abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71806941
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 21:58 schreef dreamzk het volgende:
Teveel om te quoten dus ik ga even het lijstje af:

tostihamkaas, mijn ex heeft het op dezelfde manier uitgemaakt na een even lange relatie en ik ben even oud als jou. Ik denk dat je ex (en mijn ex) een soort verdediging maakt waardoor het makkelijker is om de relatie definitief af te sluiten, door echt kut tegen je te doen wil je niet echt meer met haar praten enz... Beste tip die ik je kan geven is, blijf niet alleen!! Praat met vrienden, ga lekker uit, pak terrasjes, ontmoet nieuwe mensen. Alles doen om niet alleen te zijn, want dan maak je jezelf helemaal gek. Succes komende tijd, de pijn verdwijnt na een tijdje, nu kan ik normaal met haar omgaan na 3 maanden
Dat realiseerde ik me dus net ook opeens op de fiets Ik heb een jaar lang zó intensief met mn (toen nog geen)-ex samengeleefd, dat mijn hele (sociale) wereld op haar gericht was. Toen dat van de ene op de andere dag zomaar opeens wegviel, had ik weer de rest van mn sociale leven, wat ik lichtelijk verwaarloosd had, weer op moeten pakken, maar dat heb ik nagelaten, waardoor ik het de afgelopen maanden zo moeilijk heb gehad.

Dus ik heb mezelf voorgenomen om de komende weken (na mn her's ) eens flink met vrienden te gaan afspreken en kijken/hopen of/dat dat werkt
pi_71807430
Even een herinnering aan mezelf plaatsen. Morgen ga ik de huisarts bellen voor een gesprek. Ik loop niet alleen al te lang rond met het verwerken van de vorige relatie.. maar er zitten nog wel meer dingen dwars.. Misschien moet ik een inzien dat ik dit niet alleen (of met vrienden) kan, en professionelere hulptroepen inroepen.

Dus als je dit morgen leest Michel.. bellen!!
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_71807977
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 00:59 schreef Miesjel het volgende:
Even een herinnering aan mezelf plaatsen. Morgen ga ik de huisarts bellen voor een gesprek. Ik loop niet alleen al te lang rond met het verwerken van de vorige relatie.. maar er zitten nog wel meer dingen dwars.. Misschien moet ik een inzien dat ik dit niet alleen (of met vrienden) kan, en professionelere hulptroepen inroepen.

Dus als je dit morgen leest Michel.. bellen!!
Dude....lomp gezegd maarre...watskebeurt? Waarom deze drastische maatregelen?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_71808713
had ik mijn ex aan de telefoon een paar dagen geleden.. moest ze naar van der werk naar huis, maar ze had geen vervoer! (bussen reden al niet meer) heb ik der (om half 2 's nachts) opgehaald en naar huis gebracht... vervolgens vroeg ze of ik wilde blijven slapen.. waarom heb ik het serieus nog gedaan ook!? ik wil der terug, i do.. maar ik weet toch (zo goed als zeker..) dat ze geen relatie meer wilt! waarom vraag ze dan alsnog of ik wil blijven slapen!
(en nee... het was niet bedoeld als bedankje voor het thuis brengen.. geloof me!)

en dan zit je weer wakker.. om 3 uur 's nachts.. en morgen weer fijn om 8 uur op.. yesyes!
pi_71809387
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 01:39 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dude....lomp gezegd maarre...watskebeurt? Waarom deze drastische maatregelen?
Lang verhaal, maar een deel hoort thuis in dit topic. Maar het niet los kunnen laten van mijn ex is wel iets wat waarschijnlijk met meer dingen te maken heeft. En ik wil er vanaf. Schijnbaar haal ik het niet alleen, of samen met mijn vrienden.
Misschien moet ik eens moedig zijn en hulp inroepen.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_71813668
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 07:49 schreef Miesjel het volgende:

[..]

Lang verhaal, maar een deel hoort thuis in dit topic. Maar het niet los kunnen laten van mijn ex is wel iets wat waarschijnlijk met meer dingen te maken heeft. En ik wil er vanaf. Schijnbaar haal ik het niet alleen, of samen met mijn vrienden.
Misschien moet ik eens moedig zijn en hulp inroepen.
Oké, klinkt heftig... Alsof je dingen die je verliest niet wìlt loslaten. Misschien is hulp inroepen dan wel handig als je het met je vrienden niet redt. Vrienden zijn natuurlijk niet zaligmakend, je zult het echt voor het grootste deel alleen moeten doen. Maar in ieder geval sterkte kerel, ik hoop dat je hier in ieder geval wat steun vindt voor wat je ook besluit te gaan doen!
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_71834430
En ik zit nu op de bank, moe maar met wijd opengesperde ogen, denkend aan haar...
pi_71835727
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 22:59 schreef Barbusse het volgende:
En ik zit nu op de bank, moe maar met wijd opengesperde ogen, denkend aan haar...
Heb je de vinger-truc (hehe ) al geprobeerd?
pi_71839498
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 11:35 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Oké, klinkt heftig... Alsof je dingen die je verliest niet wìlt loslaten. Misschien is hulp inroepen dan wel handig als je het met je vrienden niet redt. Vrienden zijn natuurlijk niet zaligmakend, je zult het echt voor het grootste deel alleen moeten doen. Maar in ieder geval sterkte kerel, ik hoop dat je hier in ieder geval wat steun vindt voor wat je ook besluit te gaan doen!
Daar heb je gelijk in.. Ergens wil je het ook gewoon niet los laten.. In ieder geval, dat heb ik. Vanmiddag even dat gedoe met die vinger zitten proberen, maar ik vind het belachelijk. Heeft ook totaal niet geholpen zoals verwacht. Of ik doe het gewoon fout natuurlijk, lijkt me veel te simpel zo
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  donderdag 13 augustus 2009 @ 11:10:17 #185
98259 mstr
Een jonge God!
pi_71843090
Na m'n ban en vakantie ook maar even een tvp om weer mee te lezen
pi_71843095
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 23:44 schreef Henk_v het volgende:

[..]

Heb je de vinger-truc (hehe ) al geprobeerd?
Ik ben nog niet aan het vingeren toegekomen nee.
pi_71843569
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 11:10 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik ben nog niet aan het vingeren toegekomen nee.
Ik ook niet. Maar ik geloof er eigenlijk niet zo in
pi_71844108
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 11:26 schreef Henk_v het volgende:

[..]

Ik ook niet. Maar ik geloof er eigenlijk niet zo in
Niet geschoten is altijd mis hè?
pi_71899195
En dan verteld ze leuk, zonder te knipperen met d'r ogen, dat ze twee weken op vakantie gaat met de man die zich mijn beste vriend noemt. Niet dat ze wat hebben met elkaar, die gedachte is "absurd" volgens haar. Maar ze kunnen zo goed praten zegt ze...

Ik heb meer moeite met zijn gedrag dan dat van haar. Zoiets doe je toch gewoon niet? Of ben ik nu de dramaqueen?
pi_71899439
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 13:15 schreef Barbusse het volgende:
En dan verteld ze leuk, zonder te knipperen met d'r ogen, dat ze twee weken op vakantie gaat met de man die zich mijn beste vriend noemt. Niet dat ze wat hebben met elkaar, die gedachte is "absurd" volgens haar. Maar ze kunnen zo goed praten zegt ze...

Ik heb meer moeite met zijn gedrag dan dat van haar. Zoiets doe je toch gewoon niet? Of ben ik nu de dramaqueen?
Nee, kwalijke zaak (dan ben je m.i. geen beste vriend) maar wel goed dat je het weet. Je zou hels zijn wanneer je er achteraf achter zou zijn gekomen.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_71899778
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 13:27 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

Nee, kwalijke zaak (dan ben je m.i. geen beste vriend) maar wel goed dat je het weet. Je zou hels zijn wanneer je er achteraf achter zou zijn gekomen.
Whehehe... ja, daarin heb je gelijk. Hels is precies de juiste uitdrukking. Het is ronduit asociaal wat hij doet. Dat zij verder wil en leuke dingen wilt gaan doen, soit. Maar zeggen dat je er als vriend voor je bent in deze zware periode en dan dit doen getuigt niet echt van inlevingsvermogen. Ach, zo leer je je vrienden kennen.

Eerlijk gezegd heb ik dit ook alleen maar gepost om bevestiging te krijgen dat hij een egoïstische lul is, iets waar ze mij van beschuldigen.
pi_71900101
Maar heeft er al iemand de vingertruc geprobeerd? Ben wel benieuwd of het bij mij een toevalstreffer was of dat dat altijd werkt.
pi_71900154
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 13:45 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Whehehe... ja, daarin heb je gelijk. Hels is precies de juiste uitdrukking. Het is ronduit asociaal wat hij doet. Dat zij verder wil en leuke dingen wilt gaan doen, soit. Maar zeggen dat je er als vriend voor je bent in deze zware periode en dan dit doen getuigt niet echt van inlevingsvermogen. Ach, zo leer je je vrienden kennen.

Eerlijk gezegd heb ik dit ook alleen maar gepost om bevestiging te krijgen dat hij een egoïstische lul is, iets waar ze mij van beschuldigen.
Er zijn altijd twee standpunten
1. moet kunnen het is tenslotte je ex
2. vriend zou beter moeten weten (the bro code)

Ik ben van het 2e standpunt, heb het ook een keer van dichtbij meegemaakt in mijn vriendengroep. De beste vriend van X ging nogal erg goed om met de ex van X. X kwam erachter en na veel onwaarheden kwam dan uiteindelijk de waarheid naar boven. Dat werd bijna een matpartij, heeft ook was maanden gekost voordat alles weer een beetje bij het oude was. Maar nu nog steeds is de sfeer om te snijden wanneer ze met z'n 3en in een kamer zijn.

Hij is op de hoogte van de situatie dus die beste vriend van je is gewoon een matennaaier, niets meer en niets minder. Een totaal gebrek aan respect voor jou en je gevoelens, ik zou ze niet kwalificeren als vrienden.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_71900192
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 14:01 schreef hetzwartegat het volgende:
Maar heeft er al iemand de vingertruc geprobeerd? Ben wel benieuwd of het bij mij een toevalstreffer was of dat dat altijd werkt.
Volgens mij is het een geloofskwestie. Als je gelooft dat het werkt, dan werkt het ook. Maar als je er sceptisch tegenover staat is de kans groot dat het geen ene zak uithaald.

Heeft u een gebroken hart btw? Dat je hier post, excuus voor mijn nieuwsgierigheid?
pi_71900278
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 14:03 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

Er zijn altijd twee standpunten
1. moet kunnen het is tenslotte je ex
2. vriend zou beter moeten weten (the bro code)

Ik ben van het 2e standpunt, heb het ook een keer van dichtbij meegemaakt in mijn vriendengroep. De beste vriend van X ging nogal erg goed om met de ex van X. X kwam erachter en na veel onwaarheden kwam dan uiteindelijk de waarheid naar boven. Dat werd bijna een matpartij, heeft ook was maanden gekost voordat alles weer een beetje bij het oude was. Maar nu nog steeds is de sfeer om te snijden wanneer ze met z'n 3en in een kamer zijn.

Hij is op de hoogte van de situatie dus die beste vriend van je is gewoon een matennaaier, niets meer en niets minder. Een totaal gebrek aan respect voor jou en je gevoelens, ik zou ze niet kwalificeren als vrienden.
Damn, klinkt niet als een goede verstandhouding wat je schetst. Daar heb ik geen zin in. Ik heb hem ook maar uit m'n leven gesneden. Ik ga hier uit komen, en dat kan ik zo te merken beter zonder hem. Het is al moeilijk genoeg dat zij bij me weg is, proberen een rationele verklaring te vinden voor zijn gedrag lukt me momenteel niet. Daarnaast doet hij ook geen enkele moeite om het te verklaren. Liever geen vrienden dan dit soort vrienden.
pi_71900305
Laatste tijd droom ik weer elke nacht over mijn ex, en de ene nacht ziet ze er prachtig uit en in andere nachten is ze lelijk geworden. In allebei de soorten droom komen we weer bij elkaar op de een of andere manier. Heel vervelend aangezien ik nu echt het gevoel heb dat ik over haar heen ben, en die periode achter me wil laten...
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_71900344
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 14:05 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Volgens mij is het een geloofskwestie. Als je gelooft dat het werkt, dan werkt het ook. Maar als je er sceptisch tegenover staat is de kans groot dat het geen ene zak uithaald.

Heeft u een gebroken hart btw? Dat je hier post, excuus voor mijn nieuwsgierigheid?
Gehad, maar nu niet meer. Vandaar dat ik me wel kan inleven en ik vind het ook interessant om de psychologie erachter te leren kennen (heb toentertijd ook van alles opgezocht over obsessies,wanen etc en de oorzaak daarvan, ik had zelf namelijk licht stalkende neigingen).
pi_71900430
Dat klinkt alsof je het erg hebt gehad. Neiging tot stalken gaat namelijk wel erg ver. Goed dat je eruit gekomen bent!
Nog wat tips voor anderen misschien?
pi_71900579
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 14:05 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dan zal het bij mij wel niet werken, ik ben nogal sceptisch aangelegd

En stalken, tja, is het stalken als ik 5 keer per dag dr twitter, hyves en al die dingen check? Eigenlijk wel hè
pi_71900663
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 14:22 schreef Henk_v het volgende:

[..]

Dan zal het bij mij wel niet werken, ik ben nogal sceptisch aangelegd

En stalken, tja, is het stalken als ik 5 keer per dag dr twitter, hyves en al die dingen check? Eigenlijk wel hè
Ja, zoiets had ik ook. En een mail teveel sturen. Relatief onschuldig, dus. Voor haar misschien niet, maar als je sommige andere verhalen hoort.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')