abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71402515
Check het volgende stukje op geenstijl.nl:
quote:
EU Hof: Geert Wilders gaat er aan

Even opletten Geert, want deze is voor jou. Volgens het Europees Hof van Justitie heeft een Belgische rechter politicus Daniel Feret terecht veroordeeld wegens discriminatie. Feret waarschuwde in een verkiezingsfoldertje onder meer tegen de islamisering van Europa en stelde voor om werkeloze asielzoekers terug te sturen naar hun land van herkomst. Volgens het Hof is het recht om dat te zeggen in ieder geval minder belangrijk dan de "maatschappelijke noodzaak om de belangen van de immigrantengemeenschap te beschermen". Niet dat alle Europese rechters er zo over denken. Een minderheid is van mening dat met deze uitspraak het recht op vrije meningsuiting is verkwanseld ten faveure van het anti-discriminatiebeleid. Let wel, dat is slechts een minderheid van de rechters... Op deze site wordt nog even haarfijn uitgelegd wat de parallellen zijn tussen de uitspraken van Feret en de uitspraken van Wilders. Conclusie: Wilders en Feret zeggen exact hetzelfde. Oh ja, in Nederland verliest een politicus het passieve en actieve stemrecht, als hij langer dan één jaar in de cel moet zitten. Wilderstemmers die op safe spelen, zoeken dus nu alvast naar een alternatief.
Geweldig, dat kon er ook nog wel bij. Eerst krijg je als Europeaan miljoenen intolerante, onwelriekende, criminele moslims door je strot geduwd, met alle ellendige gevolgen van dien. En als je daar vervolgens tegen protesteert word je door het Europees Hof veroordeeld en effectief monddood gemaakt. Daar gáát het recht op vrije meningsuiting.

De gevestigde orde begint steeds meer trekjes te vertonen van ordinair fascisme. Ik kan er helaas echt niks anders van maken.
  † In Memoriam † dinsdag 28 juli 2009 @ 17:56:59 #2
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_71402553
Fascisme vind ik een vrij goede staatsvorm. Mij hoor je niet klagen. Het is altijd jammer dat de verkeerde mensen de macht in handen krijgen.
pi_71402655
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 17:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
Fascisme vind ik een vrij goede staatsvorm. Mij hoor je niet klagen.
True, als je aan de "goede kant" staat is je kostje gekocht. Heel wat "linkse" mede-users hier die straks hun sadistische fantasietjes ten uitvoer zullen kunnen brengen op islamcritici, of gewoon op iedereen die niet staat te jubelen over de "multiculturele samenleving". Je pikt ze er zo uit.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 18:26:55 #4
17153 DeWaasheid
Gematigd extremist
pi_71403253
Tijd om alvast een pijltje richting Mekka in je kamer te plaatsen want over een aantal jaren ga je die gebruiken, vrijwillig of onvrijwillig.
/-=]
|o-0
~~~`
  dinsdag 28 juli 2009 @ 18:27:14 #5
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_71403260
Ik ben het niet eens met de uitspraak van het hof, zoals ik het nu in het berichtje lees (heb de uitspraak nog niet gelezen). Wat mij betreft mag je islamisering verbaal zo hard aanvallen als je wil. Zolang je individuele moslims maar niet discrimineert op grond van gedragingen van anderen, vind ik dat je een ideologie gewoon moet kunnen afkraken.

Overigens: Wilders-aanhangers die klagen over fascistische toestanden
  dinsdag 28 juli 2009 @ 18:36:37 #6
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_71403496
Fascisme werkte anders prima in Spanje.

Moslims? Geen probleem! Zeikende Moslims? Naja ze weten zelf wel waar Mekka ligt. Zo werkt het in dit land al eeuwen, als het je niet bevalt dan tyf je maar op naar een ander continent.
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_71403525
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 18:27 schreef Pool het volgende:
Ik ben het niet eens met de uitspraak van het hof, zoals ik het nu in het berichtje lees (heb de uitspraak nog niet gelezen). Wat mij betreft mag je islamisering verbaal zo hard aanvallen als je wil. Zolang je individuele moslims maar niet discrimineert op grond van gedragingen van anderen, vind ik dat je een ideologie gewoon moet kunnen afkraken.

Overigens: Wilders-aanhangers die klagen over fascistische toestanden
En denk nou niet dat ze de ironie hiervan zullen inzien.

Dit is de uitspraak: http://weblogs.nrc.nl/web(...)slamisering-aanviel/
pi_71403543
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 18:01 schreef jkdjjsop het volgende:

[..]

True, als je aan de "goede kant" staat is je kostje gekocht. Heel wat "linkse" mede-users hier die straks hun sadistische fantasietjes ten uitvoer zullen kunnen brengen op islamcritici, of gewoon op iedereen die niet staat te jubelen over de "multiculturele samenleving". Je pikt ze er zo uit.
Ik ben het ook niet eens met deze uitspraak, maar let op dat deze niet voortkomt uit een 'bejubeling van de multiculturele samenleving'. De uitspraak veroordeelt haatzaaien en verregaande stigmatisering. Dat is wel even iets anders. Overigens zijn de multiculturalisten vrij dun gezaaid op Fok.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2009 18:39:45 ]
pi_71403560
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 18:36 schreef Ps2K het volgende:

Moslims? Geen probleem! Zeikende Moslims? Naja ze weten zelf wel waar Mekka ligt. Zo werkt het in dit land al eeuwen, als het je niet bevalt dan tyf je maar op naar een ander continent.
Oh ja, joh? Grappig dan wel dat Spanje onder Franco zo'n beetje het meest achtergebleven land van Europa was.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 18:43:38 #10
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_71403676
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 18:39 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Oh ja, joh? Grappig dan wel dat Spanje onder Franco zo'n beetje het meest achtergebleven land van Europa was.
Dat dacht je, tijdens Franco heeft Spanje de grootste economische groei en welvaart ooit gekend. Pas nadat Franco's gezondheid achteruit begon te gaan is het bergaf gegaan.
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 18:54:57 #11
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_71404016
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 17:55 schreef jkdjjsop het volgende:

De gevestigde orde begint steeds meer trekjes te vertonen van ordinair fascisme. Ik kan er helaas echt niks anders van maken.
Fascisme kenmerkt zich dus vaak door de sterke man. Die is er niet in europa. We hebben iets ranzigs-meritocratisch in europa.
pi_71404058
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 18:38 schreef Thomas B. het volgende:
Overigens zijn de multiculturalisten vrij dun gezaaid op Fok.
Veel dikker dan op welke andere populaire Nederlandse website dan ook. Zeker meer dan driekwart en dat is echt geen goede weerspiegeling van de Nederlanse samenleving.
pi_71404132
Eh, TS, het is toch echt Gekke Geert die hier de fascist is. Al lijkt de uitspraak van die rechter mij ook niet te zinnen, dat maakt niet dat De Elite ineens fascistisch is.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 19:01:05 #14
66825 Reya
Fier Wallon
pi_71404223
quote:
Volgens het Europees Hof van Justitie heeft een Belgische rechter politicus Daniel Feret terecht veroordeeld wegens discriminatie.
Dit hof houdt zich uberhaupt niet bezig met strafrecht, hier wordt dan ook het EHRM bedoeld. Daarnaast kan er nog geappelleerd worden, gaat van uitspraken van het EHRM niet automatisch jurisprudentie uit, en varieren arresten van het EHRM nogal met de samenstelling van de kamers. Al met al is de link met de zaak tegen Geert Wilders nogal zwak.
pi_71404236
Ik vind het vooral schokkend dat je blijkbaar een geloof en de uitwassen daarvan niet meer verbaal op alle mogelijke manieren mag bekritiseren, deze uitspraak gaat wel redelijk hard richting censuur.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_71404283
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 18:57 schreef en_door_slecht het volgende:
Eh, TS, het is toch echt Gekke Geert die hier de fascist is. Al lijkt de uitspraak van die rechter mij ook niet te zinnen, dat maakt niet dat De Elite ineens fascistisch is.
Als er in Nederland een groep is die geen ander wereldbeeld en denkbeeld dan hun eigen tolereert dan is het de "linkse" elite. "links" tussen "" omdat het geen reet meer met links te maken heeft.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_71404284
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 18:54 schreef ExTec het volgende:

[..]

Fascisme kenmerkt zich dus vaak door de sterke man. Die is er niet in europa. We hebben iets ranzigs-meritocratisch in europa.
Daar heb je een punt. In alle eerlijkheid, als je de originele kenmerken van het fascisme bekijkt dan heeft dit er weinig van weg, behalve dan dat politieke tegenstanders effectief onschadelijk worden gemaakt.

Eigenlijk is het meer een soort doorgedraaid, extremistisch elitarisme, waarbij de zelfverklaarde linkse elite het volk monddood maakt. Voor rechtse of andersdenkende elite is dan geen plaats meer.

Laten we het voor het gemak linkschfascisme noemen.
pi_71404371
quote:
Daar gáát het recht op vrije meningsuiting.

Er is ook nog zoiets als het recht gevrijwaard te zijn van zeikerdjes die haat prediken en mensen cirminaliseren en bedreigen.. zoals jij. bijv..
Vind ik veel belangrijker dan jouw vrijheid van spreken en haatuitingen.
Wbt intolerantie en neigen naar bevolkingsgroepen vervolgen sta jij niet zover van fascisme af.
Misschien ben jij wel die oprukkende fascist ?
pi_71404396
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 19:03 schreef jkdjjsop het volgende:

dit in tegenstelling tot jouw politieke visie... die je rechtschfascisme noemt ?
pi_71404413
quote:

Laten we het maar liever een hersenspinsel noemen. Er bestaat helemaal geen pan-europese linkse elite die alles wel even uitmaakt, tenminste als we de onder normale mensen gangbare definitie van links mogen gebruiken.
pi_71404415
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 19:06 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Er is ook nog zoiets als het recht gevrijwaard te zijn van zeikerdjes die haat prediken en mensen cirminaliseren en bedreigen.. zoals jij. bijv..
Kijk! Een linkschfascist die het weer eens niet kan laten om meteen op de man te gaan!

Zeker weten dat dit figuur nu al stappen aan het ondernemen is om me hier geband te krijgen en dus monddood te maken. Want ja, zo zit de linkschfascist Bluesdude nu eenmaal in elkaar.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 19:09:45 #22
172669 Papierversnipperaar
Cafeďne is ook maar een drug.
pi_71404452
quote:
Fascisme vind ik een vrij goede staatsvorm. Mij hoor je niet klagen. Het is altijd jammer dat de verkeerde mensen de macht in handen krijgen.
Dat is met democratie meestal ook zo.

Fascisme is leuk!
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_71404467
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 18:43 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Dat dacht je, tijdens Franco heeft Spanje de grootste economische groei en welvaart ooit gekend. Pas nadat Franco's gezondheid achteruit begon te gaan is het bergaf gegaan.
Oh ja, joh? Doe eens even lezen:

http://en.wikipedia.org/w(...)ranco_Era.2C_1939-75
pi_71404479
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 19:08 schreef jkdjjsop het volgende:

[..]

Kijk! Een linkschfascist die het weer eens niet kan laten om meteen op de man te gaan!

Zeker weten dat dit figuur nu al stappen aan het ondernemen is om me hier geband te krijgen en dus monddood te maken. Want ja, zo zit de linkschfascist Bluesdude nu eenmaal in elkaar.
jijj begint met op de man af te spelen...
mensen die jouw haatcampagne afwijzen .. die noem je fascist

en idd is worden schreeuwerds zoals jou overal geband... je vraagt er zelf om op deze wijze...
en maar janken dan dat je slachtoffer bent
pi_71404509
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 19:08 schreef jkdjjsop het volgende:

[..]

Eh, mensen die op FOK gebanned worden hebben meestal de regels die hier gelden overtreden dus, wat is je punt? Oh wacht, FOK is ook links, natuurlijk, ja?
pi_71404540
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 19:10 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

jijj begint met op de man af te spelen...
mensen die jouw haatcampagne afwijzen .. die noem je fascist

en idd is worden schreeuwerds zoals jou overal geband... je vraagt er zelf om op deze wijze...
en maar janken dan dat je slachtoffer bent
Kijk hem eens sputteren dan, die linkschfascist!

Iedereen hier kan met eigen ogen teruglezen dat jij degene was die het eerst op de man begon te spelen.
pi_71404567
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 19:11 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Eh, mensen die op FOK gebanned worden hebben meestal de regels die hier gelden overtreden dus, wat is je punt? Oh wacht, FOK is ook links, natuurlijk, ja?
Spot-on!
  dinsdag 28 juli 2009 @ 19:14:22 #28
66825 Reya
Fier Wallon
pi_71404586
Ik bespeur een ontwikkeling tot een kwaliteitstopic.
pi_71404654
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 19:14 schreef Reya het volgende:
Ik bespeur een ontwikkeling tot een kwaliteitstopic.
Het ging eigenlijk best goed. Totdat Bluesdude zich ermee begon te bemoeien...
pi_71404656
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 19:12 schreef jkdjjsop het volgende:

[..]

Kijk hem eens sputteren dan, die linkschfascist!

Iedereen hier kan met eigen ogen teruglezen dat jij degene was die het eerst op de man begon te spelen.
2de keer dat jij mij direct voor fascist uitscheld
heb je nog andere woorden in je vermogen ?
ken je alleen "fascisme" ?
en wat is je voorliefde precies voor die extreemrechtse bezigheid ?
pi_71404702
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 19:16 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

2de keer dat jij mij direct voor fascist uitscheld
heb je nog andere woorden in je vermogen ?
ken je alleen "fascisme" ?
en wat is is voorliefde precies voor die extreemrechtse bezigheid ?
Je leestekens, alweer! Gaat het wel helemaal goed met je?
pi_71404752
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 19:13 schreef jkdjjsop het volgende:

[..]

Spot-on!
Maar dan kan het toch niet de schuld van Bluesdude zijn als jij gebanned wordt? Tenslotte is heel Fok links en de schuldige, als kenner van het fascisme moet je dat toch weten, is altijd de sterke man aan de top.
Dus, logisch bezien, is Danny de fascist die op het jou voorzien heeft, toch?
pi_71404846
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 19:19 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Maar dan kan het toch niet de schuld van Bluesdude zijn als jij gebanned wordt? Tenslotte is heel Fok links en de schuldige, als kenner van het fascisme moet je dat toch weten, is altijd de sterke man aan de top.
Dus, logisch bezien, is Danny de fascist die op het jou voorzien heeft, toch?
Wie is Danny?

Afijn, degene die hier stappen onderneemt om mij op dit forum monddood te maken is hier de grote linkschfascist. Dat is in dit geval niet ene Danny, maar ene Bluesdude. Of heet Bluesdude soms Danny van z'n voornaam?
  dinsdag 28 juli 2009 @ 19:24:56 #34
6484 ExTec
pi_71404896
quote:

[..]

Daar heb je een punt. In alle eerlijkheid, als je de originele kenmerken van het fascisme bekijkt dan heeft dit er weinig van weg, behalve dan dat politieke tegenstanders effectief onschadelijk worden gemaakt.
Yup, met middelen varierend van geweld tot aan politieke processen.
pi_71404936
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 19:24 schreef ExTec het volgende:

[..]

Yup, met middelen varierend van geweld tot aan politieke processen.
In die zin klopt de OP dus eigenlijk wel. Maar de topictitel niet.

En inderdaad:

Geweld: check!
Moorden op Pim Fortuyn en Theo van Gogh + de eigen SS van de linkschfascisten in de vorm van kut-Marokkanen die de straten domineren en terroriseren

Politieke processen: check!
O.a. het proces tegen Janmaat, Geert Wilders en dit proces.
pi_71404948
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 19:23 schreef jkdjjsop het volgende:

[..]

Wie is Danny?

Afijn, degene die hier stappen onderneemt om mij op dit forum monddood te maken is hier de grote linkschfascist. Dat is in dit geval niet ene Danny, maar ene Bluesdude. Of heet Bluesdude soms Danny van z'n voornaam?
Danny Roodbol, eigenaar van FOK, de sterke man dus van het, in jouw woorden, linkse FOK. Ik zie overigens Bluesdude nergens een poging ondernemen om jou monddood te maken, mischien heb ik iets gemist.
pi_71404959
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 19:23 schreef jkdjjsop het volgende:

[..]

Wie is Danny?

3de keer !!
we weten wel dat jij een voorkeur voor fascisme hebt... it is on your mind...ga dat uiten ergens anders, bijv stormfront..
  dinsdag 28 juli 2009 @ 19:27:10 #38
6484 ExTec
pi_71404972
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 19:06 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Vind ik veel belangrijker dan jouw vrijheid van spreken en haatuitingen.
Wbt intolerantie en neigen naar bevolkingsgroepen vervolgen sta jij niet zover van fascisme af.
Misschien ben jij wel die oprukkende fascist ?
Crosspostje, want is hij ook hier relevant:
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 18:37 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ik heb het per definitie eigenlijk liever niet. Politici, van aller kleuren, smaken en uithoeken moeten ongehinderd kunnen zeggen wat ze willen.

Als de zittende macht gaat bepalen wat wel en wat niet mag, sta je al stevig met 2 benen op een hellend vlak. Concept: hoe vind je het als gekke geertje gaat bepalen wat wel en niet mag?

Maar dat soort overwegingen zijn niet besteed aan mensen die niet voorbij hun wilders haat kunnen kijken.
Laatste zal ik nog ff beaccentueren:

Maar dat soort overwegingen zijn niet besteed aan mensen die niet voorbij hun wilders haat kunnen kijken.
pi_71405048
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 19:26 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Danny Roodbol, eigenaar van FOK, de sterke man dus van het, in jouw woorden, linkse FOK. Ik zie overigens Bluesdude nergens een poging ondernemen om jou monddood te maken, mischien heb ik iets gemist.
Je hebt inderdaad iets gemist.
pi_71405102
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 19:26 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Op een forum: trollers , ruziezoekers en scheldfiguren moet je inderdaad monddood maken...
heel normaal als je een forum niet kapot wilt laten gaan .
Zie fb
  dinsdag 28 juli 2009 @ 19:32:49 #41
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_71405125
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 18:36 schreef Ps2K het volgende:
Nou, geweldig
Intelligent, but fucked up.
pi_71405193
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 19:27 schreef ExTec het volgende:
Exact.

Die Bluesdude zit hier volgens mij met het wit voor de ogen te posten. Echt niet normaal hoe zo'n figuur tekeer denkt te kunnen gaan tegen mede-users. En dan beweert hij nog geen fascistische trekjes te vertonen, maar beschuldigt hij juist anderen daarvan. Totaal ongeloofwaardig.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 19:36:46 #43
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_71405228
Fok is helemaal niet links. Ik heb al meerdere notes op mijn naam staan omdat ik Wilders met de NSB heb vergeleken en o.a. op basis daarvan ben ik vaak geband. Terwijl domweg moslims beledigen hier wordt geschaard onder de noemer 'de feiten benoemen'.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_71405244
Fascisme
pi_71405287
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 19:27 schreef ExTec het volgende:

Mjah, leuke line hoor, maar het geval doet zich voor dat wat jij wilt niet relevant is, de wet stelt namelijk de grenzen vast van de vrijheid van meningsuiting en die zijn er wel degelijk. Die grenzen zijn er voor goede redenen overigens.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 19:39:09 #46
6484 ExTec
pi_71405293
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 19:31 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Op een forum: trollers , ruziezoekers en scheldfiguren moet je inderdaad monddood maken...
heel normaal als je een forum niet kapot wilt laten gaan .
Ja, het 'doel heiligt de middelen' gedachtegoed komt alweer opborrelen.
pi_71405301
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 19:36 schreef Klopkoek het volgende:
Fok is helemaal niet links. Ik heb al meerdere notes op mijn naam staan omdat ik Wilders met de NSB heb vergeleken en o.a. op basis daarvan ben ik vaak geband. Terwijl domweg moslims beledigen hier wordt geschaard onder de noemer 'de feiten benoemen'.
Shhhht!!!!
  dinsdag 28 juli 2009 @ 19:40:03 #48
6484 ExTec
pi_71405310
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 19:38 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Mjah, leuke line hoor, maar het geval doet zich voor dat wat jij wilt niet relevant is, de wet stelt namelijk de grenzen vast van de vrijheid van meningsuiting en die zijn er wel degelijk.
En wie maakt die wet?

Is ff doordenken voordat je de 'need' voelt om te posten zoveel gevraagd?
pi_71405321
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 19:39 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ach gossie, is het weer rechtse huillie tijd? Zal ik de waaahmbulance even bellen?
pi_71405361
quote:
Moslims beledigen is verkeerd, maar de feiten benoemen is goed. Weliswaar kan het benoemen van feiten beledigend zijn voor het object. Maar in sommige gevallen is het belangrijker dat de feiten benoemd worden, dan dat het object geheel van beledigingen verschoond blijft. Bijvoorbeeld als er een bepaald gevaar voor de samenleving van het object uitgaat, zoals bij moslims het geval is.
pi_71405411
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 19:39 schreef ExTec het volgende:

[..]

Juist. Goh, waar kennen we dat toch ook alweer van...
  dinsdag 28 juli 2009 @ 19:43:54 #52
6484 ExTec
pi_71405424
quote:
Enerzijds ben ik het met je eens, anderzijds ben jij wel iemand die zelf een nogal extreme meetlat hebt. Als het jij niet links genoeg vind, is het geen links. Zo is de PvdA in jouw boek ongetwijfeld ook niet links.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 19:44:52 #53
6484 ExTec
pi_71405457
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 19:43 schreef jkdjjsop het volgende:

[..]

Juist. Goh, waar kennen we dat toch ook alweer van...
Ik kom niet snel met dat soort goedkope verwijten, maar die bluesdude, ja, die heeft er al meer dan eens blijk van gegeven dat de wind uit een links-fascistoďde hoek waait.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 19:46:18 #54
6484 ExTec
pi_71405503
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 19:40 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ach gossie, is het weer rechtse huillie tijd? Zal ik de waaahmbulance even bellen?
Nee nee nee, ik zit hier al ongeveer een decennium me tijd te verdoen , ik mag zeggen dat ik menig van mijn pappenheimers ken. Ik roep dat niet om niets.
pi_71405625
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 19:44 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ik kom niet snel met dat soort goedkope verwijten, maar die bluesdude, ja, die heeft er al meer dan eens blijk van gegeven dat de wind uit een links-fascistoďde hoek waait.
Tsja. If it walks like a duck, talks like a duck...

Ik onthoud me er ook liever van, maar zo'n Bluesdude vraagt er zelf om. Hij doet niet eens een poging om normaal in m'n topic te posten, maar kiest er zelf voor om meteen vol in de persoonlijke aanval te gaan, daarbij mij en passant allerlei smerige zaken en ideeën aanwrijvend. Uiteraard met als doel dat ik zou doordraaien en Bluesdude mooie sier kan maken bij de moderators, en ik regelrecht van dit forum af zou vliegen.

Doet hij dit wel vaker?
  dinsdag 28 juli 2009 @ 19:50:49 #56
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_71405673
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 19:43 schreef ExTec het volgende:

[..]

Enerzijds ben ik het met je eens, anderzijds ben jij wel iemand die zelf een nogal extreme meetlat hebt. Als het jij niet links genoeg vind, is het geen links. Zo is de PvdA in jouw boek ongetwijfeld ook niet links.
Het ligt eraan welke meetlat je hanteert ja.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  dinsdag 28 juli 2009 @ 19:52:01 #57
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_71405724
Laat ze al die achterlijke imams maar een keer aanpakken die oproepen tot haat en geweld, Europa is zichzelf aan het overleveren aan de moslimminderheden.
pi_71405868
Fascisme is het integreren van corporatief winstbelang in de politieke structuur van een samenleving.
Zoals grootschalig gebeurt aan de andere kant van de Atlantische Oceaan en ook hier, met massale privatiseringen en brandstof etc.
pi_71405875
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 19:52 schreef thewishmaster het volgende:
Laat ze al die achterlijke imams maar een keer aanpakken die oproepen tot haat en geweld, Europa is zichzelf aan het overleveren aan de moslimminderheden.
Nee, dat zal niet gebeuren. Immers, de haatimams ronselen de frontsoldaten voor het linkschfascisme.
pi_71405921
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 19:41 schreef jkdjjsop het volgende:

[..]

Moslims beledigen is verkeerd, maar de feiten benoemen is goed. Weliswaar kan het benoemen van feiten beledigend zijn voor het object. Maar in sommige gevallen is het belangrijker dat de feiten benoemd worden, dan dat het object geheel van beledigingen verschoond blijft. Bijvoorbeeld als er een bepaald gevaar voor de samenleving van het object uitgaat, zoals bij moslims het geval is.
Het is een feit dat alles wat Geert uitkraamt of rascistisch of fascistisch of ten minste voor de helft berust op leugens en halve waarheden. Het is ook een feit dat hij mensen tegen elkaar op zet. Gelukkig hebben we instanties die dat soort gedrag toetsen aan regels waar weldenkende over nagedacht hebben. Dus wat maakt het geheel nu fascistisch?
pi_71405972
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 19:58 schreef en_door_slecht het volgende:

[..]

Het is een feit dat alles wat Geert uitkraamt of rascistisch of fascistisch of ten minste voor de helft berust op leugens en halve waarheden. Het is ook een feit dat hij mensen tegen elkaar op zet.
Je vergeet iets, in elke zin. Namelijk de zinsnede "vind ik".
  dinsdag 28 juli 2009 @ 20:00:26 #62
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_71405999
In de VS is freedom of speech heel belangrijk. Daardoor kunnen moslims hun haatdragende taal uitdragen, maar de tegenpartijen kunnen daar dan in ieder geval op reageren. In Europa kunnen moslims haatdragende taal uitslaan, maar worden critici van die godsdienst en achterlijke volgelingen monddood gemaakt.
pi_71406084
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 19:44 schreef ExTec het volgende:

[..]

ach ja... kijk eerst naar je eigen extreemrechtse neigingen svp.. voordat je anderen gaat ophgangen
  dinsdag 28 juli 2009 @ 20:03:05 #64
6484 ExTec
pi_71406099
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 19:56 schreef Salvad0R het volgende:
Fascisme is het integreren van corporatief winstbelang in de politieke structuur van een samenleving.
Zoals grootschalig gebeurt aan de andere kant van de Atlantische Oceaan en ook hier, met massale privatiseringen en brandstof etc.
Wat beschouw je het meest primaire kenmerk daarvan.

Ik dit iig niet. Hoe fascisme met z'n tegenstanders omgaat, dat vind ik het ergste. Waar privaat kapitaal en staatskapitaal in elkaar overgaan, zien we bij vele andere systemen ook.
pi_71406174
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 20:00 schreef thewishmaster het volgende:
In de VS is freedom of speech heel belangrijk. Daardoor kunnen moslims hun haatdragende taal uitdragen, maar de tegenpartijen kunnen daar dan in ieder geval op reageren. In Europa kunnen moslims haatdragende taal uitslaan, maar worden critici van die godsdienst en achterlijke volgelingen monddood gemaakt.
Inderdaad.

Het riekt in Europa naar een nogal merkwaardig verbond tussen de linksch-extremistische elite, voor het gemak "linksfascisten" genoemd, en de islamofascisten.

Drees en Den Uyl draaien zich om in hun graf.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 20:06:00 #66
262650 kitao
prikplaatje
pi_71406216
Weer zo'n witbordje topcrimineel die er met een uurtje schoffelen vanaf komt.....

megalomaniac
pi_71406242
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 19:49 schreef jkdjjsop het volgende:

[..]

Tsja. If it walks like a duck, talks like a duck...

Ik onthoud me er ook liever van, maar zo'n Bluesdude vraagt er zelf om. Hij doet niet eens een poging om normaal in m'n topic te posten, maar kiest er zelf voor om meteen vol in de persoonlijke aanval te gaan, daarbij mij en passant allerlei smerige zaken en ideeën aanwrijvend.
Ik geef je de modder terug die jij smijt ... doe nou niet zo 'heilig'
quote:
Uiteraard met als doel dat ik zou doordraaien en Bluesdude mooie sier kan maken bij de moderators, en ik regelrecht van dit forum af zou vliegen.

iemand een ban aannaaien...is dat jouw plan met dit topic? dat verklaart veel over je modder ya...
je bent een relkloon van wie ook al weer... en hoeveel keer verbannen ?
  dinsdag 28 juli 2009 @ 20:08:37 #68
6484 ExTec
pi_71406292
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 20:02 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

ach ja... kijk eerst naar je eigen extreemrechtse neigingen svp.. voordat je anderen gaat ophgangen
Nee, ik blijf lekker hangen, als jij er blijk van geeft dat democratie je inherent aan je reet zal roesten, en er maar 1 constante is: rechtsen moeten stuk, koste wat kost, democratie verkrachten om dat te realiseren, goeie prijs om te betalen. Doel heiligd middelen.

En behalve dat ik je dubieuze gedachtegoed benoem, heb ik ook nog wat inhoudelijks voor je voeten gepleurd. Maar dat zal iets te maken hebben met de pijnlijke realiteit, derhalve totaal niet interresant om op te reageren.

Ik krijg bij mensen zoals jij echt enge ideeen als 'stem-examen doe'n ofzo Of erger nog: die blonde mongool als premier. En dat'ie gewoon doodleuk jou ideeen gaat vervolgen. Misschien dat je het dan snapt
pi_71406355
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 20:06 schreef kitao het volgende:
Weer zo'n witbordje topcrimineel die er met een uurtje schoffelen vanaf komt.....

En het houdt maar niet op!
  dinsdag 28 juli 2009 @ 20:11:04 #70
6484 ExTec
pi_71406383
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 20:06 schreef Bluesdude het volgende:

iemand een ban aannaaien...is dat jouw plan met dit topic?
En daar doodleuk mee komen terwijl jij degene bent die niet wist hoe snel die moest gaan janken in feedback.
pi_71406792
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 20:08 schreef ExTec het volgende:

[..]

Nee, ik blijf lekker hangen, als jij er blijk van geeft dat democratie je inherent aan je reet zal roesten, en er maar 1 constante is: rechtsen moeten stuk, koste wat kost, democratie verkrachten om dat te realiseren, goeie prijs om te betalen. Doel heiligd middelen.
tjonge Extec.. we kennen elkaar al 5 jaar ofzo en nog steeds ken je mijn standpunten over democratie niet?
lees je mijn posts wel? of zie je alleen wat je WILT lezen? Je WILT mij graag in een bepaald extreemrechts hokje stoppen ?

quote:
En behalve dat ik je dubieuze gedachtegoed benoem, heb ik ook nog wat inhoudelijks voor je voeten gepleurd.
wat bedoel je? idd .. is fascisme een set van dubieuse standpunten .. fantaseer nou niet dat ik die aanhang..
waarom WIL je dat graag als waarheid zien..
quote:
Ik krijg bij mensen zoals jij echt enge ideeen als 'stem-examen doe'n ofzo
minder fantaseren... meer goed lezen wat ik in al die fokjaren schreef over democratie en doe eens wat meer denken over waarom je mij visies wilt opdringen , op mij projecteert.
quote:
Of erger nog: die blonde mongool als premier.
?? Wilders.. bedoel je die... Die is geen mongool... Niet zo kwetsend zijn svp
quote:
En dat'ie gewoon doodleuk jou ideeen gaat vervolgen. Misschien dat je het dan snapt
leg nou eens wat meer uit wat jij DENKT wat mijn ideeen zijn over democratie ?
want je zit echt gevangen in een eigen fantasiewereldje wat dit betreft
pi_71406917
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 20:21 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

tjonge Extec.. we kennen elkaar al 5 jaar ofzo en nog steeds ken je mijn standpunten over democratie niet?
lees je mijn posts wel? of zie je alleen wat je WILT lezen? Je WILT mij graag in een bepaald extreemrechts hokje stoppen ?

[..]

wat bedoel je? idd .. is fascisme een set van dubieuse standpunten .. fantaseer nou niet dat ik die aanhang..
waarom WIL je dat graag als waarheid zien..
[..]

minder fantaseren... meer goed lezen wat ik in al die fokjaren schreef over democratie en doe eens wat meer denken over waarom je mij visies wilt opdringen , op mij projecteert.
[..]

[..]

Jouw ideeën over democratie blijken overduidelijk uit de manier waarop je hier en in feedback probeert mij een ban aan te wrijven. Meer dan dat hoeven we echt niet te weten, het is overduidelijk van welk soort jij bent.
pi_71406953
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 19:59 schreef jkdjjsop het volgende:

[..]

Je vergeet iets, in elke zin. Namelijk de zinsnede "vind ik".
Tja, ik kan wel vinden dat het gras groen is, maar het gras is groen.
pi_71407046
Wel interessant wat er gebeurt als het de linkschfascisten lukt om Wilders echt monddood te maken, bijvoorbeeld door hem achter de tralies te zetten. Dan is het hek pas echt van de dam, want elke dominante politieke stroming zonder de steun van het volk is uiteindelijk ten dode opgeschreven.
pi_71407404
GeenStijl ..

Misschien moeten men hier eerst is gaan uitvinden; WAT hij precies gezegd heeft en waarom hij dus veroordeeld is? Voordat we kunnen gaan roepen maaaar dat kan toch niet, vrijheid van meningsuiting bladiebla..
Destiny is not a matter of chance; but a matter of choice. It is not a thing to be waited for, It is a thing to be achieved..
pi_71407438
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 20:39 schreef mividaloca het volgende:
GeenStijl ..

Misschien moeten men hier eerst is gaan uitvinden; WAT hij precies gezegd heeft en waarom hij dus veroordeeld is? Voordat we kunnen gaan roepen maaaar dat kan toch niet, vrijheid van meningsuiting bladiebla..
Is allemaal terug te vinden via de linkjes in de OP.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 20:41:39 #77
6484 ExTec
pi_71407484
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 20:21 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Nee, want ik ben geen authoriteit op het gebied van 'Bluesdude' Ik moet het hebben van die paar keer dat ik met je gespard heb, en er staat me iets van bij, dit bv precies dit argument bij jou aan dovemansoren is gericht.

De 'drang' naar al die 'foute rechtsen weg willen werken' wint het van de ratio, die dicteert dat als je een systeem optuigd waarin je je politieke opponenten aan kan pakken, dat systeem ook door je tegenstander gebruikt kan worden.

Je bent dus voor een systeem wat defacto einde democratie inhoud. En waarom? Omdat je dan eindelijk je politieke tegenstanders aan kunt pakken?

Wat? De prijs die je daarvoor betaalt? Niet zeiken hoor, die 'rechtsen' zijn toch weg?

Dit spelt gewoon fascisme, je kunt het lezen, tussen de regels door, ik verzin dat niet, ik zeg dat ook niet om te bashen ofzo. Mensen zoals jij zijn gewoon gevaarlijk. Jij bent gevaarlijker voor de democratie dan die moron met z'n geblondeerde haar. Van die heb ik tot nader order geen reden om aan te nemen dat'ie die om zeep wil hebben, en in weerzin van z'n uitgesproken bombastische presentatie is'ie al jaren vakman in s'lands politiek.
quote:
Nee, extreem links, je manifesteert je als 'tegen rechts'.
quote:
minder fantaseren... meer goed lezen wat ik in al die fokjaren schreef over democratie....
NOFI, maar zo boeiend vind ik je niet. Maar; om die jaren in te halen heb ik voorstel: reageer eens inhoudelijk op die ene post van mij, waar ik ook naar link in dit postje.
quote:
Kan ook niet van mening zijn dat'ie zich erg netjes gedraagt.
quote:
Die bal ligt bij jou Ik zie je inhoudelijke reactie tegemoet.
pi_71407584
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 20:25 schreef jkdjjsop het volgende:

[..]

Jouw ideeën over democratie blijken overduidelijk uit de manier waarop je hier en in feedback probeert mij een ban aan te wrijven. Meer dan dat hoeven we echt niet te weten, het is overduidelijk van welk soort jij bent.
het is overduidelijk dat je vooral je best doet mensen te criminaliseren..
daar begon jij dit topic mee en toen ging je verder met mensen op te hangen als fascist...
ik ben vóór een democratie en tegen een dictatuur .....
dat ik voor een fascistische dictatuur zou zijn kun je nooit opmaken uit mijn postings van vandaag... je bent bezig jouw fantasiestandpunten mij in de schoenen te schuiven..
ik ben er wel voor dat trollers, relklonen, ruziezoekers en haatzaaiers een trap onder de kont krijgen op fatsoenlijke serieus te nemen fora...
een normale opvatting .. niet rechts. niet links.. en vooral trollers schreeuwen moord en brand over hun socalled recht tot vrije reluiting.. .
  dinsdag 28 juli 2009 @ 20:46:47 #79
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_71407647
Overigens is "links(ch)fascisme" een contradictio in terminis.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_71407683
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 20:44 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

het is overduidelijk dat je vooral je best doet mensen te criminaliseren..
daar begon jij dit topic mee en toen ging je verder met mensen op te hangen als fascist...
ik ben vóór een democratie en tegen een dictatuur .....
dat ik voor een fascistische dictatuur zou zijn kun je nooit opmaken uit mijn postings van vandaag... je bent bezig jouw fantasiestandpunten mij in de schoenen te schuiven..
ik ben er wel voor dat trollers, relklonen, ruziezoekers en haatzaaiers een trap onder de kont krijgen op fatsoenlijke serieus te nemen fora...
een normale opvatting .. niet rechts. niet links.. en vooral trollers schreeuwen moord en brand over hun socalled recht tot vrije reluiting.. .
Mensen criminaliseren, in dit topic? Waar heb je het in godsnaam over. Mens, ga toch koken!
pi_71407730
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 20:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Overigens is "links(ch)fascisme" een contradictio in terminis.
Dat dacht ik ook altijd, maar blijkbaar toch niet. Het is fascisme, waarbij je in de definitie rechts door links vervangt en vice versa. De uitwerking is verder vrijwel hetzelfde, getuige dit topic.
pi_71407778
Een pro-fascist die zeurt over de opkomst van fascisme .
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
  dinsdag 28 juli 2009 @ 20:51:51 #83
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_71407829
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 20:48 schreef jkdjjsop het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook altijd, maar blijkbaar toch niet. Het is fascisme, waarbij je in de definitie rechts door links vervangt en vice versa. De uitwerking is verder vrijwel hetzelfde, getuige dit topic.
Tja, dit topic. Nou blinkt de OP al niet uit door nuancering en in elke post die je plaatst de term 'linkschfascisme' gebruiken helpt ook niet echt mee om je te positioneren als iemand waar een rationele discussie mee kan worden gevoerd, dus ik weet niet of we dit topic als maatstaf kunnen gebruiken, in tegenstelling tot, bijvoorbeeld, topics die wel een politicologische dan wel historische onderbouwing hebben.

Niet dat ik de illusie heb dat je er nu mee ophoudt, maar ik geef het je even als overweging mee. En om dan ook nog de rellende Marokkanen de SS van links te noemen is natuurlijk helemaal zielig.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_71408017
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 20:40 schreef jkdjjsop het volgende:

[..]

Is allemaal terug te vinden via de linkjes in de OP.
Die zijn dus niet Volledig....
Hij is voorooldeeld omdat hij in de Folders 1 bepaald asielzoekerscentrum beschuldigt van dingen die nergens op slaan.. Hij is dus niet veroordeeld omdat hij riep: Wij moeten de Islamisering tegenhouden maar omdat hij onzin liep uit te kramen en vervolgens de bewoners van dat dorp vraagt het Asielzoekerscentrum te aan te geven..
quote:
Féret en Tonnelier werden schuldig bevonden aan het verspreiden van een pamflet waarin het bestaan van een centrum voor vluchtelingen in Sint-Pieters-Woluwe wordt aangeklaagd. Volgens het hof werden verschillende zaken in het pamflet op irrationele wijze met elkaar in verband gebracht en werd aangezet tot haat tegenover vluchtelingen. Ook in andere pamfletten wordt gepoogd migranten te associëren met dieven, delinquenten, criminelen en terroristen. bron
quote:
Féret en Tonnelier werden schuldig bevonden aan het verspreiden van een pamflet waarin het bestaan van een centrum voor vluchtelingen in de Palmboomstraat in Sint-Pieters-Woluwe werd aangeklaagd.
Volgens het hof van beroep werden verschillende zaken in het pamflet op irrationele wijze met elkaar in verband gebracht en werd er aangezet tot haat tegenover vluchtelingen. Wie het pamflet ontving, werd opgeroepen om een verzoek tot sluiting van het centrum in te dienen.bron
echt een gezeik om niets dus.. er mag dus nog steeds worden geroepen dat Moslims het probleem van alles zijn..
Destiny is not a matter of chance; but a matter of choice. It is not a thing to be waited for, It is a thing to be achieved..
  dinsdag 28 juli 2009 @ 20:57:13 #85
262650 kitao
prikplaatje
pi_71408026
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 20:28 schreef jkdjjsop het volgende:
Wel interessant wat er gebeurt als het de linkschfascisten lukt om Wilders echt monddood te maken, bijvoorbeeld door hem achter de tralies te zetten. Dan is het hek pas echt van de dam, want elke dominante politieke stroming zonder de steun van het volk is uiteindelijk ten dode opgeschreven.
Mee eens , het hangt er wel vanaf wat je onder "het" volk verstaat.....
megalomaniac
pi_71408037
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 20:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Tja, dit topic.
En niet alleen dit topic natuurlijk. Dit is slechts een nieuw mijlpaaltje voor het linkschfascisme, maar die beweging is al veel langer bezig voet aan de grond te krijgen in Europa en schuwt daarbij het geweld bepaald niet.
pi_71408060
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 20:57 schreef kitao het volgende:

[..]

Mee eens , het hangt er wel vanaf wat je onder "het" volk verstaat.....
Eens. Wat versta jij onder "het volk"?
pi_71408180
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 20:56 schreef mividaloca het volgende:
Hij is voorooldeeld omdat hij in de Folders 1 bepaald asielzoekerscentrum beschuldigt van dingen die nergens op slaan..
Wie zegt dat die dingen nergens op slaan? Jij?

Verder vind ik je bronnen ietwat... ehm... dubieus. Ze noemen zich "anti-fascistisch" maar dat is natuurlijk gewoon een dekmantel voor ordinair linkschfascisme, zoals we dat bij de linkschfascisten van Kafka en AFA ook zien.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 21:07:06 #89
262650 kitao
prikplaatje
pi_71408331
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 20:56 schreef mividaloca het volgende:

[..]

Die zijn dus niet Volledig....
Hij is voorooldeeld omdat hij in de Folders 1 bepaald asielzoekerscentrum beschuldigt van dingen die nergens op slaan.. Hij is dus niet veroordeeld omdat hij riep: Wij moeten de Islamisering tegenhouden maar omdat hij onzin liep uit te kramen en vervolgens de bewoners van dat dorp vraagt het Asielzoekerscentrum te aan te geven..
[..]

[..]

echt een gezeik om niets dus.. er mag dus nog steeds worden geroepen dat Moslims het probleem van alles zijn..
Als je het niet eens bent met de uitspraak van de rechters , heb je dan niet ook geen vertrouwen in de democratie? Want het justituele lichaam is niet op één dag ontstaan net zo min als de democratie zelf. Verwerp je het één en dan ook niet het ander?
Er bestaat nog de kans op hoger beroep dacht ik , misschien zelfs tot aan het Europese hof.
megalomaniac
pi_71408537
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 20:41 schreef ExTec het volgende:

[..]

Nee, want ik ben geen authoriteit op het gebied van 'Bluesdude'
het is trouwens eerder 6 jaar... dat is een lange tijd mijn posts lezen.. en tijd genoeg om te kunnen weten dat het flauwekul is mij in het hokje fascist cq dictatuur te zetten.
quote:
dit bv precies dit argument bij jou aan dovemansoren is gericht.
ohhh... wat heb ik dan ooit over Wilders gezegd?
ik ben van mening dat niemand moet lasteren, discrimineren en haatzaaien en ook politici dus niet.. geen privileges voor mensen die het goede voorbeeld zouden mioeten geven Helaas zit een veroordeling van W. voor de strafrechter er niet in,anderzijds afgezien nog of je daarmee discriminerende schreeuwerds juist in de kaart speelt daarmee en dat dit dus niet moet gebeuren..
mijn mening is dus niet duidelijk afgerond... beetje gevangen in twijfel...
quote:
De 'drang' naar al die 'foute rechtsen weg willen werken'
Schei uit joh... je projecteert je eigen visies

quote:
wint het van de ratio, die dicteert dat als je een systeem optuigd waarin je je politieke opponenten aan kan pakken, dat systeem ook door je tegenstander gebruikt kan worden.
elke democratische staatsvorm is ook een systeem om politiek opponenten 'aan te pakken' dat heet discussie en 'vrije meningsuiting'..
quote:
Je bent dus voor een systeem wat defacto einde democratie inhoud.
dit is jouw fantasie.... stop eens met mensen zo weg te zetten als grote slechterik...
je bent niet echt geinteresseerd in wat ik vind over democratie ? want dan is het moeilijker mij afkraken ?
quote:
Wat? De prijs die je daarvoor betaalt? Niet zeiken hoor, die 'rechtsen' zijn toch weg?
zoals iedereen vind ik mijn mening de beste en dus andere meningen die moeten 'weg' .. heel normaal..
jouw drogredenering is dat ik een dictatuur wens...
quote:
Dit spelt gewoon fascisme, je kunt het lezen, tussen de regels door, ik verzin dat niet,

nee hoor.. jij bent rechts,... dus jij bent eerder de aangewezen persoon een rechtse dictatuur te wensen.
maar ik ben niet zo absurd als jij bent om je te verwijten dat jij dat idd ook wilt...
ik heb dat niet gelezen in je posts al die jaren ... net zo min dat in mijn posts te lezen viel...
quote:
Mensen zoals jij zijn gewoon gevaarlijk. Jij bent gevaarlijker voor de democratie
je draaft door ...
quote:
dan die moron met z'n geblondeerde haar. Van die heb ik tot nader order geen reden om aan te nemen dat'ie die om zeep
nou... hij wil miljoenen mensen de toegang tot de Nederlandse democratie ontzeggen... dat zou eerder een excuus zijn om iemand fascisme aan te wrijven, wat ik niet zal doen... dat is jouw afwijking.
quote:
Nee, extreem links, je manifesteert je als 'tegen rechts'.
Okee je stopt me in het hokje fascisme, wat extreemrechts is en tegelijk zet je mij bij extreemlinks..
Hoe zit het met jouw extreme oogkleppen?
Maar wat is extreem links? als iemand tegen rechts is ?
Lijkt me toch een extreme misvatting ansich.. want dan zeg je dat AL wat links is , is extreemlinks.
Misschien neig je idd naar deze drogredenering ?
  dinsdag 28 juli 2009 @ 21:14:45 #91
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_71408589
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 19:40 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

!!!
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_71408815
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 21:02 schreef jkdjjsop het volgende:

[..]

Wie zegt dat die dingen nergens op slaan? Jij?

Verder vind ik je bronnen ietwat... ehm... dubieus. Ze noemen zich "anti-fascistisch" maar dat is natuurlijk gewoon een dekmantel voor ordinair linkschfascisme, zoals we dat bij de linkschfascisten van Kafka en AFA ook zien.
Ik vind dat inderdaad daarom schrijf ik dat ook..
de andere bron is een krant.. maar google zelf maar vind je nog meer bronnen..
pi_71408871
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 21:20 schreef mividaloca het volgende:

[..]

de andere bron is een krant..
Het antifassistiese brandnetelvreterkrantje zeker?
pi_71409082
Goede timing ook, nu kunnen de rechters die de zaak van Wilders behandelen, een uitspraak doen met dit in het achterhoofd.
pi_71409160
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 21:07 schreef kitao het volgende:

[..]

Als je het niet eens bent met de uitspraak van de rechters , heb je dan niet ook geen vertrouwen in de democratie? Want het justituele lichaam is niet op één dag ontstaan net zo min als de democratie zelf. Verwerp je het één en dan ook niet het ander?
Er bestaat nog de kans op hoger beroep dacht ik , misschien zelfs tot aan het Europese hof.
Ik begrijp je reactie niet echt.. Wie zegt dat ik het niet eens ben met de uitspraak?

Mijn punt hiermee is dat mensen een stuk lezen waarin het lijkt dat deze man veroordeeld is en dat hij extreem-rechts is en anti-islam opmerkingen maakt en meteen gaan roepen FACISME, DE VRIJHEID VAN MENINGSUITING, WE MOGEN NIETS MEER ZEGGEN.. blabla.. Terwijl ze niet eens weten wat de man nu PRECIES gezegd of gedaan heeft.. Ik vind je kunt dit pas afkeuren of goedkeuren als je weet waarom hij nou eigenlijk is veroordeeld..

En dat blijkt dus te gaan om een foldertje over een asielzoekerscentrum.. Waar hij dus onwaarheden in heeft lopen verkondigen..
pi_71409284
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 21:27 schreef Meh7 het volgende:
Goede timing ook, nu kunnen de rechters die de zaak van Wilders behandelen, een uitspraak doen met dit in het achterhoofd.
Goede timing inderdaad. Dit belooft nog wat.

Wanneer dient die zaak tegen Wilders eigenlijk?
  dinsdag 28 juli 2009 @ 21:34:26 #97
262650 kitao
prikplaatje
pi_71409295
Misschien wordt het tijd om Europa eens anders in te delen. Spanje voor Afrikanen , Zweden voor blonde mensen , Engeland voor hooligans , Nederland voor cda 's , enz , enz,
Allemaal autonomie, gewoon onderlinge handel , en geen afgunst meer naar je buurman vanwege andere uiterlijke en innerlijke verschillen.
Iedereen vrij in zijn eigen st(r)aatje.
megalomaniac
pi_71409323
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 21:22 schreef jkdjjsop het volgende:

[..]

Het antifassistiese brandnetelvreterkrantje zeker?
klik op de bron en vind uit zou ik zeggen.. of google even dan vind je nog meer bronnen..
pi_71409376
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 21:34 schreef kitao het volgende:
Misschien wordt het tijd om Europa eens anders in te delen. Spanje voor Afrikanen

Zullen ze daar in Spanje blij mee zijn!
  dinsdag 28 juli 2009 @ 21:39:33 #100
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_71409481
quote:
Geweldig, dat kon er ook nog wel bij. Eerst krijg je als Europeaan miljoenen intolerante, onwelriekende, criminele moslims door je strot geduwd, met alle ellendige gevolgen van dien. En als je daar vervolgens tegen protesteert word je door het Europees Hof veroordeeld en effectief monddood gemaakt. Daar gáát het recht op vrije meningsuiting.
Het lijkt er op als of de gevestigde (links georienteerde) kliek kost wat kost hun zaakjes wil beschermen
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_71409607
quote:
Daar ben ik het helemaal mee eens, al moet ik wel toevoegen dat staatsvorm een foute definitie zou zijn. Fascisme is het beste te omschrijven als een ideologie, die met geen enkele andere ideologie echt overeenkomt.

En om te zorgen dat in dictatuur de macht van de leider gecontroleerd blijft (om dus te voorkomen dat een fout persoon aan de macht komt) hadden de Italiaanse fascisten de Raad van Fascisten bedacht. Dat was een raad die een adviesfunctie had, maar die een slechte leider (een leider die dus niet volgens het fascisme handelde) afzetten. Ook zou de raad eventueel belast worden met het kiezen van een nieuwe leider, helaas duurde het fascistisch tijdperk in Italië daar niet lang genoeg voor.
"It is better to live one day as a lion than a hundred years as a sheep." ~ Il Duce Benito Mussolini
  dinsdag 28 juli 2009 @ 21:42:53 #102
6484 ExTec
pi_71409611
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 21:13 schreef Bluesdude het volgende:

ik ben van mening dat niemand moet lasteren, discrimineren en haatzaaien en ook politici dus niet..
Dan blijft er altijd een optie bestaan dat degene in de macht, diegene die op de deur van de macht klopt aan gaat pakken.

En dat nog los van het feit dat je lasteren weg kunt strepen, dat is goed omkaderd, discriminatie is al behoorlijk grijs, en haatzaaien is zo subjectief dat je er al niets meer mee kunt.
quote:
elke democratische staatsvorm is ook een systeem om politiek opponenten 'aan te pakken' dat heet discussie en 'vrije meningsuiting'..
Als GW politiek een non-factor was omdat'ie keer op keer het onderspit delft in discussies oid, hadden we deze discussie niet.
quote:
nee hoor.. jij bent rechts,... dus jij bent eerder de aangewezen persoon een rechtse dictatuur te wensen.
Stukje projectie van jouw kant, maar ik zeg niets
quote:
nou... hij wil miljoenen mensen de toegang tot de Nederlandse democratie ontzeggen...
Dit is te ver-algemeniseerd. Misschien in jouw hoofd de 'som' van wat'ie allemaal wil ofzo, ik weet het niet.
quote:
Waar wat is extreem links? als iemand tegen rechts is ?
Het politieke spectrum is een circel. Ga maar genoeg 1 kant op en je eindigd in de extreme zone van de ander. Of verstoor ik nu je poging om het linkse stoepje schoon te vegen?
pi_71410123
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 21:42 schreef ExTec het volgende:

Het politieke spectrum is een circel. Ga maar genoeg 1 kant op en je eindigd in de extreme zone van de ander. Of verstoor ik nu je poging om het linkse stoepje schoon te vegen?
Nee .. dat is een simplificatie... Wat men noemt extreemlinks en extreemrechts, daar zitten totalitaire stromingen bij die je qua totalitairisme en gewelddadigheid in hetzelfde vakje kunt zetten.. Dat is juist, maar verder zijn er ook teveel verschillen en tegenstellingen voor een gelijkstelling.... Om al die stromingen fascisme te noemen is platheid. Dat woord wordt een containerbegrip en verliest aan duidelijkheid en inhoud
Dan krijg je zulke clichés als de TT en de OP

Maar mijn vraag aan je blijft staan... wat is extreemlinks en waarom zet je mij in die categorie..?
  dinsdag 28 juli 2009 @ 21:59:11 #104
262650 kitao
prikplaatje
pi_71410215
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 21:29 schreef mividaloca het volgende:

[..]

Ik begrijp je reactie niet echt.. Wie zegt dat ik het niet eens ben met de uitspraak?

Mijn punt hiermee is dat mensen een stuk lezen waarin het lijkt dat deze man veroordeeld is en dat hij extreem-rechts is en anti-islam opmerkingen maakt en meteen gaan roepen FACISME, DE VRIJHEID VAN MENINGSUITING, WE MOGEN NIETS MEER ZEGGEN.. blabla.. Terwijl ze niet eens weten wat de man nu PRECIES gezegd of gedaan heeft.. Ik vind je kunt dit pas afkeuren of goedkeuren als je weet waarom hij nou eigenlijk is veroordeeld..

En dat blijkt dus te gaan om een foldertje over een asielzoekerscentrum.. Waar hij dus onwaarheden in heeft lopen verkondigen..
Ik val je niet aan , ik vond het een interessant uitgangspunt. ( en ik reageerde te snel , afkoelperiode?)
Het gaat mij er meer om wat de regels zijn die de Europese rechters handhaven mbt het toelaten aan verkiezingen van dubieuze partijen , zowel links als rechts.
Met een strafblad schop je het niet ver als politicus , met partijen waarvan de geschiedenis heeft uitgewezen dat het niet werkt , (dus niet persé PVV) , mag van mij het Europese Hof best een uitspraak doen.
megalomaniac
  dinsdag 28 juli 2009 @ 22:12:21 #105
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_71410654
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 21:39 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Het lijkt er op als of de gevestigde (links georienteerde) kliek kost wat kost hun zaakjes wil beschermen
Het lijkt er op als of de gevestigde (links georienteerde) illuminatie kost wat kost hun zaakjes wil beschermen
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
  dinsdag 28 juli 2009 @ 22:13:27 #106
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_71410696
Typisch Wilderianen topic dit

Zo full of shit dat het geen zin heeft ergens te beginnen
  dinsdag 28 juli 2009 @ 22:16:53 #107
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_71410817
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 21:59 schreef kitao het volgende:

Met een strafblad schop je het niet ver als politicus , met partijen waarvan de geschiedenis heeft uitgewezen dat het niet werkt , (dus niet persé PVV) , mag van mij het Europese Hof best een uitspraak doen.
Dick Cheney werd er vicepresident mee
  dinsdag 28 juli 2009 @ 22:27:26 #108
262650 kitao
prikplaatje
pi_71411125
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 22:16 schreef Hexagon het volgende:
Dick Cheney werd er vicepresident mee
Dat is mij niet bekend , kennis schiet tekort......
megalomaniac
pi_71411570
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 22:27 schreef kitao het volgende:

[..]

Dat is mij niet bekend , kennis schiet tekort......
Zuipen en dat autorijden.
Later is hij aangeklaagd in de Halliburton zaak, maar toen was hij al vice president.
pi_71411793
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 19:40 schreef ExTec het volgende:

En wie maakt die wet?

Is ff doordenken voordat je de 'need' voelt om te posten zoveel gevraagd?
Eh, even denken hoor, ik doe een wilde gok...de 2e Kamer? Da's een instituut waar links overigens nog nooit een absolute meerderheid heeft gehad in Nederland.

Wat veranderd dat aan mijn post?
pi_71411939
EU Hof: Geert Wilders gaat er aan

Even opletten Geert, want deze is voor jou. Volgens het Europees Hof van Justitie heeft een Belgische rechter politicus Daniel Feret terecht veroordeeld wegens discriminatie. Feret waarschuwde in een verkiezingsfoldertje onder meer tegen de islamisering van Europa en stelde voor om werkeloze asielzoekers terug te sturen naar hun land van herkomst. Volgens het Hof is het recht om dat te zeggen in ieder geval minder belangrijk dan de "maatschappelijke noodzaak om de belangen van de immigrantengemeenschap te beschermen". Niet dat alle Europese rechters er zo over denken. Een minderheid is van mening dat met deze uitspraak het recht op vrije meningsuiting is verkwanseld ten faveure van het anti-discriminatiebeleid. Let wel, dat is slechts een minderheid van de rechters... Op deze site wordt nog even haarfijn uitgelegd wat de parallellen zijn tussen de uitspraken van Feret en de uitspraken van Wilders. Conclusie: Wilders en Feret zeggen exact hetzelfde. Oh ja, in Nederland verliest een politicus het passieve en actieve stemrecht, als hij langer dan één jaar in de cel moet zitten. Wilderstemmers die op safe spelen, zoeken dus nu alvast naar een alternatief.

Bron Geenstijl

Ik geloof dat het alternatief waar Geenstijl op zinspeelt ook wel bekend staat onder de noemer revolutie.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 22:53:22 #112
262650 kitao
prikplaatje
pi_71411945
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 22:42 schreef en_door_slecht het volgende:
Zuipen en dat autorijden.
Later is hij aangeklaagd in de Halliburton zaak, maar toen was hij al vice president.
Oh , ik dacht dat hij een uitspraak had afgedwongen.....
Want daar wordt het wel eens tijd voor. Onder fascisme , de kop van dit topic , krijgt "iedereen" toch al nachtmerries. Dan zeg ik , doe Neurenberg nog maar eens dubbel dunnetjes over.
megalomaniac
pi_71412431
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 22:53 schreef AyrtonSenna het volgende:

Bron Geenstijl

Ik geloof dat het alternatief waar Geenstijl op zinspeelt ook wel bekend staat onder de noemer revolutie.
Mjah, ik zie het al voor mij, al die Wilders tokkies naar het Binnenhof zeker?
pi_71412494
De EU en het voormalig Sovjet-unie overeenkomsten?
Zelfs Gorbatsjov keek met verbazing naar de overeenkomsten van de EU en het Sovjet-unie.
Beetje bij beetje worden wij gevangen gezet door de EU criminelen gezeteld in Brussel, het machtscentrum van Europa.
Pas op en blijf WAAKZAAM want de RODE HONDEN slapen NOOIT!
Stem straks MASSAAL op de VVD, PVV!!
pi_71412572
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 23:09 schreef detlevico het volgende:
Zelfs Gorbatsjov keek met verbazing naar de overeenkomsten van de EU en het Sovjet-unie.
Beetje bij beetje worden wij gevangen gezet door de EU criminelen gezeteld in Brussel, het machtscentrum van Europa.
ROFLMAO, doel je op Neelie Kroes als een van de EU criminelen?

God, wat een gesukkel met die PVV aanhangers

PS: Je klinkt als een NSB wervingsposter...oh wacht....PVV? Ach ja, natuurlijk.....zie link: http://gallery.wo2.nl/details.php?image_id=429&sessionid=8a36d7286382b7b6d707c9a1756ed03e

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2009 23:15:38 ]
pi_71412773
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 23:12 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

God, wat een gesukkel met die PVV aanhangers

PS: Je klinkt als een NSB wervingsposter...oh wacht....PVV? Ach ja, natuurlijk.....zie link: http://gallery.wo2.nl/details.php?image_id=429&sessionid=8a36d7286382b7b6d707c9a1756ed03e

Kijk kijk een reactie van een linkse mensch.
Ik zou zeggen word eens wakker want de EU heeft het niet goed met U voor.
pi_71412869
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 23:12 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

pi_71412919
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 23:18 schreef detlevico het volgende:

[..]

Kijk kijk een reactie van een linkse mensch.
Ik zou zeggen word eens wakker want de EU heeft het niet goed met U voor.

rechts heeft toch de meerderheid in het EU-parlement...?
ik vertrouw dat EU-stelsel ook niet zoo..ondoorzichtig en ineens hebben ze regeltjes wat we zondermeer moeten accepteren.
vertrouw die rechtse honden allemaal niet dus ...
pi_71412955
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 23:09 schreef detlevico het volgende:
Goh, vorige week was het nog NL dat zo veel op de USSR zou lijken. Geef me maar eens een bron waarin Gorby aangaf dat de EU bijna net zo communistisch was als de USSR.

En lees je eigen post nog eens door. Er staat alleen wat slap geklets, wat zinnen die je aan elkaar hebt staan tikken. Maar het raakt echt volledig kant noch wal. Geen onderbouwing, geen feiten, niks. Wat moeten wij met dit soort propagandistische blaatposts?
  dinsdag 28 juli 2009 @ 23:27:14 #120
262650 kitao
prikplaatje
pi_71413074
Als nieuweling hier, plaatste ik een foto , toen zat er gelijk een slotje op.........

Zal ook wel niet meer te lynk(s)en zijn......

[ Bericht 0% gewijzigd door kitao op 28-07-2009 23:32:55 ]
megalomaniac
pi_71413228
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 23:22 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

rechts heeft toch de meerderheid in het EU-parlement...?
ik vertrouw dat EU-stelsel ook niet zoo..ondoorzichtig en ineens hebben ze regeltjes wat we zondermeer moeten accepteren.
vertrouw die rechtse honden allemaal niet dus ...
Gristen grefo's zijn in de praktijk eerder links dan rechts.

JeePeeBee en zijn nestor Ome Dries kunnen het goed vinden met de Mullahs.
pi_71413442
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 23:31 schreef AyrtonSenna het volgende:

[..]

Gristen grefo's zijn in de praktijk eerder links dan rechts.

JeePeeBee en zijn nestor Ome Dries kunnen het goed vinden met de Mullahs.
nahh... niet het begrip rechtse partijen verengen tot alleen niet-christelijke rechtse partijen
cda, cu, sgp was rechts... al vele jaren ... is nog steeds rechts..... links begint ergens bij dierenpartij en d'66
en het goed kunnen vinden met de mullah's is nooit een relevant punt geweest in het vaststellen van links-rechtsscheidingen..
dat is een obsessie van de laatste jaren

maar rechts is dus de leider van de komende EU-sovjetdictatuur...?
pi_71413509
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 23:27 schreef kitao het volgende:
Als nieuweling hier, plaatste ik een foto , toen zat er gelijk een slotje op.........

Zal ook wel niet meer te lynk(s)en zijn......
Ja, hoe kan het dat er ineens een nieuweling rondhangt hier? Al jaren zijn het dezelfde Klopkoeken en DrWolffensteins die hier rondbanjeren. Ik denk dat de mods dat ook wat verdacht vonden.
pi_71413582
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 23:37 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

nahh... niet het begrip rechtse partijen verengen tot alleen niet-christelijke rechtse partijen
cda, cu, sgp was rechts... al vele jaren ... is nog steeds rechts..... links begint ergens bij dierenpartij en d'66
en het goed kunnen vinden met de mullah's is nooit een relevant punt geweest in het vaststellen van links-rechtsscheidingen..
dat is een obsessie van de laatste jaren

maar rechts is dus de leider van de komende EU-sovjetdictatuur...?
De dierenpartij is volgens mij heel erg rood hoor. Met een gristelijke snit.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 23:57:05 #125
262650 kitao
prikplaatje
pi_71414068
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 23:39 schreef en_door_slecht het volgende:

Ja, hoe kan het dat er ineens een nieuweling rondhangt hier? ........
Ik was op zoek naar een geschikt plafondverfje.....
Als ik dit geweten had, dan had een bezoek aan een gewone winkel beter uitgepakt.........
megalomaniac
pi_71414167
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 23:57 schreef kitao het volgende:

[..]

Ik was op zoek naar een geschikt plafondverfje.....
Als ik dit geweten had, dan had een bezoek aan een gewone winkel beter uitgepakt.........
Tja, nu ja, welkom dan maar.
  woensdag 29 juli 2009 @ 00:05:35 #127
262650 kitao
prikplaatje
pi_71414345
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 00:00 schreef en_door_slecht het volgende:..]

Tja, nu ja, welkom dan maar.
Cigaartje ?
megalomaniac
pi_71416400
quote:
Check het volgende stukje op geenstijl.nl:
[..]

Vet van mij.
Wat ik me nou eigenlijk afvraag: wie heeft ons eigenlijk al die moslims door de strot geduwd?
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_71416468
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 01:35 schreef Kees22 het volgende:

Vet van mij.
Wat ik me nou eigenlijk afvraag: wie heeft ons eigenlijk al die moslims door de strot geduwd?
Linksmensen natuurlijk! Niet de werkgevers die goedkope arbeidskrachten zochten, welnee, dat zijn tenslotte weldenkende rechtsmensen die zoiets nooooooooooit zouden doen.

Oh, het kan ook de Pan-Europese Linkse Elite samenzweerders zijn, natuurlijk, men is daar nog niet geheel over uit, geloof ik
  woensdag 29 juli 2009 @ 01:40:51 #130
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_71416469
tvp
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_71416560
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 21:42 schreef Ocelot.NL het volgende:

[..]

Daar ben ik het helemaal mee eens, al moet ik wel toevoegen dat staatsvorm een foute definitie zou zijn. Fascisme is het beste te omschrijven als een ideologie, die met geen enkele andere ideologie echt overeenkomt.

En om te zorgen dat in dictatuur de macht van de leider gecontroleerd blijft (om dus te voorkomen dat een fout persoon aan de macht komt) hadden de Italiaanse fascisten de Raad van Fascisten bedacht. Dat was een raad die een adviesfunctie had, maar die een slechte leider (een leider die dus niet volgens het fascisme handelde) afzetten. Ook zou de raad eventueel belast worden met het kiezen van een nieuwe leider, helaas duurde het fascistisch tijdperk in Italië daar niet lang genoeg voor.
Verrek, dat lijkt het systeem in Iran wel! Met de Opperste leider, die de democratisch (nou ja?) gekozen president kan corrigeren of zelfs afzetten en de Raad van Hoeders en de Raad om te Beslissen wat het Beste is.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_71416611
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 01:40 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Linksmensen natuurlijk! Niet de werkgevers die goedkope arbeidskrachten zochten, welnee, dat zijn tenslotte weldenkende rechtsmensen die zoiets nooooooooooit zouden doen.

Oh, het kan ook de Pan-Europese Linkse Elite samenzweerders zijn, natuurlijk, men is daar nog niet geheel over uit, geloof ik
Jamaar, jamaar: de Linkschmensen die nu aan de Macht zijn, die hielden toen toch nog heppenings bij het Lieverdje of waren het Maagdenhuis aan het bezetten of lagen op de Dam te slapen? Hebben die dan stiekem 's nachts al die moslims het land binnengesmokkeld met hun witte fietsen?
pi_71419271
Deze gaat even dicht totdat ik tijd heb om puin te ruimen
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')