Zo bedoelde ik het helemaal niet. Ik bedoelde het gewoon zoals het er staat, als ik gehaktballen sta te draaien zou het nooit in me opkomen dat dat misschien wat voor de hond is.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:23 schreef nieslief het volgende:
[..]
Helemaal niet slecht hoor als jouw beessie het goed doet op brokken. Die van mij doen het niet goed op brokken dus die krijgen rauw. Alleen de discussie rauw versus brok vind ik in een ander topic thuishoren.
Ja als ik gewoon vraag of ze geld willen geven dat leest niemand het dus ik wil iets leuks bedenken om de mensen daar ook geld te laten geven ( chinese naakthonden forum ).quote:
Dat vind ik een goed argument om het een weekje uit te stellen. Want verder is er geen mod-actiecomitee persoon he?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:23 schreef ElisaB het volgende:
En dan serieus: ik heb inderdaad toegezegd aan de V&A-mods dat ik mee zou kijken & modden (uitsluitend de actietopics). Maar als de V&A-mods ermee kunnen leven dat ik er niet ben, dan mag Greys mijn spulletjes ook wel in haar kraampje leggen hoor
Elies is precies die hele week op vakantie!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik weet niet hoelang je er niet bent?
ikzelf vind het niet zo'n probleem hoor, als je er bent kijk je mee, als je er niet bent ben je er ff niet, toch?
nah, daar ben ik best wel makkelijk inquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou dat ook best willen doen, maar ik zeg eerlijk dat ik dat soort dingen niet durf
quote:
De hele week nietquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:24 schreef Mirjam het volgende:
ik weet niet hoelang je er niet bent?
ikzelf vind het niet zo'n probleem hoor, als je er bent kijk je mee, als je er niet bent ben je er ff niet, toch?
Bestaat dat ook alquote:
Maar... dan doen we het toch vanaf zondagavond 9 augustus?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat vind ik een goed argument om het een weekje uit te stellen. Want verder is er geen mod-actiecomitee persoon he?
Je kunt het nooit zo plannen dat iedereen die wil deelnemen, kan deelnemen. Maar nogmaals: mensen kunnen ook in een andere periode een topic daar starten. En dan subtiel melden dat de opbrengst voor de asielactie is?
Dan zou ik zeggen: hou zondag de 9e aan (en natuurlijk mogen mensen later in de week ook nog wat openen.... lijkt me; je hebt tenslotte ook kans dat anderen door het zien van de topics het zelf ook willen doen).quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:29 schreef Greys het volgende:
Maar... dan doen we het toch vanaf zondagavond 9 augustus?
Of maandag 10 augustus? Of we gooien de topics a.s. vrijdagavond al online, dan is Elisa er nog
Maar ik denk zelf dat mensen het fijn vinden als ze nog wat extra dagen hebben om spullen te zoeken. Als het maar niet inkakt, het enthousiasme
Ik denk dat goed is om het wat uit te stellen. Nu zit iedereen in de vibe en ik verwacht dat we de meeste donateurs nu al binnen hebben. En dan moet je nog een maand... dan is het juist handig om halvewege (als iedereen inkakt) V&A + de rest van Fok wakker te schudden met de vlooienmarkt.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar... dan doen we het toch vanaf zondagavond 9 augustus?
Of maandag 10 augustus? Of we gooien de topics a.s. vrijdagavond al online, dan is Elisa er nog
Maar ik denk zelf dat mensen het fijn vinden als ze nog wat extra dagen hebben om spullen te zoeken. Als het maar niet inkakt, het enthousiasme
Succes!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
nah, daar ben ik best wel makkelijk inIk ga mn hond een powned t-shirt aantrekken (meneer likt aan zn wond als ik er niet ben) en dan maar es op pad
Dat is wel een goed punt jaquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:33 schreef Cat22 het volgende:
Ik denk dat goed is om het wat uit te stellen. Nu zit iedereen in de vibe en ik verwacht dat we de meeste donateurs nu al binnen hebben. En dan moet je nog een maand... dan is het juist handig om halvewege (als iedereen inkakt) V&A + de rest van Fok wakker te schudden met de vlooienmarkt.
Massaal aangekondigd bij alleen de Groene verkopers toch? Of staat het ook al op FP of zo?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:53 schreef Ingetje79 het volgende:Hallooooo
![]()
Hier krijgen de katten ook altijd een stukje ongekruid rundergehakt voordat ik er ballies van draai.
Ze vinden het echt heerlijk![]()
Discussie uitstellen vs. doorgaan blijft lastig.
Cat heeft wel een punt vind ik, maar aan de andere kant hebben we deze datum ook al massaal aangekondigd.
Dilemma's Dilemma's![]()
Oeh, en een nieuwe donateur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |