Nu ja, als het enige troost biedt voelde ik me al niet zo aangetrokken tot mannen.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:57 schreef Feejx het volgende:
* Feejx heeft medelijden met TS![]()
En bij het zien van die foto ben ik spontaan lesbisch geworden
Ik inmiddels ook niet meerquote:Op maandag 27 juli 2009 23:58 schreef JAM het volgende:
[..]
Nu ja, als het enige troost biedt voelde ik me al niet zo aangetrokken tot mannen..
Na deze slaap je zeker niet meer: http://erotiek.aanbodpagi(...)derdanige-dienst-aanquote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:05 schreef Feejx het volgende:
[..]
Ik inmiddels ook niet meerOf er moet een enorm lekker ding voorbij komen nu
stel je voor als je collega's dat te zien krijgen ofzoquote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:06 schreef Panzerknacker666 het volgende:
hehe, waarom klikte ik hierop![]()
wat een sissy trouwens. kerel zal nog wel bij zn moeder wonen.
Geweldig! Wat een wilskracht om jezelf zo op het net te zetten! Niets dan mijn waardering en respect.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:07 schreef TNA het volgende:
[..]
Na deze slaap je zeker niet meer: http://erotiek.aanbodpagi(...)derdanige-dienst-aan
Aaahhhhh neeeeeeequote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:07 schreef TNA het volgende:
[..]
Na deze slaap je zeker niet meer: http://erotiek.aanbodpagi(...)derdanige-dienst-aan
GAST! Geef dan ook ff aan wat het precies laat zien.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:07 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat je er niet van kan slapen? Hoeveel meer disclaimer heb je nodig?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:09 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
GAST! Geef dan ook ff aan wat het precies laat zien.GATVERDAMME
![]()
![]()
Mwoh ik heb 2 girls 1 cup al gezien, lachendquote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:07 schreef TNA het volgende:
[..]
Omdat het kán!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:14 schreef Crack_ het volgende:
Waarom klikken jullie allemaal op die linkjes als je toch al half weet wat er gaat komen
Eerste nuttige wat ik je ooit zag posten in hele lange tijd.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:10 schreef cooleboy het volgende:
Alleen een hete Zweedse kan dit topic nog redden:
[ afbeelding ]
Whehe, men-ko weet zijn doelgroep wel te vindenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:17 schreef DaanA het volgende:
http://erotiek.aanbodpagina.nl/man-zoekt-bijstandsmoeder
Da's wel een héle goedkope manier om een hoer te vinden.
Wie gaat hem spammen en zich voordoen als een geile damert?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:20 schreef RRGJL het volgende:
http://erotiek.aanbodpagi(...)eneukt-willen-worden
HahahahahaOMG het is de baron, drommels drommels.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:20 schreef RRGJL het volgende:
quote:EEN HEERLIJKE RIMBEURT
Je spreidt je sterretje open, verlangend naar mijn warme tong.. Ik leg mijn natte lapje ertegen en lik je donkerroze rimrandjes. Je kreunt van genot en opent je rozetje nog meer. Ik ga er met m’n tong nog dieper in en lik helemaal uit. Ohhhhhh…. Dit is de geilste rimbeurt die je ooit
kreeg.
Benieuwd hoe het echt voelt? Reply! Ik.lekkere vent 41/1.86 geef je een heerlijke rimbeurt en laat je kronkelen van geil genot. En als je wilt kan er nog veel meer, zolang je maar een gaatje vrij hebt....;)
lol, een reincarnatie van Barney uit The Flintstones.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:28 schreef cooleboy het volgende:
http://erotiek.aanbodpagi(...)onder-de-douche#foto
Hoe triest kan je in hemelsnaam wezen?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ik heb zijn telefoonnummer maar ff genoteerd!_!
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:28 schreef cooleboy het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
En jij ook samen met een mp3'tje cursus Nederlands.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:32 schreef TNA het volgende:
[..]
Wij weet bloit er iets moois uit tuusen jullie!
Spoel ff snel je mondquote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:32 schreef TNA het volgende:
[..]
Wij weet bloit er iets moois uit tuusen jullie!
volgensmij heb je zojuist iets verraden over de vorm van je eigen naaktslakquote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:28 schreef Phrits het volgende:
DAMN!
Wat is mis met de piem0l van de vent in de OP.
Als je een beetje zelfwaarde hebt plaats je toch geen advertentie daar.
* zoekt even een teiltjequote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:07 schreef TNA het volgende:
[..]
Pappa! Wat doe je!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:07 schreef TNA het volgende:
[..]
Met mij is niks mis.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:42 schreef alsem het volgende:
[..]
volgensmij heb je zojuist iets verraden over de vorm van je eigen naaktslak
Whaha epicquote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:07 schreef TNA het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 juli 2009 23:57 schreef cooleboy het volgende:
Ik klikte.
Ik huilde.
Ik hapte naar lucht.
En toen postte ik deze post.
Ook die ziet er inderdaad niet al te ruim uit.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 02:38 schreef JAM het volgende:
Ik maak me eerder een beetje zorgen om de voorhuid van die jongenman,- die lijkt me wat aan de nauwe kant, niet waar?
Natuurlijk heb ik problemen met m'n fluit, ik zou geen man zijn als ik het niet zou hebben. Gelukkig zijn die van de aard dat ik me niet kan beheersen en 'm in andere vrouwen dan de mijne stop en/of dat ik 'm niet omhoog krijg omdat ik teveel gezopen heb (het een sluit het ander natuurlijk niet uit), maar dat is het dan ook welquote:Op dinsdag 28 juli 2009 03:34 schreef Phrits het volgende:
[..]
Ook die ziet er inderdaad niet al te ruim uit.
Ik vraag me af, alsem, of jij geen problemen hebt met je 'naaktslak', af te gaan van de vergelijkenissen die je klaarblijkelijk ziet tussen jij en Paul aangezien je het een volstrekt normale pen0r vindt.
Fantastisch om te zien hoe iemand een grap volkomen mist. Lutser.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:34 schreef cooleboy het volgende:
[..]
En jij ook samen met een mp3'tje cursus Nederlands.
Dat dus. Als er iemands hoofd bij staat denk ik steeds 'fake'.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 05:45 schreef Harajuku. het volgende:
Met je hoofd op zulke sites ook nog, morons
Kom jij maar met de VanaX een biertje drinken in Leuven. Dat is hier allemaal een stuk goedkoper. Stella van de tap voor een euro. Lees je dat goed? Jazeker. Eén euro.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 05:34 schreef Nachtraaf het volgende:
Iig, kom binnenkort eens een biertje drinken met de VanaX.
Als ik niet weet waar een plaats is dan is het ook niet interresant genoeg om er heen te gaan.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 05:52 schreef JAM het volgende:
[..]
Kom jij maar met de VanaX een biertje drinken in Leuven. Dat is hier allemaal een stuk goedkoper. Stella van de tap voor een euro. Lees je dat goed? Jazeker. Eén euro.
Fuck it. Dan maar in Den Haag.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 05:55 schreef Nachtraaf het volgende:
[..]
Als ik niet weet waar een plaats is dan is het ook niet interresant genoeg om er heen te gaan.
Wat heb je buiten Den Haag nodig anyway? Al wil ik nog steeds wel een keer een Vlaamse chick batsen puur voor dr accent.quote:
'Oooohh Samson!'quote:Op dinsdag 28 juli 2009 06:02 schreef Nachtraaf het volgende:
[..]
Wat heb je buiten Den Haag nodig anyway? Al wil ik nog steeds wel een keer een Vlaamse chick batsen puur voor dr accent.
Het bericht was dan ook niet aan jou gericht, maar aan alsem.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 05:28 schreef JAM het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik problemen met m'n fluit, ik zou geen man zijn als ik het niet zou hebben. Gelukkig zijn die van de aard dat ik me niet kan beheersen en 'm in andere vrouwen dan de mijne stop en/of dat ik 'm niet omhoog krijg omdat ik teveel gezopen heb (het een sluit het ander natuurlijk niet uit), maar dat is het dan ook wel
Uw reactie is op 2 manieren op te vatten:quote:Op dinsdag 28 juli 2009 03:34 schreef Phrits het volgende:
[..]
Ook die ziet er inderdaad niet al te ruim uit.
Ik vraag me af, alsem, of jij geen problemen hebt met je 'naaktslak', af te gaan van de vergelijkenissen die je klaarblijkelijk ziet tussen jij en Paul aangezien je het een volstrekt normale pen0r vindt.
Vragen waarom die uit de OP zo bejegend wordt omdat het door u normaal gevonden wordt.quote:Wat is mis met de piem0l van de vent in de OP.
quote:
Nu wachten op een reactiequote:De onderstaande reactie is via Aanbodpagina.nl succesvol verstuurd aan de adverteerder. Bewaar deze e-mail, zodat je weet op welke advertenties je gereageerd hebt.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:28 schreef cooleboy het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blaze with the fire that is never extinguished
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Hahahahaquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:30 schreef Penisbaard het volgende:
Ik krijg geen bericht meer terug sinds
[ afbeelding ]
godverdomme ik stik in mijn colaquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:30 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is wel erg gemeenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:30 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Nee. Die krijgt hij pas als hij aan ons laat zien dat hij die Paul de URL van dit topic heeft gemaildquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:10 schreef Trollface. het volgende:
Penisbaard heeft nu een heldenstatus -O_![]()
Ik wil ook helemaal niet beweren dat dat 'per ongeluk' ging, néé, ik ging doelbewust op zoek. Dat is eigenlijk ver beneden mijn waardigheid, realiseer ik nu, en ik zal het in de toekomst ook niet meer doen. God is mijn getuige, Amen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:36 schreef jpg97 het volgende:
Ik geloof niet dat TS " per ongeluk " op zoeen advertentie terecht komt.
Jij bent een achterlijke kneus.quote:
Ik heb weinig vertrouwen in mensen die niet bestaande deïteiten als getuigen nemen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:28 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik wil ook helemaal niet beweren dat dat 'per ongeluk' ging, néé, ik ging doelbewust op zoek. Dat is eigenlijk ver beneden mijn waardigheid, realiseer ik nu, en ik zal het in de toekomst ook niet meer doen. God is mijn getuige, Amen.
Dat gaat wel weer een beetje ver.quote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:26 schreef Happel het volgende:
Die gast is toch niet debiel of wat?
Hij post toch zijn debiele leuter op het internet, of niet?quote:
Bijzonder onbeleefd van Paulquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:30 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, god.quote:wie wil er vanavond lekker sex
hallo met mark welke vrouw of een black vrouw wil er vanavond lekkker lang sex date
en wie wil er een sex relatie begingenen met mij
en hoe jij ook van lekker se x onder de douche
of wie wil mij lekker pijen of lekkekr neuken of dat iik je lekker in je kontje mag nemen als jij het ook wil en kan vanavond bij mij bel me dan even op mijn tel nummer is 0615362251
of stuur mij een mail
en ik kan niet sms via een sms servers
ik wil lekker sex hebben jij toch ook
en ik ben echt opzoek en als het iets woord tussen ons zou toch mooi zijn
en wie help mij aan lekker sex dan help ik jou toch ook
xxxx mark
en ik heb er veel zin in
of lekker sex met twee vrouwen lijkt mij ook lekker
ik woon in zaandam
Alsof die mensen werk hebben en met hun buren omgaanquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:55 schreef Karina het volgende:
Wat erg dit... die mannen, zijn die gek of zo? Stel je baas of je buurman of zo ziet dat
Gast, serieus, krijg de tering met dit soort acties. Wat Penisbaard doet is gewoon grappig om te kijken hoe ver die gast gaat. Uiteindelijk komt die erachter dat Penisbaard bullshit mailt en stopt het contact. Vervolgens maak jij zo'n labiel figuur duidelijk hoe hij hier belachelijk wordt gemaakt met een aansporing zelfmoord te plegen. Achterlijke mongool die je bent.quote:
Wat hij zegtquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:01 schreef TNA het volgende:
[..]
Gast, serieus, krijg de tering met dit soort acties. Wat Penisbaard doet is gewoon grappig om te kijken hoe ver die gast gaat. Uiteindelijk komt die erachter dat Penisbaard bullshit mailt en stopt het contact. Vervolgens maak jij zo'n labiel figuur duidelijk hoe hij hier belachelijk wordt gemaakt met een aansporing zelfmoord te plegen. Achterlijke mongool die je bent.
Het is maar waar jij je druk om maakt...zeker op FOK!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:01 schreef TNA het volgende:
[..]
Gast, serieus, krijg de tering met dit soort acties. Wat Penisbaard doet is gewoon grappig om te kijken hoe ver die gast gaat. Uiteindelijk komt die erachter dat Penisbaard bullshit mailt en stopt het contact. Vervolgens maak jij zo'n labiel figuur duidelijk hoe hij hier belachelijk wordt gemaakt met een aansporing zelfmoord te plegen. Achterlijke mongool die je bent.
Het was ook gewoon een kansloze kutactie van jequote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:41 schreef cooleboy het volgende:
[..]
Het is maar waar jij je druk om maakt...zeker op FOK!
Alsof dit zich alleen maar op FOK! afspeelt. Denk je dat dit allemaal fictie is ofzo. Je gaat echt te ver in je poging grappig te zijn.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:41 schreef cooleboy het volgende:
[..]
Eens. Ik lachte de billen uit mn string tot ik dat zag, is echt niet goed. Wat als-ie echt zelfmoord pleegt? Sta je dan in voor dood door schuld, cooleboy?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:01 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik heb nog geen mailtjes terug gekregenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:18 schreef Bananenman het volgende:
Oké, kom op Penisbaard, volgende slachtoffer. Ik verveel me op deze dinsdagavond en zie graag nog wat meer mailtjes.
Heb je je weleens gerealiseerd dat de jongen naar wie je mailde niet alleen een account is, maar ook een daadwerkelijk persoon? Een neppe mailsessie is onschuldig, een link naar dit topic doormailen met een zelfmoordsuggestie is triest en zielig.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:41 schreef cooleboy het volgende:
[..]
Jammer gast, poging tot humor is gefaald.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:41 schreef cooleboy het volgende:
[..]
Als je je beledigd voelt door een tekstje op internet ben je wel heel erg triest naar mijn mening, eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:05 schreef TNA het volgende:
[..]
Heb je je weleens gerealiseerd dat de jongen naar wie je mailde niet alleen een account is, maar ook een daadwerkelijk persoon? Een neppe mailsessie is onschuldig, een link naar dit topic doormailen met een zelfmoordsuggestie is triest en zielig.
Bovendien kan het strafbaar zijn.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:05 schreef TNA het volgende:
[..]
Heb je je weleens gerealiseerd dat de jongen naar wie je mailde niet alleen een account is, maar ook een daadwerkelijk persoon? Een neppe mailsessie is onschuldig, een link naar dit topic doormailen met een zelfmoordsuggestie is triest en zielig.
quote:Hij die opzettelijk een ander tot zelfdoding aanzet, wordt, indien de zelfdoding volgt, gestraft met een gevangenisstraf van ten hoogste drie jaren of geldboete van de vierde categorie.
Dat dus.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bovendien kan het strafbaar zijn.
[..]
Rechters hebben over het algemeen ook bijster weinig begrip voor 'internethumor'.quote:
Hij heet iig Ramon Vogelaar als ik zo zijn post bekijk.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bovendien kan het strafbaar zijn.
[..]
Dat valt nog wel te betwijfelen, maar je bent op internet een stuk minder anoniem dan mensen vaak denken.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:19 schreef o.us het volgende:
[..]
Hij heet iig Ramon Vogelaar als ik zo zijn post bekijk.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Rechters hebben over het algemeen ook weinig humor.
Penisbaard en z'n bazenacties worden nu in een ander licht geflikkerd door je debiele mail. ga es doodquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:41 schreef cooleboy het volgende:
[..]
en dat is het hele probleem ook. De bazenacties van penisbaard worden gedenigreerd door dit soort wannabee acties.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:47 schreef minutenman het volgende:
[..]
Penisbaard en z'n bazenacties worden nu in een ander licht geflikkerd door je debiele mail. ga es dood
Account ligt in de prullenbak.quote:Op woensdag 29 juli 2009 01:27 schreef Westsidee het volgende:
Coole-boy
Topic kan bij deze de prullenbak in door 1 bagger post.![]()
klik voorzichtigquote:Op woensdag 29 juli 2009 02:37 schreef ondeugend het volgende:
Alleenstaande mannen van 27 die sex willen lijken me anders heel gezond?
Misschien moet ik me even inlezen eerst
Ik ben 24 en wil ook wel sex, stuur me je pics en misschien ben jij wel de gelukkige.quote:Op woensdag 29 juli 2009 02:37 schreef ondeugend het volgende:
Alleenstaande mannen van 27 die sex willen lijken me anders heel gezond?
Misschien moet ik me even inlezen eerst
ach wat, kun je nu niet slapen? Moraalridderke van me. T leven is hard, ook op infraweb.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:05 schreef TNA het volgende:
[..]
ban und dreich jahre celstraf of n boete uit de vierde cat. Insert hammerzeit.gifquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:47 schreef minutenman het volgende:
[..]
Penisbaard en z'n bazenacties worden nu in een ander licht geflikkerd door je debiele mail. ga es dood
Die is echt kansloos.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:17 schreef DaanA het volgende:
Lolquote:Op woensdag 29 juli 2009 01:51 schreef remlof het volgende:
cooleboy, kutkloon, prullenbak.
Ik zette hem voor, cooleboy trapte hem erin.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:24 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Nee. Die krijgt hij pas als hij aan ons laat zien dat hij die Paul de URL van dit topic heeft gemaild
quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:52 schreef Penisbaard het volgende:
Naar aanleiding van http://erotiek.aanbodpagi(...)-sex-onder-de-douche schreef ik
[ afbeelding ]
En nu heb ik eindelijk een mailtje terug gekregen
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:52 schreef Penisbaard het volgende:
Naar aanleiding van http://erotiek.aanbodpagi(...)-sex-onder-de-douche schreef ik
[ afbeelding ]
En nu heb ik eindelijk een mailtje terug gekregen
[ afbeelding ]
We hebben hyves!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:28 schreef cooleboy het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Tis een Jan Smit-luisterende duivenmelkert, wat voorspelbaarquote:Op woensdag 29 juli 2009 23:13 schreef foqqer het volgende:
[..]
We hebben hyves!
http://mark19801.hyves.nl/?ref=sr
Zimbabwaanse maffiaquote:Op woensdag 29 juli 2009 23:11 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij is hij zo'n type die maar 1x per dag zijn mail checkt, dus een antwoord zal nog wel even duren.
Of 't is gewoon een vieze ouwe ventquote:Op donderdag 30 juli 2009 00:15 schreef DaanA het volgende:
Overigens...
http://erotiek.aanbodpagina.nl/wie-heeft-ervaring-op-anaal-vlak
Is dit nou een hoer, of is dit écht een droomvrouw die in bed alles doet wat je wil?
quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:15 schreef DaanA het volgende:
Overigens...
Is dit nou een hoer, of is dit écht een droomvrouw die in bed alles doet wat je wil?
Hmmm, seems legit!quote:Prijs: Niet van toepassing
Sinds: 3 dagen
Gezien: 61 keer bekeken.
Nummer: 1183459
We wachten af...quote:Op donderdag 30 juli 2009 01:34 schreef Nikmans het volgende:
Leuke mail Penisbaard en je bent nog altijd de held van het topique MAARRRR ik denk niet dat die gast nog gaat reageren als je na één mailtje al zo ver gaat
Ik had misschien niet gelijk over wapens moeten beginnen jaquote:Op donderdag 30 juli 2009 01:34 schreef Nikmans het volgende:
Leuke mail Penisbaard en je bent nog altijd de held van het topique MAARRRR ik denk niet dat die gast nog gaat reageren als je na één mailtje al zo ver gaat
Dat verhaal lijkt wel verdacht veel op die gozer van het bekende SBS programma.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:17 schreef DaanA het volgende:
iddquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:20 schreef Johnny-V het volgende:
Ik vraag me af of het niet heel veel fictieve profielen zijn, puur om mensen te pesten door hun foto te posten met een genant verhaaltje erbij...
Ik heb eindelijk een mailtje terugquote:Op woensdag 29 juli 2009 23:11 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij is hij zo'n type die maar 1x per dag zijn mail checkt, dus een antwoord zal nog wel even duren.
OMGquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:38 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik heb eindelijk een mailtje terug
[ afbeelding ]
Tjongejongequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:38 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mwah, als je een keer op marktplaats hebt onderhandeld met iemand dan komt dit toch wel redelijk natuurgetrouw over.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:35 schreef RRGJL het volgende:
Ik vind die Mark maar nep over komen trouwens. Het kan toch bijna niet dat hij echt zo schrijft? Ziet er te geforceerd uit...
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:15 schreef DaanA het volgende:
Overigens...
Locatie: eindhoven (Zeeland)quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:15 schreef DaanA het volgende:
Overigens...
Zeg anders dat je alleen nog eentje zonder benen over hebt.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:38 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:30 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Dan zou ik maar even wegblijven uit dit topicquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:23 schreef IJsblock het volgende:
even een tvp, zit met een bord chinees op me schoot.![]()
Gast, hoe vind je dat soort dingen altijd?quote:
Dingen vinden mij.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gast, hoe vind je dat soort dingen altijd?
Net alle pagina's doorgelezen, wat een topic weer!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:25 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dan zou ik maar even wegblijven uit dit topic
OMGquote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:20 schreef RRGJL het volgende:
Roflollerbbq!!!!quote:
denk eerder minstens 90%quote:Op dinsdag 28 juli 2009 03:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whaha epic![]()
.
Ik zou haar wel geven trouwens: http://erotiek.aanbodpagi(...)en-om-mee-te-spelen3
Maar volgens mij is 75% van de vrouw advertenties fake.
Ga dan zelf wat willekeurige mensen van die site mailenquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:16 schreef Cahir het volgende:
Penisbaard loopt te boel te fotofucken, geloof er niks van
Voornamelijk de vrouwelijke profielen zullen fictief zijn, deze profielen worden meestal geplaatst door criminelen die flinke bedragen verdienen aan de wanhoop van de mannelijke bezoekers. Sex sells, de mannelijke advertenties en de reacties op de nepperds zijn het bewijs. Als je ze goed aanduwt betalen ze er gretig voorquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:20 schreef Johnny-V het volgende:
Ik vraag me af of het niet heel veel fictieve profielen zijn, puur om mensen te pesten door hun foto te posten met een genant verhaaltje erbij...
Wat de neuk, hoe vind jij die nou weer? Dat slaat echt nergens op!quote:
IQMpje gebruikt gewoon een omgekeerde image searchquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:00 schreef DaanA het volgende:
[..]
Wat de neuk, hoe vind jij die nou weer? Dat slaat echt nergens op!![]()
![]()
Had niet echt anders verwacht, maar in mijn fantasie was ze gewoon een onschuldig, avontuurlijk meisje.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:22 schreef wittesneeuw het volgende:
[..]
IQMpje gebruikt gewoon een omgekeerde image search
TinEye is er een maar die doet het nu niet echt snel
[ afbeelding ]
Fuifduifquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:32 schreef wittesneeuw het volgende:
[..]
Voornamelijk de vrouwelijke profielen zullen fictief zijn, deze profielen worden meestal geplaatst door criminelen die flinke bedragen verdienen aan de wanhoop van de mannelijke bezoekers. Sex sells, de mannelijke advertenties en de reacties op de nepperds zijn het bewijs. Als je ze goed aanduwt betalen ze er gretig voor
De profielen van mannen op zulke sites zijn meestal wel echt. Allemaal figuren zoals Fuifduif en BHFH. Na jaren van wanhoop bekeren ze zich maar tot een of ander geloof en denken ze eindelijk echte liefde te hebben gevonden... het enige wat daarbij weer gepenetreerd zal worden is hun portomonnee
Tevens tvp
quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:46 schreef BlazingV2 het volgende:
http://erotiek.aanbodpagina.nl/grote-dikke-negerstaaf-vol-zaad
Wat een lief klein dropstaafjequote:Op maandag 3 augustus 2009 22:46 schreef BlazingV2 het volgende:
Ik moest lachenquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:46 schreef BlazingV2 het volgende:
Zijn 06 staat in de advertentie, wie belt hem ff op en zegt dat hij op fok staatquote:
Adverteerder omegerard Plaats Uden, Noord Brabant Advertentie was succesvol! Reageren is niet meer mogelijk.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:24 schreef TI_2008 het volgende:
http://erotiek.aanbodpagina.nl/samen-lekker-erotisch-douchen
Wie gaat dit gedrocht mailen?
Tevens TVP!
Heeft het uitzendbureau vast gedaan ;Dquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:12 schreef Nepthys het volgende:
[..]Ach, er is nog hoop voor meneer Negerstaaf, hij kan tenminste spellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |