jaja.. heb ik de afgelopen nacht met 2 uurtjes slaap door moeten komen.. dus ik dacht dat het nu wel makkelijk zou gaan.. maar nee.. lig wederom weer wakker!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:07 schreef Barbusse het volgende:
Ik zelf weet nog niet of ik zover ben. Lig weer ouderwets wakker, denkend aan haar...
Mja, ik moet zeggen, het euforische is er alweer af, ik lig nu weer te denken of ik dr wel goed aan doequote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:07 schreef Barbusse het volgende:
Acceptatie is goed. Kun je eindelijk verder, dus geniet er van kerel!![]()
Ik zelf weet nog niet of ik zover ben. Lig weer ouderwets wakker, denkend aan haar...
Mijn hersenen doen ook van zulke achterlijke dingen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:22 schreef Henk_v het volgende:
[..]
Mja, ik moet zeggen, het euforische is er alweer af, ik lig nu weer te denken of ik dr wel goed aan doe*zucht* hersens
Misschien kunnen we ze koppelen en dan krijg je een soort resonantie en ebt het bij ons allebei wegquote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mijn hersenen doen ook van zulke achterlijke dingen.![]()
We kunnen het altijd proberen natuurlijk.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:38 schreef Henk_v het volgende:
[..]
Misschien kunnen we ze koppelen en dan krijg je een soort resonantie en ebt het bij ons allebei weg
Het is ook zo suf, ik dacht er net vanaf te zijn, krijg ik weer steeds kriebels van dr lach enzo, dat helpt niet echt
Wat denk je, gewoon jack plugsquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
We kunnen het altijd proberen natuurlijk.Nooit geschoten is altijd mis.
Ik heb geen idee.quote:
Ja ik kan toch zo niet weten hoe we het moeten koppelen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:05 schreef Henk_v het volgende:
Daar gaat het al mis
Zou wel praktisch zijn zoiets, stiekemAlles weg laten ebben en weer vrolijk doorleven
Misschien heel hard met je hoofd ergens tegenaan vallenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja ik kan toch zo niet weten hoe we het moeten koppelen.![]()
Maar ik zou ook willen dat dat kon.
Dan krijg ik alleen hoofdpijn.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:25 schreef Henk_v het volgende:
[..]
Misschien heel hard met je hoofd ergens tegenaan vallen
Gaan we te veel off-topic?
Iets minder hard danquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan krijg ik alleen hoofdpijn.![]()
Zal vast wel.
Echt exact het zelfde hier..quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:37 schreef DurQ het volgende:
[..]
Mijn vriendin had het dus uitgemaakt via sms deze week. Terwijl ze nu al 2 weken op vakantie is....
Echt klote....zomaar ineens is er "niks" meer....
Je moet echt met mensen praten. Ook al is het op een anomiem forum als dit, het helpt. Ik begrijp dat het moeilijk is, maar het gaat moeilijker worden als je het niet doet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:47 schreef Exentric90 het volgende:
Ík ben zelf helaas niet zo open dat ík dit ook echt met mensen ga bespreken. (grote fout ík weet het.)
Dus dit kan voor mij nog wel eens heel lang gaan duren.
Mijn slaaptijd is eigenlijk altijd mijn problemen verwerk tijd geweest als ík lekker veilig alleen ben..
Iemand daar een oplossing voor?
Ík weet wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je moet echt met mensen praten. Ook al is het op een anomiem forum als dit, het helpt. Ik begrijp dat het moeilijk is, maar het gaat moeilijker worden als je het niet doet.
Wat je slaap betreft, wat je zegt geldt voor iedereen. Je bent niet de enige die wakker ligt, en iedereen heeft er een eigen oplossing voor. Ga jezelf niet naar de tering zuipen in ieder geval. Dan slaap je wel, maar niet op de manier zoals je hierboven beschrijft. Eerlijk gezegd heb ik geen oplossing voor je hiervoor. Lees een heel erg saai boek of zo...
quote:Wat ík wil?
Ja dat wordt wel eens aan mij gevraagd,
Ík weet het niet,
En zal het misschien wel nooit weten,
Misschien wel iemand die naar mij luistert,
Iemand, Iemand die de tijd neemt.
De tijd neemt om echt naar mij te luisteren.
Iemand, Iemand die niet oordeelt,
Veroordelt,
Adviezen of een mening geeft.
Maar gewoon iemand die de tijd neemt,
De tijd neemt om echt maar mij te luisteren.
Iemand om vertrouwen in te hebben.
Iemand die mij respecteert en niet afwijst wat ík zeg.
Iemand die alles bij zich houd en niet zomaar alles door vertelt.
Iemand om mee te praten over mijn pijn en verdriet,
Zonder dat ík bang hoef te zijn dat er problemen van komen.
Iemand, Iemand die de tijd neemt.
De tijd neemt om echt naar mij te luisteren.
Iemand, die om mij geeft.
Iemand, die er gewoon voor mij is
Die mij accepteert met al mijn wanhoop.
Iemand die mij gelooft,
En ja soms ook iemand die zegt: "ík geef echt om je!"
Neeeeeee, we helpen elkaar gewoon in deze moeilijke tijdquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:26 schreef Barbusse het volgende:
Zijn jullie nu met elkaar aan het flirten met een gebroken hart?![]()
En waarom ben ik nu nog steeds -nee, herstel- alweer wakker?![]()
Idd.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:16 schreef Henk_v het volgende:
Neeeeeee, we helpen elkaar gewoon in deze moeilijke tijd
dat is zeker kut!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Na 10 maanden heb ik nogsteeds geen antwoord waarom hij op me is uitgekeken.Ik heb vanalles geprobeerd om het eruit te krijgen, maar het helpt gewoon niet.
Soms is het gevoel gewoon weg, daar hoeft niet per se een concrete reden voor te zijn.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 @ 01:35 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
dat is zeker kut!
heb het zelf op dit moment ook alleen dan een heel stuk korter.
ik neem aan dat hij het contact helemaal verbroken heeft zonder een reden of wat dan ook?
erg kut!
helaas valt hier weinig aan te doen.
ik zou zeggen wacht hem op voor zijn huis/werk en zet hem voor het blok en vraag er na?
sterkte!
nee ben ik het niet mee eens.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:21 schreef VASND het volgende:
[..]
Soms is het gevoel gewoon weg, daar hoeft niet per se een concrete reden voor te zijn.
Nouja, misschien is die er wel maar daar kom je zonder een beetje geluk of een goede psychiater niet achter.
Het is prima te begrijpen hoor.. Welkom en heel erg veel sterkte.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:00 schreef flindertje het volgende:
ik lees mn verhaal nog een keer na.....hoop dat t te begrijpen is haha sorry voor onduidelijkheden
Je verhaal is prima te volgen hoorquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:00 schreef flindertje het volgende:
ik lees mn verhaal nog een keer na.....hoop dat t te begrijpen is haha sorry voor onduidelijkheden
Ach ja, ik weet er alles van. Gelukkig na een tijd ingezien dat het juist was, maar tot die tijd... Verbreek al het contact, dat helpt. Ga leuke dingen doen, maar doe niet te gek.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:38 schreef flindertje het volgende:
Dat klopt boomfluisteraar, alleen zie je die mooie dingen dan net ietsje minder..
Beetje hetzelfde als wat ik dus had vorige week?quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:15 schreef Barbusse het volgende:
Ik had vannacht een openbaring. Eentje van het Fight Club niveau...![]()
Ik werd wakker en besefte dat ik vrijwel alles verloren had waar ik van hield toen ze vertrok. Maar om met de woorden van zijne heiligheid Tyler Durden te spreken:
"Only when you lose everything, you're free to do anything."
Er viel een loden last van m'n schouders toen ik dat besefte. Alsof ik eindelijk vrij ben. Bevrijding na een lange onterechte gevangenisstraf moet zo voelen lijkt het wel.
Ik mis haar nog steeds en hou nog steeds heel erg veel van haar. Maar ik weet dat ze niet terug komt, dat ze met haar vrienden haar eigen leven leidt. Het wordt tijd dat ik dat ook ga doen.
De zon is inderdaad weer een beetje gaan schijnen. Na het weekend, dat toch al bijna voorbij is, ga ik tot actie over!quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:35 schreef Henk_v het volgende:
Ik hoef even geen bier![]()
Maar wel een relaxt gevoel lijkt meZal misschien wel wat afnemen komende dagen, maar het blijft wel steeds in je achterhoofd, dat is al heel wat
Precies, positive thinkingquote:Op zondag 9 augustus 2009 16:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De zon is inderdaad weer een beetje gaan schijnen. Na het weekend, dat toch al bijna voorbij is, ga ik tot actie over!![]()
En het zal vast wel wat afnemen, en ik zal zeker wel wat dipjes hebben. Maar het is de kunst om vol te houden, en ik ben wel toe aan een echte uitdaging.
P.S. hoest met jou nou?
Riekt een beetje naar een laffe/makkelijke manier van uitmakenquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:36 schreef maartjeh het volgende:
Nou, de 'vriend' is veranderd in een 'ex-vriendje'.
Hij vind dat ik 'beter verdien'. Wat is dát nou voor fucking slap excuus?![]()
Ik voel me alsof ik zo m'n maaginhoud in de toilet moet gooien. Godverdomme.
Het is inderdaad een laf excuus.. En dat misselijke gevoel gaat vanzelf een keertje over...quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:36 schreef maartjeh het volgende:
Wat een laf excuus is dat. Als hij het ook nog eens via msn of sms heeft uitgemaakt is het een laffe gast. Succes de komende tijd, uiteindelijk komt het goedquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:36 schreef maartjeh het volgende:
Sterkte meid. En het blijft niet hoor, dat misselijke gevoel verdwijnt wel weer.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:36 schreef maartjeh het volgende:
Samequote:Op zondag 9 augustus 2009 23:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik zuip weer teveel de laatste dagen.Ik wil niet nuchter zijn.
Verdoofd.
Weg van de realiteit
Waarin alles te pijnlijk is.
Proost![]()
Had ik gisteren ook inderdaad, maar nu is het weer..quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:50 schreef Henk_v het volgende:
Ik voelde zowaar vandaag een soort acceptatieOpeens was het er *ploep*. Heel gek. Misschien nu eindelijk het punt dat ik ga accepteren dat het uit is en dat ik maar weer eens moet gaan leven ipv denken waarom het toch fout ging. Het moest ook een keer gebeuren...
Al twijfel ik nog wel half of ik nou blij moet zijn met deze openbaringEn dat komt denk ik omdat ik bang ben dat ik misschien nooit meer (naja nooit is wel heel lang...) iemand tegen kom die zo goed bij mij past, want dat deed ze stiekem toch wel heel erg
En het kutte is, ik wil er wel uit komen, maar je kunt je gedachten helaas niet beinvloeden. Als je, ookal heb je alles wat je eventueel nog aan haar kan herinneren, weggestopt en je blijft bij alles wat je doet denken hoe zou dat zijn geweest met.. of was ik nog maar met.. of hey, dat deed ... ook altijd, schiet het niet echt op natuurlijk..quote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:07 schreef Barbusse het volgende:
Acceptatie is goed. Kun je eindelijk verder, dus geniet er van kerel!![]()
Nouja opzich had ik het voor zo ver al uitgemaakt, omdat de manier waarop hij mij behandelde echt niet normaal was en ik dat niet langer ging pikken. Maar ik heb altijd de deur op een kier gehouden voor hem om hem nog een kans te geven, tot ik ergens las dat hij single was en toen was de maat wel vol ja.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:03 schreef Henk_v het volgende:
Riekt een beetje naar een laffe/makkelijke manier van uitmaken
Thanks!quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:24 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Wat een laf excuus is dat. Als hij het ook nog eens via msn of sms heeft uitgemaakt is het een laffe gast. Succes de komende tijd, uiteindelijk komt het goed
Dat is ook zo. Voel me nu nogsteeds flink beroerd en vannacht en vanmorgen flinke migraine gehad, nu een beetje gezakt gelukkig.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sterkte meid. En het blijft niet hoor, dat misselijke gevoel verdwijnt wel weer.
En het is inderdaad een slap excuus ja...
Dankjewel!quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:09 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Het is inderdaad een laf excuus.. En dat misselijke gevoel gaat vanzelf een keertje over...
Veel sterkte, en welkom.
Als ik dit zo lees moet je blij zijn dat je van hem af bent....ben je misschien nog niet, maar ga je wel worden hoor.quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:02 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Nouja opzich had ik het voor zo ver al uitgemaakt, omdat de manier waarop hij mij behandelde echt niet normaal was en ik dat niet langer ging pikken. Maar ik heb altijd de deur op een kier gehouden voor hem om hem nog een kans te geven, tot ik ergens las dat hij single was en toen was de maat wel vol ja.
Nu is hij net terug van 5,5 week vakantie en zegt hij me dit even op MSN.
Die heb ik niet, dus dat wordt lastig.quote:Op maandag 10 augustus 2009 01:17 schreef BlackLining het volgende:
[..]
En at hierboven, verleidelijk vaak he, krat bier achterover tikken. Alleen doen met vrienden erbij, dan is het leuk, alleen kom je er alleen maar nog lulliger uit.
Ik denk dat je daar gelijk in hebt. Maar dat besef/gevoel komt nog wel inderdaad.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees moet je blij zijn dat je van hem af bent....ben je misschien nog niet, maar ga je wel worden hoor.
Ook geen virtuele vrienden?quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die heb ik niet, dus dat wordt lastig.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die heb ik niet, dus dat wordt lastig.
En ik heb gisteren nog wel getrakteerd....quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:18 schreef Henk_v het volgende:
[..]
Ook geen virtuele vrienden?Waarmee je virtueel een biertje drinkt en dronken wordt?
Ja zo hier en daar eens.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:18 schreef Henk_v het volgende:
[..]
Ook geen virtuele vrienden?Waarmee je virtueel een biertje drinkt en dronken wordt?
quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
En ik heb gisteren nog wel getrakteerd....Je mag nog aanschuiven hoor. Kunnen we met z'n allen samen uithuilen. Dat lucht namelijk enorm op.
Is er verder niemand in real life waar je mee kunt praten dan? Ik dacht eerst ook dat er niemand was, maar op de één of andere reden vind ik toch wel mensen die willen luisteren. Je kunt natuurlijk ook hier alles posten, wij steunen je natuurlijk want we gaan door hetzelfde heen eigenlijk. En dat lucht wel zeker op (tenminste, bij mij wel). Maar een gewoon gesprek van mens tot mens is toch wel wat fijner om te voeren.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja zo hier en daar eens.
[..]
De traktatie was leuk.![]()
Met een stel maten op stap en je finaal lam zuipenquote:nou mensen. zeg me wat ik moet doen.
Ik zie niet in waarom ze niet zou mogen krabbelen met anderen? Je bent haar 'vriend' niet meer en ik beproef hier enige jaloezie? Jullie hebben 'slechts' 7 maand gehad. Dat valt reuze mee, en om dat al onder de noemen relatie te zetten.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:23 schreef tostihamkaas het volgende:
dat ik niet kan begrijpen waarom ze zo tege me doet,
het negeren
het kortaf
het niet willen zien
het krabbelen met andere jongens
(bedoel we hebben 7 maanden iets gehad. elkaar zo gek gevonden. hoe kan je dan opeens van dag op dag NIKS om iemand meer geven. niet dneken van. hoe voelt diegene zich.) miss denkt ze t wel maar ze doet niet zo.
nu zag ik haar paar dagen geleden en ze is gewoon nog mooier dan dat ik haar herinnerkan t gewoon niet hebben. heb haar niets misdaan. we hadden perfecte relatie. maar op gegeven moment (denk door omstandigheden) was het gevoel gewoon van haar kant weg.
IEMAND VERTEL ME, hoezo als je niet meer verliefd bent ga je dan zo gemeen doen?
je geeft nog om iemand toch?
Heb ik ook gehad denk ikquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:55 schreef tostihamkaas het volgende:
mensen doen altijd alsof het NOOIT goed kan komen terwijl vrouwen ook wel eens spijt kunnen krijgen. gebeurd toch ook vaak genoeg.
ik zie gewoon dat onze relatie.
ja relatie wnt voor mij is 7 maanden toch aardig wat. ben nog maar 19. als je elkaar bijna elke dag ziet kan je alsnog meer met elkaar om zijn gegaan dan bijvoorbeeld een stel die al 3 jaar iets hebben en elkaar maar 2 keer per week zien ofzo.
elke relatie verschilt. in basis in opbouw.
wij zagen elkaar te vaak. denk dat t de reden is geweest dat bij haar dat gevoel is weggegaan op ten duur.
ik wil niet doen alsof de mogelijkheid niet bestaat dat ze me niet meer terug wil maar de mogelijkheid dat we bij elkaar komen is er ook. ze zei het zelf nog tegen me.
maar wat ik dus wil weten. het liefst van een vrouw zelf. wat moet ik doen
om haar aandacht weer op mij te krijgen.
en tuurlijk sommige dingen die ik zeg worden uit zn verband gehaald. een perfecte relatie bestaat niet. maar er was weinig aan de hand. ze wist zelf ook niet waarom t uit ging.
vraag me gewoon af waarom opeens zo gevoelloos. is het een spelletje?
Zie het als een spelletje inderdaad. Overigens had ik op mijn 18/19e (ben nu 21) net een 'relatie' van 2 jaar achter de rug die ik zelf had uitgemaakt. Eigenlijk ong. op dezelfde manier zoals zij het bij jouw uitmaakte.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:55 schreef tostihamkaas het volgende:
mensen doen altijd alsof het NOOIT goed kan komen terwijl vrouwen ook wel eens spijt kunnen krijgen. gebeurd toch ook vaak genoeg.
ik zie gewoon dat onze relatie.
ja relatie wnt voor mij is 7 maanden toch aardig wat. ben nog maar 19. als je elkaar bijna elke dag ziet kan je alsnog meer met elkaar om zijn gegaan dan bijvoorbeeld een stel die al 3 jaar iets hebben en elkaar maar 2 keer per week zien ofzo.
elke relatie verschilt. in basis in opbouw.
wij zagen elkaar te vaak. denk dat t de reden is geweest dat bij haar dat gevoel is weggegaan op ten duur.
ik wil niet doen alsof de mogelijkheid niet bestaat dat ze me niet meer terug wil maar de mogelijkheid dat we bij elkaar komen is er ook. ze zei het zelf nog tegen me.
maar wat ik dus wil weten. het liefst van een vrouw zelf. wat moet ik doen
om haar aandacht weer op mij te krijgen.
en tuurlijk sommige dingen die ik zeg worden uit zn verband gehaald. een perfecte relatie bestaat niet. maar er was weinig aan de hand. ze wist zelf ook niet waarom t uit ging.
vraag me gewoon af waarom opeens zo gevoelloos. is het een spelletje?
Kloptquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:23 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Zie het als een spelletje inderdaad. Overigens had ik op mijn 18/19e (ben nu 21) net een 'relatie' van 2 jaar achter de rug die ik zelf had uitgemaakt. Eigenlijk ong. op dezelfde manier zoals zij het bij jouw uitmaakte.
Ow, en wat betreft het.. we zullen wel vrienden blijfen, ik wil misschien nog bij je terugkomen .. ik moet er over na denken .. dus maak ik het nu maar uit .. etc. etc. Zijn argumenten die ik zelf gebruikte en ook tegen mij gebruikt werden. 99% van de gevallen gingen al die beloftes tijdens het uitmaken, daarna direct de prullenbak in. Ik weet niet hoe dit bij anderen is .. maar ik denk niet heel veel anders.
Enige tip om weer bij haar in het vizier te komen is .. juist niet te opdringerig overkomen. Niet forceren.
Ow, wat betreft het 'NOOIT GOEDKOMEN'.. tuurlijk .. tuurlijk is er een kans dat het wel weer goedkomt. Maar die is erg klein. En ga eens na hoeveel tijd en moeite en energie je daar moet in stoppen, je kunt aan het lijntje worden gehouden, je kunt verder afdwalen .. en erg in de put raken. Liefde doet immers pijn. Soms is het nu eenmaal verstandiger om door te gaan.. en hetgeen achter je te laten.
Oeh, dat wil ik wel eens proberen. Ik ken het vanuit de psychologie wel... maar ik ben de naam kwijt. Thx voor de tip.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:14 schreef hetzwartegat het volgende:
Een paar maanden terug was op tv een trucje te zien om van liefdesverdriet af te komen.
Je moet dan een wijsvinger voor je gezicht houden, vervolgens beweeg je de wijsvinger van links naar rechts en volg je de vinger met je ogen. Tegelijkertijd moet je dan aan zijn of haar naam denken (of opzeggen, dat weet ik niet meer).
Het schijnt dat je dan zo actief bezig bent dat je op dat moment geen bijgedachten hebt in combinatie met de naam van je ex. In het vervolg maak je dan ook minder gewoonte-associaties (bijv. 'naam' ik wil je terug, of 'naam' ik haat je etc.). Door deze therapie word je gevoellozer in de richting van je ex.
Ik heb het geprobeerd en het heeft geholpen. Maar misschien kwam dat meer omdat het eindelijk wel eens tijd werd.
Dat realiseerde ik me dus net ook opeens op de fietsquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:58 schreef dreamzk het volgende:
Teveel om te quoten dus ik ga even het lijstje af:
tostihamkaas, mijn ex heeft het op dezelfde manier uitgemaakt na een even lange relatie en ik ben even oud als jou. Ik denk dat je ex (en mijn ex) een soort verdediging maakt waardoor het makkelijker is om de relatie definitief af te sluiten, door echt kut tegen je te doen wil je niet echt meer met haar praten enz... Beste tip die ik je kan geven is, blijf niet alleen!! Praat met vrienden, ga lekker uit, pak terrasjes, ontmoet nieuwe mensen. Alles doen om niet alleen te zijn, want dan maak je jezelf helemaal gek. Succes komende tijd, de pijn verdwijnt na een tijdje, nu kan ik normaal met haar omgaan na 3 maanden
Dude....lomp gezegd maarre...watskebeurt? Waarom deze drastische maatregelen?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:59 schreef Miesjel het volgende:
Even een herinnering aan mezelf plaatsen. Morgen ga ik de huisarts bellen voor een gesprek. Ik loop niet alleen al te lang rond met het verwerken van de vorige relatie.. maar er zitten nog wel meer dingen dwars.. Misschien moet ik een inzien dat ik dit niet alleen (of met vrienden) kan, en professionelere hulptroepen inroepen.
Dus als je dit morgen leest Michel.. bellen!!
Lang verhaal, maar een deel hoort thuis in dit topic. Maar het niet los kunnen laten van mijn ex is wel iets wat waarschijnlijk met meer dingen te maken heeft. En ik wil er vanaf. Schijnbaar haal ik het niet alleen, of samen met mijn vrienden.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dude....lomp gezegd maarre...watskebeurt? Waarom deze drastische maatregelen?
Oké, klinkt heftig... Alsof je dingen die je verliest niet wìlt loslaten. Misschien is hulp inroepen dan wel handig als je het met je vrienden niet redt. Vrienden zijn natuurlijk niet zaligmakend, je zult het echt voor het grootste deel alleen moeten doen. Maar in ieder geval sterkte kerel, ik hoop dat je hier in ieder geval wat steun vindt voor wat je ook besluit te gaan doen!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 07:49 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Lang verhaal, maar een deel hoort thuis in dit topic. Maar het niet los kunnen laten van mijn ex is wel iets wat waarschijnlijk met meer dingen te maken heeft. En ik wil er vanaf. Schijnbaar haal ik het niet alleen, of samen met mijn vrienden.
Misschien moet ik eens moedig zijn en hulp inroepen.
Heb je de vinger-truc (hehequote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:59 schreef Barbusse het volgende:
En ik zit nu op de bank, moe maar met wijd opengesperde ogen, denkend aan haar...
Daar heb je gelijk in.. Ergens wil je het ook gewoon niet los laten.. In ieder geval, dat heb ik. Vanmiddag even dat gedoe met die vinger zitten proberen, maar ik vind het belachelijk. Heeft ook totaal niet geholpen zoals verwacht. Of ik doe het gewoon fout natuurlijk, lijkt me veel te simpel zoquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oké, klinkt heftig... Alsof je dingen die je verliest niet wìlt loslaten. Misschien is hulp inroepen dan wel handig als je het met je vrienden niet redt. Vrienden zijn natuurlijk niet zaligmakend, je zult het echt voor het grootste deel alleen moeten doen. Maar in ieder geval sterkte kerel, ik hoop dat je hier in ieder geval wat steun vindt voor wat je ook besluit te gaan doen!
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:44 schreef Henk_v het volgende:
[..]
Heb je de vinger-truc (hehe) al geprobeerd?
Ik ook niet. Maar ik geloof er eigenlijk niet zo inquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben nog niet aan het vingeren toegekomen nee.
Niet geschoten is altijd mis hè?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:26 schreef Henk_v het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ik geloof er eigenlijk niet zo in
Nee, kwalijke zaak (dan ben je m.i. geen beste vriend) maar wel goed dat je het weet. Je zou hels zijn wanneer je er achteraf achter zou zijn gekomen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:15 schreef Barbusse het volgende:
En dan verteld ze leuk, zonder te knipperen met d'r ogen, dat ze twee weken op vakantie gaat met de man die zich mijn beste vriend noemt.Niet dat ze wat hebben met elkaar, die gedachte is "absurd" volgens haar. Maar ze kunnen zo goed praten zegt ze...
![]()
Ik heb meer moeite met zijn gedrag dan dat van haar. Zoiets doe je toch gewoon niet? Of ben ik nu de dramaqueen?
Whehehe... ja, daarin heb je gelijk. Hels is precies de juiste uitdrukking. Het is ronduit asociaal wat hij doet. Dat zij verder wil en leuke dingen wilt gaan doen, soit. Maar zeggen dat je er als vriend voor je bent in deze zware periode en dan dit doen getuigt niet echt van inlevingsvermogen. Ach, zo leer je je vrienden kennen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:27 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Nee, kwalijke zaak (dan ben je m.i. geen beste vriend) maar wel goed dat je het weet. Je zou hels zijn wanneer je er achteraf achter zou zijn gekomen.
Er zijn altijd twee standpuntenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Whehehe... ja, daarin heb je gelijk. Hels is precies de juiste uitdrukking. Het is ronduit asociaal wat hij doet. Dat zij verder wil en leuke dingen wilt gaan doen, soit. Maar zeggen dat je er als vriend voor je bent in deze zware periode en dan dit doen getuigt niet echt van inlevingsvermogen. Ach, zo leer je je vrienden kennen.
Eerlijk gezegd heb ik dit ook alleen maar gepost om bevestiging te krijgen dat hij een egoïstische lul is, iets waar ze mij van beschuldigen.
Volgens mij is het een geloofskwestie. Als je gelooft dat het werkt, dan werkt het ook. Maar als je er sceptisch tegenover staat is de kans groot dat het geen ene zak uithaald.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:01 schreef hetzwartegat het volgende:
Maar heeft er al iemand de vingertruc geprobeerd? Ben wel benieuwd of het bij mij een toevalstreffer was of dat dat altijd werkt.
Damn, klinkt niet als een goede verstandhouding wat je schetst. Daar heb ik geen zin in. Ik heb hem ook maar uit m'n leven gesneden. Ik ga hier uit komen, en dat kan ik zo te merken beter zonder hem. Het is al moeilijk genoeg dat zij bij me weg is, proberen een rationele verklaring te vinden voor zijn gedrag lukt me momenteel niet. Daarnaast doet hij ook geen enkele moeite om het te verklaren. Liever geen vrienden dan dit soort vrienden.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:03 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Er zijn altijd twee standpunten
1. moet kunnen het is tenslotte je ex
2. vriend zou beter moeten weten (the bro code)
Ik ben van het 2e standpunt, heb het ook een keer van dichtbij meegemaakt in mijn vriendengroep. De beste vriend van X ging nogal erg goed om met de ex van X. X kwam erachter en na veel onwaarheden kwam dan uiteindelijk de waarheid naar boven. Dat werd bijna een matpartij, heeft ook was maanden gekost voordat alles weer een beetje bij het oude was. Maar nu nog steeds is de sfeer om te snijden wanneer ze met z'n 3en in een kamer zijn.
Hij is op de hoogte van de situatie dus die beste vriend van je is gewoon een matennaaier, niets meer en niets minder. Een totaal gebrek aan respect voor jou en je gevoelens, ik zou ze niet kwalificeren als vrienden.
Gehad, maar nu niet meer. Vandaar dat ik me wel kan inleven en ik vind het ook interessant om de psychologie erachter te leren kennen (heb toentertijd ook van alles opgezocht over obsessies,wanen etc en de oorzaak daarvan, ik had zelf namelijk licht stalkende neigingen).quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens mij is het een geloofskwestie. Als je gelooft dat het werkt, dan werkt het ook. Maar als je er sceptisch tegenover staat is de kans groot dat het geen ene zak uithaald.
Heeft u een gebroken hart btw? Dat je hier post, excuus voor mijn nieuwsgierigheid?
Dan zal het bij mij wel niet werken, ik ben nogal sceptisch aangelegdquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens mij is het een geloofskwestie. Als je gelooft dat het werkt, dan werkt het ook. Maar als je er sceptisch tegenover staat is de kans groot dat het geen ene zak uithaald.
Heeft u een gebroken hart btw? Dat je hier post, excuus voor mijn nieuwsgierigheid?
Ja, zoiets had ik ook. En een mail teveel sturen. Relatief onschuldig, dus. Voor haar misschien niet, maar als je sommige andere verhalen hoort.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:22 schreef Henk_v het volgende:
[..]
Dan zal het bij mij wel niet werken, ik ben nogal sceptisch aangelegd
En stalken, tja, is het stalken als ik 5 keer per dag dr twitter, hyves en al die dingen check?Eigenlijk wel hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |