abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71544488
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 18:31 schreef Max_Aue het volgende:

[..]

Heb je geen vrienden waar je op terug kan vallen en bij kan crashen? Je zal jezelf uiteindelijk aan je haren uit het moeras moeten trekken.

Vind je het goed dat ik me via pm verklaar? Het mag dan wel een anoniem forum zijn, dit is me toch te persoonlijk om zomaar hier neer te plempen.

En ja, ik moet het gewoon van me af schrijven...
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_71544731
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 18:35 schreef Barbusse het volgende:

[..]
En ja, ik moet het gewoon van me af schrijven...
misschien slim om een afspraak te maken bij een maatschappelijk werker.. (in het geval je nergens anders je verhaal kwijt kan)
het is echt beter om erover te praten.
tbh heb ik enkele weken geleden een doorverwijzing gekregen van de huisarts naar een mw..(zit zelf ook in een kloteperiode) heb er zelf nog geen gebruik van gemaakt omdat ik tot nu genoeg heb aan vriend(inn)en waar ik mijn verhaal kwijt kan, maar hou het wel achter de hand. je kan zelf kiezen of je na 1 keer nog vaker wilt gaan (mocht het klikken). klikt het niet dan stop je er meteen mee.
zolang je het maar niet op propt.. dat sloop je jezelf! je moet erover praten met iemand. helemaal perfect als je 2 mensen hebt. 1tje die dicht bij je staat (een vriend/kennis ofzo) en iemand die neutraal is (een maatschappelijk werker?)
pi_71544916
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 18:44 schreef JohnDorian het volgende:

[..]

misschien slim om een afspraak te maken bij een maatschappelijk werker.. (in het geval je nergens anders je verhaal kwijt kan)
het is echt beter om erover te praten.
tbh heb ik enkele weken geleden een doorverwijzing gekregen van de huisarts naar een mw..(zit zelf ook in een kloteperiode) heb er zelf nog geen gebruik van gemaakt omdat ik tot nu genoeg heb aan vriend(inn)en waar ik mijn verhaal kwijt kan, maar hou het wel achter de hand. je kan zelf kiezen of je na 1 keer nog vaker wilt gaan (mocht het klikken). klikt het niet dan stop je er meteen mee.
zolang je het maar niet op propt.. dat sloop je jezelf! je moet erover praten met iemand. helemaal perfect als je 2 mensen hebt. 1tje die dicht bij je staat (een vriend/kennis ofzo) en iemand die neutraal is (een maatschappelijk werker?)
Ik loop al bij een psycholoog... Omdat de relatie me bijna letterlijk sloopte. Maar die man kan alleen maar zijn eigen kijk op depressie opdissen. En mijn vrienden? Tsja...die leer ik nu wel kennen ja...
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_71551270
Barbusse, iets zegt mij dat jouw problemen groter zijn dan alleen het loslaten van je ex. Professionele hulp lijkt mij dan ook een verstandige keuze.
pi_71553092
Nou die positieve lijn kon ook niet blijven lopen godver. Krijg net te horen dat die chick wie ik nu leuk vind het mischien weer wil beginnen met haar ex. Ze geeft wel beetje aan dat ze me leuk vind, maar ja, ik ken haar amper, 2 avonden gezien op vakantie, dus ik kan moeilijk druk op haar gaan uitoefenen. 12 min voor mijn verjaardag en de depresieviteit slaat weer toe. En mijn ex komt morgen ook nog eens een keer langs, wat een ontzettende kutsituatie. Ik ga me maar weer eens de tering in zuipen, geen zin om hierover na te denken tijdens mijn verjaardag. Komt dinsdag wel
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_71553527
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 18:52 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik loop al bij een psycholoog... Omdat de relatie me bijna letterlijk sloopte. Maar die man kan alleen maar zijn eigen kijk op depressie opdissen. En mijn vrienden? Tsja...die leer ik nu wel kennen ja...
dat is dus een reden dat ik zelf geen gebruik maak van de verwijzing naar de psycholoog bij mijn huisarts.. ze kunnen luisteren.. niet echt het dat ze daarnaast iets kunnen veranderen..
maargoed, jij had een relatie van 11 jaar(?) ik een stuk minder lang en dat is dan nog niet eens de enige reden waarover de problemen zijn.
maar je vrienden zijn er niet voor je? ik moet heel eerlijk zijn dat ik zelf ook merk welke mijn echt beste vrienden zijn en welke dus niet. de gene waarvan ik het verwacht heb doen ook niet meer hun best als 'gaat het alweer een beetje? niet? klote man!'
maar heb daarnaast nog wel enkele andere vrienden die wel uit hunzelf dingen met me doen enzo om voor afleiding te zorgen.
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 23:51 schreef dreamzk het volgende:
Nou die positieve lijn kon ook niet blijven lopen godver. Krijg net te horen dat die chick wie ik nu leuk vind het mischien weer wil beginnen met haar ex. Ze geeft wel beetje aan dat ze me leuk vind, maar ja, ik ken haar amper, 2 avonden gezien op vakantie, dus ik kan moeilijk druk op haar gaan uitoefenen. 12 min voor mijn verjaardag en de depresieviteit slaat weer toe. En mijn ex komt morgen ook nog eens een keer langs, wat een ontzettende kutsituatie. Ik ga me maar weer eens de tering in zuipen, geen zin om hierover na te denken tijdens mijn verjaardag. Komt dinsdag wel
Gefeliciteerd!;)
beter laat je het gezeur even varen morgen en geniet je van de verjaardag en de aandacht die daarbij komt. (ook van vriendinnen )
pi_71554591
Voor de nachtbrakers een klein beetje humor

Zie ook de links in mijn sig voor wat youtube linkjes.
Weltrusten
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_71568287
Het gaat gelukkig weer wat beter. Voel me nog steeds kut, maar heb me nu wel voorgenomen dat ik me niet gek laat maken door haar. Ik weet verder wat ik wil zonder haar, en eventueel met haar.

Zij mag wat mij betreft een uitleg en een beslissing geven. Maar ik laat me niet door haar kapotmaken.
Ik zal het zeker nog wel moeilijk hebben de komende tijd, en prettig zal het niet zijn. Maar daar leer je ook weer van toch?

Goede muziek doet wonderen!
  maandag 3 augustus 2009 @ 23:56:24 #84
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_71581016
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 15:03 schreef Chev het volgende:
drank maakt meer kapot dan je lief is
Liefde maakt meer kapot dan drank kan goedmaken.

[ Bericht 66% gewijzigd door SuperrrTuxxx op 04-08-2009 00:20:25 ]
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_71583333
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 23:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Liefde maakt meer kapot dan drank kan goedmaken.
Das dan ook weer waar....
pi_71583842
en daar lig je dan op bed.. te denken aan haar..
de nachten zijn het moeilijkst...
pi_71601105
Het gaat met ups en downs..
pi_71601468
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 02:51 schreef JohnDorian het volgende:
en daar lig je dan op bed.. te denken aan haar..
de nachten zijn het moeilijkst...
Daar heb ik ook last van.

Voorheen duurde het meestal een half uur voordat ik sliep.

Tegenwoordig lig ik vaak meerdere uren wakker in bed te piekeren over het waarom.
De dagen kom ik goed door met werken en vrienden enzo, maar 's nachts alleen in bed is het gewoon kut.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 20:55:47 #89
3342 Wolk
Vrijheid = respect voor elkaar
pi_71605217
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 18:59 schreef vosss het volgende:

[..]

Tegenwoordig lig ik vaak meerdere uren wakker in bed te piekeren over het waarom.
De dagen kom ik goed door met werken en vrienden enzo, maar 's nachts alleen in bed is het gewoon kut.
Same here.

Denk eraan zes jaar op vakantie te gaan.

Eerst even staatslot kopen..
pi_71607605
De avond valt
De dag is voorbij
Je loop eenzaam over straat
Wat je ook zegt
Wat je ook doet
Je weet diep in je hart
Het komt nooit meer goed

Het lied van de Tröckener Kecks gaat hier eigenlijk niet direct over, maar vanavond hoorde ik het liedje weer eens. Zit nu in moeilijke fase waarin we los van elkaar gaan bepalen of we wel door willen gaan. Onzekerheid. Woede. Verdriet. Gemis.

(Wolk, zes jaar op vakantie? Zou het helpen? Ik denk er aan om op reis te gaan, maar bij schoonheid van natuur of een fijne buitenlandse stad met gezellig plein - daar zal ik haar meer missen dan ooit)
pi_71607826
quote:
Op maandag 27 juli 2009 20:31 schreef DurQ het volgende:
Moet ik dit topic ook eens doorlezen, nu mn vriendin t vandaag heeft uit gemaakt.....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in je kont
Steam id : Kim the boss.
pi_71612262
Heb een goed gesprek gehad met m'n ex. Ik begrijp eindelijk waarom ze weg is gegaan. Ik begrijp haar reden ook wel, maar ik zelf heb er nog steeds moeite mee. Maar vast blijven houden aan iets wat er niet meer is gaat ook niet werken toch? Eindelijk kan ik dan ook pogingen ondernemen om verder te gaan. Ik ben er nog steeds niet blij mee, wil haar vast houden, naast haar liggen in bed en weer met haar latin dansen. Maar door haar uitleg is de boosheid weg, en de stille hoop dat het weer goed zou komen ook. Dat kostte al zoveel energie dat ik niks anders meer kon doen. Eindelijk duidelijkheid. Nu kan ik proberen verder te kijken dan haar. Succes is bij deze nog zeker niet gegarandeerd hoor, maar ik ga er gewoon voor!

Alleen, ja...nu ben ik dus echt alleen....en dat is wel even wennen...
pi_71612876
Was uiteindelijk toch wel een succesje om mn ex uit te nodigen op mijn verjaardag. We hbben het heel gezellig gehad en er waren bijna geen spanningen. Toen ik haar ophaalde van het station pakte zei me vol op de mond, klein zoentje, maar toch even verwarring van wat ik moest doen. Ze draagt wel nog steeds de ring die ik haar heb gegeven en ze noemt mij nog steeds met mijn koosnaampje. Deed wel goed om dat weer te horen

Maar ik ben blij dat ik dus redelijk over haar heen ben...
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_71612946
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 00:41 schreef dreamzk het volgende:
Was uiteindelijk toch wel een succesje om mn ex uit te nodigen op mijn verjaardag. We hbben het heel gezellig gehad en er waren bijna geen spanningen. Toen ik haar ophaalde van het station pakte zei me vol op de mond, klein zoentje, maar toch even verwarring van wat ik moest doen. Ze draagt wel nog steeds de ring die ik haar heb gegeven en ze noemt mij nog steeds met mijn koosnaampje. Deed wel goed om dat weer te horen

Maar ik ben blij dat ik dus redelijk over haar heen ben...
Goed om te horen kerel! En die tijdelijke verwarring is logisch, ik denk dat zij die ook wel gevoeld heeft.
pi_71613369
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 00:44 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Goed om te horen kerel! En die tijdelijke verwarring is logisch, ik denk dat zij die ook wel gevoeld heeft.
Ja het is ook de gewoonte, vroeger zoende je elkaar altijd, en en uit gewoonte/automatisme gingen we allebei per ongeluk naar de mond. En donderdag komt een nieuw projectje van mij langs van vakantie, dus als dat ook nog even goed uitpakt dan ben ik weer terug

Voor iedereen succes, je komt er uiteindelijk wel!!
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_71617826
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 18:59 schreef vosss het volgende:

[..]

Juh dat dus Ook als ik haar een tijdje niet zie denk ik veel minder aan dr overdag en soms helemaal niet, maar als ik dr dan weer zie gaat het toch weer enorm kriebelen Laatste tijd lijkt het weer erger te worden Gelukkig begint het collegejaar weer bijna, dan zie ik haar (zonder schuldgevoel) alweer veel minder.
pi_71621599
Als het uitgaat zijn er verschillende fases die je doormaakt. Ik heb zelf gemerkt dat deze fases wel behoorlijk goed kloppen. Kijk eens in hoeverre het op jezelf van toepassing is.

1. Verbazing en ontreddering. Niet kunnen geloven dat het uit is, de realiteit is voor je gevoel ingestort.
2. Boosheid uit onmacht dat het uit is. Allerlei verwijten bedenken naar je ex toe om te zorgen dat zij de boosdoener was.
3. Superioriteit. Je voelt je beter en superieur aan je ex, echter kan je nog wel helemaal van streek raken als je iets van je ex ziet of hoort.
4. Acceptatie. Geen boosheid of superiorieit meer. Je accepteert dat de relatie voorbij is en dat jullie fijne momenten samen hebben gehad. Je wenst de ander het beste toe.

Fases 2 en 3 kunnen elkaar afwisselen. Dat was bij mij het geval. Gelukkig is mijn ex een schat van een meid en kon ik ook toen het uit was bij haar terecht om te praten over dingen. Hiervan heb ik spaarzaam maar dankbaar gebruik gemaakt.

Veel mensen blijven een hele tijd hangen in 2 en 3 en dat is slecht. Je krijgt van die over-en-weer situaties waarbij de een de ander dwars probeert te zitten...
  Moderator woensdag 5 augustus 2009 @ 13:46:03 #98
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_71622179
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 13:25 schreef Morphs het volgende:
Als het uitgaat zijn er verschillende fases die je doormaakt. Ik heb zelf gemerkt dat deze fases wel behoorlijk goed kloppen. Kijk eens in hoeverre het op jezelf van toepassing is.

1. Verbazing en ontreddering. Niet kunnen geloven dat het uit is, de realiteit is voor je gevoel ingestort.
2. Boosheid uit onmacht dat het uit is. Allerlei verwijten bedenken naar je ex toe om te zorgen dat zij de boosdoener was.
3. Superioriteit. Je voelt je beter en superieur aan je ex, echter kan je nog wel helemaal van streek raken als je iets van je ex ziet of hoort.
4. Acceptatie. Geen boosheid of superiorieit meer. Je accepteert dat de relatie voorbij is en dat jullie fijne momenten samen hebben gehad. Je wenst de ander het beste toe.

Fases 2 en 3 kunnen elkaar afwisselen. Dat was bij mij het geval. Gelukkig is mijn ex een schat van een meid en kon ik ook toen het uit was bij haar terecht om te praten over dingen. Hiervan heb ik spaarzaam maar dankbaar gebruik gemaakt.

Veel mensen blijven een hele tijd hangen in 2 en 3 en dat is slecht. Je krijgt van die over-en-weer situaties waarbij de een de ander dwars probeert te zitten...

Ik zit absoluut nog in fase 1

Vooral omdat ze het na bijna 7 jaar (waarvan 3 jaar samenwonen) heeft uitgemaakt via de fucking EMAIL! terwijl ze voor een stage in Amerika zit.
Ik heb haar al een dikke maand niet meer gezien. Toen ze weg ging was alles nog okay, was ze gewoon mijn vriendinnetje... en nu is het over, en het enige wat ik heb gehad zijn een paar emails. En zij zit aan de andere kant van de oceaan en ze komt over alsof het haar allemaal niks doet.

Dit is de meest walgelijke pijn die ik ooit in mijn leven heb meegemaakt en ook omdat ze het na al die jaren op deze manier beëindigd, zorgt ervoor dat ik intens KWAAD ben.
pi_71622475
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 13:46 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Ik zit absoluut nog in fase 1

Vooral omdat ze het na bijna 7 jaar (waarvan 3 jaar samenwonen) heeft uitgemaakt via de fucking EMAIL! terwijl ze voor een stage in Amerika zit.
Ik heb haar al een dikke maand niet meer gezien. Toen ze weg ging was alles nog okay, was ze gewoon mijn vriendinnetje... en nu is het over, en het enige wat ik heb gehad zijn een paar emails. En zij zit aan de andere kant van de oceaan en ze komt over alsof het haar allemaal niks doet.

Dit is de meest walgelijke pijn die ik ooit in mijn leven heb meegemaakt en ook omdat ze het na al die jaren op deze manier beëindigd, zorgt ervoor dat ik intens KWAAD ben.
Euh...je hebt ook wel het recht om boos te zijn zeg... Na 7 jaar via de mail uitmaken, wat is dat voor een 15-jarige actie?

Sterkte kerel!

Ikzelf zit een beetje te wisselen tussen punt 1 en 4 geloof ik. Boosheid en superioriteit heb ik wel gevoeld, maar het zijn geen emoties die ik lang ervaren heb. Maar het kan natuurlijk wel terugkomen nog, het is maar zo kort geleden...
pi_71626764
1 2 en 3... ik blijf heen en weer gaan!

nu was het 2 weken geleden uitgegaan. maar belde ze me vorige week dat ze me miste. ze is toen 3 nachten achter elkaar bij me blijven slapen. gewoon weer seks gehad en als een stelletje in het huis geleefd.
ze gaf de laatste van die 3 nachten aan dat ze weer wilde 'daten'. beginnen met de fase voordat we wat kregen. toen ging alles goed en vandaar zouden we verder kijken.
nu sprak ik haar vandaag en heeft ze me duidelijk gemaakt me een tijdje niet meer te willen zien. (nou werkt ze alleen in de drukste kroeg van mijn plaats waar ik heel vaak zit...)
de reden was dat we teveel ruzie kregen via de telefoon enzo de laatste dagen.. (omdat ik haar steeds niet kon zien omdat ze druk was met werk en vriendinnen)

dus ben ik als het ware voor de 2de keer in 2 weken gedumpt door het zelfde meisje...

nou heb ik zaterdagavond met stappen een tijd met een oud-collega van mij staan praten enzo. en die smste gister dat ze wilt dat ik donderdag bij haar kom slapen enzo.... verleidelijk? zeker! het is een mooi en vooral lief meisje.. maar het gevoel voor mijn ex is er nog 100%! dus ik schuldgevoel krijg ik alsnog.. en als me ex erachter komt zal zij uit boosheid ook sneller met iemand zoenen/naar bed gaan...(ben ik bang..)
heb tot nu toe gezegt dat het niet zeker is of ik ga, maar ik denk dat ik donderdagavond dan wel langs ga bij het meisje van zaterdag en dan niet blijf slapen ofzo.. gewoon voor de gezelligheid.. en beetje aandacht van de vrouwen zal me toch juist goed doen lijkt me? zo werkt het iig wel onder het stappen! vrijdagavond probeerde een oude scharrel van mij (die zag ik voor het eerst sinds een jaar weer..) mij te zoenen, maar trok ik weg..

ik ben nog gewoon Té verliefd op mijn ex...
pi_71634823
Ik voelde zowaar vandaag een soort acceptatie Opeens was het er *ploep*. Heel gek. Misschien nu eindelijk het punt dat ik ga accepteren dat het uit is en dat ik maar weer eens moet gaan leven ipv denken waarom het toch fout ging. Het moest ook een keer gebeuren...

Al twijfel ik nog wel half of ik nou blij moet zijn met deze openbaring En dat komt denk ik omdat ik bang ben dat ik misschien nooit meer (naja nooit is wel heel lang...) iemand tegen kom die zo goed bij mij past, want dat deed ze stiekem toch wel heel erg
pi_71640398
Acceptatie is goed. Kun je eindelijk verder, dus geniet er van kerel!

Ik zelf weet nog niet of ik zover ben. Lig weer ouderwets wakker, denkend aan haar...
pi_71641306
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 01:07 schreef Barbusse het volgende:
Ik zelf weet nog niet of ik zover ben. Lig weer ouderwets wakker, denkend aan haar...
jaja.. heb ik de afgelopen nacht met 2 uurtjes slaap door moeten komen.. dus ik dacht dat het nu wel makkelijk zou gaan.. maar nee.. lig wederom weer wakker!
pi_71663003
quote:

Mja, ik moet zeggen, het euforische is er alweer af, ik lig nu weer te denken of ik dr wel goed aan doe *zucht* hersens
  donderdag 6 augustus 2009 @ 21:49:30 #105
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_71663824
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 21:22 schreef Henk_v het volgende:

[..]

Mja, ik moet zeggen, het euforische is er alweer af, ik lig nu weer te denken of ik dr wel goed aan doe *zucht* hersens
Mijn hersenen doen ook van zulke achterlijke dingen.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_71665462
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 21:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Mijn hersenen doen ook van zulke achterlijke dingen.
Misschien kunnen we ze koppelen en dan krijg je een soort resonantie en ebt het bij ons allebei weg

Het is ook zo suf, ik dacht er net vanaf te zijn, krijg ik weer steeds kriebels van dr lach enzo, dat helpt niet echt
  donderdag 6 augustus 2009 @ 22:39:13 #107
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_71665496
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 22:38 schreef Henk_v het volgende:

[..]

Misschien kunnen we ze koppelen en dan krijg je een soort resonantie en ebt het bij ons allebei weg

Het is ook zo suf, ik dacht er net vanaf te zijn, krijg ik weer steeds kriebels van dr lach enzo, dat helpt niet echt
We kunnen het altijd proberen natuurlijk. Nooit geschoten is altijd mis.
pi_71666275
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 22:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

We kunnen het altijd proberen natuurlijk. Nooit geschoten is altijd mis.
Wat denk je, gewoon jack plugs
  donderdag 6 augustus 2009 @ 23:03:12 #109
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_71666375
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 23:00 schreef Henk_v het volgende:

[..]

Wat denk je, gewoon jack plugs
Ik heb geen idee.
pi_71666468
Daar gaat het al mis

Zou wel praktisch zijn zoiets, stiekem Alles weg laten ebben en weer vrolijk doorleven
  donderdag 6 augustus 2009 @ 23:11:32 #111
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_71666669
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 23:05 schreef Henk_v het volgende:
Daar gaat het al mis

Zou wel praktisch zijn zoiets, stiekem Alles weg laten ebben en weer vrolijk doorleven
Ja ik kan toch zo niet weten hoe we het moeten koppelen.

Maar ik zou ook willen dat dat kon.
pi_71667156
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 23:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ja ik kan toch zo niet weten hoe we het moeten koppelen.

Maar ik zou ook willen dat dat kon.
Misschien heel hard met je hoofd ergens tegenaan vallen

Gaan we te veel off-topic?
  donderdag 6 augustus 2009 @ 23:30:24 #113
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_71667355
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 23:25 schreef Henk_v het volgende:

[..]

Misschien heel hard met je hoofd ergens tegenaan vallen

Gaan we te veel off-topic?
Dan krijg ik alleen hoofdpijn.

Zal vast wel.
pi_71667389
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 23:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Dan krijg ik alleen hoofdpijn.

Zal vast wel.
Iets minder hard dan

Oh Sorry uuh mods
pi_71669320
Zijn jullie nu met elkaar aan het flirten met een gebroken hart?

En waarom ben ik nu nog steeds -nee, herstel- alweer wakker?
pi_71671004
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 18:37 schreef DurQ het volgende:

[..]

Mijn vriendin had het dus uitgemaakt via sms deze week. Terwijl ze nu al 2 weken op vakantie is....
Echt klote....zomaar ineens is er "niks" meer....
Echt exact het zelfde hier..
5 minuten terug toch voor elkaar gekregen om haar aan de telefoon te hebben.
Damn het doet pijn.
Echt pijn.
Ík weet nu dat het ook echt echt over is.
En dat besef.. Heb dit echt nog nooit mee gemaakt.
Zij was mijn eerste echt serieuze relatie.
Alles mee gedaan en gehad.
Na 2 jaar is het toch wel echt heel moeilijk.
Ík ben zelf helaas niet zo open dat ík dit ook echt met mensen ga bespreken. (grote fout ík weet het.)
Dus dit kan voor mij nog wel eens heel lang gaan duren.
Mijn slaaptijd is eigenlijk altijd mijn problemen verwerk tijd geweest als ík lekker veilig alleen ben..
Iemand daar een oplossing voor?
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_71671107
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 01:47 schreef Exentric90 het volgende:

Ík ben zelf helaas niet zo open dat ík dit ook echt met mensen ga bespreken. (grote fout ík weet het.)
Dus dit kan voor mij nog wel eens heel lang gaan duren.
Mijn slaaptijd is eigenlijk altijd mijn problemen verwerk tijd geweest als ík lekker veilig alleen ben..
Iemand daar een oplossing voor?
Je moet echt met mensen praten. Ook al is het op een anomiem forum als dit, het helpt. Ik begrijp dat het moeilijk is, maar het gaat moeilijker worden als je het niet doet.
Wat je slaap betreft, wat je zegt geldt voor iedereen. Je bent niet de enige die wakker ligt, en iedereen heeft er een eigen oplossing voor. Ga jezelf niet naar de tering zuipen in ieder geval. Dan slaap je wel, maar niet op de manier zoals je hierboven beschrijft. Eerlijk gezegd heb ik geen oplossing voor je hiervoor. Lees een heel erg saai boek of zo...
pi_71671218
Zoals je merkt lig ik zelf ook niet zo lekker te slapen...
pi_71671405
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 01:59 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Je moet echt met mensen praten. Ook al is het op een anomiem forum als dit, het helpt. Ik begrijp dat het moeilijk is, maar het gaat moeilijker worden als je het niet doet.
Wat je slaap betreft, wat je zegt geldt voor iedereen. Je bent niet de enige die wakker ligt, en iedereen heeft er een eigen oplossing voor. Ga jezelf niet naar de tering zuipen in ieder geval. Dan slaap je wel, maar niet op de manier zoals je hierboven beschrijft. Eerlijk gezegd heb ik geen oplossing voor je hiervoor. Lees een heel erg saai boek of zo...
Ík weet wat je bedoelt.
En dit is mijn 18 jarige leven lang de kop in gedrukt.
Ík ben op gevoed met het princiepe dop je eigen boontjes en val er geen mensen mee lastig.
Dat ík dit zo typ is al heel wat..
T probleem is dat als ík mij zelf eens "laat gaan"
Dan is het niet alleen dit, maar komt alles van mijn hele leven er bij..
Ík heb namelijk een aardige rugzak op gebouwt die 18 jaar.
Ík praat nooit..
Ík kan wel heel goed luisteren en ben ook in mijn vrienden groep een aanspreek punt..
Het probleem is dat ík er geen last van ondervind "ja dat ík wat minder slaap" maar echt last van vermoeidheid niet?
Er is mij ook vaak aan geraden een psych te bezoeken..
Dit heb ík ook meerdere malen gedaan maar ook die krijgen er niks uit..
Ík vertel iets zonder emotie..
En verwerk de emotie pas als ík alleen ben..
De enigste die dat voor een week heeft kunnen door breken is dus mijn ex..
Erg lastig allemaal.
pi_71671549
Vond deze toevallig een week terug op internet.
Misschien dat mensen zich hier in herkennen?
Ík in iedergeval wel
quote:
Wat ík wil?
Ja dat wordt wel eens aan mij gevraagd,
Ík weet het niet,
En zal het misschien wel nooit weten,

Misschien wel iemand die naar mij luistert,
Iemand, Iemand die de tijd neemt.
De tijd neemt om echt naar mij te luisteren.

Iemand, Iemand die niet oordeelt,
Veroordelt,
Adviezen of een mening geeft.
Maar gewoon iemand die de tijd neemt,
De tijd neemt om echt maar mij te luisteren.

Iemand om vertrouwen in te hebben.
Iemand die mij respecteert en niet afwijst wat ík zeg.
Iemand die alles bij zich houd en niet zomaar alles door vertelt.
Iemand om mee te praten over mijn pijn en verdriet,
Zonder dat ík bang hoef te zijn dat er problemen van komen.
Iemand, Iemand die de tijd neemt.
De tijd neemt om echt naar mij te luisteren.

Iemand, die om mij geeft.
Iemand, die er gewoon voor mij is
Die mij accepteert met al mijn wanhoop.
Iemand die mij gelooft,
En ja soms ook iemand die zegt: "ík geef echt om je!"
pi_71674589
Bij mij heeft zuipen toch vaak wel gezorgd voor lekker slapen, ook al weet ik dat je daar niet eeuwig mee door kan gaan, in een drukke week had ik toch wel mn nachtrust gepakt

En verder tja, toch praten, of misschien gaan schrijven? Ik ken ook mensen die al hun frustraties enzo opschrijven, als een soort dagboek en dat schijnt ook vrij goed te helpen. Je bent het dan in ieder geval kwijt, niet aan een persoon, maar je hebt het toch op papier gezet.
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 00:26 schreef Barbusse het volgende:
Zijn jullie nu met elkaar aan het flirten met een gebroken hart?

En waarom ben ik nu nog steeds -nee, herstel- alweer wakker?
Neeeeeee, we helpen elkaar gewoon in deze moeilijke tijd

[ Bericht 45% gewijzigd door Henk_v op 07-08-2009 10:22:42 ]
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 11:34:13 #122
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_71676713
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 10:16 schreef Henk_v het volgende:

Neeeeeee, we helpen elkaar gewoon in deze moeilijke tijd
Idd.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 00:26:18 #123
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_71699517
Na 10 maanden heb ik nogsteeds geen antwoord waarom hij op me is uitgekeken. Ik heb vanalles geprobeerd om het eruit te krijgen, maar het helpt gewoon niet.
pi_71700932
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 00:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Na 10 maanden heb ik nogsteeds geen antwoord waarom hij op me is uitgekeken. Ik heb vanalles geprobeerd om het eruit te krijgen, maar het helpt gewoon niet.
dat is zeker kut!
heb het zelf op dit moment ook alleen dan een heel stuk korter.
ik neem aan dat hij het contact helemaal verbroken heeft zonder een reden of wat dan ook?
erg kut!
helaas valt hier weinig aan te doen.
ik zou zeggen wacht hem op voor zijn huis/werk en zet hem voor het blok en vraag er na?
sterkte!
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 13:21:30 #125
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_71706607
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 @ 01:35 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

dat is zeker kut!
heb het zelf op dit moment ook alleen dan een heel stuk korter.
ik neem aan dat hij het contact helemaal verbroken heeft zonder een reden of wat dan ook?
erg kut!
helaas valt hier weinig aan te doen.
ik zou zeggen wacht hem op voor zijn huis/werk en zet hem voor het blok en vraag er na?
sterkte!
Soms is het gevoel gewoon weg, daar hoeft niet per se een concrete reden voor te zijn.
Nouja, misschien is die er wel maar daar kom je zonder een beetje geluk of een goede psychiater niet achter.
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
pi_71708367
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 13:21 schreef VASND het volgende:

[..]

Soms is het gevoel gewoon weg, daar hoeft niet per se een concrete reden voor te zijn.
Nouja, misschien is die er wel maar daar kom je zonder een beetje geluk of een goede psychiater niet achter.
nee ben ik het niet mee eens.
En ja je mag je eigen menig hebben hoor

Echter het probleem is dat als je "opeens geen gevoel meer hebt"
"opeens het gevoel weg is"
daar iets achter moet zitten.
Al is het iets heel kleins waar van jij zelf denkt van nee dat is het niet
Ik snap wel wat je bedoeld hoor, zeer zeker, alleen als je na een relatie van bijv. 1.5 jaar "opeens niks meer voelt"
kan het niet zo zijn dat de relatie die maanden voor dat het uit ging wel goed was.
zeer zeker niet als je dan via een sms/telefoontje het uit maakt.
En daarna compleet van de aardbodem verdwijnt voor die persoon.
Op dat moment weiger ik te geloven dat je "gewoon niks meer voelt"
In mijn optiek heb je dan heb je een ergernis punt wat de doorslag heeft gegeven tot.

zoals ik al zei: No hard feelings, jij mag je mening hebben, en ik heb die van mij
pi_71708755
Update bij mij, sinds mijn verjaardag droom ik elke nacht weer over mijn ex. In die dromen is het wel uit maar op de een of andere manier zoenen we altijd of een enkele keer eindigen in bed. Overdag denk ik dus helemaal niet meer aan haar, maar deze dromen zijn zo levendig en ik herriner me er alles van, dus ik het blijft door mijn hoofd spoken. En het bizarre is, ik ben bezig met een ander meisje maar daar droom ik dus nooit over. Lijkt wel dat mijn onderbewustzijn probeert te zeggen dat ik mijn ex weer moet nemen... Kut hersenen, beter dood ik weer wat hersencellen vanavond met enige vormen van drugs, alcohol en nicotine!!!
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_71710530
Ten eerste sterkte voor iedereen die liefdesverdriet heeft.
Ook ik heb er mee te kampen...nu een week met ups en downs.

Mijn ex en ik hebben ongeveer een half jaar gescharreld voordat we besloten er echt voor te gaan. Hij twijfelde int begin wel een beetje maar is daarna weggegaan. Hij zei dat hij een toekomst met mij zag en dat ie ontzettend gek op me was. Ook op momenten dat we gewoon met zijn tweetjes door te stad liepen pakte hij me vast en vertelde hoe leuk hij me vond. Ik dacht ook dat het echt waar was. We vertelden samen wat we wel niet allemaal gingen doen en dat we blij waren met elkaar. We hebben echt een leuke tijd samen beleefd. Opeens belt hij me op en zegt ie dat ie twijfels heeft en ik hoorde aan zijn stem dat t echt niet goed zat. De verbinding verbrak en kreeg later een sms dat hij oneerlijk geweest is en dat t niet zo had moeten zijn zoals t zou moeten.
Ik heb m teruggestuurd dat t voor mij nu klaar is...tijdens onze scharreltijd hadden we wel eens eerder op t punt gestaan een relatie aan te gaan maar belde hij me al na 2 dagen op dat ie t niet zag zitten.
Ik snap t niet dat ie t nu weer gedaan heeft terwijl hij nog zei hoe blij hij was dat we twee maanden nu een echte relatie hebben. Het heeft dus ook niet langer geduurd maar voor mij doet t pijn omdat ik gek op m was. Hij stelde mij ook voor aan zijn vrienden, had zijn ouders verteld dat ie een vriendin had.. In totaal zijn we toch bijna een jaar 'bezig' geweest en was hij voor mij echt een soulmade. Blijkbaar was t een illusie. That hurts! Soms heb ik huilbuien als ik eraan terugdenk, waarschijnlijk voelde hij helemaal niet wat ik allemaal voor hem voelde..maar waarom was ie niet gewoon eerlijk geweest...
pi_71710579
ik lees mn verhaal nog een keer na.....hoop dat t te begrijpen is haha sorry voor onduidelijkheden
pi_71711272
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 17:00 schreef flindertje het volgende:
ik lees mn verhaal nog een keer na.....hoop dat t te begrijpen is haha sorry voor onduidelijkheden
Het is prima te begrijpen hoor.. Welkom en heel erg veel sterkte.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_71712388
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 17:00 schreef flindertje het volgende:
Je verhaal is prima te volgen hoor
Ik lees hier nog altijd regelmatig, hoewel ik hier niet vaak meer post. Mijn verhaal is al wat langer geleden, dus de moeilijkste periode heb ik wel achter de rug.
Ook dankzij dit topic trouwens, ik heb er echt veel aan gehad Praten met mensen die op dit moment hetzelfde meemaken is een hart onder de riem.
Veel sterkte ermee. Probeer voor ogen te houden dat het een keer over gaat, ook al voel je je nog zo hopeloos misschien. Op dit moment.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 19:16:57 #132
181031 Boomfluisteraar
Alleen vrouwelijke bomen a.u.b
pi_71713307
Het leven is te mooi om alleen maar terug te kijken.
pi_71713809
Wat fijn dat je de moeilijkste periode achter de rug hebt.
Dat klopt boomfluisteraar, alleen zie je die mooie dingen dan net ietsje minder..
Bedankt in ieder geval voor de reacties en t sterkte wensen..nice to read.

x
  zondag 9 augustus 2009 @ 00:03:48 #134
181031 Boomfluisteraar
Alleen vrouwelijke bomen a.u.b
pi_71720253
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 19:38 schreef flindertje het volgende:
Dat klopt boomfluisteraar, alleen zie je die mooie dingen dan net ietsje minder..
Ach ja, ik weet er alles van. Gelukkig na een tijd ingezien dat het juist was, maar tot die tijd... Verbreek al het contact, dat helpt. Ga leuke dingen doen, maar doe niet te gek.
  Moderator zondag 9 augustus 2009 @ 00:41:12 #135
236264 crew  capricia
pi_71721186
Zelfs na 5 jaar, en een heel goede relatie met mijn huidige vriend, mis ik mijn ex nog steeds. En ik was degene die het uit maakte toen der tijd.
Vraag me af of ik spijt heb, maar wat doet het er toe.. Ik kan het niet meer terug draaien, mocht ik dat willen.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_71733071
Ik had vannacht een openbaring. Eentje van het Fight Club niveau...

Ik werd wakker en besefte dat ik vrijwel alles verloren had waar ik van hield toen ze vertrok. Maar om met de woorden van zijne heiligheid Tyler Durden te spreken:
"Only when you lose everything, you're free to do anything."

Er viel een loden last van m'n schouders toen ik dat besefte. Alsof ik eindelijk vrij ben. Bevrijding na een lange onterechte gevangenisstraf moet zo voelen lijkt het wel.

Ik mis haar nog steeds en hou nog steeds heel erg veel van haar. Maar ik weet dat ze niet terug komt, dat ze met haar vrienden haar eigen leven leidt. Het wordt tijd dat ik dat ook ga doen.
pi_71733281
Nou, en dan ben je zojuist maar even gedumpt door me nieuwe ex-vriendin.
Blijkt dat ze het in haar vakantie wel fijn vond, zo zonder mij. En toen besefde ze plotseling dat ze toch niet meer verliefd was.

Vakantie's zijn echt een hel voor mijn relaties.
PSN tag: Nick595 (Beter wist ik niet)
pi_71734296
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 15:15 schreef Barbusse het volgende:
Ik had vannacht een openbaring. Eentje van het Fight Club niveau...

Ik werd wakker en besefte dat ik vrijwel alles verloren had waar ik van hield toen ze vertrok. Maar om met de woorden van zijne heiligheid Tyler Durden te spreken:
"Only when you lose everything, you're free to do anything."

Er viel een loden last van m'n schouders toen ik dat besefte. Alsof ik eindelijk vrij ben. Bevrijding na een lange onterechte gevangenisstraf moet zo voelen lijkt het wel.

Ik mis haar nog steeds en hou nog steeds heel erg veel van haar. Maar ik weet dat ze niet terug komt, dat ze met haar vrienden haar eigen leven leidt. Het wordt tijd dat ik dat ook ga doen.
Beetje hetzelfde als wat ik dus had vorige week?
pi_71734432
Het lijkt er wel op ja.

Kijk, het is niet dat ik nu over d'r heen ben of zo. Ik mis haar nog steeds heel erg en de dagen en nachten zijn ondragelijk lang. Maar ik ben sinds vannacht in staat om verder te kijken in plaats van huilend terug te kijken op een lange relatie die er niet meer is. Het is me vandaag voor het eerst gelukt om daadwerkelijk plannen te maken voor de toekomst. En dat voelt, tussen alle pijn door, echt geweldig!

Iemand trek in een biertje? Ik trakteer virtueel!

Zul je net zien dat het morgen weer verdwenen is....
pi_71735581
Ik hoef even geen bier

Maar wel een relaxt gevoel lijkt me Zal misschien wel wat afnemen komende dagen, maar het blijft wel steeds in je achterhoofd, dat is al heel wat
pi_71735816
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 16:35 schreef Henk_v het volgende:
Ik hoef even geen bier

Maar wel een relaxt gevoel lijkt me Zal misschien wel wat afnemen komende dagen, maar het blijft wel steeds in je achterhoofd, dat is al heel wat
De zon is inderdaad weer een beetje gaan schijnen. Na het weekend, dat toch al bijna voorbij is, ga ik tot actie over!

En het zal vast wel wat afnemen, en ik zal zeker wel wat dipjes hebben. Maar het is de kunst om vol te houden, en ik ben wel toe aan een echte uitdaging.

P.S. hoest met jou nou?
pi_71741706
Ik heb voor het eerst sinds maanden weer contact gehad met mijn ex.. gisteren was ik er helemaal ondersteboven van.. maar tijdens het contact van vandaag was ik al vrij snel een beetje verveeld. We gaan elkaar dinsdag zien, en ik hoop dat er dan nog minder interesse is.
Nu voel ik me een beetje leeg.. maar niet geheel onprettig. Misschien moet ik trouwens eens wat gaan eten
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_71743652
Nou, de 'vriend' is veranderd in een 'ex-vriendje'.
Hij vind dat ik 'beter verdien'. Wat is dát nou voor fucking slap excuus?

Ik voel me alsof ik zo m'n maaginhoud in de toilet moet gooien. Godverdomme.
pi_71744488
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 16:43 schreef Barbusse het volgende:

[..]

De zon is inderdaad weer een beetje gaan schijnen. Na het weekend, dat toch al bijna voorbij is, ga ik tot actie over!

En het zal vast wel wat afnemen, en ik zal zeker wel wat dipjes hebben. Maar het is de kunst om vol te houden, en ik ben wel toe aan een echte uitdaging.

P.S. hoest met jou nou?
Precies, positive thinking

Och het gaat. ff een algemene dip ofzo, maar dat gaat wel weer over Voor de rest toevallig vandaag wat oude msn logs zitten lezen en toen werd me inderdaad wel duidelijk dat ik 'gelijk' had; het is maar beter dat we ermee gestopt zijn, we zaten elkaar stiekem al maanden te ergeren
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 21:36 schreef maartjeh het volgende:

Riekt een beetje naar een laffe/makkelijke manier van uitmaken
pi_71744723
quote:

Het is inderdaad een laf excuus.. En dat misselijke gevoel gaat vanzelf een keertje over...

Veel sterkte, en welkom.
pi_71745262
quote:

Wat een laf excuus is dat. Als hij het ook nog eens via msn of sms heeft uitgemaakt is het een laffe gast. Succes de komende tijd, uiteindelijk komt het goed
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_71745407
quote:

Sterkte meid. En het blijft niet hoor, dat misselijke gevoel verdwijnt wel weer.
En het is inderdaad een slap excuus ja...
  zondag 9 augustus 2009 @ 23:33:16 #148
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_71747767
Ik zuip weer teveel de laatste dagen. Ik wil niet nuchter zijn.

Verdoofd.
Weg van de realiteit
Waarin alles te pijnlijk is.
Proost

[ Bericht 27% gewijzigd door SuperrrTuxxx op 09-08-2009 23:47:01 ]
pi_71748978
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 23:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik zuip weer teveel de laatste dagen. Ik wil niet nuchter zijn.

Verdoofd.
Weg van de realiteit
Waarin alles te pijnlijk is.
Proost
Same Gister een bier of 18 en dat sliep best prima eigenlijk Maar het is niet goed nee
pi_71749926
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 21:50 schreef Henk_v het volgende:
Ik voelde zowaar vandaag een soort acceptatie Opeens was het er *ploep*. Heel gek. Misschien nu eindelijk het punt dat ik ga accepteren dat het uit is en dat ik maar weer eens moet gaan leven ipv denken waarom het toch fout ging. Het moest ook een keer gebeuren...

Al twijfel ik nog wel half of ik nou blij moet zijn met deze openbaring En dat komt denk ik omdat ik bang ben dat ik misschien nooit meer (naja nooit is wel heel lang...) iemand tegen kom die zo goed bij mij past, want dat deed ze stiekem toch wel heel erg
Had ik gisteren ook inderdaad, maar nu is het weer..
quote:

En het kutte is, ik wil er wel uit komen, maar je kunt je gedachten helaas niet beinvloeden. Als je, ookal heb je alles wat je eventueel nog aan haar kan herinneren, weggestopt en je blijft bij alles wat je doet denken hoe zou dat zijn geweest met.. of was ik nog maar met.. of hey, dat deed ... ook altijd, schiet het niet echt op natuurlijk..

En at hierboven, verleidelijk vaak he, krat bier achterover tikken. Alleen doen met vrienden erbij, dan is het leuk, alleen kom je er alleen maar nog lulliger uit.

@Exentric90: Open een tekstverwerker en schrijf een brief, schijnbaar aan haar gericht (niet echt geven/versturen natuurlijk, komt alleen gezeik van) en schrijf zonder blikken of blozen op hoe je over haar denkt, ook wat zij fout gedaan heeft, hoe het nu met jou gaat en waarom, etc. Doe ik ook wel eens als ik het echt even niet meer trek. Lees je het dan de ochtend erna door is het een nog grotere chaos dan Mein Kampf (en de mensen die dat ook gelezen hebben weten dat dat heel wat zegt), maar het werkt wel.

Al is het maar voor jezelf, maar je kunt ook eens je verstand op nul zetten en die brief aan iemand laten lezen die je vertrouwd, of zet hem (desnoods met een clone) op Fok, uit ervaring kan ik vertellen dat het wel prettig is daar reacties op te krijgen van een goede vriend(in)
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')