Wat is het nut van een nieuwe openen als we nog 5 posts hebben?quote:Op maandag 27 juli 2009 22:50 schreef Qwea het volgende:
Wat is het nut van die andere dichtgooien? We moesten nog 5 posts
Je kan natuurlijk ook mn vraag gewoon beantwoorden ipv conclusies te gaan trekkenquote:Op maandag 27 juli 2009 22:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat is het nut van een nieuwe openen als we nog 5 posts hebben?
Ben je nu weer boos??
Psies; helemaal prima. Dus doe ik de andere dicht, anders zijn er twee openquote:Op maandag 27 juli 2009 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zette hem vast klaar, omdat ik vond dat het mijn beurt wel weer es was, ivm fipo's aanpassen enzo
Fijn, een antwoordquote:Op maandag 27 juli 2009 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zette hem vast klaar, omdat ik vond dat het mijn beurt wel weer es was, ivm fipo's aanpassen enzo
Nou, dat was het enige wat ik wilde weten. Alleen ben ik wel benieuwd hoe je bij het "weer" boos komt?quote:Op maandag 27 juli 2009 22:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Psies; helemaal prima. Dus doe ik de andere dicht, anders zijn er twee open
Ik wil het zien gebeurenquote:Op maandag 27 juli 2009 22:58 schreef Greys het volgende:
Ik geloof dat die andere vol was!![]()
Oh en dames, NIET op hakken komen dus!
Bummer. Ik doe het lekker toch! Dan maar tot mijn knieën in de modder/stront
Doe dat ander even via PM alsjeblieftquote:Op maandag 27 juli 2009 22:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, dat was het enige wat ik wilde weten. Alleen ben ik wel benieuwd hoe je bij het "weer" boos komt?
Kom je nog 3 meter boven ons uitquote:Op maandag 27 juli 2009 22:58 schreef Greys het volgende:
Ik geloof dat die andere vol was!![]()
Oh en dames, NIET op hakken komen dus!
Bummer. Ik doe het lekker toch! Dan maar tot mijn knieën in de modder/stront
Komt u maar...quote:Op maandag 27 juli 2009 23:02 schreef Greys het volgende:
Zal ik de tekst voor het instructietopic hier even tien minuten plakken?
Dan moeten jullie even zeggen of het voor jullie zo helemaal duidelijk zou zijn of dat je er geen kont van zou snappen als je dit zou lezen
We spreken wel even centimeters af, doe jij nóg hogere hakken aan!quote:
1 2 3 | Momenteel loopt in F&F de Asielactie voor de [url=www.dierenthuis.nl]Stichting Dierenthuis[/url], waar dieren die kansloos zijn voor adoptie in asiels een permanent plaatsje krijgen en liefdevol worden verzorgd. Het lopende topic vind je [url=www.asielactie.nl]HIER[/url]. [b]De opbrengst van deze Vlooienmarkt, waar dit artikel een onderdeel van is, komt geheel ten goede aan deze actie[/b].[/i] |
Ik had inspiratiequote:Op maandag 27 juli 2009 23:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Elies, wat heb je dat andere topic heerlijk creatief, doch zeer ontopic volgekletst
Netjes weerquote:
Ik vind het sexay.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:03 schreef Greys het volgende:
INSTRUCTIES ASIELACTIE VLOOIENMARKT!
Zondag 2 augustus 2009
Probeer zoveel mogelijk vanaf/rond 12.00 uur je koopje te plaatsen
Als je dan niet in de gelegenheid bent, kan later ook, maar liever zoveel mogelijk tegelijk, dat is het leukst!
Topictitel
Gebruik als topictitel allemaal eerst [Asielactie] en dan de beschrijving van wat je verkoopt. Bijvoorbeeld:
[Asielactie] Diverse boeken
[Asielactie] DVD *naam film*
Illustratie kraam!![]()
Om de illusie van een Vlooienmarkt te creëren, plaats allemaal de volgende illustratie bovenin je post:
[ afbeelding ]
Introductietekstje
Onder de afbeelding van de kraam de volgende tekst:
Welkom in één van de kramen van de Asielactie Vlooienmarkt!
Momenteel loopt in F&F de Asielactie voor de Stichting Dierenthuis, waar dieren die kansloos zijn voor adoptie in asiels een permanent plaatsje krijgen en liefdevol worden verzorgd.
Het lopende topic vind je HIER.
De opbrengst van deze Vlooienmarkt, waar dit artikel een onderdeel van is, komt geheel ten goede aan deze actie.
Deze tekst inclusief codes en linkjes kan je hier knippen en plakken:
[ code verwijderd ]
Foto artikel(en)
Plaats hieronder een duidelijke foto van je te verkopen artikel(en).
Korte omschrijving
Omschrijf kort en duidelijk je te verkopen artikel(en).
RICHTPRIJS!
Heel belangrijk: noem een richtprijs! Dit is verplicht in elk V&A topic!
Verzendkosten
Meld onder je richtprijs dat de prijs exclusief verzendkosten is, of dat je die verzendkosten eventueel nog voor eigen rekening wilt nemen (zelf weten! niet verplicht!). Bijvoorbeeld:
Genoemde richtprijs is exclusief verzendkosten.
Artikel is eventueel in *plaats* op te halen.Laten we er een geweldig succes van maken en veel plezier hebben!
quote:Op maandag 27 juli 2009 23:04 schreef MissBliss het volgende:
Re gaat ook wel een V&A-kraampje openen
Weet ie nog niet
Hij heeft geen keusquote:
Ga je nou dit keer de avond van te voren es niet naar de kroeg?quote:
Hoe lang moeten we de topics laten staan?quote:Op maandag 27 juli 2009 23:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Netjes weer
Moet er nog bijgezegd worden dat de actie loopt tot .... ??
Wiehoeeeee!quote:Op maandag 27 juli 2009 23:04 schreef MissBliss het volgende:
Hallo-oooooooooooooh!
Weet ie nog niet
Oh jaquote:Op maandag 27 juli 2009 @ 23:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ga je nou dit keer de avond van te voren es niet naar de kroeg
Daarom poste ik het, zodat ie op het lijstje kanquote:Op maandag 27 juli 2009 @ 23:10 schreef Greys het volgende:
Wiehoeeeee! [afbeelding] Ik ga zo dat lijstje hier weer even plakken en Re toevoegen!
Ik gheyl op lijstjes!
Geen idee. Maar het is wellicht niet de bedoeling dat de rest van de maand [asielacties]-topics worden geopend. Of wel? (ja, waarom ook niet eigenlijk).quote:Op maandag 27 juli 2009 23:10 schreef Greys het volgende:
Hoe lang moeten we de topics laten staan?
Tot het verkocht is maar toch?
Of een maximum instellen van drie dagen ofzo?
Of één dag?
Wat denken jullie?
quote:Op maandag 27 juli 2009 23:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Daarom poste ik het, zodat ie op het lijstje kan
quote:Op maandag 27 juli 2009 23:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geen idee. Maar het is wellicht niet de bedoeling dat de rest van de maand [asielacties]-topics worden geopend. Of wel? (ja, waarom ook niet eigenlijk).
Is een week niet al te lang? Of zullen we een week doen?quote:Op maandag 27 juli 2009 23:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik dacht een week ofzo...
Net als de RAAD-actie.
En een einddatum zien ze wel als ze naar het asielactie-topic doorklikken
Oh jaquote:Op maandag 27 juli 2009 @ 23:13 schreef NatteBever het volgende:
Hey Bliss, doe eens een belletje doen
oh okquote:Op maandag 27 juli 2009 23:04 schreef MissBliss het volgende:
Hallo-oooooooooooooh!
Weet ie nog niet
Oeh! Ik ga die fotoshoot in den gaten houdenquote:Op maandag 27 juli 2009 23:19 schreef Re het volgende:
[..]
oh ok, zullen voornamelijk boeken, cds en dvds worden
, en nog een fotoshoot ofzo
10 euro!quote:Op maandag 27 juli 2009 23:19 schreef Re het volgende:
[..]
Voor Baloe zeker?quote:Op maandag 27 juli 2009 23:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oeh! Ik ga die fotoshoot in den gaten houden
Neuj, ik gok die dingen die ze eerder in haar sig had staan!quote:
Ik weet het niet; je zou het eens aan a_a kunnen vragen.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Maximaal een week en als het binnen 1 dag oid verkocht is niets nieuws aanbieden?
We moeten V&A natuurlijk wel een beetje ontzien, tis al leuk genoeg dat ze zo mee wilen werken
Ja!quote:Op maandag 27 juli 2009 23:18 schreef Qwea het volgende:
Huh? Maar als iemand de vraagprijs biedt = ie toch verkocht?
Oh wat een super idee, die shoot er bij!quote:Op maandag 27 juli 2009 23:19 schreef Re het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel een weekje leuk blijft hoor. En anders staan ze iedereen uit de weg. Toch?quote:Op maandag 27 juli 2009 23:29 schreef Greys het volgende:
Ja!
Maar hoe lang de topics dan mogen blijven staan die nog niet verkocht zijn.
Ik vind een week al best lang, vooral als er niet zoveel meer zouden overblijven.
Dan heeft het niet meer impact zeg maarOf zit ik er naast?
Dat!quote:Oh wat een super idee, die shoot er bij!![]()
Denk dat je hier niet al te veel moet gaan kletsen over vraagprijzen e.d.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:33 schreef Greys het volgende:
Oke! Ik ga dat 'maximaal een week laten staan' en hem dan even aan a_a ter observatie voorleggen voordat we hem als instructietopic openen.
Oh nog een vraagje:
Wat vinden jullie... dat topic op slot doen, dus dat het alleen de instructies zijn. Of dat topic los gaan gebruiken ook met reacties van mensen wat ze te koop willen aanbieden, elkaar helpen met vraagprijzen enz. en het lijstje wie er meedoen? Of de rest allemaal gewoon hier?
Dat dusquote:Op maandag 27 juli 2009 23:33 schreef Cat22 het volgende:
En daarna kun je je spullies toch evengoed verkopen, maar dan zonder het 'aanhangsel' asielactie? Het bedrag van de actie kan immers nog de hele maand augustus aangevuld worden.
Dus dat andere topic open laten en daar het alleen over de Vlooienmarkt hebben?quote:Op maandag 27 juli 2009 23:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Denk dat je hier niet al te veel moet gaan kletsen over vraagprijzen e.d.
Dan wordt het voor de mensen die hier komen om in te lezen enevt. doneren wel heel onoverzichtelijk
Ja, wellicht! Anders wordt V&A volgeleuterd (en dat vinden ze niet leuk denk ik) of het topic hier wordt volgeleuterd en dat is ook niet echt tof misschien. Hoewel; het gaat allemaal om de actie, dus waarom niet? In dat geval: het topic met regels alleen laten bestaan uit een OP (maar dicht dus).quote:Op maandag 27 juli 2009 23:36 schreef Greys het volgende:
Dus dat andere topic open laten en daar het alleen over de Vlooienmarkt hebben?
Elies, had jij dat ook in gedachten toen je het over dat extra topic had?
En Hara en Q, vinden jullie dat ook wat?
Jawel, jij bent keimooiquote:Op maandag 27 juli 2009 @ 23:34 schreef Greys het volgende:
Q, zou jij dat durven, zo'n shoot?
Ik zou ook wel willen, maar ik durf zoiets nooit
Hou op hoorquote:
Q en Hara, roepen jullie eens wat jullie het leukst en beste lijkt?quote:Op maandag 27 juli 2009 23:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, wellicht! Anders wordt V&A volgeleuterd (en dat vinden ze niet leuk denk ik) of het topic hier wordt volgeleuterd en dat is ook niet echt tof misschien. Hoewel; het gaat allemaal om de actie, dus waarom niet? In dat geval: het topic met regels alleen laten bestaan uit een OP (maar dicht dus).
quote:Op maandag 27 juli 2009 23:49 schreef Cat22 het volgende:
Om nog even terug te komen op de rauw vlees discussie uit het vorige topic: gekookte kip is slechter (voor katten in ieder geval) dan rauwe kip. Iets met veranderde enzymen en zo, daar halen ze veel minder uit qua voedingswaarde.
Carnibest zou ik kunnen kopen, het verkooppunt zit bij mij om de hoek en ik ben in een half uur bij Dierenthuis. Met een koelbox gaat dat best. Ferrari-rood groen woont helemaal dichtbij (Helmond) en voerde ook Carnibest. Misschien dat jullie tzt haar kunnen vragen? Maar eerst met de stichting overleggen of ze het kunnen gebruiken natuurlijk.
Had dat dan eerder gezegd, dan had ik dat vanmiddag kunnen vragenquote:Op maandag 27 juli 2009 23:50 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
Qwea had ook al een heel goed adres voor Carnibest, waar we het tegen een heel scherpe prijs zouden mogen kopen. We moeten inderdaad even vragen hoeveel capaciteit Dierenthuis in de vriezer heeft en hoe lang zoiets bevroren zou blijven onderweg
Ja, geweldigquote:Op maandag 27 juli 2009 23:48 schreef Ingetje79 het volgende:
In dit geval ga ik gewoon mee met wat Elisa het verstandigst lijkt, er vanuitgaand dat zij hier het meeste ervaring mee heeft
Dat overleeft de twee uur wel hoor (dus dat is lang genoeg; waar je ook vandaan komt). Eventueel inpakken in dekbeddenquote:Op maandag 27 juli 2009 23:50 schreef Greys het volgende:
![]()
Qwea had ook al een heel goed adres voor Carnibest, waar we het tegen een heel scherpe prijs zouden mogen kopen. We moeten inderdaad even vragen hoeveel capaciteit Dierenthuis in de vriezer heeft en hoe lang zoiets bevroren zou blijven onderweg
Whutevah joe see beeb, ai wil followquote:Op maandag 27 juli 2009 23:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, geweldigHeb ik het straks gedaan
Volgens mij hebben wij de nachttocht van Raptorix ook gewoon in het FOK! voor Fok-topic gedaan
Heel goede adressen, daar moeten we het van hebben!quote:Op maandag 27 juli 2009 23:50 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 27 juli 2009 23:55 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga Rooie flessen en dan. Mag er vannacht weer een keertje uit. Truste!
Ja, vergetenquote:Op maandag 27 juli 2009 23:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Had dat dan eerder gezegd, dan had ik dat vanmiddag kunnen vragen![]()
Daar had het héél goede adres van Qwea het al over gehad jaquote:Op maandag 27 juli 2009 23:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heel goede adressen, daar moeten we het van hebben!En wellicht kunnen die adressen nog iets regelen zodat de Carnibest dichter bij Aarle-rixtel geleverd kan worden.
In welk deel van het land gaan ze 'op' bed, in plaats van 'naar' bed?quote:
Ja, hoe vind je mijn nieuwe teenslippers?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:14 schreef Harajuku. het volgende:
Moet ik nog ergens mn mening over geven of is t al klaar nu? Ik was with teh animals.
Team Ezeltje van Belinda!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:14 schreef Harajuku. het volgende:
Moet ik nog ergens mn mening over geven of is t al klaar nu? Ik was with teh animals.
Je kleine teen komt beter uit in een normale slipper, sorry.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, hoe vind je mijn nieuwe teenslippers?
Sexay is prima, dicht want die verhaallijnen gaan anders toch wel in beide topics lopenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Team Ezeltje van Belinda!![]()
Je mag nog even roepen als je wilt of je die sexay tekst niet te lang vindt, of wel duidelijk zo?
En of je vindt dat we dat aparte topic (met die instructies dus) open of dicht moeten laten.
Dicht: dan leuteren we hier ook over de Vlooienmarkt.
Open: dan doen we dat in een apart topic, misschien duidelijker?
Wat finnu?
Ja, heb je eigenlijk nog gelijk in ookquote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:18 schreef Harajuku. het volgende:
Je kleine teen komt beter uit in een normale slipper, sorry.
Ik weet niet eens het verschil tussen een teen- en normale slipperquote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je kleine teen komt beter uit in een normale slipper, sorry.
Ja daar heb je ook wel weer gelijk in! Ons kennende!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Sexay is prima, dicht want die verhaallijnen gaan anders toch wel in beide topics lopen
En om nog heel even offtopic te blijven (hoewel iedereen dit waarschijnlijk wel weet): kippenbotten mogen dus helemaal niet aan katten en honden gevoerd worden als ze verhit zijn geweest. Rauw is geen probleem, dat splintert niet, gekookt/gebakken wel.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:49 schreef Cat22 het volgende:
Om nog even terug te komen op de rauw vlees discussie uit het vorige topic: gekookte kip is slechter (voor katten in ieder geval) dan rauwe kip. Iets met veranderde enzymen en zo, daar halen ze veel minder uit qua voedingswaarde.
In de FiPo van het gesloten asielactietoelichtingstopic? Dat dacht ik eigenlijk ookquote:Op dinsdag 28 juli 2009 06:36 schreef Harajuku. het volgende:
Linkjes naar alle VA topics? Zou wel in de fipo kunnen of zo
Ja die van VA dus, toch?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 06:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
In de FiPo van het gesloten asielactietoelichtingstopic? Dat dacht ik eigenlijk ook
nou, eigenlijk wat hara zegt ; voor baloequote:Op maandag 27 juli 2009 23:34 schreef Greys het volgende:
Q, zou jij dat durven, zo'n shoot?
Ik zou ook wel willen, maar ik durf zoiets nooit
Carnibest kan ik (heb ik geregeld hier) tegen inkoopsprijs kopen. Stukken goedkoper. Dus als dat er moet komen neem ik dat wel mee.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:49 schreef Cat22 het volgende:
Carnibest zou ik kunnen kopen, het verkooppunt zit bij mij om de hoek en ik ben in een half uur bij Dierenthuis. Met een koelbox gaat dat best. Ferrari-rood groen woont helemaal dichtbij (Helmond) en voerde ook Carnibest. Misschien dat jullie tzt haar kunnen vragen? Maar eerst met de stichting overleggen of ze het kunnen gebruiken natuurlijk.
dat is niet erg, zit ik ook al hoor..quote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, en ik ben al op kantoor. Is dat erg, of niet soms
Pssstt....ik ook heur....ga snel weer werken.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, en ik ben al op kantoor. Is dat erg, of niet soms
We zullen van de week even vragen hoe het met hun vriezercapaciteit zit!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 07:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Carnibest kan ik (heb ik geregeld hier) tegen inkoopsprijs kopen. Stukken goedkoper. Dus als dat er moet komen neem ik dat wel mee.
Kippenpoten krijgen ze trouwens daar ook, en gehakt
Nee!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:41 schreef trovey het volgende:
Psst....sta ik al in de donateurslijst in de OP of kan ik niet meer lezen op dit tijdstip. Het is niet het belangrijkste op de wereld maar jullie vragen het even te melden als je jezelf mist in het lijstje. Slaap lekker iedereen die er aan toe is.
Ow, poep; ik realiseer me nu dat ik precies die hele week op vakantie benquote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:15 schreef Greys het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tot nu toe hebben aangegeven eventueel mee te willen doen aan de Vlooienmarkt:
Cat22, Morretje, ChipsZak., muisje-eliza, Hukkie, Pisces29, ElisaB, Senesta, nokwanda, Harajuku., Qwea, MissBliss, Greys, bigbird, Conleche, oh-oh, Pagan, YskaFredriksson, Re, Maes, Disana.
Dus dan zouden we al 21 'kraampjes' hebben!
Maar dat mogen er nog wel wat meer worden!
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, poep; ik realiseer me nu dat ik precies die hele week op vakantie ben
Ga wel ff zoeken naar slachters en poeliers die barf verkopen daar in de buurt. Heb ergens een lijst met barfverkopers door heel nederland gezien.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:45 schreef oh-oh het volgende:
Eenmalig vlees van een supermarkt hebben ze niks aan denk ik, wel aan carnibest EN ik heb al een paar keer eerder geroepen dat het mss geen gek idee is om contact op te nemen met slagerijen / poeliers, slachthuizen en mss zelfs wel supermarkten in de buurt, om te kijken of die op langere termijn iets kunnen / willen doen qua vleeslevering.
Mss restanten die de mensen van de stichting gratis af kunnen halen of grote korting of zo.
Maar daar werd elke keer overheen gelezen dus dat zal wel een heel stom idee zijn.
En honden en katten moeten vlees gewoon rauw eten, ik weet niet wie het schreef dat gekookt beter was maar das echt pertinent niet waar voor gezonde dieren.
Volgens mij dacht Dierenthuis daar zelf anders over, maar ik kan me vergissenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:53 schreef oh-oh het volgende:
Je hoeft niet perse slagerijen en zo te nemen die BARF verkopen , al het vlees voor menselijke consumptie is ook geschikt hoor
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:57 schreef Muis006 het volgende:
Ik ga morgen eens het huis afstruinen op zoek naar iets wat naar de Vlooienmarkt kan!
Zijn meestal ook gewoon slachterijen die voor menselijke consumptie produceren waar je dan rechtstreeks als particulier ook kunt kopen voor je dieren. Dit is vaak goedkoper dan in de winkel.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:53 schreef oh-oh het volgende:
Je hoeft niet perse slagerijen en zo te nemen die BARF verkopen , al het vlees voor menselijke consumptie is ook geschikt hoor
Hoe bedoellu? Ik snap je zin nietquote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:11 schreef oh-oh het volgende:
Herby had ik wel al doorgegeven, daar zou Q. naar mailen.
Ik weet niet of ze uiteindelijk ook slagerijen slachthuizen en zo geprobeerd heeft, ik gok dat je daar beter naar kan bellen dan naar kan mailen ( of is het mss mogelijk voor iemand om iets uit te printen dat we kunnen posten of zo ?).
Nou sorry, ik snapte echt niet wat je bedoeldequote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb het over slagerijen supermarkten en poeliers in die hele regio, niet alleen over BARF leveranciers. maar schijnbaar spreek ik echt abracadabra dus laaaaat maar
Maar Dierenthuis voert zijn/haar dieren niet alle soorten vlees die voor menselijke consumptie geschikt zijn behalve varkensvlees dacht ik. Qwea heeft daarover gesproken met Alice van Dierenthuis.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:26 schreef oh-oh het volgende:
Vlees voor menselijke consumptie is toch altijd geschikt voor dieren, alleen varkensvlees niet?
Dus waarom alleen maar vragen aan bedrijven die specifiek voor dieren verkopen?
Maar goed, ik ga werken nu, druk druk druk, einde maand komt dr weer aan
Greys gaat nu ook werken, vanmiddag ga ik wel het e.e.a. over Barf lezenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:36 schreef nieslief het volgende:
En dat is ook een goed idee.
Greys is zich geloof ik aan het inlezen in barf. Hmmm heb haar een www'tje gestuurd.
Greys, vlees dat geschikt is voor menselijke consumptie is hoe dan ook zeker wel geschikt voor dierlijke consumptie. Vaak wordt van dierlijk afval dat niet geschikt is voor menselijke consumptie juist dierenvoer gemaakt ( dat voer ik mijn honden niet en merken als carnibest en zo verwerken dit niet in hun voer ). ik denk dat jullie het net verkeerd om snappen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar Dierenthuis voert zijn/haar dieren niet alle soorten vlees die voor menselijke consumptie geschikt zijn behalve varkensvlees dacht ik. Qwea heeft daarover gesproken met Alice van Dierenthuis.
Dus ik hoop dat Q dat even kan melden straks hier, wat daar ook alweer het verhaal van was.
Werk ze
[..]
Greys gaat nu ook werken, vanmiddag ga ik wel het e.e.a. over Barf lezen
Bedankt voor het linkje!
quote:
Op de site staat een foto van dat blinde hondje dat lekker aan het kluiven is aan een of ander stuk vlees met bot.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:51 schreef Greys het volgende:
Maar dat het geschíkt is, wil toch niet perse zeggen dat zij het daar ook daadwerkelijk doen?
Ik weet ook dat het geschikt is, maar ik geef het mijn hond ook niet. Misschien dat het daar teveel werk is met meer dan 1000 dieren om het zo te doen?Ik weet het ook niet en ik kan het idd mis hebben hoor! Maar volgens mij hadden ze een paar dingen die ze wel gaven aan vers vlees, maar lang niet alles.
Ik zal het meteen even Paypallen.quote:
Ja die botten en kip heb je gelijk in, dat meen ik me ook te herinneren!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:55 schreef oh-oh het volgende:
Ze geven vers vlees, tenminste, daar was vraag naar heb ik es gelezen dus ik neem aan dat ze vers vlees geven ( zo kwam ik namelijk op die slagerijen en supermarkten en zo).
En als je vers vlees geeft is vlees dat voor menselijke consumptie geschikt is altijd de beste kwaliteit.
Ik meen gelezen te hebben dat ze ieg kip rauw voeren en verse botten geven.
Which reminds me, ik moet voor die van mij ook maar weer es een portie rauwe kippennen uit de vriezer leggen
Wil je het niet? Eerlijk zeggenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:57 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik zal het meteen even Paypallen.
En groen hoeft niet per sé hoor, volgens mij herken ik mezelf dan niet meer.
Maak me maar groen dan.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Wil je het niet? Eerlijk zeggen
Het is wel goede reclame voor ons als je groen wordt, maar als je niet wilt dan hoor ik het graag.
Oh verrek, ik had m'n username er niet bij gezet. Maar m'n initialen spreken voor zich blijkt.quote:
Had ik nog niet eens naar gekekenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:03 schreef JH87 het volgende:
[..]
Oh verrek, ik had m'n username er niet bij gezet. Maar m'n initialen spreken voor zich blijkt.
quote:Wij voeren de honden Carnibest, rundergehakt, pens, kippepoten en koeienbotten. Brokken voor de dieren hebben we ruim op voorraad.
Hondenkoekjes worden niet aan de honden gegeven, ze kunnen het vaak niet verdragen. Geitenmelk is ook erg welkom. Hadden we dat al op ons verlanglijstje staan?
Helaas zijn die van mij nog geen mamaquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:01 schreef nieslief het volgende:
Ze willen ook geitenmelk las ik in de OP. Kunnen we daar niet iets mee?
Die van mij zouden dat ook zo wegwerken hoor, die eten zelfs zonder tanden een kippenvleugel rauw weg, t zijn beesten he, geen mensenquote:
Het lijkt me niet dat ze half om half gehakt voeren (ivm varkensvlees) denk dat ze rund/lams gehakt voeren en rundergehakt.quote:
't Zou gewoon nooit in me opkomen om de hond een rauwe gehaktbal te gevenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die van mij zouden dat ook zo wegwerken hoor, die eten zelfs zonder tanden een kippenvleugel rauw weg, t zijn beesten he, geen mensen
Da's iets voor een ander topic.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
't Zou gewoon nooit in me opkomen om de hond een rauwe gehaktbal te geven
Geen varkensvlees en geen gekruid gehakt, maar rauw is ten alle tijde voor een gezonde hond veel en veel gezonder dan al die bewerkte crap hoor!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
't Zou gewoon nooit in me opkomen om de hond een rauwe gehaktbal te geven
Ik zou nou nooit medicijnen gaan kopen via MP en die zou ik ook niet aan Dierenthuis durven aanbieden, maar daarin verschillen we dan van mening en dat mag.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:26 schreef oh-oh het volgende:
Nou en voor rundergehakt en kip kun je makkelijk bij gewone slagers en poeliers en supermarkten terecht toch?
Ik heb net ook iemand gemaild die een doos rimadyl aanbiedt op mp...
Whut? Ze willen gehakt en ik zeg dat zou nou nooooooooit in me opkomen. Wat doe ik voor slechts?quote:
Kijk eens boven je, fruitdruifjequote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:36 schreef Harajuku. het volgende:
Anyway, waar moet je geitenmelk vandaan halen?
Van de geitquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Whut? Ze willen gehakt en ik zeg dat zou nou nooooooooit in me opkomen. Wat doe ik voor slechts?
Anyway, waar moet je geitenmelk vandaan halen?
Ah, dat wist ik niet, dat het algemene medicijnen zijn!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:37 schreef oh-oh het volgende:
Uhm ja, maar rimadyl en furosemide zijn algemene medicijnen, zoiets als paracetamol zeg maar, die gebruiken ze daar vast wel heel veel met al die ouwtjes en ziekertjes en bovendien KOOP ik ze niet maar vraag ik die mensen of ze het zouden willen schenken voor onze actie.
Plastabletjes en pijnstillers, zulke dingen gebruikt een plek als dat altijd , weet ik zekerquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah, dat wist ik niet, dat het algemene medicijnen zijn!
Ingevroren behoudt onze geitenmelk zijn goede eigenschappen en smaak. Zo kunt u gemakkelijk een voorraadje inslaan!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:36 schreef ElisaB het volgende:
Bel de Geitenboerderij in Stroe!
Hoewel verse geitenmelk wel niet zo lang houdbaar zal zijn...
Niet paracetamolquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:37 schreef oh-oh het volgende:
Uhm ja, maar rimadyl en furosemide zijn algemene medicijnen, zoiets als paracetamol zeg maar, die gebruiken ze daar vast wel heel veel met al die ouwtjes en ziekertjes en bovendien KOOP ik ze niet maar vraag ik die mensen of ze het zouden willen schenken voor onze actie.
Nietquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:40 schreef Angelcakes het volgende:
Ze stammen af van wolven en die maken ook niet elke avond een vuurtje waar ze de konijnebouten op garen.
Het enige rauwe dat ik mijn hondje en kat wel eens geef is stukjes rauwe biefstuk.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:40 schreef Angelcakes het volgende:
Heb een vriendin die haar hond ook rauw voer gaf. Vond het er raar uitzien ( gooide ze zo een rauwe kippenpoot die hij zo opat ) maar het is ook logisch eigenlijk he. Ze stammen af van wolven en die maken ook niet elke avond een vuurtje waar ze de konijnebouten op garen. Een rauw kippenbot schijnt ook niet te splinteren itt een gaar botje
Die plas pillen weet ik niet, maar de pijnstillers zijn sinds kort enkel nog op recept verkrijgbaarquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah, dat wist ik niet, dat het algemene medicijnen zijn!
Tering tievus? Je bedoelt héél?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet paracetamolrimadyl is een NSAID zoals diclofenac en ibuprofen.
En ik kan je vertellen, dat Rimadyl en carprodyl/carprofan tering tievus welkom is
Biefstuk eet ik zelf al nooit, ga ik t al heul nie voor die verwende mormels kopenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Het enige rauwe dat ik mijn hondje en kat wel eens geef is stukjes rauwe biefstuk.
Dat slaan ze bijna uit mijn handen als ik het geef. Of een plakje rosbief. Verwende nesten
Ik snij dan een randje van mijn eigen biefstuk af voordat ik hem ga bakken.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Biefstuk eet ik zelf al nooit, ga ik t al heul nie voor die verwende mormels kopen
Zeg!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:21 schreef Greys het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Cat22, Morretje, ChipsZak., muisje-eliza, Hukkie, Pisces29, ElisaB, Senesta, nokwanda, Harajuku., Qwea, MissBliss, Greys, bigbird, Conleche, oh-oh, Pagan, YskaFredriksson, Re, Maes, Disana, Angelcakes.
Dus dan zouden we al 22 'kraampjes' hebben!
Baloe krijgt wel es een bakje (zitten 2 in)quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snij dan een randje van mijn eigen biefstuk af voordat ik hem ga bakken.
Ze krijgen geen grote stukken
quote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:47 schreef Greys het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Cat22, Morretje, ChipsZak., muisje-eliza, Hukkie, Pisces29, ElisaB, Senesta, nokwanda, Harajuku., Qwea, MissBliss, Greys, bigbird, Conleche, oh-oh, Pagan, YskaFredriksson, Re, Maes, Disana, Angelcakes, Muis006.
Dus dan zouden we al 23 'kraampjes' hebben!
Ik heb geen idee maar ik sta er niet inquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:46 schreef Greys het volgende:
[..]Heb ik het verkeerde lijstje gekopieerd of vergeten op te slaan?
Sorry!
Nu wel! Ik heb het uiteráááárd meteen verbeterd!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee maar ik sta er niet invoor de rest heb ik het ook niet echt bijgehouden
![]()
Oh, mocht ik nou niks vinden he hier in huis, mag ik dan ook een zelfgebakken taart te koop aanbieden?
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee maar ik sta er niet invoor de rest heb ik het ook niet echt bijgehouden
![]()
Oh, mocht ik nou niks vinden he hier in huis, mag ik dan ook een zelfgebakken taart te koop aanbieden?
Vroeg ik me ook al af! Maar ze moet hem gewoon laten kopen door iemand die ook op 12 september mee gaat naar de uitreiking, dan is het probleem opgelost!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
kan je die dan een beetje handig verzenden???
Oh ja jij bent allergisch he? Dan is het veiliger als je het bij het fotoverslag houdt denk ik idd!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:52 schreef oh-oh het volgende:
Ik zat trouwens net te bedenken dat ik 12 september ook nog niks te doen heb maar bedacht gelukkig meteen dat al die katten voor mij echt suicide zou zijn
Heeeel erg allergisch, ik krijg al geen lucht na 10 minuten in een kamer met 1 kat.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja jij bent allergisch he? Dan is het veiliger als je het bij het fotoverslag houdt denk ik idd!
Ik bied € 25,00quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:47 schreef Muis006 het volgende:
Wachten tot de Vlooienmarkt open is ja!quote:
Ik zou dat ook best willen doen, maar ik zeg eerlijk dat ik dat soort dingen niet durfquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:13 schreef Qwea het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik zo als ik naar de lidl ga, even langs 2 da's ga die op de route zitten. Vragen voor carprodyl enzo
Ergens is dat flauwekul voor 1 persoon MAAR we hebben t hier wel over ElisaBIGSPENDER hequote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Wachten tot de Vlooienmarkt open is ja!![]()
![]()
Maar stellen we hem nou wel of niet een week uit?
Het gaat er dan ook om dat ElisaB de F&F mod is die aan de V&A mods beloofd heeft een oogje in het zeil te houden tijdens de Vlooienmarkt. En dat ElisaB zelf nog leuke dingetjes had om te verkopen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ergens is dat flauwekul voor 1 persoon MAAR we hebben t hier wel over ElisaBIGSPENDER he![]()
Dus, tja...
Oh 9 augustus kan ik geen topic openen ed want dan ben ik Chico showen en zow
Ik vind dat ook nogal lastigquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou dat ook best willen doen, maar ik zeg eerlijk dat ik dat soort dingen niet durf
Inderdaad, dat vind ik ookquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:18 schreef oh-oh het volgende:
Ergens is dat flauwekul voor 1 persoon
Aha, stichting eigenbelangquote:MAAR we hebben t hier wel over ElisaBIGSPENDER he![]()
Dus, tja...
Moeten we het voor jou nóg een week uitstellenquote:Oh 9 augustus kan ik geen topic openen ed want dan ben ik Chico showen en zow
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Whut? Ze willen gehakt en ik zeg dat zou nou nooooooooit in me opkomen. Wat doe ik voor slechts?
Tuurlijk mag datquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:21 schreef oh-oh het volgende:
Ik neem aan dat je ook gewoon een dag later mag starten?
ik weet niet hoelang je er niet bent?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Inderdaad, dat vind ik ook
[..]
Aha, stichting eigenbelang![]()
[..]
Moeten we het voor jou nóg een week uitstellen
En dan serieus: ik heb inderdaad toegezegd aan de V&A-mods dat ik mee zou kijken & modden (uitsluitend de actietopics). Maar als de V&A-mods ermee kunnen leven dat ik er niet ben, dan mag Greys mijn spulletjes ook wel in haar kraampje leggen hoor
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:23 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil trouwens iets leuks bedenken om de mensen van het chinezenforum ook een duit in t zakje te laten doen maar ik weet niet echt goed wat...
Heuj Stichting Stichting Dierentehuis Belang is dat heurquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Inderdaad, dat vind ik ook
[..]
Aha, stichting eigenbelang![]()
[..]
Moeten we het voor jou nóg een week uitstellen
En dan serieus: ik heb inderdaad toegezegd aan de V&A-mods dat ik mee zou kijken & modden (uitsluitend de actietopics). Maar als de V&A-mods ermee kunnen leven dat ik er niet ben, dan mag Greys mijn spulletjes ook wel in haar kraampje leggen hoor
Zo bedoelde ik het helemaal niet. Ik bedoelde het gewoon zoals het er staat, als ik gehaktballen sta te draaien zou het nooit in me opkomen dat dat misschien wat voor de hond is.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:23 schreef nieslief het volgende:
[..]
Helemaal niet slecht hoor als jouw beessie het goed doet op brokken. Die van mij doen het niet goed op brokken dus die krijgen rauw. Alleen de discussie rauw versus brok vind ik in een ander topic thuishoren.
Ja als ik gewoon vraag of ze geld willen geven dat leest niemand het dus ik wil iets leuks bedenken om de mensen daar ook geld te laten geven ( chinese naakthonden forum ).quote:
Dat vind ik een goed argument om het een weekje uit te stellen. Want verder is er geen mod-actiecomitee persoon he?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:23 schreef ElisaB het volgende:
Elies is precies die hele week op vakantie!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik weet niet hoelang je er niet bent?
ikzelf vind het niet zo'n probleem hoor, als je er bent kijk je mee, als je er niet bent ben je er ff niet, toch?
nah, daar ben ik best wel makkelijk inquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou dat ook best willen doen, maar ik zeg eerlijk dat ik dat soort dingen niet durf
quote:
De hele week nietquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:24 schreef Mirjam het volgende:
ik weet niet hoelang je er niet bent?
ikzelf vind het niet zo'n probleem hoor, als je er bent kijk je mee, als je er niet bent ben je er ff niet, toch?
Bestaat dat ook alquote:
Maar... dan doen we het toch vanaf zondagavond 9 augustus?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat vind ik een goed argument om het een weekje uit te stellen. Want verder is er geen mod-actiecomitee persoon he?
Je kunt het nooit zo plannen dat iedereen die wil deelnemen, kan deelnemen. Maar nogmaals: mensen kunnen ook in een andere periode een topic daar starten. En dan subtiel melden dat de opbrengst voor de asielactie is?
Dan zou ik zeggen: hou zondag de 9e aan (en natuurlijk mogen mensen later in de week ook nog wat openen.... lijkt me; je hebt tenslotte ook kans dat anderen door het zien van de topics het zelf ook willen doen).quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:29 schreef Greys het volgende:
Maar... dan doen we het toch vanaf zondagavond 9 augustus?
Of maandag 10 augustus? Of we gooien de topics a.s. vrijdagavond al online, dan is Elisa er nog
Maar ik denk zelf dat mensen het fijn vinden als ze nog wat extra dagen hebben om spullen te zoeken. Als het maar niet inkakt, het enthousiasme
Ik denk dat goed is om het wat uit te stellen. Nu zit iedereen in de vibe en ik verwacht dat we de meeste donateurs nu al binnen hebben. En dan moet je nog een maand... dan is het juist handig om halvewege (als iedereen inkakt) V&A + de rest van Fok wakker te schudden met de vlooienmarkt.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar... dan doen we het toch vanaf zondagavond 9 augustus?
Of maandag 10 augustus? Of we gooien de topics a.s. vrijdagavond al online, dan is Elisa er nog
Maar ik denk zelf dat mensen het fijn vinden als ze nog wat extra dagen hebben om spullen te zoeken. Als het maar niet inkakt, het enthousiasme
Succes!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
nah, daar ben ik best wel makkelijk inIk ga mn hond een powned t-shirt aantrekken (meneer likt aan zn wond als ik er niet ben) en dan maar es op pad
Dat is wel een goed punt jaquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:33 schreef Cat22 het volgende:
Ik denk dat goed is om het wat uit te stellen. Nu zit iedereen in de vibe en ik verwacht dat we de meeste donateurs nu al binnen hebben. En dan moet je nog een maand... dan is het juist handig om halvewege (als iedereen inkakt) V&A + de rest van Fok wakker te schudden met de vlooienmarkt.
Massaal aangekondigd bij alleen de Groene verkopers toch? Of staat het ook al op FP of zo?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:53 schreef Ingetje79 het volgende:Hallooooo
![]()
Hier krijgen de katten ook altijd een stukje ongekruid rundergehakt voordat ik er ballies van draai.
Ze vinden het echt heerlijk![]()
Discussie uitstellen vs. doorgaan blijft lastig.
Cat heeft wel een punt vind ik, maar aan de andere kant hebben we deze datum ook al massaal aangekondigd.
Dilemma's Dilemma's![]()
Oeh, en een nieuwe donateur
Nou, hou met mij vooral geen rekening hoor, ik moet zaterdag mn huis doen, koken voor kweetniehoeveel mensen, 3 honden showklaar maken en dan ben ik zondag de hele dag weg en kan ik niemand beloven dat ik dan 's avonds nog ga Fokkenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:37 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, ben jij pas zondag 9 heel laat thuis? Of in de avond?
En anders zetten we het zaterdagavond 8 augustus online bv![]()
Oh dat had ik ook niet geweten!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Geitenmelk is er ook gewoon van Friesche Vlag zag ik!
Weer wat geleerd
Ja vind ik wel!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:09 schreef oh-oh het volgende:
Gewoon een week uitstellen joh, de actie duurt nog zo lang.
Tis veel handiger en leuker als ElisaB er bij is toch?
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:07 schreef Qwea het volgende:
Werkelijk, nou weet ik weer waarom ik Baloe hier niet naar de DA's breng. Ik heb zelden zulke lompe mensen meegemaakt
Naja een dag later maakt toch geen reet uit?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja vind ik wel!
Maar jij moet er ook bij zijn!
Wat hij ^^ zegtquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Het maakt mij echt geen flaus aus Greys.
Als jullie een gegronde reden hebben voor uitstel of toch door laten gaan, vind ik het best.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:14 schreef Greys het volgende:
Oke, voorstel: we beginnen de Vlooienmarkt een week later, zijnde zondag 9 augustus.
De mensen die zich al opgegeven hebben lezen het óf hier wel, of PM ik morgen of overmorgen wel over het uitstel![]()
Iemand die pertinent tégen is, gaarne even hand opsteken!
Ow, en die was ook al leukquote:
V&A vindt alles best; zojuist gelezen. Dus als je gewoon zondag wilt beginnen, is dat helemaal goed!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:15 schreef Greys het volgende:
Oh en de gegronde redenen zijn dan:
- ElisaB kan er bij zijn, zoals afgesproken met V&A
- Iedereen heeft nog een weekje langer, zodat men in het weekend rustig de zolder kan overhoop halen
Je weet dat dit niet echt helpt bij het knopendoorhakprocessssss?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
V&A vindt alles best; zojuist gelezen. Dus als je gewoon zondag wilt beginnen, is dat helemaal goed!
morgen mag het ook beginnen hoorquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Je weet dat dit niet echt helpt bij het knopendoorhakprocessssss?
Ik ook en dan spring ik maandag wel in!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:23 schreef Cat22 het volgende:
Ik stem voor een week later beginnen!
Helpt niet echt he?![]()
Ik heb serieus al drie keer teruggelezen, maar waar typte ik dat dan, HIJ?quote:
Mij maakt het niet uit wanneerquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:39 schreef Greys het volgende:
Dan lijkt me dat een strak plan!
Ik wil dan ook even een akkoord van de drie Musketiers die het mede organiseren en dan zijn we er uit denk ik!
Daar maak je heeeerlijke cappuccino mee! (ik kan niet zo goed tegen koemelk)quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Geitenmelk is er ook gewoon van Friesche Vlag zag ik!
Weer wat geleerd
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:42 schreef Whiskers het volgende:
ik had nog niet eerder geroepen dat ik mee wil doen aan de rommelmarktaktie, maar wordt dus 9 augustus begrijp ik? Ook goed
Ik denk dat M.B. uit K. mbill11 isquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Fipo aangevuld...
Greys, weet jij wie die laatste is?
Kan het hier zo gauw niet vinden![]()
En nog eentje dan...
Oeh, en wil jij Groen doen?![]()
Oh ja, dat gaan we ook nog regelen dat die opgehaald wordt, fijn dat je ons er even aan herinnertquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:26 schreef blckbb het volgende:
Nog altijd een bench staan hier![]()
In Culemborg.
Iemand bereid 'm op te halen bij afslag Culemborg of een nabij gelegen tankstation aan de snelweg?
Helaas heb ik niet veel om te verkopen op de vlooienmarkt
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat M.B. uit K. mbill11 isHeb hem net een PM gestuurd of dat klopt!
En die is al groen, want die had mij een PM gestuurd dat het overgemaakt is
Mis ik nog groen, nu? Nee he?
[..]
Oh ja, dat gaan we ook nog regelen dat die opgehaald wordt, fijn dat je ons er even aan herinnert
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:15 schreef oh-oh het volgende:
Poeh dat duurde lang zeg, ik wilde al bijna mijn pm gaan doorsturen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |