Vind je het goed dat ik me via pm verklaar? Het mag dan wel een anoniem forum zijn, dit is me toch te persoonlijk om zomaar hier neer te plempen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:31 schreef Max_Aue het volgende:
[..]
Heb je geen vrienden waar je op terug kan vallen en bij kan crashen? Je zal jezelf uiteindelijk aan je haren uit het moeras moeten trekken.
misschien slim om een afspraak te maken bij een maatschappelijk werker.. (in het geval je nergens anders je verhaal kwijt kan)quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En ja, ik moet het gewoon van me af schrijven...
Ik loop al bij een psycholoog... Omdat de relatie me bijna letterlijk sloopte. Maar die man kan alleen maar zijn eigen kijk op depressie opdissen. En mijn vrienden? Tsja...die leer ik nu wel kennen ja...quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:44 schreef JohnDorian het volgende:
[..]
misschien slim om een afspraak te maken bij een maatschappelijk werker.. (in het geval je nergens anders je verhaal kwijt kan)
het is echt beter om erover te praten.
tbh heb ik enkele weken geleden een doorverwijzing gekregen van de huisarts naar een mw..(zit zelf ook in een kloteperiode) heb er zelf nog geen gebruik van gemaakt omdat ik tot nu genoeg heb aan vriend(inn)en waar ik mijn verhaal kwijt kan, maar hou het wel achter de hand. je kan zelf kiezen of je na 1 keer nog vaker wilt gaan (mocht het klikken). klikt het niet dan stop je er meteen mee.
zolang je het maar niet op propt.. dat sloop je jezelf! je moet erover praten met iemand. helemaal perfect als je 2 mensen hebt. 1tje die dicht bij je staat (een vriend/kennis ofzo) en iemand die neutraal is (een maatschappelijk werker?)
dat is dus een reden dat ik zelf geen gebruik maak van de verwijzing naar de psycholoog bij mijn huisarts.. ze kunnen luisteren.. niet echt het dat ze daarnaast iets kunnen veranderen..quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik loop al bij een psycholoog... Omdat de relatie me bijna letterlijk sloopte. Maar die man kan alleen maar zijn eigen kijk op depressie opdissen. En mijn vrienden? Tsja...die leer ik nu wel kennen ja...
Gefeliciteerd!;)quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:51 schreef dreamzk het volgende:
Nou die positieve lijn kon ook niet blijven lopen godver. Krijg net te horen dat die chick wie ik nu leuk vind het mischien weer wil beginnen met haar ex. Ze geeft wel beetje aan dat ze me leuk vind, maar ja, ik ken haar amper, 2 avonden gezien op vakantie, dus ik kan moeilijk druk op haar gaan uitoefenen. 12 min voor mijn verjaardag en de depresieviteit slaat weer toe. En mijn ex komt morgen ook nog eens een keer langs, wat een ontzettende kutsituatie. Ik ga me maar weer eens de tering in zuipen, geen zin om hierover na te denken tijdens mijn verjaardag. Komt dinsdag wel
Liefde maakt meer kapot dan drank kan goedmaken.quote:
Das dan ook weer waar....quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Liefde maakt meer kapot dan drank kan goedmaken.![]()
Daar heb ik ook last van.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 02:51 schreef JohnDorian het volgende:
en daar lig je dan op bed.. te denken aan haar..
de nachten zijn het moeilijkst...
Same here.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Daar heb ik ook last van.
Voorheen duurde het meestal een half uur voordat ik sliep.
Tegenwoordig lig ik vaak meerdere uren wakker in bed te piekeren over het waarom.
De dagen kom ik goed door met werken en vrienden enzo, maar 's nachts alleen in bed is het gewoon kut.
quote:Op maandag 27 juli 2009 20:31 schreef DurQ het volgende:
Moet ik dit topic ook eens doorlezen, nu mn vriendin t vandaag heeft uit gemaakt.....in je kontSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steam id : Kim the boss.
Goed om te horen kerel!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:41 schreef dreamzk het volgende:
Was uiteindelijk toch wel een succesje om mn ex uit te nodigen op mijn verjaardag. We hbben het heel gezellig gehad en er waren bijna geen spanningen. Toen ik haar ophaalde van het station pakte zei me vol op de mond, klein zoentje, maar toch even verwarring van wat ik moest doen. Ze draagt wel nog steeds de ring die ik haar heb gegeven en ze noemt mij nog steeds met mijn koosnaampje. Deed wel goed om dat weer te horen
Maar ik ben blij dat ik dus redelijk over haar heen ben...
Ja het is ook de gewoonte, vroeger zoende je elkaar altijd, en en uit gewoonte/automatisme gingen we allebei per ongeluk naar de mond. En donderdag komt een nieuw projectje van mij langs van vakantie, dus als dat ook nog even goed uitpakt dan ben ik weer terugquote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Goed om te horen kerel!En die tijdelijke verwarring is logisch, ik denk dat zij die ook wel gevoeld heeft.
Juh dat dusquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Daar heb ik ook last van.
Voorheen duurde het meestal een half uur voordat ik sliep.
Tegenwoordig lig ik vaak meerdere uren wakker in bed te piekeren over het waarom.
De dagen kom ik goed door met werken en vrienden enzo, maar 's nachts alleen in bed is het gewoon kut.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:25 schreef Morphs het volgende:
Als het uitgaat zijn er verschillende fases die je doormaakt. Ik heb zelf gemerkt dat deze fases wel behoorlijk goed kloppen. Kijk eens in hoeverre het op jezelf van toepassing is.
1. Verbazing en ontreddering. Niet kunnen geloven dat het uit is, de realiteit is voor je gevoel ingestort.
2. Boosheid uit onmacht dat het uit is. Allerlei verwijten bedenken naar je ex toe om te zorgen dat zij de boosdoener was.
3. Superioriteit. Je voelt je beter en superieur aan je ex, echter kan je nog wel helemaal van streek raken als je iets van je ex ziet of hoort.
4. Acceptatie. Geen boosheid of superiorieit meer. Je accepteert dat de relatie voorbij is en dat jullie fijne momenten samen hebben gehad. Je wenst de ander het beste toe.
Fases 2 en 3 kunnen elkaar afwisselen. Dat was bij mij het geval. Gelukkig is mijn ex een schat van een meid en kon ik ook toen het uit was bij haar terecht om te praten over dingen. Hiervan heb ik spaarzaam maar dankbaar gebruik gemaakt.
Veel mensen blijven een hele tijd hangen in 2 en 3 en dat is slecht. Je krijgt van die over-en-weer situaties waarbij de een de ander dwars probeert te zitten...
Euh...je hebt ook wel het recht om boos te zijn zeg... Na 7 jaar via de mail uitmaken, wat is dat voor een 15-jarige actie?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:46 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik zit absoluut nog in fase 1
Vooral omdat ze het na bijna 7 jaar (waarvan 3 jaar samenwonen) heeft uitgemaakt via de fucking EMAIL! terwijl ze voor een stage in Amerika zit.
Ik heb haar al een dikke maand niet meer gezien. Toen ze weg ging was alles nog okay, was ze gewoon mijn vriendinnetje... en nu is het over, en het enige wat ik heb gehad zijn een paar emails. En zij zit aan de andere kant van de oceaan en ze komt over alsof het haar allemaal niks doet.
Dit is de meest walgelijke pijn die ik ooit in mijn leven heb meegemaakt en ook omdat ze het na al die jaren op deze manier beëindigd, zorgt ervoor dat ik intens KWAAD ben.
jaja.. heb ik de afgelopen nacht met 2 uurtjes slaap door moeten komen.. dus ik dacht dat het nu wel makkelijk zou gaan.. maar nee.. lig wederom weer wakker!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:07 schreef Barbusse het volgende:
Ik zelf weet nog niet of ik zover ben. Lig weer ouderwets wakker, denkend aan haar...
Mja, ik moet zeggen, het euforische is er alweer af, ik lig nu weer te denken of ik dr wel goed aan doequote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:07 schreef Barbusse het volgende:
Acceptatie is goed. Kun je eindelijk verder, dus geniet er van kerel!![]()
Ik zelf weet nog niet of ik zover ben. Lig weer ouderwets wakker, denkend aan haar...
Mijn hersenen doen ook van zulke achterlijke dingen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:22 schreef Henk_v het volgende:
[..]
Mja, ik moet zeggen, het euforische is er alweer af, ik lig nu weer te denken of ik dr wel goed aan doe*zucht* hersens
Misschien kunnen we ze koppelen en dan krijg je een soort resonantie en ebt het bij ons allebei wegquote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mijn hersenen doen ook van zulke achterlijke dingen.![]()
We kunnen het altijd proberen natuurlijk.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:38 schreef Henk_v het volgende:
[..]
Misschien kunnen we ze koppelen en dan krijg je een soort resonantie en ebt het bij ons allebei weg
Het is ook zo suf, ik dacht er net vanaf te zijn, krijg ik weer steeds kriebels van dr lach enzo, dat helpt niet echt
Wat denk je, gewoon jack plugsquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
We kunnen het altijd proberen natuurlijk.Nooit geschoten is altijd mis.
Ik heb geen idee.quote:
Ja ik kan toch zo niet weten hoe we het moeten koppelen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:05 schreef Henk_v het volgende:
Daar gaat het al mis
Zou wel praktisch zijn zoiets, stiekemAlles weg laten ebben en weer vrolijk doorleven
Misschien heel hard met je hoofd ergens tegenaan vallenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja ik kan toch zo niet weten hoe we het moeten koppelen.![]()
Maar ik zou ook willen dat dat kon.
Dan krijg ik alleen hoofdpijn.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:25 schreef Henk_v het volgende:
[..]
Misschien heel hard met je hoofd ergens tegenaan vallen
Gaan we te veel off-topic?
Iets minder hard danquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan krijg ik alleen hoofdpijn.![]()
Zal vast wel.
Echt exact het zelfde hier..quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:37 schreef DurQ het volgende:
[..]
Mijn vriendin had het dus uitgemaakt via sms deze week. Terwijl ze nu al 2 weken op vakantie is....
Echt klote....zomaar ineens is er "niks" meer....
Je moet echt met mensen praten. Ook al is het op een anomiem forum als dit, het helpt. Ik begrijp dat het moeilijk is, maar het gaat moeilijker worden als je het niet doet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:47 schreef Exentric90 het volgende:
Ík ben zelf helaas niet zo open dat ík dit ook echt met mensen ga bespreken. (grote fout ík weet het.)
Dus dit kan voor mij nog wel eens heel lang gaan duren.
Mijn slaaptijd is eigenlijk altijd mijn problemen verwerk tijd geweest als ík lekker veilig alleen ben..
Iemand daar een oplossing voor?
Ík weet wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je moet echt met mensen praten. Ook al is het op een anomiem forum als dit, het helpt. Ik begrijp dat het moeilijk is, maar het gaat moeilijker worden als je het niet doet.
Wat je slaap betreft, wat je zegt geldt voor iedereen. Je bent niet de enige die wakker ligt, en iedereen heeft er een eigen oplossing voor. Ga jezelf niet naar de tering zuipen in ieder geval. Dan slaap je wel, maar niet op de manier zoals je hierboven beschrijft. Eerlijk gezegd heb ik geen oplossing voor je hiervoor. Lees een heel erg saai boek of zo...
quote:Wat ík wil?
Ja dat wordt wel eens aan mij gevraagd,
Ík weet het niet,
En zal het misschien wel nooit weten,
Misschien wel iemand die naar mij luistert,
Iemand, Iemand die de tijd neemt.
De tijd neemt om echt naar mij te luisteren.
Iemand, Iemand die niet oordeelt,
Veroordelt,
Adviezen of een mening geeft.
Maar gewoon iemand die de tijd neemt,
De tijd neemt om echt maar mij te luisteren.
Iemand om vertrouwen in te hebben.
Iemand die mij respecteert en niet afwijst wat ík zeg.
Iemand die alles bij zich houd en niet zomaar alles door vertelt.
Iemand om mee te praten over mijn pijn en verdriet,
Zonder dat ík bang hoef te zijn dat er problemen van komen.
Iemand, Iemand die de tijd neemt.
De tijd neemt om echt naar mij te luisteren.
Iemand, die om mij geeft.
Iemand, die er gewoon voor mij is
Die mij accepteert met al mijn wanhoop.
Iemand die mij gelooft,
En ja soms ook iemand die zegt: "ík geef echt om je!"
Neeeeeee, we helpen elkaar gewoon in deze moeilijke tijdquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:26 schreef Barbusse het volgende:
Zijn jullie nu met elkaar aan het flirten met een gebroken hart?![]()
En waarom ben ik nu nog steeds -nee, herstel- alweer wakker?![]()
Idd.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:16 schreef Henk_v het volgende:
Neeeeeee, we helpen elkaar gewoon in deze moeilijke tijd
dat is zeker kut!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Na 10 maanden heb ik nogsteeds geen antwoord waarom hij op me is uitgekeken.Ik heb vanalles geprobeerd om het eruit te krijgen, maar het helpt gewoon niet.
Soms is het gevoel gewoon weg, daar hoeft niet per se een concrete reden voor te zijn.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 @ 01:35 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
dat is zeker kut!
heb het zelf op dit moment ook alleen dan een heel stuk korter.
ik neem aan dat hij het contact helemaal verbroken heeft zonder een reden of wat dan ook?
erg kut!
helaas valt hier weinig aan te doen.
ik zou zeggen wacht hem op voor zijn huis/werk en zet hem voor het blok en vraag er na?
sterkte!
nee ben ik het niet mee eens.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:21 schreef VASND het volgende:
[..]
Soms is het gevoel gewoon weg, daar hoeft niet per se een concrete reden voor te zijn.
Nouja, misschien is die er wel maar daar kom je zonder een beetje geluk of een goede psychiater niet achter.
Het is prima te begrijpen hoor.. Welkom en heel erg veel sterkte.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:00 schreef flindertje het volgende:
ik lees mn verhaal nog een keer na.....hoop dat t te begrijpen is haha sorry voor onduidelijkheden
Je verhaal is prima te volgen hoorquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:00 schreef flindertje het volgende:
ik lees mn verhaal nog een keer na.....hoop dat t te begrijpen is haha sorry voor onduidelijkheden
Ach ja, ik weet er alles van. Gelukkig na een tijd ingezien dat het juist was, maar tot die tijd... Verbreek al het contact, dat helpt. Ga leuke dingen doen, maar doe niet te gek.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:38 schreef flindertje het volgende:
Dat klopt boomfluisteraar, alleen zie je die mooie dingen dan net ietsje minder..
Beetje hetzelfde als wat ik dus had vorige week?quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:15 schreef Barbusse het volgende:
Ik had vannacht een openbaring. Eentje van het Fight Club niveau...![]()
Ik werd wakker en besefte dat ik vrijwel alles verloren had waar ik van hield toen ze vertrok. Maar om met de woorden van zijne heiligheid Tyler Durden te spreken:
"Only when you lose everything, you're free to do anything."
Er viel een loden last van m'n schouders toen ik dat besefte. Alsof ik eindelijk vrij ben. Bevrijding na een lange onterechte gevangenisstraf moet zo voelen lijkt het wel.
Ik mis haar nog steeds en hou nog steeds heel erg veel van haar. Maar ik weet dat ze niet terug komt, dat ze met haar vrienden haar eigen leven leidt. Het wordt tijd dat ik dat ook ga doen.
De zon is inderdaad weer een beetje gaan schijnen. Na het weekend, dat toch al bijna voorbij is, ga ik tot actie over!quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:35 schreef Henk_v het volgende:
Ik hoef even geen bier![]()
Maar wel een relaxt gevoel lijkt meZal misschien wel wat afnemen komende dagen, maar het blijft wel steeds in je achterhoofd, dat is al heel wat
Precies, positive thinkingquote:Op zondag 9 augustus 2009 16:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De zon is inderdaad weer een beetje gaan schijnen. Na het weekend, dat toch al bijna voorbij is, ga ik tot actie over!![]()
En het zal vast wel wat afnemen, en ik zal zeker wel wat dipjes hebben. Maar het is de kunst om vol te houden, en ik ben wel toe aan een echte uitdaging.
P.S. hoest met jou nou?
Riekt een beetje naar een laffe/makkelijke manier van uitmakenquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:36 schreef maartjeh het volgende:
Nou, de 'vriend' is veranderd in een 'ex-vriendje'.
Hij vind dat ik 'beter verdien'. Wat is dát nou voor fucking slap excuus?![]()
Ik voel me alsof ik zo m'n maaginhoud in de toilet moet gooien. Godverdomme.
Het is inderdaad een laf excuus.. En dat misselijke gevoel gaat vanzelf een keertje over...quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:36 schreef maartjeh het volgende:
Wat een laf excuus is dat. Als hij het ook nog eens via msn of sms heeft uitgemaakt is het een laffe gast. Succes de komende tijd, uiteindelijk komt het goedquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:36 schreef maartjeh het volgende:
Sterkte meid. En het blijft niet hoor, dat misselijke gevoel verdwijnt wel weer.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:36 schreef maartjeh het volgende:
Samequote:Op zondag 9 augustus 2009 23:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik zuip weer teveel de laatste dagen.Ik wil niet nuchter zijn.
Verdoofd.
Weg van de realiteit
Waarin alles te pijnlijk is.
Proost![]()
Had ik gisteren ook inderdaad, maar nu is het weer..quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:50 schreef Henk_v het volgende:
Ik voelde zowaar vandaag een soort acceptatieOpeens was het er *ploep*. Heel gek. Misschien nu eindelijk het punt dat ik ga accepteren dat het uit is en dat ik maar weer eens moet gaan leven ipv denken waarom het toch fout ging. Het moest ook een keer gebeuren...
Al twijfel ik nog wel half of ik nou blij moet zijn met deze openbaringEn dat komt denk ik omdat ik bang ben dat ik misschien nooit meer (naja nooit is wel heel lang...) iemand tegen kom die zo goed bij mij past, want dat deed ze stiekem toch wel heel erg
En het kutte is, ik wil er wel uit komen, maar je kunt je gedachten helaas niet beinvloeden. Als je, ookal heb je alles wat je eventueel nog aan haar kan herinneren, weggestopt en je blijft bij alles wat je doet denken hoe zou dat zijn geweest met.. of was ik nog maar met.. of hey, dat deed ... ook altijd, schiet het niet echt op natuurlijk..quote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:07 schreef Barbusse het volgende:
Acceptatie is goed. Kun je eindelijk verder, dus geniet er van kerel!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |