quote:Op maandag 27 juli 2009 23:57 schreef cooleboy het volgende:
Ik klikte.
Ik huilde.
Ik hapte naar lucht.
En toen postte ik deze post.
Ook die ziet er inderdaad niet al te ruim uit.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 02:38 schreef JAM het volgende:
Ik maak me eerder een beetje zorgen om de voorhuid van die jongenman,- die lijkt me wat aan de nauwe kant, niet waar?
Natuurlijk heb ik problemen met m'n fluit, ik zou geen man zijn als ik het niet zou hebben. Gelukkig zijn die van de aard dat ik me niet kan beheersen en 'm in andere vrouwen dan de mijne stop en/of dat ik 'm niet omhoog krijg omdat ik teveel gezopen heb (het een sluit het ander natuurlijk niet uit), maar dat is het dan ook welquote:Op dinsdag 28 juli 2009 03:34 schreef Phrits het volgende:
[..]
Ook die ziet er inderdaad niet al te ruim uit.
Ik vraag me af, alsem, of jij geen problemen hebt met je 'naaktslak', af te gaan van de vergelijkenissen die je klaarblijkelijk ziet tussen jij en Paul aangezien je het een volstrekt normale pen0r vindt.
Fantastisch om te zien hoe iemand een grap volkomen mist. Lutser.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:34 schreef cooleboy het volgende:
[..]
En jij ook samen met een mp3'tje cursus Nederlands.
Dat dus. Als er iemands hoofd bij staat denk ik steeds 'fake'.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 05:45 schreef Harajuku. het volgende:
Met je hoofd op zulke sites ook nog, morons
Kom jij maar met de VanaX een biertje drinken in Leuven. Dat is hier allemaal een stuk goedkoper. Stella van de tap voor een euro. Lees je dat goed? Jazeker. Eén euro.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 05:34 schreef Nachtraaf het volgende:
Iig, kom binnenkort eens een biertje drinken met de VanaX.
Als ik niet weet waar een plaats is dan is het ook niet interresant genoeg om er heen te gaan.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 05:52 schreef JAM het volgende:
[..]
Kom jij maar met de VanaX een biertje drinken in Leuven. Dat is hier allemaal een stuk goedkoper. Stella van de tap voor een euro. Lees je dat goed? Jazeker. Eén euro.
Fuck it. Dan maar in Den Haag.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 05:55 schreef Nachtraaf het volgende:
[..]
Als ik niet weet waar een plaats is dan is het ook niet interresant genoeg om er heen te gaan.
Wat heb je buiten Den Haag nodig anyway? Al wil ik nog steeds wel een keer een Vlaamse chick batsen puur voor dr accent.quote:
'Oooohh Samson!'quote:Op dinsdag 28 juli 2009 06:02 schreef Nachtraaf het volgende:
[..]
Wat heb je buiten Den Haag nodig anyway? Al wil ik nog steeds wel een keer een Vlaamse chick batsen puur voor dr accent.
Het bericht was dan ook niet aan jou gericht, maar aan alsem.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 05:28 schreef JAM het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik problemen met m'n fluit, ik zou geen man zijn als ik het niet zou hebben. Gelukkig zijn die van de aard dat ik me niet kan beheersen en 'm in andere vrouwen dan de mijne stop en/of dat ik 'm niet omhoog krijg omdat ik teveel gezopen heb (het een sluit het ander natuurlijk niet uit), maar dat is het dan ook wel
Uw reactie is op 2 manieren op te vatten:quote:Op dinsdag 28 juli 2009 03:34 schreef Phrits het volgende:
[..]
Ook die ziet er inderdaad niet al te ruim uit.
Ik vraag me af, alsem, of jij geen problemen hebt met je 'naaktslak', af te gaan van de vergelijkenissen die je klaarblijkelijk ziet tussen jij en Paul aangezien je het een volstrekt normale pen0r vindt.
Vragen waarom die uit de OP zo bejegend wordt omdat het door u normaal gevonden wordt.quote:Wat is mis met de piem0l van de vent in de OP.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:20 schreef RRGJL het volgende:
http://erotiek.aanbodpagi(...)eneukt-willen-worden
HahahahahaOMG het is de baron, drommels drommels.
quote:
Nu wachten op een reactiequote:De onderstaande reactie is via Aanbodpagina.nl succesvol verstuurd aan de adverteerder. Bewaar deze e-mail, zodat je weet op welke advertenties je gereageerd hebt.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:28 schreef cooleboy het volgende:
http://erotiek.aanbodpagi(...)onder-de-douche#foto
Hoe triest kan je in hemelsnaam wezen?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ik heb zijn telefoonnummer maar ff genoteerd!_!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blaze with the fire that is never extinguished
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |