dat is niet erg, zit ik ook al hoor..quote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, en ik ben al op kantoor. Is dat erg, of niet soms

Pssstt....ik ook heur....ga snel weer werken.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, en ik ben al op kantoor. Is dat erg, of niet soms

We zullen van de week even vragen hoe het met hun vriezercapaciteit zit!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 07:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Carnibest kan ik (heb ik geregeld hier) tegen inkoopsprijs kopen. Stukken goedkoper. Dus als dat er moet komen neem ik dat wel mee.
Kippenpoten krijgen ze trouwens daar ook, en gehakt

Nee!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:41 schreef trovey het volgende:
Psst....sta ik al in de donateurslijst in de OP of kan ik niet meer lezen op dit tijdstip. Het is niet het belangrijkste op de wereld maar jullie vragen het even te melden als je jezelf mist in het lijstje. Slaap lekker iedereen die er aan toe is.

Ow, poep; ik realiseer me nu dat ik precies die hele week op vakantie benquote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:15 schreef Greys het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tot nu toe hebben aangegeven eventueel mee te willen doen aan de Vlooienmarkt:
Cat22, Morretje, ChipsZak., muisje-eliza, Hukkie, Pisces29, ElisaB, Senesta, nokwanda, Harajuku., Qwea, MissBliss, Greys, bigbird, Conleche, oh-oh, Pagan, YskaFredriksson, Re, Maes, Disana.
Dus dan zouden we al 21 'kraampjes' hebben!
Maar dat mogen er nog wel wat meer worden!

quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, poep; ik realiseer me nu dat ik precies die hele week op vakantie ben

Ga wel ff zoeken naar slachters en poeliers die barf verkopen daar in de buurt. Heb ergens een lijst met barfverkopers door heel nederland gezien.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:45 schreef oh-oh het volgende:
Eenmalig vlees van een supermarkt hebben ze niks aan denk ik, wel aan carnibest EN ik heb al een paar keer eerder geroepen dat het mss geen gek idee is om contact op te nemen met slagerijen / poeliers, slachthuizen en mss zelfs wel supermarkten in de buurt, om te kijken of die op langere termijn iets kunnen / willen doen qua vleeslevering.
Mss restanten die de mensen van de stichting gratis af kunnen halen of grote korting of zo.
Maar daar werd elke keer overheen gelezen dus dat zal wel een heel stom idee zijn.
En honden en katten moeten vlees gewoon rauw eten, ik weet niet wie het schreef dat gekookt beter was maar das echt pertinent niet waar voor gezonde dieren.

Volgens mij dacht Dierenthuis daar zelf anders over, maar ik kan me vergissenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:53 schreef oh-oh het volgende:
Je hoeft niet perse slagerijen en zo te nemen die BARF verkopen , al het vlees voor menselijke consumptie is ook geschikt hoor

quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:57 schreef Muis006 het volgende:
Ik ga morgen eens het huis afstruinen op zoek naar iets wat naar de Vlooienmarkt kan!

Zijn meestal ook gewoon slachterijen die voor menselijke consumptie produceren waar je dan rechtstreeks als particulier ook kunt kopen voor je dieren. Dit is vaak goedkoper dan in de winkel.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:53 schreef oh-oh het volgende:
Je hoeft niet perse slagerijen en zo te nemen die BARF verkopen , al het vlees voor menselijke consumptie is ook geschikt hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |