abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71405411
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 19:39 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ja, het 'doel heiligt de middelen' gedachtegoed komt alweer opborrelen.
Juist. Goh, waar kennen we dat toch ook alweer van...
  dinsdag 28 juli 2009 @ 19:43:54 #52
6484 ExTec
Hostes Europae moriantur
pi_71405424
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 19:36 schreef Klopkoek het volgende:
Fok is helemaal niet links. Ik heb al meerdere notes op mijn naam staan omdat ik Wilders met de NSB heb vergeleken en o.a. op basis daarvan ben ik vaak geband. Terwijl domweg moslims beledigen hier wordt geschaard onder de noemer 'de feiten benoemen'.
Enerzijds ben ik het met je eens, anderzijds ben jij wel iemand die zelf een nogal extreme meetlat hebt. Als het jij niet links genoeg vind, is het geen links. Zo is de PvdA in jouw boek ongetwijfeld ook niet links.
Scorched earth
  dinsdag 28 juli 2009 @ 19:44:52 #53
6484 ExTec
Hostes Europae moriantur
pi_71405457
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 19:43 schreef jkdjjsop het volgende:

[..]

Juist. Goh, waar kennen we dat toch ook alweer van...
Ik kom niet snel met dat soort goedkope verwijten, maar die bluesdude, ja, die heeft er al meer dan eens blijk van gegeven dat de wind uit een links-fascistoïde hoek waait.
Scorched earth
  dinsdag 28 juli 2009 @ 19:46:18 #54
6484 ExTec
Hostes Europae moriantur
pi_71405503
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 19:40 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ach gossie, is het weer rechtse huillie tijd? Zal ik de waaahmbulance even bellen?
Nee nee nee, ik zit hier al ongeveer een decennium me tijd te verdoen , ik mag zeggen dat ik menig van mijn pappenheimers ken. Ik roep dat niet om niets.
Scorched earth
pi_71405625
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 19:44 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ik kom niet snel met dat soort goedkope verwijten, maar die bluesdude, ja, die heeft er al meer dan eens blijk van gegeven dat de wind uit een links-fascistoïde hoek waait.
Tsja. If it walks like a duck, talks like a duck...

Ik onthoud me er ook liever van, maar zo'n Bluesdude vraagt er zelf om. Hij doet niet eens een poging om normaal in m'n topic te posten, maar kiest er zelf voor om meteen vol in de persoonlijke aanval te gaan, daarbij mij en passant allerlei smerige zaken en ideeën aanwrijvend. Uiteraard met als doel dat ik zou doordraaien en Bluesdude mooie sier kan maken bij de moderators, en ik regelrecht van dit forum af zou vliegen.

Doet hij dit wel vaker?
pi_71405673
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 19:43 schreef ExTec het volgende:

[..]

Enerzijds ben ik het met je eens, anderzijds ben jij wel iemand die zelf een nogal extreme meetlat hebt. Als het jij niet links genoeg vind, is het geen links. Zo is de PvdA in jouw boek ongetwijfeld ook niet links.
Het ligt eraan welke meetlat je hanteert ja.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 19:52:01 #57
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_71405724
Laat ze al die achterlijke imams maar een keer aanpakken die oproepen tot haat en geweld, Europa is zichzelf aan het overleveren aan de moslimminderheden.
pi_71405868
Fascisme is het integreren van corporatief winstbelang in de politieke structuur van een samenleving.
Zoals grootschalig gebeurt aan de andere kant van de Atlantische Oceaan en ook hier, met massale privatiseringen en brandstof etc.
pi_71405875
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 19:52 schreef thewishmaster het volgende:
Laat ze al die achterlijke imams maar een keer aanpakken die oproepen tot haat en geweld, Europa is zichzelf aan het overleveren aan de moslimminderheden.
Nee, dat zal niet gebeuren. Immers, de haatimams ronselen de frontsoldaten voor het linkschfascisme.
pi_71405921
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 19:41 schreef jkdjjsop het volgende:

[..]

Moslims beledigen is verkeerd, maar de feiten benoemen is goed. Weliswaar kan het benoemen van feiten beledigend zijn voor het object. Maar in sommige gevallen is het belangrijker dat de feiten benoemd worden, dan dat het object geheel van beledigingen verschoond blijft. Bijvoorbeeld als er een bepaald gevaar voor de samenleving van het object uitgaat, zoals bij moslims het geval is.
Het is een feit dat alles wat Geert uitkraamt of rascistisch of fascistisch of ten minste voor de helft berust op leugens en halve waarheden. Het is ook een feit dat hij mensen tegen elkaar op zet. Gelukkig hebben we instanties die dat soort gedrag toetsen aan regels waar weldenkende over nagedacht hebben. Dus wat maakt het geheel nu fascistisch?
pi_71405972
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 19:58 schreef en_door_slecht het volgende:

[..]

Het is een feit dat alles wat Geert uitkraamt of rascistisch of fascistisch of ten minste voor de helft berust op leugens en halve waarheden. Het is ook een feit dat hij mensen tegen elkaar op zet.
Je vergeet iets, in elke zin. Namelijk de zinsnede "vind ik".
  dinsdag 28 juli 2009 @ 20:00:26 #62
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_71405999
In de VS is freedom of speech heel belangrijk. Daardoor kunnen moslims hun haatdragende taal uitdragen, maar de tegenpartijen kunnen daar dan in ieder geval op reageren. In Europa kunnen moslims haatdragende taal uitslaan, maar worden critici van die godsdienst en achterlijke volgelingen monddood gemaakt.
pi_71406084
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 19:44 schreef ExTec het volgende:

[..]

ach ja... kijk eerst naar je eigen extreemrechtse neigingen svp.. voordat je anderen gaat ophgangen
  dinsdag 28 juli 2009 @ 20:03:05 #64
6484 ExTec
Hostes Europae moriantur
pi_71406099
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 19:56 schreef Salvad0R het volgende:
Fascisme is het integreren van corporatief winstbelang in de politieke structuur van een samenleving.
Zoals grootschalig gebeurt aan de andere kant van de Atlantische Oceaan en ook hier, met massale privatiseringen en brandstof etc.
Wat beschouw je het meest primaire kenmerk daarvan.

Ik dit iig niet. Hoe fascisme met z'n tegenstanders omgaat, dat vind ik het ergste. Waar privaat kapitaal en staatskapitaal in elkaar overgaan, zien we bij vele andere systemen ook.
Scorched earth
pi_71406174
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 20:00 schreef thewishmaster het volgende:
In de VS is freedom of speech heel belangrijk. Daardoor kunnen moslims hun haatdragende taal uitdragen, maar de tegenpartijen kunnen daar dan in ieder geval op reageren. In Europa kunnen moslims haatdragende taal uitslaan, maar worden critici van die godsdienst en achterlijke volgelingen monddood gemaakt.
Inderdaad.

Het riekt in Europa naar een nogal merkwaardig verbond tussen de linksch-extremistische elite, voor het gemak "linksfascisten" genoemd, en de islamofascisten.

Drees en Den Uyl draaien zich om in hun graf.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 20:06:00 #66
262650 kitao
prikplaatje
pi_71406216
Weer zo'n witbordje topcrimineel die er met een uurtje schoffelen vanaf komt.....

megalomaniac
pi_71406242
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 19:49 schreef jkdjjsop het volgende:

[..]

Tsja. If it walks like a duck, talks like a duck...

Ik onthoud me er ook liever van, maar zo'n Bluesdude vraagt er zelf om. Hij doet niet eens een poging om normaal in m'n topic te posten, maar kiest er zelf voor om meteen vol in de persoonlijke aanval te gaan, daarbij mij en passant allerlei smerige zaken en ideeën aanwrijvend.
Ik geef je de modder terug die jij smijt ... doe nou niet zo 'heilig'
quote:
Uiteraard met als doel dat ik zou doordraaien en Bluesdude mooie sier kan maken bij de moderators, en ik regelrecht van dit forum af zou vliegen.

iemand een ban aannaaien...is dat jouw plan met dit topic? dat verklaart veel over je modder ya...
je bent een relkloon van wie ook al weer... en hoeveel keer verbannen ?
  dinsdag 28 juli 2009 @ 20:08:37 #68
6484 ExTec
Hostes Europae moriantur
pi_71406292
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 20:02 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

ach ja... kijk eerst naar je eigen extreemrechtse neigingen svp.. voordat je anderen gaat ophgangen
Nee, ik blijf lekker hangen, als jij er blijk van geeft dat democratie je inherent aan je reet zal roesten, en er maar 1 constante is: rechtsen moeten stuk, koste wat kost, democratie verkrachten om dat te realiseren, goeie prijs om te betalen. Doel heiligd middelen.

En behalve dat ik je dubieuze gedachtegoed benoem, heb ik ook nog wat inhoudelijks voor je voeten gepleurd. Maar dat zal iets te maken hebben met de pijnlijke realiteit, derhalve totaal niet interresant om op te reageren.

Ik krijg bij mensen zoals jij echt enge ideeen als 'stem-examen doe'n ofzo Of erger nog: die blonde mongool als premier. En dat'ie gewoon doodleuk jou ideeen gaat vervolgen. Misschien dat je het dan snapt
Scorched earth
pi_71406355
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 20:06 schreef kitao het volgende:
Weer zo'n witbordje topcrimineel die er met een uurtje schoffelen vanaf komt.....

En het houdt maar niet op!
  dinsdag 28 juli 2009 @ 20:11:04 #70
6484 ExTec
Hostes Europae moriantur
pi_71406383
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 20:06 schreef Bluesdude het volgende:

iemand een ban aannaaien...is dat jouw plan met dit topic?
En daar doodleuk mee komen terwijl jij degene bent die niet wist hoe snel die moest gaan janken in feedback.
Scorched earth
pi_71406792
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 20:08 schreef ExTec het volgende:

[..]

Nee, ik blijf lekker hangen, als jij er blijk van geeft dat democratie je inherent aan je reet zal roesten, en er maar 1 constante is: rechtsen moeten stuk, koste wat kost, democratie verkrachten om dat te realiseren, goeie prijs om te betalen. Doel heiligd middelen.
tjonge Extec.. we kennen elkaar al 5 jaar ofzo en nog steeds ken je mijn standpunten over democratie niet?
lees je mijn posts wel? of zie je alleen wat je WILT lezen? Je WILT mij graag in een bepaald extreemrechts hokje stoppen ?

quote:
En behalve dat ik je dubieuze gedachtegoed benoem, heb ik ook nog wat inhoudelijks voor je voeten gepleurd.
wat bedoel je? idd .. is fascisme een set van dubieuse standpunten .. fantaseer nou niet dat ik die aanhang..
waarom WIL je dat graag als waarheid zien..
quote:
Ik krijg bij mensen zoals jij echt enge ideeen als 'stem-examen doe'n ofzo
minder fantaseren... meer goed lezen wat ik in al die fokjaren schreef over democratie en doe eens wat meer denken over waarom je mij visies wilt opdringen , op mij projecteert.
quote:
Of erger nog: die blonde mongool als premier.
?? Wilders.. bedoel je die... Die is geen mongool... Niet zo kwetsend zijn svp
quote:
En dat'ie gewoon doodleuk jou ideeen gaat vervolgen. Misschien dat je het dan snapt
leg nou eens wat meer uit wat jij DENKT wat mijn ideeen zijn over democratie ?
want je zit echt gevangen in een eigen fantasiewereldje wat dit betreft
pi_71406917
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 20:21 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

tjonge Extec.. we kennen elkaar al 5 jaar ofzo en nog steeds ken je mijn standpunten over democratie niet?
lees je mijn posts wel? of zie je alleen wat je WILT lezen? Je WILT mij graag in een bepaald extreemrechts hokje stoppen ?

[..]

wat bedoel je? idd .. is fascisme een set van dubieuse standpunten .. fantaseer nou niet dat ik die aanhang..
waarom WIL je dat graag als waarheid zien..
[..]

minder fantaseren... meer goed lezen wat ik in al die fokjaren schreef over democratie en doe eens wat meer denken over waarom je mij visies wilt opdringen , op mij projecteert.
[..]

?? Wilders.. bedoel je die... Die is geen mongool... Niet zo kwetsend zijn svp
[..]

leg nou eens wat meer uit wat jij DENKT wat mijn ideeen zijn over democratie ?
want je zit echt gevangen in een eigen fantasiewereldje wat dit betreft
Jouw ideeën over democratie blijken overduidelijk uit de manier waarop je hier en in feedback probeert mij een ban aan te wrijven. Meer dan dat hoeven we echt niet te weten, het is overduidelijk van welk soort jij bent.
pi_71406953
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 19:59 schreef jkdjjsop het volgende:

[..]

Je vergeet iets, in elke zin. Namelijk de zinsnede "vind ik".
Tja, ik kan wel vinden dat het gras groen is, maar het gras is groen.
pi_71407046
Wel interessant wat er gebeurt als het de linkschfascisten lukt om Wilders echt monddood te maken, bijvoorbeeld door hem achter de tralies te zetten. Dan is het hek pas echt van de dam, want elke dominante politieke stroming zonder de steun van het volk is uiteindelijk ten dode opgeschreven.
pi_71407404
GeenStijl ..

Misschien moeten men hier eerst is gaan uitvinden; WAT hij precies gezegd heeft en waarom hij dus veroordeeld is? Voordat we kunnen gaan roepen maaaar dat kan toch niet, vrijheid van meningsuiting bladiebla..
Destiny is not a matter of chance; but a matter of choice. It is not a thing to be waited for, It is a thing to be achieved..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')