Dan zou ik maar even wegblijven uit dit topicquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:23 schreef IJsblock het volgende:
even een tvp, zit met een bord chinees op me schoot.![]()
Gast, hoe vind je dat soort dingen altijd?quote:
Dingen vinden mij.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gast, hoe vind je dat soort dingen altijd?
Net alle pagina's doorgelezen, wat een topic weer!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:25 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dan zou ik maar even wegblijven uit dit topic
OMGquote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:20 schreef RRGJL het volgende:
http://erotiek.aanbodpagi(...)eneukt-willen-worden
HahahahahaOMG het is de baron, drommels drommels.
Roflollerbbq!!!!quote:
denk eerder minstens 90%quote:Op dinsdag 28 juli 2009 03:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whaha epic![]()
.
Ik zou haar wel geven trouwens: http://erotiek.aanbodpagi(...)en-om-mee-te-spelen3
Maar volgens mij is 75% van de vrouw advertenties fake.
Ga dan zelf wat willekeurige mensen van die site mailenquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:16 schreef Cahir het volgende:
Penisbaard loopt te boel te fotofucken, geloof er niks van
Voornamelijk de vrouwelijke profielen zullen fictief zijn, deze profielen worden meestal geplaatst door criminelen die flinke bedragen verdienen aan de wanhoop van de mannelijke bezoekers. Sex sells, de mannelijke advertenties en de reacties op de nepperds zijn het bewijs. Als je ze goed aanduwt betalen ze er gretig voorquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:20 schreef Johnny-V het volgende:
Ik vraag me af of het niet heel veel fictieve profielen zijn, puur om mensen te pesten door hun foto te posten met een genant verhaaltje erbij...
Wat de neuk, hoe vind jij die nou weer? Dat slaat echt nergens op!quote:
IQMpje gebruikt gewoon een omgekeerde image searchquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:00 schreef DaanA het volgende:
[..]
Wat de neuk, hoe vind jij die nou weer? Dat slaat echt nergens op!![]()
![]()
Had niet echt anders verwacht, maar in mijn fantasie was ze gewoon een onschuldig, avontuurlijk meisje.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:22 schreef wittesneeuw het volgende:
[..]
IQMpje gebruikt gewoon een omgekeerde image search
TinEye is er een maar die doet het nu niet echt snel
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |