abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71407438
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 20:39 schreef mividaloca het volgende:
GeenStijl ..

Misschien moeten men hier eerst is gaan uitvinden; WAT hij precies gezegd heeft en waarom hij dus veroordeeld is? Voordat we kunnen gaan roepen maaaar dat kan toch niet, vrijheid van meningsuiting bladiebla..
Is allemaal terug te vinden via de linkjes in de OP.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 20:41:39 #77
6484 ExTec
Hostes Europae moriantur
pi_71407484
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 20:21 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

tjonge Extec.. we kennen elkaar al 5 jaar ofzo en nog steeds ken je mijn standpunten over democratie niet?
Nee, want ik ben geen authoriteit op het gebied van 'Bluesdude' Ik moet het hebben van die paar keer dat ik met je gespard heb, en er staat me iets van bij, dit bv precies dit argument bij jou aan dovemansoren is gericht.

De 'drang' naar al die 'foute rechtsen weg willen werken' wint het van de ratio, die dicteert dat als je een systeem optuigd waarin je je politieke opponenten aan kan pakken, dat systeem ook door je tegenstander gebruikt kan worden.

Je bent dus voor een systeem wat defacto einde democratie inhoud. En waarom? Omdat je dan eindelijk je politieke tegenstanders aan kunt pakken?

Wat? De prijs die je daarvoor betaalt? Niet zeiken hoor, die 'rechtsen' zijn toch weg?

Dit spelt gewoon fascisme, je kunt het lezen, tussen de regels door, ik verzin dat niet, ik zeg dat ook niet om te bashen ofzo. Mensen zoals jij zijn gewoon gevaarlijk. Jij bent gevaarlijker voor de democratie dan die moron met z'n geblondeerde haar. Van die heb ik tot nader order geen reden om aan te nemen dat'ie die om zeep wil hebben, en in weerzin van z'n uitgesproken bombastische presentatie is'ie al jaren vakman in s'lands politiek.
quote:
lees je mijn posts wel? of zie je alleen wat je WILT lezen? Je WILT mij graag in een bepaald extreemrechts hokje stoppen ?
Nee, extreem links, je manifesteert je als 'tegen rechts'.
quote:
minder fantaseren... meer goed lezen wat ik in al die fokjaren schreef over democratie....
NOFI, maar zo boeiend vind ik je niet. Maar; om die jaren in te halen heb ik voorstel: reageer eens inhoudelijk op die ene post van mij, waar ik ook naar link in dit postje.
quote:
?? Wilders.. bedoel je die... Die is geen mongool... Niet zo kwetsend zijn svp
Kan ook niet van mening zijn dat'ie zich erg netjes gedraagt.
quote:
leg nou eens wat meer uit wat jij DENKT wat mijn ideeen zijn over democratie ?
want je zit echt gevangen in een eigen fantasiewereldje wat dit betreft
Die bal ligt bij jou Ik zie je inhoudelijke reactie tegemoet.
Scorched earth
pi_71407584
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 20:25 schreef jkdjjsop het volgende:

[..]

Jouw ideeën over democratie blijken overduidelijk uit de manier waarop je hier en in feedback probeert mij een ban aan te wrijven. Meer dan dat hoeven we echt niet te weten, het is overduidelijk van welk soort jij bent.
het is overduidelijk dat je vooral je best doet mensen te criminaliseren..
daar begon jij dit topic mee en toen ging je verder met mensen op te hangen als fascist...
ik ben vóór een democratie en tegen een dictatuur .....
dat ik voor een fascistische dictatuur zou zijn kun je nooit opmaken uit mijn postings van vandaag... je bent bezig jouw fantasiestandpunten mij in de schoenen te schuiven..
ik ben er wel voor dat trollers, relklonen, ruziezoekers en haatzaaiers een trap onder de kont krijgen op fatsoenlijke serieus te nemen fora...
een normale opvatting .. niet rechts. niet links.. en vooral trollers schreeuwen moord en brand over hun socalled recht tot vrije reluiting.. .
  dinsdag 28 juli 2009 @ 20:46:47 #79
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_71407647
Overigens is "links(ch)fascisme" een contradictio in terminis.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_71407683
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 20:44 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

het is overduidelijk dat je vooral je best doet mensen te criminaliseren..
daar begon jij dit topic mee en toen ging je verder met mensen op te hangen als fascist...
ik ben vóór een democratie en tegen een dictatuur .....
dat ik voor een fascistische dictatuur zou zijn kun je nooit opmaken uit mijn postings van vandaag... je bent bezig jouw fantasiestandpunten mij in de schoenen te schuiven..
ik ben er wel voor dat trollers, relklonen, ruziezoekers en haatzaaiers een trap onder de kont krijgen op fatsoenlijke serieus te nemen fora...
een normale opvatting .. niet rechts. niet links.. en vooral trollers schreeuwen moord en brand over hun socalled recht tot vrije reluiting.. .
Mensen criminaliseren, in dit topic? Waar heb je het in godsnaam over. Mens, ga toch koken!
pi_71407730
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 20:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Overigens is "links(ch)fascisme" een contradictio in terminis.
Dat dacht ik ook altijd, maar blijkbaar toch niet. Het is fascisme, waarbij je in de definitie rechts door links vervangt en vice versa. De uitwerking is verder vrijwel hetzelfde, getuige dit topic.
pi_71407778
Een pro-fascist die zeurt over de opkomst van fascisme .
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
  dinsdag 28 juli 2009 @ 20:51:51 #83
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_71407829
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 20:48 schreef jkdjjsop het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook altijd, maar blijkbaar toch niet. Het is fascisme, waarbij je in de definitie rechts door links vervangt en vice versa. De uitwerking is verder vrijwel hetzelfde, getuige dit topic.
Tja, dit topic. Nou blinkt de OP al niet uit door nuancering en in elke post die je plaatst de term 'linkschfascisme' gebruiken helpt ook niet echt mee om je te positioneren als iemand waar een rationele discussie mee kan worden gevoerd, dus ik weet niet of we dit topic als maatstaf kunnen gebruiken, in tegenstelling tot, bijvoorbeeld, topics die wel een politicologische dan wel historische onderbouwing hebben.

Niet dat ik de illusie heb dat je er nu mee ophoudt, maar ik geef het je even als overweging mee. En om dan ook nog de rellende Marokkanen de SS van links te noemen is natuurlijk helemaal zielig.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_71408017
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 20:40 schreef jkdjjsop het volgende:

[..]

Is allemaal terug te vinden via de linkjes in de OP.
Die zijn dus niet Volledig....
Hij is voorooldeeld omdat hij in de Folders 1 bepaald asielzoekerscentrum beschuldigt van dingen die nergens op slaan.. Hij is dus niet veroordeeld omdat hij riep: Wij moeten de Islamisering tegenhouden maar omdat hij onzin liep uit te kramen en vervolgens de bewoners van dat dorp vraagt het Asielzoekerscentrum te aan te geven..
quote:
Féret en Tonnelier werden schuldig bevonden aan het verspreiden van een pamflet waarin het bestaan van een centrum voor vluchtelingen in Sint-Pieters-Woluwe wordt aangeklaagd. Volgens het hof werden verschillende zaken in het pamflet op irrationele wijze met elkaar in verband gebracht en werd aangezet tot haat tegenover vluchtelingen. Ook in andere pamfletten wordt gepoogd migranten te associëren met dieven, delinquenten, criminelen en terroristen. bron
quote:
Féret en Tonnelier werden schuldig bevonden aan het verspreiden van een pamflet waarin het bestaan van een centrum voor vluchtelingen in de Palmboomstraat in Sint-Pieters-Woluwe werd aangeklaagd.
Volgens het hof van beroep werden verschillende zaken in het pamflet op irrationele wijze met elkaar in verband gebracht en werd er aangezet tot haat tegenover vluchtelingen. Wie het pamflet ontving, werd opgeroepen om een verzoek tot sluiting van het centrum in te dienen.bron
echt een gezeik om niets dus.. er mag dus nog steeds worden geroepen dat Moslims het probleem van alles zijn..
Destiny is not a matter of chance; but a matter of choice. It is not a thing to be waited for, It is a thing to be achieved..
  dinsdag 28 juli 2009 @ 20:57:13 #85
262650 kitao
prikplaatje
pi_71408026
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 20:28 schreef jkdjjsop het volgende:
Wel interessant wat er gebeurt als het de linkschfascisten lukt om Wilders echt monddood te maken, bijvoorbeeld door hem achter de tralies te zetten. Dan is het hek pas echt van de dam, want elke dominante politieke stroming zonder de steun van het volk is uiteindelijk ten dode opgeschreven.
Mee eens , het hangt er wel vanaf wat je onder "het" volk verstaat.....
megalomaniac
pi_71408037
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 20:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Tja, dit topic.
En niet alleen dit topic natuurlijk. Dit is slechts een nieuw mijlpaaltje voor het linkschfascisme, maar die beweging is al veel langer bezig voet aan de grond te krijgen in Europa en schuwt daarbij het geweld bepaald niet.
pi_71408060
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 20:57 schreef kitao het volgende:

[..]

Mee eens , het hangt er wel vanaf wat je onder "het" volk verstaat.....
Eens. Wat versta jij onder "het volk"?
pi_71408180
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 20:56 schreef mividaloca het volgende:
Hij is voorooldeeld omdat hij in de Folders 1 bepaald asielzoekerscentrum beschuldigt van dingen die nergens op slaan..
Wie zegt dat die dingen nergens op slaan? Jij?

Verder vind ik je bronnen ietwat... ehm... dubieus. Ze noemen zich "anti-fascistisch" maar dat is natuurlijk gewoon een dekmantel voor ordinair linkschfascisme, zoals we dat bij de linkschfascisten van Kafka en AFA ook zien.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 21:07:06 #89
262650 kitao
prikplaatje
pi_71408331
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 20:56 schreef mividaloca het volgende:

[..]

Die zijn dus niet Volledig....
Hij is voorooldeeld omdat hij in de Folders 1 bepaald asielzoekerscentrum beschuldigt van dingen die nergens op slaan.. Hij is dus niet veroordeeld omdat hij riep: Wij moeten de Islamisering tegenhouden maar omdat hij onzin liep uit te kramen en vervolgens de bewoners van dat dorp vraagt het Asielzoekerscentrum te aan te geven..
[..]

[..]

echt een gezeik om niets dus.. er mag dus nog steeds worden geroepen dat Moslims het probleem van alles zijn..
Als je het niet eens bent met de uitspraak van de rechters , heb je dan niet ook geen vertrouwen in de democratie? Want het justituele lichaam is niet op één dag ontstaan net zo min als de democratie zelf. Verwerp je het één en dan ook niet het ander?
Er bestaat nog de kans op hoger beroep dacht ik , misschien zelfs tot aan het Europese hof.
megalomaniac
pi_71408537
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 20:41 schreef ExTec het volgende:

[..]

Nee, want ik ben geen authoriteit op het gebied van 'Bluesdude'
het is trouwens eerder 6 jaar... dat is een lange tijd mijn posts lezen.. en tijd genoeg om te kunnen weten dat het flauwekul is mij in het hokje fascist cq dictatuur te zetten.
quote:
dit bv precies dit argument bij jou aan dovemansoren is gericht.
ohhh... wat heb ik dan ooit over Wilders gezegd?
ik ben van mening dat niemand moet lasteren, discrimineren en haatzaaien en ook politici dus niet.. geen privileges voor mensen die het goede voorbeeld zouden mioeten geven Helaas zit een veroordeling van W. voor de strafrechter er niet in,anderzijds afgezien nog of je daarmee discriminerende schreeuwerds juist in de kaart speelt daarmee en dat dit dus niet moet gebeuren..
mijn mening is dus niet duidelijk afgerond... beetje gevangen in twijfel...
quote:
De 'drang' naar al die 'foute rechtsen weg willen werken'
Schei uit joh... je projecteert je eigen visies

quote:
wint het van de ratio, die dicteert dat als je een systeem optuigd waarin je je politieke opponenten aan kan pakken, dat systeem ook door je tegenstander gebruikt kan worden.
elke democratische staatsvorm is ook een systeem om politiek opponenten 'aan te pakken' dat heet discussie en 'vrije meningsuiting'..
quote:
Je bent dus voor een systeem wat defacto einde democratie inhoud.
dit is jouw fantasie.... stop eens met mensen zo weg te zetten als grote slechterik...
je bent niet echt geinteresseerd in wat ik vind over democratie ? want dan is het moeilijker mij afkraken ?
quote:
Wat? De prijs die je daarvoor betaalt? Niet zeiken hoor, die 'rechtsen' zijn toch weg?
zoals iedereen vind ik mijn mening de beste en dus andere meningen die moeten 'weg' .. heel normaal..
jouw drogredenering is dat ik een dictatuur wens...
quote:
Dit spelt gewoon fascisme, je kunt het lezen, tussen de regels door, ik verzin dat niet,

nee hoor.. jij bent rechts,... dus jij bent eerder de aangewezen persoon een rechtse dictatuur te wensen.
maar ik ben niet zo absurd als jij bent om je te verwijten dat jij dat idd ook wilt...
ik heb dat niet gelezen in je posts al die jaren ... net zo min dat in mijn posts te lezen viel...
quote:
Mensen zoals jij zijn gewoon gevaarlijk. Jij bent gevaarlijker voor de democratie
je draaft door ...
quote:
dan die moron met z'n geblondeerde haar. Van die heb ik tot nader order geen reden om aan te nemen dat'ie die om zeep
nou... hij wil miljoenen mensen de toegang tot de Nederlandse democratie ontzeggen... dat zou eerder een excuus zijn om iemand fascisme aan te wrijven, wat ik niet zal doen... dat is jouw afwijking.
quote:
Nee, extreem links, je manifesteert je als 'tegen rechts'.
Okee je stopt me in het hokje fascisme, wat extreemrechts is en tegelijk zet je mij bij extreemlinks..
Hoe zit het met jouw extreme oogkleppen?
Maar wat is extreem links? als iemand tegen rechts is ?
Lijkt me toch een extreme misvatting ansich.. want dan zeg je dat AL wat links is , is extreemlinks.
Misschien neig je idd naar deze drogredenering ?
  dinsdag 28 juli 2009 @ 21:14:45 #91
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_71408589
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 19:40 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ach gossie, is het weer rechtse huillie tijd? Zal ik de waaahmbulance even bellen?
!!!
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_71408815
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 21:02 schreef jkdjjsop het volgende:

[..]

Wie zegt dat die dingen nergens op slaan? Jij?

Verder vind ik je bronnen ietwat... ehm... dubieus. Ze noemen zich "anti-fascistisch" maar dat is natuurlijk gewoon een dekmantel voor ordinair linkschfascisme, zoals we dat bij de linkschfascisten van Kafka en AFA ook zien.
Ik vind dat inderdaad daarom schrijf ik dat ook..
de andere bron is een krant.. maar google zelf maar vind je nog meer bronnen..
Destiny is not a matter of chance; but a matter of choice. It is not a thing to be waited for, It is a thing to be achieved..
pi_71408871
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 21:20 schreef mividaloca het volgende:

[..]

de andere bron is een krant..
Het antifassistiese brandnetelvreterkrantje zeker?
pi_71409082
Goede timing ook, nu kunnen de rechters die de zaak van Wilders behandelen, een uitspraak doen met dit in het achterhoofd.
pi_71409160
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 21:07 schreef kitao het volgende:

[..]

Als je het niet eens bent met de uitspraak van de rechters , heb je dan niet ook geen vertrouwen in de democratie? Want het justituele lichaam is niet op één dag ontstaan net zo min als de democratie zelf. Verwerp je het één en dan ook niet het ander?
Er bestaat nog de kans op hoger beroep dacht ik , misschien zelfs tot aan het Europese hof.
Ik begrijp je reactie niet echt.. Wie zegt dat ik het niet eens ben met de uitspraak?

Mijn punt hiermee is dat mensen een stuk lezen waarin het lijkt dat deze man veroordeeld is en dat hij extreem-rechts is en anti-islam opmerkingen maakt en meteen gaan roepen FACISME, DE VRIJHEID VAN MENINGSUITING, WE MOGEN NIETS MEER ZEGGEN.. blabla.. Terwijl ze niet eens weten wat de man nu PRECIES gezegd of gedaan heeft.. Ik vind je kunt dit pas afkeuren of goedkeuren als je weet waarom hij nou eigenlijk is veroordeeld..

En dat blijkt dus te gaan om een foldertje over een asielzoekerscentrum.. Waar hij dus onwaarheden in heeft lopen verkondigen..
pi_71409284
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 21:27 schreef Meh7 het volgende:
Goede timing ook, nu kunnen de rechters die de zaak van Wilders behandelen, een uitspraak doen met dit in het achterhoofd.
Goede timing inderdaad. Dit belooft nog wat.

Wanneer dient die zaak tegen Wilders eigenlijk?
  dinsdag 28 juli 2009 @ 21:34:26 #97
262650 kitao
prikplaatje
pi_71409295
Misschien wordt het tijd om Europa eens anders in te delen. Spanje voor Afrikanen , Zweden voor blonde mensen , Engeland voor hooligans , Nederland voor cda 's , enz , enz,
Allemaal autonomie, gewoon onderlinge handel , en geen afgunst meer naar je buurman vanwege andere uiterlijke en innerlijke verschillen.
Iedereen vrij in zijn eigen st(r)aatje.
megalomaniac
pi_71409323
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 21:22 schreef jkdjjsop het volgende:

[..]

Het antifassistiese brandnetelvreterkrantje zeker?
klik op de bron en vind uit zou ik zeggen.. of google even dan vind je nog meer bronnen..
pi_71409376
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 21:34 schreef kitao het volgende:
Misschien wordt het tijd om Europa eens anders in te delen. Spanje voor Afrikanen

Zullen ze daar in Spanje blij mee zijn!
  dinsdag 28 juli 2009 @ 21:39:33 #100
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_71409481
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 17:55 schreef jkdjjsop het volgende:
Geweldig, dat kon er ook nog wel bij. Eerst krijg je als Europeaan miljoenen intolerante, onwelriekende, criminele moslims door je strot geduwd, met alle ellendige gevolgen van dien. En als je daar vervolgens tegen protesteert word je door het Europees Hof veroordeeld en effectief monddood gemaakt. Daar gáát het recht op vrije meningsuiting.
Het lijkt er op als of de gevestigde (links georienteerde) kliek kost wat kost hun zaakjes wil beschermen
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')