abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71414167
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 23:57 schreef kitao het volgende:

[..]

Ik was op zoek naar een geschikt plafondverfje.....
Als ik dit geweten had, dan had een bezoek aan een gewone winkel beter uitgepakt.........
Tja, nu ja, welkom dan maar.
  woensdag 29 juli 2009 @ 00:05:35 #127
262650 kitao
prikplaatje
pi_71414345
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 00:00 schreef en_door_slecht het volgende:..]

Tja, nu ja, welkom dan maar.
Cigaartje ?
megalomaniac
pi_71416400
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 17:55 schreef jkdjjsop het volgende:
Check het volgende stukje op geenstijl.nl:
[..]

Geweldig, dat kon er ook nog wel bij. Eerst krijg je als Europeaan miljoenen intolerante, onwelriekende, criminele moslims door je strot geduwd, met alle ellendige gevolgen van dien. En als je daar vervolgens tegen protesteert word je door het Europees Hof veroordeeld en effectief monddood gemaakt. Daar gáát het recht op vrije meningsuiting.

De gevestigde orde begint steeds meer trekjes te vertonen van ordinair fascisme. Ik kan er helaas echt niks anders van maken.
Vet van mij.
Wat ik me nou eigenlijk afvraag: wie heeft ons eigenlijk al die moslims door de strot geduwd?
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_71416468
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 01:35 schreef Kees22 het volgende:

Vet van mij.
Wat ik me nou eigenlijk afvraag: wie heeft ons eigenlijk al die moslims door de strot geduwd?
Linksmensen natuurlijk! Niet de werkgevers die goedkope arbeidskrachten zochten, welnee, dat zijn tenslotte weldenkende rechtsmensen die zoiets nooooooooooit zouden doen.

Oh, het kan ook de Pan-Europese Linkse Elite samenzweerders zijn, natuurlijk, men is daar nog niet geheel over uit, geloof ik
  woensdag 29 juli 2009 @ 01:40:51 #130
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_71416469
tvp
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_71416560
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 21:42 schreef Ocelot.NL het volgende:

[..]

Daar ben ik het helemaal mee eens, al moet ik wel toevoegen dat staatsvorm een foute definitie zou zijn. Fascisme is het beste te omschrijven als een ideologie, die met geen enkele andere ideologie echt overeenkomt.

En om te zorgen dat in dictatuur de macht van de leider gecontroleerd blijft (om dus te voorkomen dat een fout persoon aan de macht komt) hadden de Italiaanse fascisten de Raad van Fascisten bedacht. Dat was een raad die een adviesfunctie had, maar die een slechte leider (een leider die dus niet volgens het fascisme handelde) afzetten. Ook zou de raad eventueel belast worden met het kiezen van een nieuwe leider, helaas duurde het fascistisch tijdperk in Italië daar niet lang genoeg voor.
Verrek, dat lijkt het systeem in Iran wel! Met de Opperste leider, die de democratisch (nou ja?) gekozen president kan corrigeren of zelfs afzetten en de Raad van Hoeders en de Raad om te Beslissen wat het Beste is.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_71416611
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 01:40 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Linksmensen natuurlijk! Niet de werkgevers die goedkope arbeidskrachten zochten, welnee, dat zijn tenslotte weldenkende rechtsmensen die zoiets nooooooooooit zouden doen.

Oh, het kan ook de Pan-Europese Linkse Elite samenzweerders zijn, natuurlijk, men is daar nog niet geheel over uit, geloof ik
Jamaar, jamaar: de Linkschmensen die nu aan de Macht zijn, die hielden toen toch nog heppenings bij het Lieverdje of waren het Maagdenhuis aan het bezetten of lagen op de Dam te slapen? Hebben die dan stiekem 's nachts al die moslims het land binnengesmokkeld met hun witte fietsen?
pi_71419271
Deze gaat even dicht totdat ik tijd heb om puin te ruimen
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')