slotje op.........
Zal ook wel niet meer te lynk(s)en zijn......
De dierenpartij is volgens mij heel erg rood hoor. Met een gristelijke snit.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:37 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
nahh... niet het begrip rechtse partijen verengen tot alleen niet-christelijke rechtse partijen
cda, cu, sgp was rechts... al vele jaren ... is nog steeds rechts..... links begint ergens bij dierenpartij en d'66
en het goed kunnen vinden met de mullah's is nooit een relevant punt geweest in het vaststellen van links-rechtsscheidingen..
dat is een obsessie van de laatste jaren
maar rechts is dus de leider van de komende EU-sovjetdictatuur...?
Ik was op zoek naar een geschikt plafondverfje.....quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:39 schreef en_door_slecht het volgende:
Ja, hoe kan het dat er ineens een nieuweling rondhangt hier? ........
Tja, nu ja, welkom dan maar.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:57 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik was op zoek naar een geschikt plafondverfje.....
Als ik dit geweten had, dan had een bezoek aan een gewone winkel beter uitgepakt.........
Vet van mij.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:55 schreef jkdjjsop het volgende:
Check het volgende stukje op geenstijl.nl:
[..]
Geweldig, dat kon er ook nog wel bij. Eerst krijg je als Europeaan miljoenen intolerante, onwelriekende, criminele moslims door je strot geduwd, met alle ellendige gevolgen van dien. En als je daar vervolgens tegen protesteert word je door het Europees Hof veroordeeld en effectief monddood gemaakt. Daar gáát het recht op vrije meningsuiting.
De gevestigde orde begint steeds meer trekjes te vertonen van ordinair fascisme. Ik kan er helaas echt niks anders van maken.
Linksmensen natuurlijk! Niet de werkgevers die goedkope arbeidskrachten zochten, welnee, dat zijn tenslotte weldenkende rechtsmensen die zoiets nooooooooooit zouden doen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 01:35 schreef Kees22 het volgende:
Vet van mij.
Wat ik me nou eigenlijk afvraag: wie heeft ons eigenlijk al die moslims door de strot geduwd?
Verrek, dat lijkt het systeem in Iran wel! Met de Opperste leider, die de democratisch (nou ja?) gekozen president kan corrigeren of zelfs afzetten en de Raad van Hoeders en de Raad om te Beslissen wat het Beste is.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:42 schreef Ocelot.NL het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens, al moet ik wel toevoegen dat staatsvorm een foute definitie zou zijn. Fascisme is het beste te omschrijven als een ideologie, die met geen enkele andere ideologie echt overeenkomt.
En om te zorgen dat in dictatuur de macht van de leider gecontroleerd blijft (om dus te voorkomen dat een fout persoon aan de macht komt) hadden de Italiaanse fascisten de Raad van Fascisten bedacht. Dat was een raad die een adviesfunctie had, maar die een slechte leider (een leider die dus niet volgens het fascisme handelde) afzetten. Ook zou de raad eventueel belast worden met het kiezen van een nieuwe leider, helaas duurde het fascistisch tijdperk in Italië daar niet lang genoeg voor.
Jamaar, jamaar: de Linkschmensen die nu aan de Macht zijn, die hielden toen toch nog heppenings bij het Lieverdje of waren het Maagdenhuis aan het bezetten of lagen op de Dam te slapen? Hebben die dan stiekem 's nachts al die moslims het land binnengesmokkeld met hun witte fietsen?quote:Op woensdag 29 juli 2009 01:40 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Linksmensen natuurlijk! Niet de werkgevers die goedkope arbeidskrachten zochten, welnee, dat zijn tenslotte weldenkende rechtsmensen die zoiets nooooooooooit zouden doen.
Oh, het kan ook de Pan-Europese Linkse Elite samenzweerders zijn, natuurlijk, men is daar nog niet geheel over uit, geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |