Daar ben ik het helemaal mee eens, al moet ik wel toevoegen dat staatsvorm een foute definitie zou zijn. Fascisme is het beste te omschrijven als een ideologie, die met geen enkele andere ideologie echt overeenkomt.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
Fascisme vind ik een vrij goede staatsvorm. Mij hoor je niet klagen. Het is altijd jammer dat de verkeerde mensen de macht in handen krijgen.
Dan blijft er altijd een optie bestaan dat degene in de macht, diegene die op de deur van de macht klopt aan gaat pakken.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:13 schreef Bluesdude het volgende:
ik ben van mening dat niemand moet lasteren, discrimineren en haatzaaien en ook politici dus niet..
Als GW politiek een non-factor was omdat'ie keer op keer het onderspit delft in discussies oid, hadden we deze discussie niet.quote:elke democratische staatsvorm is ook een systeem om politiek opponenten 'aan te pakken' dat heet discussie en 'vrije meningsuiting'..
quote:nee hoor.. jij bent rechts,... dus jij bent eerder de aangewezen persoon een rechtse dictatuur te wensen.
Dit is te ver-algemeniseerd. Misschien in jouw hoofd de 'som' van wat'ie allemaal wil ofzo, ik weet het niet.quote:nou... hij wil miljoenen mensen de toegang tot de Nederlandse democratie ontzeggen...
Het politieke spectrum is een circel. Ga maar genoeg 1 kant op en je eindigd in de extreme zone van de ander. Of verstoor ik nu je poging om het linkse stoepje schoon te vegen?quote:Waar wat is extreem links? als iemand tegen rechts is ?
Nee .. dat is een simplificatie... Wat men noemt extreemlinks en extreemrechts, daar zitten totalitaire stromingen bij die je qua totalitairisme en gewelddadigheid in hetzelfde vakje kunt zetten.. Dat is juist, maar verder zijn er ook teveel verschillen en tegenstellingen voor een gelijkstelling.... Om al die stromingen fascisme te noemen is platheid. Dat woord wordt een containerbegrip en verliest aan duidelijkheid en inhoudquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:42 schreef ExTec het volgende:
Het politieke spectrum is een circel. Ga maar genoeg 1 kant op en je eindigd in de extreme zone van de ander. Of verstoor ik nu je poging om het linkse stoepje schoon te vegen?
Ik val je niet aan , ik vond het een interessant uitgangspunt. ( en ik reageerde te snel , afkoelperiode?)quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:29 schreef mividaloca het volgende:
[..]
Ik begrijp je reactie niet echt.. Wie zegt dat ik het niet eens ben met de uitspraak?
Mijn punt hiermee is dat mensen een stuk lezen waarin het lijkt dat deze man veroordeeld is en dat hij extreem-rechts is en anti-islam opmerkingen maakt en meteen gaan roepen FACISME, DE VRIJHEID VAN MENINGSUITING, WE MOGEN NIETS MEER ZEGGEN.. blabla.. Terwijl ze niet eens weten wat de man nu PRECIES gezegd of gedaan heeft.. Ik vind je kunt dit pas afkeuren of goedkeuren als je weet waarom hij nou eigenlijk is veroordeeld..
En dat blijkt dus te gaan om een foldertje over een asielzoekerscentrum.. Waar hij dus onwaarheden in heeft lopen verkondigen..
Het lijkt er op als of de gevestigde (links georienteerde) illuminatie kost wat kost hun zaakjes wil beschermenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:39 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Het lijkt er op als of de gevestigde (links georienteerde) kliek kost wat kost hun zaakjes wil beschermen
Dick Cheney werd er vicepresident meequote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:59 schreef kitao het volgende:
Met een strafblad schop je het niet ver als politicus , met partijen waarvan de geschiedenis heeft uitgewezen dat het niet werkt , (dus niet persé PVV) , mag van mij het Europese Hof best een uitspraak doen.
Zuipen en dat autorijden.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:27 schreef kitao het volgende:
[..]
Dat is mij niet bekend , kennis schiet tekort......
Eh, even denken hoor, ik doe een wilde gok...de 2e Kamer? Da's een instituut waar links overigens nog nooit een absolute meerderheid heeft gehad in Nederland.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:40 schreef ExTec het volgende:
En wie maakt die wet?
Is ff doordenken voordat je de 'need' voelt om te posten zoveel gevraagd?
Oh , ik dacht dat hij een uitspraak had afgedwongen.....quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:42 schreef en_door_slecht het volgende:
Zuipen en dat autorijden.
Later is hij aangeklaagd in de Halliburton zaak, maar toen was hij al vice president.
Mjah, ik zie het al voor mij, al die Wilders tokkies naar het Binnenhof zeker?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:53 schreef AyrtonSenna het volgende:
Bron Geenstijl
Ik geloof dat het alternatief waar Geenstijl op zinspeelt ook wel bekend staat onder de noemer revolutie.
ROFLMAO, doel je op Neelie Kroes als een van de EU criminelen?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:09 schreef detlevico het volgende:
De EU en het voormalig Sovjet-unie overeenkomsten?
Zelfs Gorbatsjov keek met verbazing naar de overeenkomsten van de EU en het Sovjet-unie.
Beetje bij beetje worden wij gevangen gezet door de EU criminelen gezeteld in Brussel, het machtscentrum van Europa.
Pas op en blijf WAAKZAAM want de RODE HONDEN slapen NOOIT!
Stem straks MASSAAL op de VVD, PVV!!
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
ROFLMAO, doel je op Neelie Kroes als een van de EU criminelen?
God, wat een gesukkel met die PVV aanhangers
PS: Je klinkt als een NSB wervingsposter...oh wacht....PVV? Ach ja, natuurlijk.....zie link: http://gallery.wo2.nl/details.php?image_id=429&sessionid=8a36d7286382b7b6d707c9a1756ed03e
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
ROFLMAO, doel je op Neelie Kroes als een van de EU criminelen?
rechts heeft toch de meerderheid in het EU-parlement...?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:18 schreef detlevico het volgende:
[..]
![]()
Kijk kijk een reactie van een linkse mensch.
Ik zou zeggen word eens wakker want de EU heeft het niet goed met U voor.
Goh, vorige week was het nog NL dat zo veel op de USSR zou lijken. Geef me maar eens een bron waarin Gorby aangaf dat de EU bijna net zo communistisch was als de USSR.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:09 schreef detlevico het volgende:
De EU en het voormalig Sovjet-unie overeenkomsten?
Zelfs Gorbatsjov keek met verbazing naar de overeenkomsten van de EU en het Sovjet-unie.
Beetje bij beetje worden wij gevangen gezet door de EU criminelen gezeteld in Brussel, het machtscentrum van Europa.
Pas op en blijf WAAKZAAM want de RODE HONDEN slapen NOOIT!
Stem straks MASSAAL op de VVD, PVV!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |