Hoe bedoellu? Ik snap je zin nietquote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:11 schreef oh-oh het volgende:
Herby had ik wel al doorgegeven, daar zou Q. naar mailen.
Ik weet niet of ze uiteindelijk ook slagerijen slachthuizen en zo geprobeerd heeft, ik gok dat je daar beter naar kan bellen dan naar kan mailen ( of is het mss mogelijk voor iemand om iets uit te printen dat we kunnen posten of zo ?).
Nou sorry, ik snapte echt niet wat je bedoeldequote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb het over slagerijen supermarkten en poeliers in die hele regio, niet alleen over BARF leveranciers. maar schijnbaar spreek ik echt abracadabra dus laaaaat maar
Maar Dierenthuis voert zijn/haar dieren niet alle soorten vlees die voor menselijke consumptie geschikt zijn behalve varkensvlees dacht ik. Qwea heeft daarover gesproken met Alice van Dierenthuis.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:26 schreef oh-oh het volgende:
Vlees voor menselijke consumptie is toch altijd geschikt voor dieren, alleen varkensvlees niet?
Dus waarom alleen maar vragen aan bedrijven die specifiek voor dieren verkopen?
Maar goed, ik ga werken nu, druk druk druk, einde maand komt dr weer aan
Greys gaat nu ook werken, vanmiddag ga ik wel het e.e.a. over Barf lezenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:36 schreef nieslief het volgende:
En dat is ook een goed idee.
Greys is zich geloof ik aan het inlezen in barf. Hmmm heb haar een www'tje gestuurd.
Greys, vlees dat geschikt is voor menselijke consumptie is hoe dan ook zeker wel geschikt voor dierlijke consumptie. Vaak wordt van dierlijk afval dat niet geschikt is voor menselijke consumptie juist dierenvoer gemaakt ( dat voer ik mijn honden niet en merken als carnibest en zo verwerken dit niet in hun voer ). ik denk dat jullie het net verkeerd om snappen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar Dierenthuis voert zijn/haar dieren niet alle soorten vlees die voor menselijke consumptie geschikt zijn behalve varkensvlees dacht ik. Qwea heeft daarover gesproken met Alice van Dierenthuis.
Dus ik hoop dat Q dat even kan melden straks hier, wat daar ook alweer het verhaal van was.
Werk ze
[..]
Greys gaat nu ook werken, vanmiddag ga ik wel het e.e.a. over Barf lezen
Bedankt voor het linkje!
quote:
Op de site staat een foto van dat blinde hondje dat lekker aan het kluiven is aan een of ander stuk vlees met bot.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:51 schreef Greys het volgende:
Maar dat het geschíkt is, wil toch niet perse zeggen dat zij het daar ook daadwerkelijk doen?
Ik weet ook dat het geschikt is, maar ik geef het mijn hond ook niet. Misschien dat het daar teveel werk is met meer dan 1000 dieren om het zo te doen?Ik weet het ook niet en ik kan het idd mis hebben hoor! Maar volgens mij hadden ze een paar dingen die ze wel gaven aan vers vlees, maar lang niet alles.
Ik zal het meteen even Paypallen.quote:
Ja die botten en kip heb je gelijk in, dat meen ik me ook te herinneren!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:55 schreef oh-oh het volgende:
Ze geven vers vlees, tenminste, daar was vraag naar heb ik es gelezen dus ik neem aan dat ze vers vlees geven ( zo kwam ik namelijk op die slagerijen en supermarkten en zo).
En als je vers vlees geeft is vlees dat voor menselijke consumptie geschikt is altijd de beste kwaliteit.
Ik meen gelezen te hebben dat ze ieg kip rauw voeren en verse botten geven.
Which reminds me, ik moet voor die van mij ook maar weer es een portie rauwe kippennen uit de vriezer leggen
Wil je het niet? Eerlijk zeggenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:57 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik zal het meteen even Paypallen.
En groen hoeft niet per sé hoor, volgens mij herken ik mezelf dan niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |