abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 juli 2009 @ 10:11:23 #126
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_71387379
Herby had ik wel al doorgegeven, daar zou Q. naar mailen.
Ik weet niet of ze uiteindelijk ook slagerijen slachthuizen en zo geprobeerd heeft, ik gok dat je daar beter naar kan bellen dan naar kan mailen ( of is het mss mogelijk voor iemand om iets uit te printen dat we kunnen posten of zo ?).
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 28 juli 2009 @ 10:13:20 #127
163650 Greys
pi_71387430
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 10:11 schreef oh-oh het volgende:
Herby had ik wel al doorgegeven, daar zou Q. naar mailen.
Ik weet niet of ze uiteindelijk ook slagerijen slachthuizen en zo geprobeerd heeft, ik gok dat je daar beter naar kan bellen dan naar kan mailen ( of is het mss mogelijk voor iemand om iets uit te printen dat we kunnen posten of zo ?).
Hoe bedoellu? Ik snap je zin niet
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 28 juli 2009 @ 10:15:16 #128
176471 oh-oh
pi_71387472
Met TNT, voor bedrijven die alleen telefonisch benaderbaar zijn.
Maja, das vast teveel moeite...
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_71387503
Hoezo heb een webadres waar alle adres incl. mailadressen, webadressen en/of telefoonnummers op staan.

Kan ik je zo pm'en.
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
  dinsdag 28 juli 2009 @ 10:18:16 #130
176471 oh-oh
pi_71387550
Ik heb het over slagerijen supermarkten en poeliers in die hele regio, niet alleen over BARF leveranciers. maar schijnbaar spreek ik echt abracadabra dus laaaaat maar
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 28 juli 2009 @ 10:22:33 #131
163650 Greys
pi_71387651
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 10:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb het over slagerijen supermarkten en poeliers in die hele regio, niet alleen over BARF leveranciers. maar schijnbaar spreek ik echt abracadabra dus laaaaat maar
Nou sorry, ik snapte echt niet wat je bedoelde
Hoezo dan 'laat maar'? Ik probeer het ook allemaal te volgen.
Ik heb geen ervaring met en verstand van barf, dus snap ik het allemaal niet meteen zo goed als jullie denk ik
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_71387653
Neeee niet laat maar ik wil je graag snappen.

Is dus ook een lijst van slagers en poeliers die eten geschikt voor dieren ernaast verkopen. En die je dus niet raar aankijken als je ernaar informeerd, wat mijn slager om de hoek dus wel doet.
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
  dinsdag 28 juli 2009 @ 10:26:55 #133
176471 oh-oh
pi_71387751
Vlees voor menselijke consumptie is toch altijd geschikt voor dieren, alleen varkensvlees niet?
Dus waarom alleen maar vragen aan bedrijven die specifiek voor dieren verkopen?
Maar goed, ik ga werken nu, druk druk druk, einde maand komt dr weer aan
( Groucho Marx )
pi_71387800
Oh-oh ohooh nou snap ik je.

Erm was weer aan het editten in mijn post ging mij erom dat het een lijst is van slagers die gewend zijn aan vragen over vlees voor dieren en dus dat je geen rare antwoorden/vragen krijgt. Die voor een leek moeilijker te beantwoorden zijn dan voor iemand met ervaring met barf.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 10:35:25 #135
176471 oh-oh
pi_71387958
En ik probeer onze doelgroep uit te breiden, bedrijven als Herby en bekende BARF slagers krijgen de vraag mss wel vaker , de plaatselijke super de boer mss niet en mss vinden die het wel een fijn iets om hun kip en eventueel ander vlees dat op de laatste datumdag nog niet verkocht is op te laten halen door mensen van de stichting.
Als je het dan meteen in de vriezer kwakt is het nog prima voor de dieren hoor! ( en wie weet willen ze dan ook wel wat schoonmaakmiddel sponsoren)
( Groucho Marx )
pi_71387975
En dat is ook een goed idee.

Greys is zich geloof ik aan het inlezen in barf. Hmmm heb haar een www'tje gestuurd.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 28 juli 2009 @ 10:39:35 #137
163650 Greys
pi_71388071
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 10:26 schreef oh-oh het volgende:
Vlees voor menselijke consumptie is toch altijd geschikt voor dieren, alleen varkensvlees niet?
Dus waarom alleen maar vragen aan bedrijven die specifiek voor dieren verkopen?
Maar goed, ik ga werken nu, druk druk druk, einde maand komt dr weer aan
Maar Dierenthuis voert zijn/haar dieren niet alle soorten vlees die voor menselijke consumptie geschikt zijn behalve varkensvlees dacht ik. Qwea heeft daarover gesproken met Alice van Dierenthuis.
Dus ik hoop dat Q dat even kan melden straks hier, wat daar ook alweer het verhaal van was.
Werk ze
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 10:36 schreef nieslief het volgende:
En dat is ook een goed idee.

Greys is zich geloof ik aan het inlezen in barf. Hmmm heb haar een www'tje gestuurd.
Greys gaat nu ook werken, vanmiddag ga ik wel het e.e.a. over Barf lezen
Bedankt voor het linkje!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 28 juli 2009 @ 10:48:20 #138
176471 oh-oh
pi_71388285
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 10:39 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar Dierenthuis voert zijn/haar dieren niet alle soorten vlees die voor menselijke consumptie geschikt zijn behalve varkensvlees dacht ik. Qwea heeft daarover gesproken met Alice van Dierenthuis.
Dus ik hoop dat Q dat even kan melden straks hier, wat daar ook alweer het verhaal van was.
Werk ze
[..]

Greys gaat nu ook werken, vanmiddag ga ik wel het e.e.a. over Barf lezen
Bedankt voor het linkje!
Greys, vlees dat geschikt is voor menselijke consumptie is hoe dan ook zeker wel geschikt voor dierlijke consumptie. Vaak wordt van dierlijk afval dat niet geschikt is voor menselijke consumptie juist dierenvoer gemaakt ( dat voer ik mijn honden niet en merken als carnibest en zo verwerken dit niet in hun voer ). ik denk dat jullie het net verkeerd om snappen.
Behalve varkensvlees omdat je dieren NOOIT varkensvlees moet geven.
Ik ga er vanuit dat het een misverstandje is van jullie, die mensen van SDH weten dat namelijk heus wel
( Groucho Marx )
pi_71388317
Speciaal voor ChipsZak. doneer ik pakket A.
Don't think twice, it's all right.
pi_71388328
En omdat honden tof zijn.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 10:51:38 #141
176471 oh-oh
pi_71388359
nu ben jij ook tof hoor!
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 28 juli 2009 @ 10:51:49 #142
163650 Greys
pi_71388364
Maar dat het geschíkt is, wil toch niet perse zeggen dat zij het daar ook daadwerkelijk doen?
Ik weet ook dat het geschikt is, maar ik geef het mijn hond ook niet. Misschien dat het daar teveel werk is met meer dan 1000 dieren om het zo te doen? Ik weet het ook niet en ik kan het idd mis hebben hoor! Maar volgens mij hadden ze een paar dingen die ze wel gaven aan vers vlees, maar lang niet alles.

Maar Qwea kan daar hopelijk zo wel even antwoord op geven.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 28 juli 2009 @ 10:52:52 #143
163650 Greys
pi_71388392
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 10:49 schreef JH87 het volgende:
Ik ga je straks even groen laten maken en een PM sturen, of misschien dat Hara dat laatste vast wil doen zo
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 28 juli 2009 @ 10:52:54 #144
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71388394
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 10:49 schreef JH87 het volgende:
PM
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 10:53:59 #145
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71388429
Al dat voer moet ook van bepaalde merken zijn, dus laten we eerst gewoon uitzoeken of ze daar überhaupt behoefte aan hebben.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 10:55:32 #146
176471 oh-oh
pi_71388465
Ze geven vers vlees, tenminste, daar was vraag naar heb ik es gelezen dus ik neem aan dat ze vers vlees geven ( zo kwam ik namelijk op die slagerijen en supermarkten en zo ).
En als je vers vlees geeft is vlees dat voor menselijke consumptie geschikt is altijd de beste kwaliteit.
Ik meen gelezen te hebben dat ze ieg kip rauw voeren en verse botten geven.
Which reminds me, ik moet voor die van mij ook maar weer es een portie rauwe kippennen uit de vriezer leggen
( Groucho Marx )
pi_71388495
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 10:51 schreef Greys het volgende:
Maar dat het geschíkt is, wil toch niet perse zeggen dat zij het daar ook daadwerkelijk doen?
Ik weet ook dat het geschikt is, maar ik geef het mijn hond ook niet. Misschien dat het daar teveel werk is met meer dan 1000 dieren om het zo te doen? Ik weet het ook niet en ik kan het idd mis hebben hoor! Maar volgens mij hadden ze een paar dingen die ze wel gaven aan vers vlees, maar lang niet alles.

Op de site staat een foto van dat blinde hondje dat lekker aan het kluiven is aan een of ander stuk vlees met bot.

Ze zijn trouwens ook blij met keurslagersbonnen.......... las ik......
pi_71388524
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 10:52 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

PM
Ik zal het meteen even Paypallen.

En groen hoeft niet per sé hoor, volgens mij herken ik mezelf dan niet meer.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 28 juli 2009 @ 10:58:22 #149
163650 Greys
pi_71388533
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 10:55 schreef oh-oh het volgende:
Ze geven vers vlees, tenminste, daar was vraag naar heb ik es gelezen dus ik neem aan dat ze vers vlees geven ( zo kwam ik namelijk op die slagerijen en supermarkten en zo ).
En als je vers vlees geeft is vlees dat voor menselijke consumptie geschikt is altijd de beste kwaliteit.
Ik meen gelezen te hebben dat ze ieg kip rauw voeren en verse botten geven.
Which reminds me, ik moet voor die van mij ook maar weer es een portie rauwe kippennen uit de vriezer leggen
Ja die botten en kip heb je gelijk in, dat meen ik me ook te herinneren!
Maar ook dat ze het specifiek had over wat ze wel en niet geven.
Het wachten is op Qwea...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 28 juli 2009 @ 10:58:57 #150
163650 Greys
pi_71388552
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 10:57 schreef JH87 het volgende:

[..]

Ik zal het meteen even Paypallen.

En groen hoeft niet per sé hoor, volgens mij herken ik mezelf dan niet meer.
Wil je het niet? Eerlijk zeggen
Het is wel goede reclame voor ons als je groen wordt, maar als je niet wilt dan hoor ik het graag.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')