quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:20 schreef RRGJL het volgende:
http://erotiek.aanbodpagi(...)eneukt-willen-worden
HahahahahaOMG het is de baron, drommels drommels.

.
.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_

Hahahahaquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:30 schreef Penisbaard het volgende:
Ik krijg geen bericht meer terug sinds
[ afbeelding ]

godverdomme ik stik in mijn colaquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:30 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]

Dat is wel erg gemeenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:30 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]

Nee. Die krijgt hij pas als hij aan ons laat zien dat hij die Paul de URL van dit topic heeft gemaildquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:10 schreef Trollface. het volgende:
Penisbaard heeft nu een heldenstatus -O_

.
.

Ik wil ook helemaal niet beweren dat dat 'per ongeluk' ging, néé, ik ging doelbewust op zoek. Dat is eigenlijk ver beneden mijn waardigheid, realiseer ik nu, en ik zal het in de toekomst ook niet meer doen. God is mijn getuige, Amen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:36 schreef jpg97 het volgende:
Ik geloof niet dat TS " per ongeluk " op zoeen advertentie terecht komt.

Jij bent een achterlijke kneus.quote:

Ik heb weinig vertrouwen in mensen die niet bestaande deïteiten als getuigen nemen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:28 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik wil ook helemaal niet beweren dat dat 'per ongeluk' ging, néé, ik ging doelbewust op zoek. Dat is eigenlijk ver beneden mijn waardigheid, realiseer ik nu, en ik zal het in de toekomst ook niet meer doen. God is mijn getuige, Amen.

Dat gaat wel weer een beetje ver.quote:

quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:26 schreef Happel het volgende:
Die gast is toch niet debiel of wat?

Hij post toch zijn debiele leuter op het internet, of niet?quote:

Bijzonder onbeleefd van Paulquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:30 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]

Oh, god.quote:wie wil er vanavond lekker sex
hallo met mark welke vrouw of een black vrouw wil er vanavond lekkker lang sex date
en wie wil er een sex relatie begingenen met mij
en hoe jij ook van lekker se x onder de douche
of wie wil mij lekker pijen of lekkekr neuken of dat iik je lekker in je kontje mag nemen als jij het ook wil en kan vanavond bij mij bel me dan even op mijn tel nummer is 0615362251
of stuur mij een mail
en ik kan niet sms via een sms servers
ik wil lekker sex hebben jij toch ook
en ik ben echt opzoek en als het iets woord tussen ons zou toch mooi zijn
en wie help mij aan lekker sex dan help ik jou toch ook
xxxx mark
en ik heb er veel zin in
of lekker sex met twee vrouwen lijkt mij ook lekker
ik woon in zaandam

Alsof die mensen werk hebben en met hun buren omgaanquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:55 schreef Karina het volgende:
Wat erg dit... die mannen, zijn die gek of zo? Stel je baas of je buurman of zo ziet dat

Gast, serieus, krijg de tering met dit soort acties. Wat Penisbaard doet is gewoon grappig om te kijken hoe ver die gast gaat. Uiteindelijk komt die erachter dat Penisbaard bullshit mailt en stopt het contact. Vervolgens maak jij zo'n labiel figuur duidelijk hoe hij hier belachelijk wordt gemaakt met een aansporing zelfmoord te plegen. Achterlijke mongool die je bent.quote:

Wat hij zegtquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:01 schreef TNA het volgende:
[..]
Gast, serieus, krijg de tering met dit soort acties. Wat Penisbaard doet is gewoon grappig om te kijken hoe ver die gast gaat. Uiteindelijk komt die erachter dat Penisbaard bullshit mailt en stopt het contact. Vervolgens maak jij zo'n labiel figuur duidelijk hoe hij hier belachelijk wordt gemaakt met een aansporing zelfmoord te plegen. Achterlijke mongool die je bent.

Het is maar waar jij je druk om maakt...zeker op FOK!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:01 schreef TNA het volgende:
[..]
Gast, serieus, krijg de tering met dit soort acties. Wat Penisbaard doet is gewoon grappig om te kijken hoe ver die gast gaat. Uiteindelijk komt die erachter dat Penisbaard bullshit mailt en stopt het contact. Vervolgens maak jij zo'n labiel figuur duidelijk hoe hij hier belachelijk wordt gemaakt met een aansporing zelfmoord te plegen. Achterlijke mongool die je bent.

Het was ook gewoon een kansloze kutactie van jequote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:41 schreef cooleboy het volgende:
[..]
Het is maar waar jij je druk om maakt...zeker op FOK!

Alsof dit zich alleen maar op FOK! afspeelt. Denk je dat dit allemaal fictie is ofzo. Je gaat echt te ver in je poging grappig te zijn.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:41 schreef cooleboy het volgende:
[..]

Eens. Ik lachte de billen uit mn string tot ik dat zag, is echt niet goed. Wat als-ie echt zelfmoord pleegt? Sta je dan in voor dood door schuld, cooleboy?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:01 schreef TNA het volgende:
[..]

Ik heb nog geen mailtjes terug gekregenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:18 schreef Bananenman het volgende:
Oké, kom op Penisbaard, volgende slachtoffer. Ik verveel me op deze dinsdagavond en zie graag nog wat meer mailtjes.

Heb je je weleens gerealiseerd dat de jongen naar wie je mailde niet alleen een account is, maar ook een daadwerkelijk persoon? Een neppe mailsessie is onschuldig, een link naar dit topic doormailen met een zelfmoordsuggestie is triest en zielig.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:41 schreef cooleboy het volgende:
[..]

Jammer gast, poging tot humor is gefaald.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:41 schreef cooleboy het volgende:
[..]

Als je je beledigd voelt door een tekstje op internet ben je wel heel erg triest naar mijn mening, eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:05 schreef TNA het volgende:
[..]
Heb je je weleens gerealiseerd dat de jongen naar wie je mailde niet alleen een account is, maar ook een daadwerkelijk persoon? Een neppe mailsessie is onschuldig, een link naar dit topic doormailen met een zelfmoordsuggestie is triest en zielig.

Bovendien kan het strafbaar zijn.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:05 schreef TNA het volgende:
[..]
Heb je je weleens gerealiseerd dat de jongen naar wie je mailde niet alleen een account is, maar ook een daadwerkelijk persoon? Een neppe mailsessie is onschuldig, een link naar dit topic doormailen met een zelfmoordsuggestie is triest en zielig.
quote:Hij die opzettelijk een ander tot zelfdoding aanzet, wordt, indien de zelfdoding volgt, gestraft met een gevangenisstraf van ten hoogste drie jaren of geldboete van de vierde categorie.

Dat dus.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bovendien kan het strafbaar zijn.
[..]

Rechters hebben over het algemeen ook bijster weinig begrip voor 'internethumor'.quote:

Hij heet iig Ramon Vogelaar als ik zo zijn post bekijk.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bovendien kan het strafbaar zijn.
[..]

Dat valt nog wel te betwijfelen, maar je bent op internet een stuk minder anoniem dan mensen vaak denken.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:19 schreef o.us het volgende:
[..]
Hij heet iig Ramon Vogelaar als ik zo zijn post bekijk.

quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Rechters hebben over het algemeen ook weinig humor.

Penisbaard en z'n bazenacties worden nu in een ander licht geflikkerd door je debiele mail. ga es doodquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:41 schreef cooleboy het volgende:
[..]

en dat is het hele probleem ook. De bazenacties van penisbaard worden gedenigreerd door dit soort wannabee acties.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:47 schreef minutenman het volgende:
[..]
Penisbaard en z'n bazenacties worden nu in een ander licht geflikkerd door je debiele mail. ga es dood

Account ligt in de prullenbak.quote:Op woensdag 29 juli 2009 01:27 schreef Westsidee het volgende:
Coole-boy
Topic kan bij deze de prullenbak in door 1 bagger post.

klik voorzichtigquote:Op woensdag 29 juli 2009 02:37 schreef ondeugend het volgende:
Alleenstaande mannen van 27 die sex willen lijken me anders heel gezond?
Misschien moet ik me even inlezen eerst

Ik ben 24 en wil ook wel sex, stuur me je pics en misschien ben jij wel de gelukkige.quote:Op woensdag 29 juli 2009 02:37 schreef ondeugend het volgende:
Alleenstaande mannen van 27 die sex willen lijken me anders heel gezond?
Misschien moet ik me even inlezen eerst

ach wat, kun je nu niet slapen? Moraalridderke van me. T leven is hard, ook op infraweb.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:05 schreef TNA het volgende:
[..]

ban und dreich jahre celstraf of n boete uit de vierde cat. Insert hammerzeit.gifquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:47 schreef minutenman het volgende:
[..]
Penisbaard en z'n bazenacties worden nu in een ander licht geflikkerd door je debiele mail. ga es dood

Die is echt kansloos.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:17 schreef DaanA het volgende:
http://erotiek.aanbodpagina.nl/man-zoekt-bijstandsmoeder
Da's wel een héle goedkope manier om een hoer te vinden.

?
?

Lolquote:Op woensdag 29 juli 2009 01:51 schreef remlof het volgende:
cooleboy, kutkloon, prullenbak.

Ik zette hem voor, cooleboy trapte hem erin.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:24 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Nee. Die krijgt hij pas als hij aan ons laat zien dat hij die Paul de URL van dit topic heeft gemaild

quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:52 schreef Penisbaard het volgende:
Naar aanleiding van http://erotiek.aanbodpagi(...)-sex-onder-de-douche schreef ik
[ afbeelding ]
En nu heb ik eindelijk een mailtje terug gekregen
[ afbeelding ]
 !!!!!!!!!
 !!!!!!!!!

quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:52 schreef Penisbaard het volgende:
Naar aanleiding van http://erotiek.aanbodpagi(...)-sex-onder-de-douche schreef ik
[ afbeelding ]
En nu heb ik eindelijk een mailtje terug gekregen
[ afbeelding ]
 !!!
 !!!

We hebben hyves!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:28 schreef cooleboy het volgende:
http://erotiek.aanbodpagi(...)onder-de-douche#foto
Hoe triest kan je in hemelsnaam wezen?

En ik heb zijn telefoonnummer maar ff genoteerd!_!

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |