Ik weet het niet; je zou het eens aan a_a kunnen vragen.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Maximaal een week en als het binnen 1 dag oid verkocht is niets nieuws aanbieden?
We moeten V&A natuurlijk wel een beetje ontzien, tis al leuk genoeg dat ze zo mee wilen werken
Ja!quote:Op maandag 27 juli 2009 23:18 schreef Qwea het volgende:
Huh? Maar als iemand de vraagprijs biedt = ie toch verkocht?
Oh wat een super idee, die shoot er bij!quote:Op maandag 27 juli 2009 23:19 schreef Re het volgende:
[..]
oh ok, zullen voornamelijk boeken, cds en dvds worden
, en nog een fotoshoot ofzo
Ik denk dat het wel een weekje leuk blijft hoor. En anders staan ze iedereen uit de weg. Toch?quote:Op maandag 27 juli 2009 23:29 schreef Greys het volgende:
Ja!
Maar hoe lang de topics dan mogen blijven staan die nog niet verkocht zijn.
Ik vind een week al best lang, vooral als er niet zoveel meer zouden overblijven.
Dan heeft het niet meer impact zeg maarOf zit ik er naast?
Dat!quote:Oh wat een super idee, die shoot er bij!![]()
Denk dat je hier niet al te veel moet gaan kletsen over vraagprijzen e.d.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:33 schreef Greys het volgende:
Oke! Ik ga dat 'maximaal een week laten staan' en hem dan even aan a_a ter observatie voorleggen voordat we hem als instructietopic openen.
Oh nog een vraagje:
Wat vinden jullie... dat topic op slot doen, dus dat het alleen de instructies zijn. Of dat topic los gaan gebruiken ook met reacties van mensen wat ze te koop willen aanbieden, elkaar helpen met vraagprijzen enz. en het lijstje wie er meedoen? Of de rest allemaal gewoon hier?
Dat dusquote:Op maandag 27 juli 2009 23:33 schreef Cat22 het volgende:
En daarna kun je je spullies toch evengoed verkopen, maar dan zonder het 'aanhangsel' asielactie? Het bedrag van de actie kan immers nog de hele maand augustus aangevuld worden.
Dus dat andere topic open laten en daar het alleen over de Vlooienmarkt hebben?quote:Op maandag 27 juli 2009 23:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Denk dat je hier niet al te veel moet gaan kletsen over vraagprijzen e.d.
Dan wordt het voor de mensen die hier komen om in te lezen enevt. doneren wel heel onoverzichtelijk
Ja, wellicht! Anders wordt V&A volgeleuterd (en dat vinden ze niet leuk denk ik) of het topic hier wordt volgeleuterd en dat is ook niet echt tof misschien. Hoewel; het gaat allemaal om de actie, dus waarom niet? In dat geval: het topic met regels alleen laten bestaan uit een OP (maar dicht dus).quote:Op maandag 27 juli 2009 23:36 schreef Greys het volgende:
Dus dat andere topic open laten en daar het alleen over de Vlooienmarkt hebben?
Elies, had jij dat ook in gedachten toen je het over dat extra topic had?
En Hara en Q, vinden jullie dat ook wat?
Jawel, jij bent keimooiquote:Op maandag 27 juli 2009 @ 23:34 schreef Greys het volgende:
Q, zou jij dat durven, zo'n shoot?
Ik zou ook wel willen, maar ik durf zoiets nooit
Hou op hoorquote:
Q en Hara, roepen jullie eens wat jullie het leukst en beste lijkt?quote:Op maandag 27 juli 2009 23:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, wellicht! Anders wordt V&A volgeleuterd (en dat vinden ze niet leuk denk ik) of het topic hier wordt volgeleuterd en dat is ook niet echt tof misschien. Hoewel; het gaat allemaal om de actie, dus waarom niet? In dat geval: het topic met regels alleen laten bestaan uit een OP (maar dicht dus).
quote:Op maandag 27 juli 2009 23:49 schreef Cat22 het volgende:
Om nog even terug te komen op de rauw vlees discussie uit het vorige topic: gekookte kip is slechter (voor katten in ieder geval) dan rauwe kip. Iets met veranderde enzymen en zo, daar halen ze veel minder uit qua voedingswaarde.
Carnibest zou ik kunnen kopen, het verkooppunt zit bij mij om de hoek en ik ben in een half uur bij Dierenthuis. Met een koelbox gaat dat best. Ferrari-rood groen woont helemaal dichtbij (Helmond) en voerde ook Carnibest. Misschien dat jullie tzt haar kunnen vragen? Maar eerst met de stichting overleggen of ze het kunnen gebruiken natuurlijk.
Had dat dan eerder gezegd, dan had ik dat vanmiddag kunnen vragenquote:Op maandag 27 juli 2009 23:50 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
Qwea had ook al een heel goed adres voor Carnibest, waar we het tegen een heel scherpe prijs zouden mogen kopen. We moeten inderdaad even vragen hoeveel capaciteit Dierenthuis in de vriezer heeft en hoe lang zoiets bevroren zou blijven onderweg
Ja, geweldigquote:Op maandag 27 juli 2009 23:48 schreef Ingetje79 het volgende:
In dit geval ga ik gewoon mee met wat Elisa het verstandigst lijkt, er vanuitgaand dat zij hier het meeste ervaring mee heeft
Dat overleeft de twee uur wel hoor (dus dat is lang genoeg; waar je ook vandaan komt). Eventueel inpakken in dekbeddenquote:Op maandag 27 juli 2009 23:50 schreef Greys het volgende:
![]()
Qwea had ook al een heel goed adres voor Carnibest, waar we het tegen een heel scherpe prijs zouden mogen kopen. We moeten inderdaad even vragen hoeveel capaciteit Dierenthuis in de vriezer heeft en hoe lang zoiets bevroren zou blijven onderweg
Whutevah joe see beeb, ai wil followquote:Op maandag 27 juli 2009 23:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, geweldigHeb ik het straks gedaan
Volgens mij hebben wij de nachttocht van Raptorix ook gewoon in het FOK! voor Fok-topic gedaan
Heel goede adressen, daar moeten we het van hebben!quote:Op maandag 27 juli 2009 23:50 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 27 juli 2009 23:55 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga Rooie flessen en dan. Mag er vannacht weer een keertje uit. Truste!
Ja, vergetenquote:Op maandag 27 juli 2009 23:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Had dat dan eerder gezegd, dan had ik dat vanmiddag kunnen vragen![]()
Daar had het héél goede adres van Qwea het al over gehad jaquote:Op maandag 27 juli 2009 23:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heel goede adressen, daar moeten we het van hebben!En wellicht kunnen die adressen nog iets regelen zodat de Carnibest dichter bij Aarle-rixtel geleverd kan worden.
In welk deel van het land gaan ze 'op' bed, in plaats van 'naar' bed?quote:
Ja, hoe vind je mijn nieuwe teenslippers?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:14 schreef Harajuku. het volgende:
Moet ik nog ergens mn mening over geven of is t al klaar nu? Ik was with teh animals.
Team Ezeltje van Belinda!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:14 schreef Harajuku. het volgende:
Moet ik nog ergens mn mening over geven of is t al klaar nu? Ik was with teh animals.
Je kleine teen komt beter uit in een normale slipper, sorry.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, hoe vind je mijn nieuwe teenslippers?
Sexay is prima, dicht want die verhaallijnen gaan anders toch wel in beide topics lopenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Team Ezeltje van Belinda!![]()
Je mag nog even roepen als je wilt of je die sexay tekst niet te lang vindt, of wel duidelijk zo?
En of je vindt dat we dat aparte topic (met die instructies dus) open of dicht moeten laten.
Dicht: dan leuteren we hier ook over de Vlooienmarkt.
Open: dan doen we dat in een apart topic, misschien duidelijker?
Wat finnu?
Ja, heb je eigenlijk nog gelijk in ookquote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:18 schreef Harajuku. het volgende:
Je kleine teen komt beter uit in een normale slipper, sorry.
Ik weet niet eens het verschil tussen een teen- en normale slipperquote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je kleine teen komt beter uit in een normale slipper, sorry.
Ja daar heb je ook wel weer gelijk in! Ons kennende!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Sexay is prima, dicht want die verhaallijnen gaan anders toch wel in beide topics lopen
En om nog heel even offtopic te blijven (hoewel iedereen dit waarschijnlijk wel weet): kippenbotten mogen dus helemaal niet aan katten en honden gevoerd worden als ze verhit zijn geweest. Rauw is geen probleem, dat splintert niet, gekookt/gebakken wel.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:49 schreef Cat22 het volgende:
Om nog even terug te komen op de rauw vlees discussie uit het vorige topic: gekookte kip is slechter (voor katten in ieder geval) dan rauwe kip. Iets met veranderde enzymen en zo, daar halen ze veel minder uit qua voedingswaarde.
In de FiPo van het gesloten asielactietoelichtingstopic? Dat dacht ik eigenlijk ookquote:Op dinsdag 28 juli 2009 06:36 schreef Harajuku. het volgende:
Linkjes naar alle VA topics? Zou wel in de fipo kunnen of zo
Ja die van VA dus, toch?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 06:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
In de FiPo van het gesloten asielactietoelichtingstopic? Dat dacht ik eigenlijk ook
nou, eigenlijk wat hara zegt ; voor baloequote:Op maandag 27 juli 2009 23:34 schreef Greys het volgende:
Q, zou jij dat durven, zo'n shoot?
Ik zou ook wel willen, maar ik durf zoiets nooit
Carnibest kan ik (heb ik geregeld hier) tegen inkoopsprijs kopen. Stukken goedkoper. Dus als dat er moet komen neem ik dat wel mee.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:49 schreef Cat22 het volgende:
Carnibest zou ik kunnen kopen, het verkooppunt zit bij mij om de hoek en ik ben in een half uur bij Dierenthuis. Met een koelbox gaat dat best. Ferrari-rood groen woont helemaal dichtbij (Helmond) en voerde ook Carnibest. Misschien dat jullie tzt haar kunnen vragen? Maar eerst met de stichting overleggen of ze het kunnen gebruiken natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |