Dat is wel erg gemeenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:30 schreef Penisbaard het volgende:
Ik krijg geen bericht meer terug sinds
[ afbeelding ]
Nee. Die krijgt hij pas als hij aan ons laat zien dat hij die Paul de URL van dit topic heeft gemaildquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:10 schreef Trollface. het volgende:
Penisbaard heeft nu een heldenstatus -O_![]()
Ik wil ook helemaal niet beweren dat dat 'per ongeluk' ging, néé, ik ging doelbewust op zoek. Dat is eigenlijk ver beneden mijn waardigheid, realiseer ik nu, en ik zal het in de toekomst ook niet meer doen. God is mijn getuige, Amen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:36 schreef jpg97 het volgende:
Ik geloof niet dat TS " per ongeluk " op zoeen advertentie terecht komt.
Jij bent een achterlijke kneus.quote:
Ik heb weinig vertrouwen in mensen die niet bestaande deïteiten als getuigen nemen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:28 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik wil ook helemaal niet beweren dat dat 'per ongeluk' ging, néé, ik ging doelbewust op zoek. Dat is eigenlijk ver beneden mijn waardigheid, realiseer ik nu, en ik zal het in de toekomst ook niet meer doen. God is mijn getuige, Amen.
Dat gaat wel weer een beetje ver.quote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:26 schreef Happel het volgende:
Die gast is toch niet debiel of wat?
Hij post toch zijn debiele leuter op het internet, of niet?quote:
Bijzonder onbeleefd van Paulquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:30 schreef Penisbaard het volgende:
Ik krijg geen bericht meer terug sinds
[ afbeelding ]
Oh, god.quote:wie wil er vanavond lekker sex
hallo met mark welke vrouw of een black vrouw wil er vanavond lekkker lang sex date
en wie wil er een sex relatie begingenen met mij
en hoe jij ook van lekker se x onder de douche
of wie wil mij lekker pijen of lekkekr neuken of dat iik je lekker in je kontje mag nemen als jij het ook wil en kan vanavond bij mij bel me dan even op mijn tel nummer is 0615362251
of stuur mij een mail
en ik kan niet sms via een sms servers
ik wil lekker sex hebben jij toch ook
en ik ben echt opzoek en als het iets woord tussen ons zou toch mooi zijn
en wie help mij aan lekker sex dan help ik jou toch ook
xxxx mark
en ik heb er veel zin in
of lekker sex met twee vrouwen lijkt mij ook lekker
ik woon in zaandam
Alsof die mensen werk hebben en met hun buren omgaanquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:55 schreef Karina het volgende:
Wat erg dit... die mannen, zijn die gek of zo? Stel je baas of je buurman of zo ziet dat
Gast, serieus, krijg de tering met dit soort acties. Wat Penisbaard doet is gewoon grappig om te kijken hoe ver die gast gaat. Uiteindelijk komt die erachter dat Penisbaard bullshit mailt en stopt het contact. Vervolgens maak jij zo'n labiel figuur duidelijk hoe hij hier belachelijk wordt gemaakt met een aansporing zelfmoord te plegen. Achterlijke mongool die je bent.quote:
Wat hij zegtquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:01 schreef TNA het volgende:
[..]
Gast, serieus, krijg de tering met dit soort acties. Wat Penisbaard doet is gewoon grappig om te kijken hoe ver die gast gaat. Uiteindelijk komt die erachter dat Penisbaard bullshit mailt en stopt het contact. Vervolgens maak jij zo'n labiel figuur duidelijk hoe hij hier belachelijk wordt gemaakt met een aansporing zelfmoord te plegen. Achterlijke mongool die je bent.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |