abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71404540
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 19:10 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

jijj begint met op de man af te spelen...
mensen die jouw haatcampagne afwijzen .. die noem je fascist

en idd is worden schreeuwerds zoals jou overal geband... je vraagt er zelf om op deze wijze...
en maar janken dan dat je slachtoffer bent
Kijk hem eens sputteren dan, die linkschfascist!

Iedereen hier kan met eigen ogen teruglezen dat jij degene was die het eerst op de man begon te spelen.
pi_71404567
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 19:11 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Eh, mensen die op FOK gebanned worden hebben meestal de regels die hier gelden overtreden dus, wat is je punt? Oh wacht, FOK is ook links, natuurlijk, ja?
Spot-on!
  dinsdag 28 juli 2009 @ 19:14:22 #28
66825 Reya
Fier Wallon
pi_71404586
Ik bespeur een ontwikkeling tot een kwaliteitstopic.
pi_71404654
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 19:14 schreef Reya het volgende:
Ik bespeur een ontwikkeling tot een kwaliteitstopic.
Het ging eigenlijk best goed. Totdat Bluesdude zich ermee begon te bemoeien...
pi_71404656
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 19:12 schreef jkdjjsop het volgende:

[..]

Kijk hem eens sputteren dan, die linkschfascist!

Iedereen hier kan met eigen ogen teruglezen dat jij degene was die het eerst op de man begon te spelen.
2de keer dat jij mij direct voor fascist uitscheld
heb je nog andere woorden in je vermogen ?
ken je alleen "fascisme" ?
en wat is je voorliefde precies voor die extreemrechtse bezigheid ?
pi_71404702
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 19:16 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

2de keer dat jij mij direct voor fascist uitscheld
heb je nog andere woorden in je vermogen ?
ken je alleen "fascisme" ?
en wat is is voorliefde precies voor die extreemrechtse bezigheid ?
Je leestekens, alweer! Gaat het wel helemaal goed met je?
pi_71404752
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 19:13 schreef jkdjjsop het volgende:

[..]

Spot-on!
Maar dan kan het toch niet de schuld van Bluesdude zijn als jij gebanned wordt? Tenslotte is heel Fok links en de schuldige, als kenner van het fascisme moet je dat toch weten, is altijd de sterke man aan de top.
Dus, logisch bezien, is Danny de fascist die op het jou voorzien heeft, toch?
pi_71404846
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 19:19 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Maar dan kan het toch niet de schuld van Bluesdude zijn als jij gebanned wordt? Tenslotte is heel Fok links en de schuldige, als kenner van het fascisme moet je dat toch weten, is altijd de sterke man aan de top.
Dus, logisch bezien, is Danny de fascist die op het jou voorzien heeft, toch?
Wie is Danny?

Afijn, degene die hier stappen onderneemt om mij op dit forum monddood te maken is hier de grote linkschfascist. Dat is in dit geval niet ene Danny, maar ene Bluesdude. Of heet Bluesdude soms Danny van z'n voornaam?
  dinsdag 28 juli 2009 @ 19:24:56 #34
6484 ExTec
Hostes Europae moriantur
pi_71404896
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 19:03 schreef jkdjjsop het volgende:

[..]

Daar heb je een punt. In alle eerlijkheid, als je de originele kenmerken van het fascisme bekijkt dan heeft dit er weinig van weg, behalve dan dat politieke tegenstanders effectief onschadelijk worden gemaakt.
Yup, met middelen varierend van geweld tot aan politieke processen.
Scorched earth
pi_71404936
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 19:24 schreef ExTec het volgende:

[..]

Yup, met middelen varierend van geweld tot aan politieke processen.
In die zin klopt de OP dus eigenlijk wel. Maar de topictitel niet.

En inderdaad:

Geweld: check!
Moorden op Pim Fortuyn en Theo van Gogh + de eigen SS van de linkschfascisten in de vorm van kut-Marokkanen die de straten domineren en terroriseren

Politieke processen: check!
O.a. het proces tegen Janmaat, Geert Wilders en dit proces.
pi_71404948
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 19:23 schreef jkdjjsop het volgende:

[..]

Wie is Danny?

Afijn, degene die hier stappen onderneemt om mij op dit forum monddood te maken is hier de grote linkschfascist. Dat is in dit geval niet ene Danny, maar ene Bluesdude. Of heet Bluesdude soms Danny van z'n voornaam?
Danny Roodbol, eigenaar van FOK, de sterke man dus van het, in jouw woorden, linkse FOK. Ik zie overigens Bluesdude nergens een poging ondernemen om jou monddood te maken, mischien heb ik iets gemist.
pi_71404959
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 19:23 schreef jkdjjsop het volgende:

[..]

Wie is Danny?

3de keer !!
we weten wel dat jij een voorkeur voor fascisme hebt... it is on your mind...ga dat uiten ergens anders, bijv stormfront..
  dinsdag 28 juli 2009 @ 19:27:10 #38
6484 ExTec
Hostes Europae moriantur
pi_71404972
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 19:06 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Er is ook nog zoiets als het recht gevrijwaard te zijn van zeikerdjes die haat prediken en mensen cirminaliseren en bedreigen.. zoals jij. bijv..
Vind ik veel belangrijker dan jouw vrijheid van spreken en haatuitingen.
Wbt intolerantie en neigen naar bevolkingsgroepen vervolgen sta jij niet zover van fascisme af.
Misschien ben jij wel die oprukkende fascist ?
Crosspostje, want is hij ook hier relevant:
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 18:37 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ik heb het per definitie eigenlijk liever niet. Politici, van aller kleuren, smaken en uithoeken moeten ongehinderd kunnen zeggen wat ze willen.

Als de zittende macht gaat bepalen wat wel en wat niet mag, sta je al stevig met 2 benen op een hellend vlak. Concept: hoe vind je het als gekke geertje gaat bepalen wat wel en niet mag?

Maar dat soort overwegingen zijn niet besteed aan mensen die niet voorbij hun wilders haat kunnen kijken.
Laatste zal ik nog ff beaccentueren:

Maar dat soort overwegingen zijn niet besteed aan mensen die niet voorbij hun wilders haat kunnen kijken.
Scorched earth
pi_71405048
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 19:26 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Danny Roodbol, eigenaar van FOK, de sterke man dus van het, in jouw woorden, linkse FOK. Ik zie overigens Bluesdude nergens een poging ondernemen om jou monddood te maken, mischien heb ik iets gemist.
Je hebt inderdaad iets gemist.
pi_71405102
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 19:26 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Op een forum: trollers , ruziezoekers en scheldfiguren moet je inderdaad monddood maken...
heel normaal als je een forum niet kapot wilt laten gaan .
Zie fb
  dinsdag 28 juli 2009 @ 19:32:49 #41
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_71405125
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 18:36 schreef Ps2K het volgende:
Fascisme werkte anders prima in Spanje.
Nou, geweldig
Intelligent, but fucked up.
pi_71405193
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 19:27 schreef ExTec het volgende:
Exact.

Die Bluesdude zit hier volgens mij met het wit voor de ogen te posten. Echt niet normaal hoe zo'n figuur tekeer denkt te kunnen gaan tegen mede-users. En dan beweert hij nog geen fascistische trekjes te vertonen, maar beschuldigt hij juist anderen daarvan. Totaal ongeloofwaardig.
pi_71405228
Fok is helemaal niet links. Ik heb al meerdere notes op mijn naam staan omdat ik Wilders met de NSB heb vergeleken en o.a. op basis daarvan ben ik vaak geband. Terwijl domweg moslims beledigen hier wordt geschaard onder de noemer 'de feiten benoemen'.
pi_71405244
Fascisme
pi_71405287
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 19:27 schreef ExTec het volgende:

Mjah, leuke line hoor, maar het geval doet zich voor dat wat jij wilt niet relevant is, de wet stelt namelijk de grenzen vast van de vrijheid van meningsuiting en die zijn er wel degelijk. Die grenzen zijn er voor goede redenen overigens.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 19:39:09 #46
6484 ExTec
Hostes Europae moriantur
pi_71405293
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 19:31 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Op een forum: trollers , ruziezoekers en scheldfiguren moet je inderdaad monddood maken...
heel normaal als je een forum niet kapot wilt laten gaan .
Ja, het 'doel heiligt de middelen' gedachtegoed komt alweer opborrelen.
Scorched earth
pi_71405301
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 19:36 schreef Klopkoek het volgende:
Fok is helemaal niet links. Ik heb al meerdere notes op mijn naam staan omdat ik Wilders met de NSB heb vergeleken en o.a. op basis daarvan ben ik vaak geband. Terwijl domweg moslims beledigen hier wordt geschaard onder de noemer 'de feiten benoemen'.
Shhhht!!!!
  dinsdag 28 juli 2009 @ 19:40:03 #48
6484 ExTec
Hostes Europae moriantur
pi_71405310
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 19:38 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Mjah, leuke line hoor, maar het geval doet zich voor dat wat jij wilt niet relevant is, de wet stelt namelijk de grenzen vast van de vrijheid van meningsuiting en die zijn er wel degelijk.
En wie maakt die wet?

Is ff doordenken voordat je de 'need' voelt om te posten zoveel gevraagd?
Scorched earth
pi_71405321
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 19:39 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ja, het 'doel heiligt de middelen' gedachtegoed komt alweer opborrelen.
Ach gossie, is het weer rechtse huillie tijd? Zal ik de waaahmbulance even bellen?
pi_71405361
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 19:36 schreef Klopkoek het volgende:
Moslims beledigen is verkeerd, maar de feiten benoemen is goed. Weliswaar kan het benoemen van feiten beledigend zijn voor het object. Maar in sommige gevallen is het belangrijker dat de feiten benoemd worden, dan dat het object geheel van beledigingen verschoond blijft. Bijvoorbeeld als er een bepaald gevaar voor de samenleving van het object uitgaat, zoals bij moslims het geval is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')