abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71634823
Ik voelde zowaar vandaag een soort acceptatie Opeens was het er *ploep*. Heel gek. Misschien nu eindelijk het punt dat ik ga accepteren dat het uit is en dat ik maar weer eens moet gaan leven ipv denken waarom het toch fout ging. Het moest ook een keer gebeuren...

Al twijfel ik nog wel half of ik nou blij moet zijn met deze openbaring En dat komt denk ik omdat ik bang ben dat ik misschien nooit meer (naja nooit is wel heel lang...) iemand tegen kom die zo goed bij mij past, want dat deed ze stiekem toch wel heel erg
pi_71640398
Acceptatie is goed. Kun je eindelijk verder, dus geniet er van kerel!

Ik zelf weet nog niet of ik zover ben. Lig weer ouderwets wakker, denkend aan haar...
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_71641306
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 01:07 schreef Barbusse het volgende:
Ik zelf weet nog niet of ik zover ben. Lig weer ouderwets wakker, denkend aan haar...
jaja.. heb ik de afgelopen nacht met 2 uurtjes slaap door moeten komen.. dus ik dacht dat het nu wel makkelijk zou gaan.. maar nee.. lig wederom weer wakker!
pi_71663003
quote:

Mja, ik moet zeggen, het euforische is er alweer af, ik lig nu weer te denken of ik dr wel goed aan doe *zucht* hersens
  donderdag 6 augustus 2009 @ 21:49:30 #105
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_71663824
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 21:22 schreef Henk_v het volgende:

[..]

Mja, ik moet zeggen, het euforische is er alweer af, ik lig nu weer te denken of ik dr wel goed aan doe *zucht* hersens
Mijn hersenen doen ook van zulke achterlijke dingen.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_71665462
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 21:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Mijn hersenen doen ook van zulke achterlijke dingen.
Misschien kunnen we ze koppelen en dan krijg je een soort resonantie en ebt het bij ons allebei weg

Het is ook zo suf, ik dacht er net vanaf te zijn, krijg ik weer steeds kriebels van dr lach enzo, dat helpt niet echt
  donderdag 6 augustus 2009 @ 22:39:13 #107
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_71665496
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 22:38 schreef Henk_v het volgende:

[..]

Misschien kunnen we ze koppelen en dan krijg je een soort resonantie en ebt het bij ons allebei weg

Het is ook zo suf, ik dacht er net vanaf te zijn, krijg ik weer steeds kriebels van dr lach enzo, dat helpt niet echt
We kunnen het altijd proberen natuurlijk. Nooit geschoten is altijd mis.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_71666275
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 22:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

We kunnen het altijd proberen natuurlijk. Nooit geschoten is altijd mis.
Wat denk je, gewoon jack plugs
  donderdag 6 augustus 2009 @ 23:03:12 #109
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_71666375
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 23:00 schreef Henk_v het volgende:

[..]

Wat denk je, gewoon jack plugs
Ik heb geen idee.
pi_71666468
Daar gaat het al mis

Zou wel praktisch zijn zoiets, stiekem Alles weg laten ebben en weer vrolijk doorleven
  donderdag 6 augustus 2009 @ 23:11:32 #111
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_71666669
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 23:05 schreef Henk_v het volgende:
Daar gaat het al mis

Zou wel praktisch zijn zoiets, stiekem Alles weg laten ebben en weer vrolijk doorleven
Ja ik kan toch zo niet weten hoe we het moeten koppelen.

Maar ik zou ook willen dat dat kon.
pi_71667156
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 23:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ja ik kan toch zo niet weten hoe we het moeten koppelen.

Maar ik zou ook willen dat dat kon.
Misschien heel hard met je hoofd ergens tegenaan vallen

Gaan we te veel off-topic?
  donderdag 6 augustus 2009 @ 23:30:24 #113
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_71667355
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 23:25 schreef Henk_v het volgende:

[..]

Misschien heel hard met je hoofd ergens tegenaan vallen

Gaan we te veel off-topic?
Dan krijg ik alleen hoofdpijn.

Zal vast wel.
pi_71667389
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 23:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Dan krijg ik alleen hoofdpijn.

Zal vast wel.
Iets minder hard dan

Oh Sorry uuh mods
pi_71669320
Zijn jullie nu met elkaar aan het flirten met een gebroken hart?

En waarom ben ik nu nog steeds -nee, herstel- alweer wakker?
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_71671004
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 18:37 schreef DurQ het volgende:

[..]

Mijn vriendin had het dus uitgemaakt via sms deze week. Terwijl ze nu al 2 weken op vakantie is....
Echt klote....zomaar ineens is er "niks" meer....
Echt exact het zelfde hier..
5 minuten terug toch voor elkaar gekregen om haar aan de telefoon te hebben.
Damn het doet pijn.
Echt pijn.
Ík weet nu dat het ook echt echt over is.
En dat besef.. Heb dit echt nog nooit mee gemaakt.
Zij was mijn eerste echt serieuze relatie.
Alles mee gedaan en gehad.
Na 2 jaar is het toch wel echt heel moeilijk.
Ík ben zelf helaas niet zo open dat ík dit ook echt met mensen ga bespreken. (grote fout ík weet het.)
Dus dit kan voor mij nog wel eens heel lang gaan duren.
Mijn slaaptijd is eigenlijk altijd mijn problemen verwerk tijd geweest als ík lekker veilig alleen ben..
Iemand daar een oplossing voor?
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_71671107
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 01:47 schreef Exentric90 het volgende:

Ík ben zelf helaas niet zo open dat ík dit ook echt met mensen ga bespreken. (grote fout ík weet het.)
Dus dit kan voor mij nog wel eens heel lang gaan duren.
Mijn slaaptijd is eigenlijk altijd mijn problemen verwerk tijd geweest als ík lekker veilig alleen ben..
Iemand daar een oplossing voor?
Je moet echt met mensen praten. Ook al is het op een anomiem forum als dit, het helpt. Ik begrijp dat het moeilijk is, maar het gaat moeilijker worden als je het niet doet.
Wat je slaap betreft, wat je zegt geldt voor iedereen. Je bent niet de enige die wakker ligt, en iedereen heeft er een eigen oplossing voor. Ga jezelf niet naar de tering zuipen in ieder geval. Dan slaap je wel, maar niet op de manier zoals je hierboven beschrijft. Eerlijk gezegd heb ik geen oplossing voor je hiervoor. Lees een heel erg saai boek of zo...
pi_71671218
Zoals je merkt lig ik zelf ook niet zo lekker te slapen...
pi_71671405
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 01:59 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Je moet echt met mensen praten. Ook al is het op een anomiem forum als dit, het helpt. Ik begrijp dat het moeilijk is, maar het gaat moeilijker worden als je het niet doet.
Wat je slaap betreft, wat je zegt geldt voor iedereen. Je bent niet de enige die wakker ligt, en iedereen heeft er een eigen oplossing voor. Ga jezelf niet naar de tering zuipen in ieder geval. Dan slaap je wel, maar niet op de manier zoals je hierboven beschrijft. Eerlijk gezegd heb ik geen oplossing voor je hiervoor. Lees een heel erg saai boek of zo...
Ík weet wat je bedoelt.
En dit is mijn 18 jarige leven lang de kop in gedrukt.
Ík ben op gevoed met het princiepe dop je eigen boontjes en val er geen mensen mee lastig.
Dat ík dit zo typ is al heel wat..
T probleem is dat als ík mij zelf eens "laat gaan"
Dan is het niet alleen dit, maar komt alles van mijn hele leven er bij..
Ík heb namelijk een aardige rugzak op gebouwt die 18 jaar.
Ík praat nooit..
Ík kan wel heel goed luisteren en ben ook in mijn vrienden groep een aanspreek punt..
Het probleem is dat ík er geen last van ondervind "ja dat ík wat minder slaap" maar echt last van vermoeidheid niet?
Er is mij ook vaak aan geraden een psych te bezoeken..
Dit heb ík ook meerdere malen gedaan maar ook die krijgen er niks uit..
Ík vertel iets zonder emotie..
En verwerk de emotie pas als ík alleen ben..
De enigste die dat voor een week heeft kunnen door breken is dus mijn ex..
Erg lastig allemaal.
pi_71671549
Vond deze toevallig een week terug op internet.
Misschien dat mensen zich hier in herkennen?
Ík in iedergeval wel
quote:
Wat ík wil?
Ja dat wordt wel eens aan mij gevraagd,
Ík weet het niet,
En zal het misschien wel nooit weten,

Misschien wel iemand die naar mij luistert,
Iemand, Iemand die de tijd neemt.
De tijd neemt om echt naar mij te luisteren.

Iemand, Iemand die niet oordeelt,
Veroordelt,
Adviezen of een mening geeft.
Maar gewoon iemand die de tijd neemt,
De tijd neemt om echt maar mij te luisteren.

Iemand om vertrouwen in te hebben.
Iemand die mij respecteert en niet afwijst wat ík zeg.
Iemand die alles bij zich houd en niet zomaar alles door vertelt.
Iemand om mee te praten over mijn pijn en verdriet,
Zonder dat ík bang hoef te zijn dat er problemen van komen.
Iemand, Iemand die de tijd neemt.
De tijd neemt om echt naar mij te luisteren.

Iemand, die om mij geeft.
Iemand, die er gewoon voor mij is
Die mij accepteert met al mijn wanhoop.
Iemand die mij gelooft,
En ja soms ook iemand die zegt: "ík geef echt om je!"
pi_71674589
Bij mij heeft zuipen toch vaak wel gezorgd voor lekker slapen, ook al weet ik dat je daar niet eeuwig mee door kan gaan, in een drukke week had ik toch wel mn nachtrust gepakt

En verder tja, toch praten, of misschien gaan schrijven? Ik ken ook mensen die al hun frustraties enzo opschrijven, als een soort dagboek en dat schijnt ook vrij goed te helpen. Je bent het dan in ieder geval kwijt, niet aan een persoon, maar je hebt het toch op papier gezet.
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 00:26 schreef Barbusse het volgende:
Zijn jullie nu met elkaar aan het flirten met een gebroken hart?

En waarom ben ik nu nog steeds -nee, herstel- alweer wakker?
Neeeeeee, we helpen elkaar gewoon in deze moeilijke tijd

[ Bericht 45% gewijzigd door Henk_v op 07-08-2009 10:22:42 ]
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 11:34:13 #122
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_71676713
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 10:16 schreef Henk_v het volgende:

Neeeeeee, we helpen elkaar gewoon in deze moeilijke tijd
Idd.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 00:26:18 #123
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_71699517
Na 10 maanden heb ik nogsteeds geen antwoord waarom hij op me is uitgekeken. Ik heb vanalles geprobeerd om het eruit te krijgen, maar het helpt gewoon niet.
pi_71700932
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 00:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Na 10 maanden heb ik nogsteeds geen antwoord waarom hij op me is uitgekeken. Ik heb vanalles geprobeerd om het eruit te krijgen, maar het helpt gewoon niet.
dat is zeker kut!
heb het zelf op dit moment ook alleen dan een heel stuk korter.
ik neem aan dat hij het contact helemaal verbroken heeft zonder een reden of wat dan ook?
erg kut!
helaas valt hier weinig aan te doen.
ik zou zeggen wacht hem op voor zijn huis/werk en zet hem voor het blok en vraag er na?
sterkte!
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 13:21:30 #125
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_71706607
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 @ 01:35 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

dat is zeker kut!
heb het zelf op dit moment ook alleen dan een heel stuk korter.
ik neem aan dat hij het contact helemaal verbroken heeft zonder een reden of wat dan ook?
erg kut!
helaas valt hier weinig aan te doen.
ik zou zeggen wacht hem op voor zijn huis/werk en zet hem voor het blok en vraag er na?
sterkte!
Soms is het gevoel gewoon weg, daar hoeft niet per se een concrete reden voor te zijn.
Nouja, misschien is die er wel maar daar kom je zonder een beetje geluk of een goede psychiater niet achter.
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
pi_71708367
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 13:21 schreef VASND het volgende:

[..]

Soms is het gevoel gewoon weg, daar hoeft niet per se een concrete reden voor te zijn.
Nouja, misschien is die er wel maar daar kom je zonder een beetje geluk of een goede psychiater niet achter.
nee ben ik het niet mee eens.
En ja je mag je eigen menig hebben hoor

Echter het probleem is dat als je "opeens geen gevoel meer hebt"
"opeens het gevoel weg is"
daar iets achter moet zitten.
Al is het iets heel kleins waar van jij zelf denkt van nee dat is het niet
Ik snap wel wat je bedoeld hoor, zeer zeker, alleen als je na een relatie van bijv. 1.5 jaar "opeens niks meer voelt"
kan het niet zo zijn dat de relatie die maanden voor dat het uit ging wel goed was.
zeer zeker niet als je dan via een sms/telefoontje het uit maakt.
En daarna compleet van de aardbodem verdwijnt voor die persoon.
Op dat moment weiger ik te geloven dat je "gewoon niks meer voelt"
In mijn optiek heb je dan heb je een ergernis punt wat de doorslag heeft gegeven tot.

zoals ik al zei: No hard feelings, jij mag je mening hebben, en ik heb die van mij
pi_71708755
Update bij mij, sinds mijn verjaardag droom ik elke nacht weer over mijn ex. In die dromen is het wel uit maar op de een of andere manier zoenen we altijd of een enkele keer eindigen in bed. Overdag denk ik dus helemaal niet meer aan haar, maar deze dromen zijn zo levendig en ik herriner me er alles van, dus ik het blijft door mijn hoofd spoken. En het bizarre is, ik ben bezig met een ander meisje maar daar droom ik dus nooit over. Lijkt wel dat mijn onderbewustzijn probeert te zeggen dat ik mijn ex weer moet nemen... Kut hersenen, beter dood ik weer wat hersencellen vanavond met enige vormen van drugs, alcohol en nicotine!!!
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_71710530
Ten eerste sterkte voor iedereen die liefdesverdriet heeft.
Ook ik heb er mee te kampen...nu een week met ups en downs.

Mijn ex en ik hebben ongeveer een half jaar gescharreld voordat we besloten er echt voor te gaan. Hij twijfelde int begin wel een beetje maar is daarna weggegaan. Hij zei dat hij een toekomst met mij zag en dat ie ontzettend gek op me was. Ook op momenten dat we gewoon met zijn tweetjes door te stad liepen pakte hij me vast en vertelde hoe leuk hij me vond. Ik dacht ook dat het echt waar was. We vertelden samen wat we wel niet allemaal gingen doen en dat we blij waren met elkaar. We hebben echt een leuke tijd samen beleefd. Opeens belt hij me op en zegt ie dat ie twijfels heeft en ik hoorde aan zijn stem dat t echt niet goed zat. De verbinding verbrak en kreeg later een sms dat hij oneerlijk geweest is en dat t niet zo had moeten zijn zoals t zou moeten.
Ik heb m teruggestuurd dat t voor mij nu klaar is...tijdens onze scharreltijd hadden we wel eens eerder op t punt gestaan een relatie aan te gaan maar belde hij me al na 2 dagen op dat ie t niet zag zitten.
Ik snap t niet dat ie t nu weer gedaan heeft terwijl hij nog zei hoe blij hij was dat we twee maanden nu een echte relatie hebben. Het heeft dus ook niet langer geduurd maar voor mij doet t pijn omdat ik gek op m was. Hij stelde mij ook voor aan zijn vrienden, had zijn ouders verteld dat ie een vriendin had.. In totaal zijn we toch bijna een jaar 'bezig' geweest en was hij voor mij echt een soulmade. Blijkbaar was t een illusie. That hurts! Soms heb ik huilbuien als ik eraan terugdenk, waarschijnlijk voelde hij helemaal niet wat ik allemaal voor hem voelde..maar waarom was ie niet gewoon eerlijk geweest...
pi_71710579
ik lees mn verhaal nog een keer na.....hoop dat t te begrijpen is haha sorry voor onduidelijkheden
pi_71711272
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 17:00 schreef flindertje het volgende:
ik lees mn verhaal nog een keer na.....hoop dat t te begrijpen is haha sorry voor onduidelijkheden
Het is prima te begrijpen hoor.. Welkom en heel erg veel sterkte.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_71712388
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 17:00 schreef flindertje het volgende:
Je verhaal is prima te volgen hoor
Ik lees hier nog altijd regelmatig, hoewel ik hier niet vaak meer post. Mijn verhaal is al wat langer geleden, dus de moeilijkste periode heb ik wel achter de rug.
Ook dankzij dit topic trouwens, ik heb er echt veel aan gehad Praten met mensen die op dit moment hetzelfde meemaken is een hart onder de riem.
Veel sterkte ermee. Probeer voor ogen te houden dat het een keer over gaat, ook al voel je je nog zo hopeloos misschien. Op dit moment.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 19:16:57 #132
181031 Boomfluisteraar
Alleen vrouwelijke bomen a.u.b
pi_71713307
Het leven is te mooi om alleen maar terug te kijken.
pi_71713809
Wat fijn dat je de moeilijkste periode achter de rug hebt.
Dat klopt boomfluisteraar, alleen zie je die mooie dingen dan net ietsje minder..
Bedankt in ieder geval voor de reacties en t sterkte wensen..nice to read.

x
  zondag 9 augustus 2009 @ 00:03:48 #134
181031 Boomfluisteraar
Alleen vrouwelijke bomen a.u.b
pi_71720253
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 19:38 schreef flindertje het volgende:
Dat klopt boomfluisteraar, alleen zie je die mooie dingen dan net ietsje minder..
Ach ja, ik weet er alles van. Gelukkig na een tijd ingezien dat het juist was, maar tot die tijd... Verbreek al het contact, dat helpt. Ga leuke dingen doen, maar doe niet te gek.
  Moderator zondag 9 augustus 2009 @ 00:41:12 #135
236264 crew  capricia
pi_71721186
Zelfs na 5 jaar, en een heel goede relatie met mijn huidige vriend, mis ik mijn ex nog steeds. En ik was degene die het uit maakte toen der tijd.
Vraag me af of ik spijt heb, maar wat doet het er toe.. Ik kan het niet meer terug draaien, mocht ik dat willen.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_71733071
Ik had vannacht een openbaring. Eentje van het Fight Club niveau...

Ik werd wakker en besefte dat ik vrijwel alles verloren had waar ik van hield toen ze vertrok. Maar om met de woorden van zijne heiligheid Tyler Durden te spreken:
"Only when you lose everything, you're free to do anything."

Er viel een loden last van m'n schouders toen ik dat besefte. Alsof ik eindelijk vrij ben. Bevrijding na een lange onterechte gevangenisstraf moet zo voelen lijkt het wel.

Ik mis haar nog steeds en hou nog steeds heel erg veel van haar. Maar ik weet dat ze niet terug komt, dat ze met haar vrienden haar eigen leven leidt. Het wordt tijd dat ik dat ook ga doen.
pi_71733281
Nou, en dan ben je zojuist maar even gedumpt door me nieuwe ex-vriendin.
Blijkt dat ze het in haar vakantie wel fijn vond, zo zonder mij. En toen besefde ze plotseling dat ze toch niet meer verliefd was.

Vakantie's zijn echt een hel voor mijn relaties.
PSN tag: Nick595 (Beter wist ik niet)
pi_71734296
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 15:15 schreef Barbusse het volgende:
Ik had vannacht een openbaring. Eentje van het Fight Club niveau...

Ik werd wakker en besefte dat ik vrijwel alles verloren had waar ik van hield toen ze vertrok. Maar om met de woorden van zijne heiligheid Tyler Durden te spreken:
"Only when you lose everything, you're free to do anything."

Er viel een loden last van m'n schouders toen ik dat besefte. Alsof ik eindelijk vrij ben. Bevrijding na een lange onterechte gevangenisstraf moet zo voelen lijkt het wel.

Ik mis haar nog steeds en hou nog steeds heel erg veel van haar. Maar ik weet dat ze niet terug komt, dat ze met haar vrienden haar eigen leven leidt. Het wordt tijd dat ik dat ook ga doen.
Beetje hetzelfde als wat ik dus had vorige week?
pi_71734432
Het lijkt er wel op ja.

Kijk, het is niet dat ik nu over d'r heen ben of zo. Ik mis haar nog steeds heel erg en de dagen en nachten zijn ondragelijk lang. Maar ik ben sinds vannacht in staat om verder te kijken in plaats van huilend terug te kijken op een lange relatie die er niet meer is. Het is me vandaag voor het eerst gelukt om daadwerkelijk plannen te maken voor de toekomst. En dat voelt, tussen alle pijn door, echt geweldig!

Iemand trek in een biertje? Ik trakteer virtueel!

Zul je net zien dat het morgen weer verdwenen is....
pi_71735581
Ik hoef even geen bier

Maar wel een relaxt gevoel lijkt me Zal misschien wel wat afnemen komende dagen, maar het blijft wel steeds in je achterhoofd, dat is al heel wat
pi_71735816
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 16:35 schreef Henk_v het volgende:
Ik hoef even geen bier

Maar wel een relaxt gevoel lijkt me Zal misschien wel wat afnemen komende dagen, maar het blijft wel steeds in je achterhoofd, dat is al heel wat
De zon is inderdaad weer een beetje gaan schijnen. Na het weekend, dat toch al bijna voorbij is, ga ik tot actie over!

En het zal vast wel wat afnemen, en ik zal zeker wel wat dipjes hebben. Maar het is de kunst om vol te houden, en ik ben wel toe aan een echte uitdaging.

P.S. hoest met jou nou?
pi_71741706
Ik heb voor het eerst sinds maanden weer contact gehad met mijn ex.. gisteren was ik er helemaal ondersteboven van.. maar tijdens het contact van vandaag was ik al vrij snel een beetje verveeld. We gaan elkaar dinsdag zien, en ik hoop dat er dan nog minder interesse is.
Nu voel ik me een beetje leeg.. maar niet geheel onprettig. Misschien moet ik trouwens eens wat gaan eten
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_71743652
Nou, de 'vriend' is veranderd in een 'ex-vriendje'.
Hij vind dat ik 'beter verdien'. Wat is dát nou voor fucking slap excuus?

Ik voel me alsof ik zo m'n maaginhoud in de toilet moet gooien. Godverdomme.
pi_71744488
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 16:43 schreef Barbusse het volgende:

[..]

De zon is inderdaad weer een beetje gaan schijnen. Na het weekend, dat toch al bijna voorbij is, ga ik tot actie over!

En het zal vast wel wat afnemen, en ik zal zeker wel wat dipjes hebben. Maar het is de kunst om vol te houden, en ik ben wel toe aan een echte uitdaging.

P.S. hoest met jou nou?
Precies, positive thinking

Och het gaat. ff een algemene dip ofzo, maar dat gaat wel weer over Voor de rest toevallig vandaag wat oude msn logs zitten lezen en toen werd me inderdaad wel duidelijk dat ik 'gelijk' had; het is maar beter dat we ermee gestopt zijn, we zaten elkaar stiekem al maanden te ergeren
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 21:36 schreef maartjeh het volgende:

Riekt een beetje naar een laffe/makkelijke manier van uitmaken
pi_71744723
quote:

Het is inderdaad een laf excuus.. En dat misselijke gevoel gaat vanzelf een keertje over...

Veel sterkte, en welkom.
pi_71745262
quote:

Wat een laf excuus is dat. Als hij het ook nog eens via msn of sms heeft uitgemaakt is het een laffe gast. Succes de komende tijd, uiteindelijk komt het goed
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_71745407
quote:

Sterkte meid. En het blijft niet hoor, dat misselijke gevoel verdwijnt wel weer.
En het is inderdaad een slap excuus ja...
  zondag 9 augustus 2009 @ 23:33:16 #148
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_71747767
Ik zuip weer teveel de laatste dagen. Ik wil niet nuchter zijn.

Verdoofd.
Weg van de realiteit
Waarin alles te pijnlijk is.
Proost

[ Bericht 27% gewijzigd door SuperrrTuxxx op 09-08-2009 23:47:01 ]
pi_71748978
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 23:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik zuip weer teveel de laatste dagen. Ik wil niet nuchter zijn.

Verdoofd.
Weg van de realiteit
Waarin alles te pijnlijk is.
Proost
Same Gister een bier of 18 en dat sliep best prima eigenlijk Maar het is niet goed nee
pi_71749926
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 21:50 schreef Henk_v het volgende:
Ik voelde zowaar vandaag een soort acceptatie Opeens was het er *ploep*. Heel gek. Misschien nu eindelijk het punt dat ik ga accepteren dat het uit is en dat ik maar weer eens moet gaan leven ipv denken waarom het toch fout ging. Het moest ook een keer gebeuren...

Al twijfel ik nog wel half of ik nou blij moet zijn met deze openbaring En dat komt denk ik omdat ik bang ben dat ik misschien nooit meer (naja nooit is wel heel lang...) iemand tegen kom die zo goed bij mij past, want dat deed ze stiekem toch wel heel erg
Had ik gisteren ook inderdaad, maar nu is het weer..
quote:

En het kutte is, ik wil er wel uit komen, maar je kunt je gedachten helaas niet beinvloeden. Als je, ookal heb je alles wat je eventueel nog aan haar kan herinneren, weggestopt en je blijft bij alles wat je doet denken hoe zou dat zijn geweest met.. of was ik nog maar met.. of hey, dat deed ... ook altijd, schiet het niet echt op natuurlijk..

En at hierboven, verleidelijk vaak he, krat bier achterover tikken. Alleen doen met vrienden erbij, dan is het leuk, alleen kom je er alleen maar nog lulliger uit.

@Exentric90: Open een tekstverwerker en schrijf een brief, schijnbaar aan haar gericht (niet echt geven/versturen natuurlijk, komt alleen gezeik van) en schrijf zonder blikken of blozen op hoe je over haar denkt, ook wat zij fout gedaan heeft, hoe het nu met jou gaat en waarom, etc. Doe ik ook wel eens als ik het echt even niet meer trek. Lees je het dan de ochtend erna door is het een nog grotere chaos dan Mein Kampf (en de mensen die dat ook gelezen hebben weten dat dat heel wat zegt), maar het werkt wel.

Al is het maar voor jezelf, maar je kunt ook eens je verstand op nul zetten en die brief aan iemand laten lezen die je vertrouwd, of zet hem (desnoods met een clone) op Fok, uit ervaring kan ik vertellen dat het wel prettig is daar reacties op te krijgen van een goede vriend(in)
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  maandag 10 augustus 2009 @ 09:31:54 #151
17274 Wuder
Wees blij dat je nog leeft!
pi_71752740
Bijzondere verhalen hier allemaal!
Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
pi_71756231
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 22:03 schreef Henk_v het volgende:

Riekt een beetje naar een laffe/makkelijke manier van uitmaken
Nouja opzich had ik het voor zo ver al uitgemaakt, omdat de manier waarop hij mij behandelde echt niet normaal was en ik dat niet langer ging pikken. Maar ik heb altijd de deur op een kier gehouden voor hem om hem nog een kans te geven, tot ik ergens las dat hij single was en toen was de maat wel vol ja.
Nu is hij net terug van 5,5 week vakantie en zegt hij me dit even op MSN.
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 22:24 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Wat een laf excuus is dat. Als hij het ook nog eens via msn of sms heeft uitgemaakt is het een laffe gast. Succes de komende tijd, uiteindelijk komt het goed
Thanks!
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 22:27 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Sterkte meid. En het blijft niet hoor, dat misselijke gevoel verdwijnt wel weer.
En het is inderdaad een slap excuus ja...
Dat is ook zo. Voel me nu nogsteeds flink beroerd en vannacht en vanmorgen flinke migraine gehad, nu een beetje gezakt gelukkig.
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 22:09 schreef Miesjel het volgende:

[..]

Het is inderdaad een laf excuus.. En dat misselijke gevoel gaat vanzelf een keertje over...

Veel sterkte, en welkom.
Dankjewel!
pi_71758104
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 12:02 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Nouja opzich had ik het voor zo ver al uitgemaakt, omdat de manier waarop hij mij behandelde echt niet normaal was en ik dat niet langer ging pikken. Maar ik heb altijd de deur op een kier gehouden voor hem om hem nog een kans te geven, tot ik ergens las dat hij single was en toen was de maat wel vol ja.
Nu is hij net terug van 5,5 week vakantie en zegt hij me dit even op MSN.

Als ik dit zo lees moet je blij zijn dat je van hem af bent....ben je misschien nog niet, maar ga je wel worden hoor.
  maandag 10 augustus 2009 @ 13:36:30 #154
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_71759011
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 01:17 schreef BlackLining het volgende:

[..]

En at hierboven, verleidelijk vaak he, krat bier achterover tikken. Alleen doen met vrienden erbij, dan is het leuk, alleen kom je er alleen maar nog lulliger uit.
Die heb ik niet, dus dat wordt lastig.
pi_71759015
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 13:07 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Als ik dit zo lees moet je blij zijn dat je van hem af bent....ben je misschien nog niet, maar ga je wel worden hoor.
Ik denk dat je daar gelijk in hebt. Maar dat besef/gevoel komt nog wel inderdaad.
pi_71762166
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 13:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ook geen virtuele vrienden? Waarmee je virtueel een biertje drinkt en dronken wordt?
pi_71767509
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 13:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

quote:
Op maandag 10 augustus 2009 15:18 schreef Henk_v het volgende:

[..]

Ook geen virtuele vrienden? Waarmee je virtueel een biertje drinkt en dronken wordt?
En ik heb gisteren nog wel getrakteerd.... Je mag nog aanschuiven hoor. Kunnen we met z'n allen samen uithuilen. Dat lucht namelijk enorm op.
  maandag 10 augustus 2009 @ 18:47:04 #158
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_71767596
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 15:18 schreef Henk_v het volgende:

[..]

Ja zo hier en daar eens.
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 18:43 schreef Barbusse het volgende:

[..]

[..]

En ik heb gisteren nog wel getrakteerd.... Je mag nog aanschuiven hoor. Kunnen we met z'n allen samen uithuilen. Dat lucht namelijk enorm op.

De traktatie was leuk.
pi_71767886
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 18:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ja zo hier en daar eens.
[..]

De traktatie was leuk.
Is er verder niemand in real life waar je mee kunt praten dan? Ik dacht eerst ook dat er niemand was, maar op de één of andere reden vind ik toch wel mensen die willen luisteren. Je kunt natuurlijk ook hier alles posten, wij steunen je natuurlijk want we gaan door hetzelfde heen eigenlijk. En dat lucht wel zeker op (tenminste, bij mij wel). Maar een gewoon gesprek van mens tot mens is toch wel wat fijner om te voeren.
pi_71772331
mijn ex heeft t 12 juli uitgemaakt. doet sinds die dag zoon pijn! gewoon. dat gevoel van leegte en kapot gaan in hoofd en hart. tis gewoon bijna niet vol te houden.

nou haddik mezelf eerst voorgenomen om haar met rust te laten. bedelen om liefde werkt toch niet maar ik ging juist t tegenovergestelde doen. bijna niet met haar praten op msn en gewoon veel werken.

toen ze het uitmaakte zei ze tege me: ja als je iemand nodig hebt kan je altijd naar me toe komen of bellen! en toen ze t uitmaakte hebben we nog in bed gelegen. nog gezoend wat toen toch wel weer wat pit had XD maar toen had ik t beter onder controle. we zouden vrienden worden ofzo en ik zou soort van wachten 'undercover'. maar omdat ik SOMS tegen haar zei hoe ik me voelde kregen we ruzie 2 weken nadat het uitwas.

nou had ik haar 3 weken na t uit was gebelt om te vragen of we miss iets bij n strandtent konden gaan drinken. beetje gezellig enzo en ze zei: ja is goed en nog beetje gelachen aan de telefoon enzo. ( miss ook niet slim om te belle. was ik eerst niet van plan maargoed). Toen gaf ik mijn werktijden door op msn en toen zei ze: jaaa nou deze week komt toch niet zo uit.

toen zei ik tegen haar: nou als je niet wil, zeg dan gewoon nee!. en toen kregen we weer ruzie.

dat ik niet kan begrijpen waarom ze zo tege me doet,
het negeren
het kortaf
het niet willen zien
het krabbelen met andere jongens

(bedoel we hebben 7 maanden iets gehad. elkaar zo gek gevonden. hoe kan je dan opeens van dag op dag NIKS om iemand meer geven. niet dneken van. hoe voelt diegene zich.) miss denkt ze t wel maar ze doet niet zo.

dus toen zei ze: je bent gewoon irritant. je zegt steeds tzelfde. (maar 3 keer over gepraat ofzo) en toen zei ik uit boosheid.
OK FUCK JOU, zoek t uit met die kk boys van je en ga maar lekker je eige leven leven. ik heb er geen plaats meer in.

meende t niet natuurlijk. maar t werd me te veel.

nu zag ik haar paar dagen geleden en ze is gewoon nog mooier dan dat ik haar herinner kan t gewoon niet hebben. heb haar niets misdaan. we hadden perfecte relatie. maar op gegeven moment (denk door omstandigheden) was het gevoel gewoon van haar kant weg.

IEMAND VERTEL ME, hoezo als je niet meer verliefd bent ga je dan zo gemeen doen?
je geeft nog om iemand toch?

nou is ze nog wel jong en zit in de pubertijd. ik ben er net uit XD maar zijn die hormonen ZO ERNSTIG dat een persoon compleet kan veranderen?

nou mensen. zeg me wat ik moet doen. niet persee haar vergeten ofzo maar t allerliefst natuurlijk dat ik haar terugkrijg op een of andere manier en dan maakt het me niet uit als he tover 3 maanden isofzo. voel zoveel voor haar sommige mensen snappen denk ik wle wat ik bedoel.

er zijn toch wel tactieken/technieken die interesse wekken bij je ex of gevoelens oproepen. of haar in iedergeval normaal tegen je laat doen XD

alvast bedankt he
pi_71772382
quote:
nou mensen. zeg me wat ik moet doen.
Met een stel maten op stap en je finaal lam zuipen
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_71773098
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:23 schreef tostihamkaas het volgende:
dat ik niet kan begrijpen waarom ze zo tege me doet,
het negeren
het kortaf
het niet willen zien
het krabbelen met andere jongens

(bedoel we hebben 7 maanden iets gehad. elkaar zo gek gevonden. hoe kan je dan opeens van dag op dag NIKS om iemand meer geven. niet dneken van. hoe voelt diegene zich.) miss denkt ze t wel maar ze doet niet zo.

nu zag ik haar paar dagen geleden en ze is gewoon nog mooier dan dat ik haar herinner kan t gewoon niet hebben. heb haar niets misdaan. we hadden perfecte relatie. maar op gegeven moment (denk door omstandigheden) was het gevoel gewoon van haar kant weg.

IEMAND VERTEL ME, hoezo als je niet meer verliefd bent ga je dan zo gemeen doen?
je geeft nog om iemand toch?
Ik zie niet in waarom ze niet zou mogen krabbelen met anderen? Je bent haar 'vriend' niet meer en ik beproef hier enige jaloezie? Jullie hebben 'slechts' 7 maand gehad. Dat valt reuze mee, en om dat al onder de noemen relatie te zetten.

Komt nog een keer bij dat ze heus niet van de 1 op de andere dag niks meer om je geeft. Dat zullen wel de hormonen zijn die het normale gevoel beinvloeden. Als je het uit wil maken bedenk je dat vaak van te voren, en op het moment daarna probeer je het zo in elkaar te knutselen dat diegene ook echt het idee heeft dat ze van je verlost is en verder kan gaan. Dat gehannes van aan, uit, bij elkaar, ruzie, uit etc. helpt ook niet immers.

Het is alleen jammer dat je het niet eerder hebt zien aankomen en dat het enigsinds een verrassing bleek te zijn. Maar naar verloop van tijd leer je dat beter en beter. En ja, de komende weken en maanden zullen ff zwaar zijn.. maar je komt er heus wel weer boven op!
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_71778642
mensen doen altijd alsof het NOOIT goed kan komen terwijl vrouwen ook wel eens spijt kunnen krijgen. gebeurd toch ook vaak genoeg.

ik zie gewoon dat onze relatie.

ja relatie wnt voor mij is 7 maanden toch aardig wat. ben nog maar 19. als je elkaar bijna elke dag ziet kan je alsnog meer met elkaar om zijn gegaan dan bijvoorbeeld een stel die al 3 jaar iets hebben en elkaar maar 2 keer per week zien ofzo.

elke relatie verschilt. in basis in opbouw.
wij zagen elkaar te vaak. denk dat t de reden is geweest dat bij haar dat gevoel is weggegaan op ten duur.

ik wil niet doen alsof de mogelijkheid niet bestaat dat ze me niet meer terug wil maar de mogelijkheid dat we bij elkaar komen is er ook. ze zei het zelf nog tegen me.

maar wat ik dus wil weten. het liefst van een vrouw zelf. wat moet ik doen
om haar aandacht weer op mij te krijgen.

en tuurlijk sommige dingen die ik zeg worden uit zn verband gehaald. een perfecte relatie bestaat niet. maar er was weinig aan de hand. ze wist zelf ook niet waarom t uit ging.

vraag me gewoon af waarom opeens zo gevoelloos. is het een spelletje?
pi_71779067
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 00:55 schreef tostihamkaas het volgende:
mensen doen altijd alsof het NOOIT goed kan komen terwijl vrouwen ook wel eens spijt kunnen krijgen. gebeurd toch ook vaak genoeg.

ja relatie wnt voor mij is 7 maanden toch aardig wat. ben nog maar 19. als je elkaar bijna elke dag ziet kan je alsnog meer met elkaar om zijn gegaan dan bijvoorbeeld een stel die al 3 jaar iets hebben en elkaar maar 2 keer per week zien ofzo.

wij zagen elkaar te vaak. denk dat t de reden is geweest dat bij haar dat gevoel is weggegaan op ten duur.

ik wil niet doen alsof de mogelijkheid niet bestaat dat ze me niet meer terug wil maar de mogelijkheid dat we bij elkaar komen is er ook. ze zei het zelf nog tegen me.

en tuurlijk sommige dingen die ik zeg worden uit zn verband gehaald. een perfecte relatie bestaat niet. maar er was weinig aan de hand. ze wist zelf ook niet waarom t uit ging.

Heb ik ook gehad denk ik We zagen elkaar ook praktisch elke dag en bleven ook praktisch elke dag slapen. En blijkbaar vonden we elkaar dan toch niet leuk genoeg om 24/7 op elkaars lip te kunnen leven Kwam bij dat zij ook amper vrienden had, dus ik voelde me vaak bezwaard om naar vrienden te gaan omdat zij dan maar alleen thuis zat. Plus dat zij altijd bang was dat, als ik wat met vrienden ging doen, ik iemand tegen zou komen die leuker was dan zij (ondanks dat ik daar totaal geen behoefte aan had, maar dat wilde/kon ze niet geloven). Blijft ook lastig, als de ander je eigenlijk wel wil vertrouwen, maar het op een of andere manier niet kan en steeds denkt dat ik andere vrouwen aan het versieren ben...

Herkenbaar dus
pi_71779075
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 00:55 schreef tostihamkaas het volgende:

Zie het als een spelletje inderdaad. Overigens had ik op mijn 18/19e (ben nu 21) net een 'relatie' van 2 jaar achter de rug die ik zelf had uitgemaakt. Eigenlijk ong. op dezelfde manier zoals zij het bij jouw uitmaakte.

Ow, en wat betreft het.. we zullen wel vrienden blijfen, ik wil misschien nog bij je terugkomen .. ik moet er over na denken .. dus maak ik het nu maar uit .. etc. etc. Zijn argumenten die ik zelf gebruikte en ook tegen mij gebruikt werden. 99% van de gevallen gingen al die beloftes tijdens het uitmaken, daarna direct de prullenbak in. Ik weet niet hoe dit bij anderen is .. maar ik denk niet heel veel anders.

Enige tip om weer bij haar in het vizier te komen is .. juist niet te opdringerig overkomen. Niet forceren.

Ow, wat betreft het 'NOOIT GOEDKOMEN'.. tuurlijk .. tuurlijk is er een kans dat het wel weer goedkomt. Maar die is erg klein. En ga eens na hoeveel tijd en moeite en energie je daar moet in stoppen, je kunt aan het lijntje worden gehouden, je kunt verder afdwalen .. en erg in de put raken. Liefde doet immers pijn. Soms is het nu eenmaal verstandiger om door te gaan.. en hetgeen achter je te laten.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_71779112
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 01:23 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Zie het als een spelletje inderdaad. Overigens had ik op mijn 18/19e (ben nu 21) net een 'relatie' van 2 jaar achter de rug die ik zelf had uitgemaakt. Eigenlijk ong. op dezelfde manier zoals zij het bij jouw uitmaakte.

Ow, en wat betreft het.. we zullen wel vrienden blijfen, ik wil misschien nog bij je terugkomen .. ik moet er over na denken .. dus maak ik het nu maar uit .. etc. etc. Zijn argumenten die ik zelf gebruikte en ook tegen mij gebruikt werden. 99% van de gevallen gingen al die beloftes tijdens het uitmaken, daarna direct de prullenbak in. Ik weet niet hoe dit bij anderen is .. maar ik denk niet heel veel anders.

Enige tip om weer bij haar in het vizier te komen is .. juist niet te opdringerig overkomen. Niet forceren.

Ow, wat betreft het 'NOOIT GOEDKOMEN'.. tuurlijk .. tuurlijk is er een kans dat het wel weer goedkomt. Maar die is erg klein. En ga eens na hoeveel tijd en moeite en energie je daar moet in stoppen, je kunt aan het lijntje worden gehouden, je kunt verder afdwalen .. en erg in de put raken. Liefde doet immers pijn. Soms is het nu eenmaal verstandiger om door te gaan.. en hetgeen achter je te laten.
Klopt Vaak wordt er gezegd dat er een rustperiode is of wat dan ook, maar in 99 van de 100 gevallen betekent dat gewoon het definitieve eind

En inderdaad, niet opdringen, maar misschien zelfs een beetje hard to get spelen; als ze je dan echt (nog) leuk vindt, zoekt ze vanzelf weer contact
pi_71779972
Hard to get spelen zou ik niet doen. Zelf alleen niet te veel contact zoeken maar gewoon open staan voor haar als ze contact zoekt. Zo'n pauze kan echt wel goedkomen, heb het zelf meegemaakt en daarna heb ik nog een jaar lang een super relatie gehad.

Maar, niet al je hoop erop gaan zetten natuurlijk, zoals hierboven gezegd wordt is de kans klein.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_71789953
Voor de mensen die het nog steeds moeilijk hebben om hun ex te vergeten, schrijf een brief en doe hem op de post. Je kan rustig nadenken over wat je wil zeggen, de juiste bewoording gebruiken enz. Het heeft mij erg geholpen en kan zeggen dat na een korte maar hevige briefwisseling bij mij geen gevoelens van spijt zijn, ik heb het afgelopen jaar niet meer aan haar gedacht.

Komende week de grote test of ik ook echt daadwerkelijk over mijn ex heen ben, ze komt langs op een verjaardag....
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_71792778
Een paar maanden terug was op tv een trucje te zien om van liefdesverdriet af te komen.

Je moet dan een wijsvinger voor je gezicht houden, vervolgens beweeg je de wijsvinger van links naar rechts en volg je de vinger met je ogen. Tegelijkertijd moet je dan aan zijn of haar naam denken (of opzeggen, dat weet ik niet meer).

Het schijnt dat je dan zo actief bezig bent dat je op dat moment geen bijgedachten hebt in combinatie met de naam van je ex. In het vervolg maak je dan ook minder gewoonte-associaties (bijv. 'naam' ik wil je terug, of 'naam' ik haat je etc.). Door deze therapie word je gevoellozer in de richting van je ex.

Ik heb het geprobeerd en het heeft geholpen. Maar misschien kwam dat meer omdat het eindelijk wel eens tijd werd.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 16:15:18 #170
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_71792800
Klinkt vaag.
pi_71793088
Op onderstaande website is meer over een soortgelijke therapie geschreven. Ik heb zelf geen zin meer om het helemaal door te lezen - want ik ben ervanaf. Volgens mij komt het erop neer dat ze nog niet precies weten hoe het werkt, maar dat het werkt.

http://www.skepsis.nl/emdr.html
pi_71793878
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 16:14 schreef hetzwartegat het volgende:
Een paar maanden terug was op tv een trucje te zien om van liefdesverdriet af te komen.

Je moet dan een wijsvinger voor je gezicht houden, vervolgens beweeg je de wijsvinger van links naar rechts en volg je de vinger met je ogen. Tegelijkertijd moet je dan aan zijn of haar naam denken (of opzeggen, dat weet ik niet meer).

Het schijnt dat je dan zo actief bezig bent dat je op dat moment geen bijgedachten hebt in combinatie met de naam van je ex. In het vervolg maak je dan ook minder gewoonte-associaties (bijv. 'naam' ik wil je terug, of 'naam' ik haat je etc.). Door deze therapie word je gevoellozer in de richting van je ex.

Ik heb het geprobeerd en het heeft geholpen. Maar misschien kwam dat meer omdat het eindelijk wel eens tijd werd.
Oeh, dat wil ik wel eens proberen. Ik ken het vanuit de psychologie wel... maar ik ben de naam kwijt. Thx voor de tip.

Ik ga vanavond mijn ex weer zien. Voor het eerst sinds maanden. Kijken of we het beide dan een beetje kunnen afsluiten.
pi_71793919
ik las: de kunst van het uitwonen van je ex.
pi_71795867
Hoi!

Vorige week gedumpt door ex, via de telefoon, na iets meer dan een jaar relatie.
Heb meerdere relatiebreuken overleefd en weet ook wel dat dit waarschijnlijk beter is zo, maar goed het is wel moeilijk. Ik heb eigenlijk even wat adviezen nodig.

Probleem voor mij is dat mijn sociale leven zich voor een groot deel afspeelt bij een redelijk kleine studentenvereniging. Supertof natuurlijk! Ik zat vorig jaar toch gemiddeld 2 keer per week daar. Alleen hij zit in het bestuur. En is dus op elk feest/activiteit/whatever aanwezig.

Op dit moment is het introweek en ik kies er zelf maar voor om even wat afstand te nemen, om hoe het is uitgegaan en omdat ik denk dat afstand nu even beter is.
Alleen, ik heb echt het gevoel dat ik afgesneden ben van m'n eigen (sociale) leven, een beetje ontworteld ofzo Dat is eigenlijk nog het ergste, ik maak me zooo druk over het feit dat hij nu lekker aan het feesten is, en ik andere dingen moet doen om hem niet tegen het lijf te lopen / in een lastige situatie te staan. Daar is het gewoon nog te vers voor.

Ik weet niet hoe ik er straks mee om moet gaan om hem overal te zien. En wanneer het het juiste moment is om daar weer een voet over de drempel te zetten. Het liefst zou ik gewoon volgende week heen gaan, nergens moeite mee hebben en gewoon lekker lol hebben. Maar ik weet niet wat voor mezelf het goede moment daarvoor is, en voel me op dit moment alsof ik naast m'n relatie, ook een heel belangrijk sociaal deel van m'n leven kwijt ben. Ben gewend om na een breuk mr. ex gewoon uit m'n leven te bannen, en ik denk dat het mij niet gaat helpen om hem zo vaak te zien. Maar misschien moet ik me wel gewoon niet zo aanstellen en even door de zure appel heen bijten...?

Heel graag advies of ervaringen!!
pi_71802493
Teveel om te quoten dus ik ga even het lijstje af:

tostihamkaas, mijn ex heeft het op dezelfde manier uitgemaakt na een even lange relatie en ik ben even oud als jou. Ik denk dat je ex (en mijn ex) een soort verdediging maakt waardoor het makkelijker is om de relatie definitief af te sluiten, door echt kut tegen je te doen wil je niet echt meer met haar praten enz... Beste tip die ik je kan geven is, blijf niet alleen!! Praat met vrienden, ga lekker uit, pak terrasjes, ontmoet nieuwe mensen. Alles doen om niet alleen te zijn, want dan maak je jezelf helemaal gek. Succes komende tijd, de pijn verdwijnt na een tijdje, nu kan ik normaal met haar omgaan na 3 maanden

blacklinking, jij bent dus een van de weinige gelukkigen die nog een kans kregen. Heel leuk altijd maar voor de anderen moeten zich daar niet in vast zetten, want het is uitgegaan om een reden die heel weloverwogen is. En als je dat blijft denken dat het mischien goed komt dan kom je nooit over je ex heen...

versgeperst: heel veel succes, nu is het nog rauw de wond die je ex heeft achtergelaten. Zeker nu je hem bijna dagelijks ziet is het zwaar kut. Gelukkig kan je hier op FOK je hart heerlijk uiltuchten. Probeer wel een beetje goed voor je te zorgen en niet alleen maar je de tering indrinken als je je ex ziet, dat werkt tijdelijk maar uiteindelijk moet je toch de feiten onder ogen zien. Probeer er toch maar een mooie tijd van te maken want deze introductie tijd is wel een van de mooiere weken van het jaar voor een vereniging

Dat was weer even mijn insteek, ik ga maar weer even zuipen hierzo bij de utrechtse introductie week. Iedereen succes en geniet van de vakantie
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_71806941
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 21:58 schreef dreamzk het volgende:
Teveel om te quoten dus ik ga even het lijstje af:

tostihamkaas, mijn ex heeft het op dezelfde manier uitgemaakt na een even lange relatie en ik ben even oud als jou. Ik denk dat je ex (en mijn ex) een soort verdediging maakt waardoor het makkelijker is om de relatie definitief af te sluiten, door echt kut tegen je te doen wil je niet echt meer met haar praten enz... Beste tip die ik je kan geven is, blijf niet alleen!! Praat met vrienden, ga lekker uit, pak terrasjes, ontmoet nieuwe mensen. Alles doen om niet alleen te zijn, want dan maak je jezelf helemaal gek. Succes komende tijd, de pijn verdwijnt na een tijdje, nu kan ik normaal met haar omgaan na 3 maanden
Dat realiseerde ik me dus net ook opeens op de fiets Ik heb een jaar lang zó intensief met mn (toen nog geen)-ex samengeleefd, dat mijn hele (sociale) wereld op haar gericht was. Toen dat van de ene op de andere dag zomaar opeens wegviel, had ik weer de rest van mn sociale leven, wat ik lichtelijk verwaarloosd had, weer op moeten pakken, maar dat heb ik nagelaten, waardoor ik het de afgelopen maanden zo moeilijk heb gehad.

Dus ik heb mezelf voorgenomen om de komende weken (na mn her's ) eens flink met vrienden te gaan afspreken en kijken/hopen of/dat dat werkt
pi_71807430
Even een herinnering aan mezelf plaatsen. Morgen ga ik de huisarts bellen voor een gesprek. Ik loop niet alleen al te lang rond met het verwerken van de vorige relatie.. maar er zitten nog wel meer dingen dwars.. Misschien moet ik een inzien dat ik dit niet alleen (of met vrienden) kan, en professionelere hulptroepen inroepen.

Dus als je dit morgen leest Michel.. bellen!!
pi_71807977
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 00:59 schreef Miesjel het volgende:
Even een herinnering aan mezelf plaatsen. Morgen ga ik de huisarts bellen voor een gesprek. Ik loop niet alleen al te lang rond met het verwerken van de vorige relatie.. maar er zitten nog wel meer dingen dwars.. Misschien moet ik een inzien dat ik dit niet alleen (of met vrienden) kan, en professionelere hulptroepen inroepen.

Dus als je dit morgen leest Michel.. bellen!!
Dude....lomp gezegd maarre...watskebeurt? Waarom deze drastische maatregelen?
pi_71808713
had ik mijn ex aan de telefoon een paar dagen geleden.. moest ze naar van der werk naar huis, maar ze had geen vervoer! (bussen reden al niet meer) heb ik der (om half 2 's nachts) opgehaald en naar huis gebracht... vervolgens vroeg ze of ik wilde blijven slapen.. waarom heb ik het serieus nog gedaan ook!? ik wil der terug, i do.. maar ik weet toch (zo goed als zeker..) dat ze geen relatie meer wilt! waarom vraag ze dan alsnog of ik wil blijven slapen!
(en nee... het was niet bedoeld als bedankje voor het thuis brengen.. geloof me!)

en dan zit je weer wakker.. om 3 uur 's nachts.. en morgen weer fijn om 8 uur op.. yesyes!
pi_71809387
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 01:39 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dude....lomp gezegd maarre...watskebeurt? Waarom deze drastische maatregelen?
Lang verhaal, maar een deel hoort thuis in dit topic. Maar het niet los kunnen laten van mijn ex is wel iets wat waarschijnlijk met meer dingen te maken heeft. En ik wil er vanaf. Schijnbaar haal ik het niet alleen, of samen met mijn vrienden.
Misschien moet ik eens moedig zijn en hulp inroepen.
pi_71813668
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 07:49 schreef Miesjel het volgende:

[..]

Lang verhaal, maar een deel hoort thuis in dit topic. Maar het niet los kunnen laten van mijn ex is wel iets wat waarschijnlijk met meer dingen te maken heeft. En ik wil er vanaf. Schijnbaar haal ik het niet alleen, of samen met mijn vrienden.
Misschien moet ik eens moedig zijn en hulp inroepen.
Oké, klinkt heftig... Alsof je dingen die je verliest niet wìlt loslaten. Misschien is hulp inroepen dan wel handig als je het met je vrienden niet redt. Vrienden zijn natuurlijk niet zaligmakend, je zult het echt voor het grootste deel alleen moeten doen. Maar in ieder geval sterkte kerel, ik hoop dat je hier in ieder geval wat steun vindt voor wat je ook besluit te gaan doen!
pi_71834430
En ik zit nu op de bank, moe maar met wijd opengesperde ogen, denkend aan haar...
pi_71835727
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 22:59 schreef Barbusse het volgende:
En ik zit nu op de bank, moe maar met wijd opengesperde ogen, denkend aan haar...
Heb je de vinger-truc (hehe ) al geprobeerd?
pi_71839498
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 11:35 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Oké, klinkt heftig... Alsof je dingen die je verliest niet wìlt loslaten. Misschien is hulp inroepen dan wel handig als je het met je vrienden niet redt. Vrienden zijn natuurlijk niet zaligmakend, je zult het echt voor het grootste deel alleen moeten doen. Maar in ieder geval sterkte kerel, ik hoop dat je hier in ieder geval wat steun vindt voor wat je ook besluit te gaan doen!
Daar heb je gelijk in.. Ergens wil je het ook gewoon niet los laten.. In ieder geval, dat heb ik. Vanmiddag even dat gedoe met die vinger zitten proberen, maar ik vind het belachelijk. Heeft ook totaal niet geholpen zoals verwacht. Of ik doe het gewoon fout natuurlijk, lijkt me veel te simpel zo
  donderdag 13 augustus 2009 @ 11:10:17 #185
98259 mstr
Een jonge God!
pi_71843090
Na m'n ban en vakantie ook maar even een tvp om weer mee te lezen
pi_71843095
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 23:44 schreef Henk_v het volgende:

[..]

Heb je de vinger-truc (hehe ) al geprobeerd?
Ik ben nog niet aan het vingeren toegekomen nee.
pi_71843569
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 11:10 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik ben nog niet aan het vingeren toegekomen nee.
Ik ook niet. Maar ik geloof er eigenlijk niet zo in
pi_71844108
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 11:26 schreef Henk_v het volgende:

[..]

Ik ook niet. Maar ik geloof er eigenlijk niet zo in
Niet geschoten is altijd mis hè?
pi_71899195
En dan verteld ze leuk, zonder te knipperen met d'r ogen, dat ze twee weken op vakantie gaat met de man die zich mijn beste vriend noemt. Niet dat ze wat hebben met elkaar, die gedachte is "absurd" volgens haar. Maar ze kunnen zo goed praten zegt ze...

Ik heb meer moeite met zijn gedrag dan dat van haar. Zoiets doe je toch gewoon niet? Of ben ik nu de dramaqueen?
pi_71899439
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 13:15 schreef Barbusse het volgende:
En dan verteld ze leuk, zonder te knipperen met d'r ogen, dat ze twee weken op vakantie gaat met de man die zich mijn beste vriend noemt. Niet dat ze wat hebben met elkaar, die gedachte is "absurd" volgens haar. Maar ze kunnen zo goed praten zegt ze...

Ik heb meer moeite met zijn gedrag dan dat van haar. Zoiets doe je toch gewoon niet? Of ben ik nu de dramaqueen?
Nee, kwalijke zaak (dan ben je m.i. geen beste vriend) maar wel goed dat je het weet. Je zou hels zijn wanneer je er achteraf achter zou zijn gekomen.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
pi_71899778
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 13:27 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

Nee, kwalijke zaak (dan ben je m.i. geen beste vriend) maar wel goed dat je het weet. Je zou hels zijn wanneer je er achteraf achter zou zijn gekomen.
Whehehe... ja, daarin heb je gelijk. Hels is precies de juiste uitdrukking. Het is ronduit asociaal wat hij doet. Dat zij verder wil en leuke dingen wilt gaan doen, soit. Maar zeggen dat je er als vriend voor je bent in deze zware periode en dan dit doen getuigt niet echt van inlevingsvermogen. Ach, zo leer je je vrienden kennen.

Eerlijk gezegd heb ik dit ook alleen maar gepost om bevestiging te krijgen dat hij een egoïstische lul is, iets waar ze mij van beschuldigen.
pi_71900101
Maar heeft er al iemand de vingertruc geprobeerd? Ben wel benieuwd of het bij mij een toevalstreffer was of dat dat altijd werkt.
pi_71900154
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 13:45 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Whehehe... ja, daarin heb je gelijk. Hels is precies de juiste uitdrukking. Het is ronduit asociaal wat hij doet. Dat zij verder wil en leuke dingen wilt gaan doen, soit. Maar zeggen dat je er als vriend voor je bent in deze zware periode en dan dit doen getuigt niet echt van inlevingsvermogen. Ach, zo leer je je vrienden kennen.

Eerlijk gezegd heb ik dit ook alleen maar gepost om bevestiging te krijgen dat hij een egoïstische lul is, iets waar ze mij van beschuldigen.
Er zijn altijd twee standpunten
1. moet kunnen het is tenslotte je ex
2. vriend zou beter moeten weten (the bro code)

Ik ben van het 2e standpunt, heb het ook een keer van dichtbij meegemaakt in mijn vriendengroep. De beste vriend van X ging nogal erg goed om met de ex van X. X kwam erachter en na veel onwaarheden kwam dan uiteindelijk de waarheid naar boven. Dat werd bijna een matpartij, heeft ook was maanden gekost voordat alles weer een beetje bij het oude was. Maar nu nog steeds is de sfeer om te snijden wanneer ze met z'n 3en in een kamer zijn.

Hij is op de hoogte van de situatie dus die beste vriend van je is gewoon een matennaaier, niets meer en niets minder. Een totaal gebrek aan respect voor jou en je gevoelens, ik zou ze niet kwalificeren als vrienden.
pi_71900192
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 14:01 schreef hetzwartegat het volgende:
Maar heeft er al iemand de vingertruc geprobeerd? Ben wel benieuwd of het bij mij een toevalstreffer was of dat dat altijd werkt.
Volgens mij is het een geloofskwestie. Als je gelooft dat het werkt, dan werkt het ook. Maar als je er sceptisch tegenover staat is de kans groot dat het geen ene zak uithaald.

Heeft u een gebroken hart btw? Dat je hier post, excuus voor mijn nieuwsgierigheid?
pi_71900278
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 14:03 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

Er zijn altijd twee standpunten
1. moet kunnen het is tenslotte je ex
2. vriend zou beter moeten weten (the bro code)

Ik ben van het 2e standpunt, heb het ook een keer van dichtbij meegemaakt in mijn vriendengroep. De beste vriend van X ging nogal erg goed om met de ex van X. X kwam erachter en na veel onwaarheden kwam dan uiteindelijk de waarheid naar boven. Dat werd bijna een matpartij, heeft ook was maanden gekost voordat alles weer een beetje bij het oude was. Maar nu nog steeds is de sfeer om te snijden wanneer ze met z'n 3en in een kamer zijn.

Hij is op de hoogte van de situatie dus die beste vriend van je is gewoon een matennaaier, niets meer en niets minder. Een totaal gebrek aan respect voor jou en je gevoelens, ik zou ze niet kwalificeren als vrienden.
Damn, klinkt niet als een goede verstandhouding wat je schetst. Daar heb ik geen zin in. Ik heb hem ook maar uit m'n leven gesneden. Ik ga hier uit komen, en dat kan ik zo te merken beter zonder hem. Het is al moeilijk genoeg dat zij bij me weg is, proberen een rationele verklaring te vinden voor zijn gedrag lukt me momenteel niet. Daarnaast doet hij ook geen enkele moeite om het te verklaren. Liever geen vrienden dan dit soort vrienden.
pi_71900305
Laatste tijd droom ik weer elke nacht over mijn ex, en de ene nacht ziet ze er prachtig uit en in andere nachten is ze lelijk geworden. In allebei de soorten droom komen we weer bij elkaar op de een of andere manier. Heel vervelend aangezien ik nu echt het gevoel heb dat ik over haar heen ben, en die periode achter me wil laten...
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_71900344
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 14:05 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Volgens mij is het een geloofskwestie. Als je gelooft dat het werkt, dan werkt het ook. Maar als je er sceptisch tegenover staat is de kans groot dat het geen ene zak uithaald.

Heeft u een gebroken hart btw? Dat je hier post, excuus voor mijn nieuwsgierigheid?
Gehad, maar nu niet meer. Vandaar dat ik me wel kan inleven en ik vind het ook interessant om de psychologie erachter te leren kennen (heb toentertijd ook van alles opgezocht over obsessies,wanen etc en de oorzaak daarvan, ik had zelf namelijk licht stalkende neigingen).
pi_71900430
Dat klinkt alsof je het erg hebt gehad. Neiging tot stalken gaat namelijk wel erg ver. Goed dat je eruit gekomen bent!
Nog wat tips voor anderen misschien?
pi_71900579
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 14:05 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dan zal het bij mij wel niet werken, ik ben nogal sceptisch aangelegd

En stalken, tja, is het stalken als ik 5 keer per dag dr twitter, hyves en al die dingen check? Eigenlijk wel hè
pi_71900663
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 14:22 schreef Henk_v het volgende:

[..]

Dan zal het bij mij wel niet werken, ik ben nogal sceptisch aangelegd

En stalken, tja, is het stalken als ik 5 keer per dag dr twitter, hyves en al die dingen check? Eigenlijk wel hè
Ja, zoiets had ik ook. En een mail teveel sturen. Relatief onschuldig, dus. Voor haar misschien niet, maar als je sommige andere verhalen hoort.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')