abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71708367
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 13:21 schreef VASND het volgende:

[..]

Soms is het gevoel gewoon weg, daar hoeft niet per se een concrete reden voor te zijn.
Nouja, misschien is die er wel maar daar kom je zonder een beetje geluk of een goede psychiater niet achter.
nee ben ik het niet mee eens.
En ja je mag je eigen menig hebben hoor

Echter het probleem is dat als je "opeens geen gevoel meer hebt"
"opeens het gevoel weg is"
daar iets achter moet zitten.
Al is het iets heel kleins waar van jij zelf denkt van nee dat is het niet
Ik snap wel wat je bedoeld hoor, zeer zeker, alleen als je na een relatie van bijv. 1.5 jaar "opeens niks meer voelt"
kan het niet zo zijn dat de relatie die maanden voor dat het uit ging wel goed was.
zeer zeker niet als je dan via een sms/telefoontje het uit maakt.
En daarna compleet van de aardbodem verdwijnt voor die persoon.
Op dat moment weiger ik te geloven dat je "gewoon niks meer voelt"
In mijn optiek heb je dan heb je een ergernis punt wat de doorslag heeft gegeven tot.

zoals ik al zei: No hard feelings, jij mag je mening hebben, en ik heb die van mij
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_71708755
Update bij mij, sinds mijn verjaardag droom ik elke nacht weer over mijn ex. In die dromen is het wel uit maar op de een of andere manier zoenen we altijd of een enkele keer eindigen in bed. Overdag denk ik dus helemaal niet meer aan haar, maar deze dromen zijn zo levendig en ik herriner me er alles van, dus ik het blijft door mijn hoofd spoken. En het bizarre is, ik ben bezig met een ander meisje maar daar droom ik dus nooit over. Lijkt wel dat mijn onderbewustzijn probeert te zeggen dat ik mijn ex weer moet nemen... Kut hersenen, beter dood ik weer wat hersencellen vanavond met enige vormen van drugs, alcohol en nicotine!!!
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_71710530
Ten eerste sterkte voor iedereen die liefdesverdriet heeft.
Ook ik heb er mee te kampen...nu een week met ups en downs.

Mijn ex en ik hebben ongeveer een half jaar gescharreld voordat we besloten er echt voor te gaan. Hij twijfelde int begin wel een beetje maar is daarna weggegaan. Hij zei dat hij een toekomst met mij zag en dat ie ontzettend gek op me was. Ook op momenten dat we gewoon met zijn tweetjes door te stad liepen pakte hij me vast en vertelde hoe leuk hij me vond. Ik dacht ook dat het echt waar was. We vertelden samen wat we wel niet allemaal gingen doen en dat we blij waren met elkaar. We hebben echt een leuke tijd samen beleefd. Opeens belt hij me op en zegt ie dat ie twijfels heeft en ik hoorde aan zijn stem dat t echt niet goed zat. De verbinding verbrak en kreeg later een sms dat hij oneerlijk geweest is en dat t niet zo had moeten zijn zoals t zou moeten.
Ik heb m teruggestuurd dat t voor mij nu klaar is...tijdens onze scharreltijd hadden we wel eens eerder op t punt gestaan een relatie aan te gaan maar belde hij me al na 2 dagen op dat ie t niet zag zitten.
Ik snap t niet dat ie t nu weer gedaan heeft terwijl hij nog zei hoe blij hij was dat we twee maanden nu een echte relatie hebben. Het heeft dus ook niet langer geduurd maar voor mij doet t pijn omdat ik gek op m was. Hij stelde mij ook voor aan zijn vrienden, had zijn ouders verteld dat ie een vriendin had.. In totaal zijn we toch bijna een jaar 'bezig' geweest en was hij voor mij echt een soulmade. Blijkbaar was t een illusie. That hurts! Soms heb ik huilbuien als ik eraan terugdenk, waarschijnlijk voelde hij helemaal niet wat ik allemaal voor hem voelde..maar waarom was ie niet gewoon eerlijk geweest...
pi_71710579
ik lees mn verhaal nog een keer na.....hoop dat t te begrijpen is haha sorry voor onduidelijkheden
pi_71711272
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 17:00 schreef flindertje het volgende:
ik lees mn verhaal nog een keer na.....hoop dat t te begrijpen is haha sorry voor onduidelijkheden
Het is prima te begrijpen hoor.. Welkom en heel erg veel sterkte.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_71712388
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 17:00 schreef flindertje het volgende:
Je verhaal is prima te volgen hoor
Ik lees hier nog altijd regelmatig, hoewel ik hier niet vaak meer post. Mijn verhaal is al wat langer geleden, dus de moeilijkste periode heb ik wel achter de rug.
Ook dankzij dit topic trouwens, ik heb er echt veel aan gehad Praten met mensen die op dit moment hetzelfde meemaken is een hart onder de riem.
Veel sterkte ermee. Probeer voor ogen te houden dat het een keer over gaat, ook al voel je je nog zo hopeloos misschien. Op dit moment.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 19:16:57 #132
181031 Boomfluisteraar
Alleen vrouwelijke bomen a.u.b
pi_71713307
Het leven is te mooi om alleen maar terug te kijken.
pi_71713809
Wat fijn dat je de moeilijkste periode achter de rug hebt.
Dat klopt boomfluisteraar, alleen zie je die mooie dingen dan net ietsje minder..
Bedankt in ieder geval voor de reacties en t sterkte wensen..nice to read.

x
  zondag 9 augustus 2009 @ 00:03:48 #134
181031 Boomfluisteraar
Alleen vrouwelijke bomen a.u.b
pi_71720253
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 19:38 schreef flindertje het volgende:
Dat klopt boomfluisteraar, alleen zie je die mooie dingen dan net ietsje minder..
Ach ja, ik weet er alles van. Gelukkig na een tijd ingezien dat het juist was, maar tot die tijd... Verbreek al het contact, dat helpt. Ga leuke dingen doen, maar doe niet te gek.
  Moderator zondag 9 augustus 2009 @ 00:41:12 #135
236264 crew  capricia
pi_71721186
Zelfs na 5 jaar, en een heel goede relatie met mijn huidige vriend, mis ik mijn ex nog steeds. En ik was degene die het uit maakte toen der tijd.
Vraag me af of ik spijt heb, maar wat doet het er toe.. Ik kan het niet meer terug draaien, mocht ik dat willen.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_71733071
Ik had vannacht een openbaring. Eentje van het Fight Club niveau...

Ik werd wakker en besefte dat ik vrijwel alles verloren had waar ik van hield toen ze vertrok. Maar om met de woorden van zijne heiligheid Tyler Durden te spreken:
"Only when you lose everything, you're free to do anything."

Er viel een loden last van m'n schouders toen ik dat besefte. Alsof ik eindelijk vrij ben. Bevrijding na een lange onterechte gevangenisstraf moet zo voelen lijkt het wel.

Ik mis haar nog steeds en hou nog steeds heel erg veel van haar. Maar ik weet dat ze niet terug komt, dat ze met haar vrienden haar eigen leven leidt. Het wordt tijd dat ik dat ook ga doen.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_71733281
Nou, en dan ben je zojuist maar even gedumpt door me nieuwe ex-vriendin.
Blijkt dat ze het in haar vakantie wel fijn vond, zo zonder mij. En toen besefde ze plotseling dat ze toch niet meer verliefd was.

Vakantie's zijn echt een hel voor mijn relaties.
PSN tag: Nick595 (Beter wist ik niet)
pi_71734296
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 15:15 schreef Barbusse het volgende:
Ik had vannacht een openbaring. Eentje van het Fight Club niveau...

Ik werd wakker en besefte dat ik vrijwel alles verloren had waar ik van hield toen ze vertrok. Maar om met de woorden van zijne heiligheid Tyler Durden te spreken:
"Only when you lose everything, you're free to do anything."

Er viel een loden last van m'n schouders toen ik dat besefte. Alsof ik eindelijk vrij ben. Bevrijding na een lange onterechte gevangenisstraf moet zo voelen lijkt het wel.

Ik mis haar nog steeds en hou nog steeds heel erg veel van haar. Maar ik weet dat ze niet terug komt, dat ze met haar vrienden haar eigen leven leidt. Het wordt tijd dat ik dat ook ga doen.
Beetje hetzelfde als wat ik dus had vorige week?
pi_71734432
Het lijkt er wel op ja.

Kijk, het is niet dat ik nu over d'r heen ben of zo. Ik mis haar nog steeds heel erg en de dagen en nachten zijn ondragelijk lang. Maar ik ben sinds vannacht in staat om verder te kijken in plaats van huilend terug te kijken op een lange relatie die er niet meer is. Het is me vandaag voor het eerst gelukt om daadwerkelijk plannen te maken voor de toekomst. En dat voelt, tussen alle pijn door, echt geweldig!

Iemand trek in een biertje? Ik trakteer virtueel!

Zul je net zien dat het morgen weer verdwenen is....
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_71735581
Ik hoef even geen bier

Maar wel een relaxt gevoel lijkt me Zal misschien wel wat afnemen komende dagen, maar het blijft wel steeds in je achterhoofd, dat is al heel wat
pi_71735816
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 16:35 schreef Henk_v het volgende:
Ik hoef even geen bier

Maar wel een relaxt gevoel lijkt me Zal misschien wel wat afnemen komende dagen, maar het blijft wel steeds in je achterhoofd, dat is al heel wat
De zon is inderdaad weer een beetje gaan schijnen. Na het weekend, dat toch al bijna voorbij is, ga ik tot actie over!

En het zal vast wel wat afnemen, en ik zal zeker wel wat dipjes hebben. Maar het is de kunst om vol te houden, en ik ben wel toe aan een echte uitdaging.

P.S. hoest met jou nou?
pi_71741706
Ik heb voor het eerst sinds maanden weer contact gehad met mijn ex.. gisteren was ik er helemaal ondersteboven van.. maar tijdens het contact van vandaag was ik al vrij snel een beetje verveeld. We gaan elkaar dinsdag zien, en ik hoop dat er dan nog minder interesse is.
Nu voel ik me een beetje leeg.. maar niet geheel onprettig. Misschien moet ik trouwens eens wat gaan eten
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_71743652
Nou, de 'vriend' is veranderd in een 'ex-vriendje'.
Hij vind dat ik 'beter verdien'. Wat is dát nou voor fucking slap excuus?

Ik voel me alsof ik zo m'n maaginhoud in de toilet moet gooien. Godverdomme.
pi_71744488
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 16:43 schreef Barbusse het volgende:

[..]

De zon is inderdaad weer een beetje gaan schijnen. Na het weekend, dat toch al bijna voorbij is, ga ik tot actie over!

En het zal vast wel wat afnemen, en ik zal zeker wel wat dipjes hebben. Maar het is de kunst om vol te houden, en ik ben wel toe aan een echte uitdaging.

P.S. hoest met jou nou?
Precies, positive thinking

Och het gaat. ff een algemene dip ofzo, maar dat gaat wel weer over Voor de rest toevallig vandaag wat oude msn logs zitten lezen en toen werd me inderdaad wel duidelijk dat ik 'gelijk' had; het is maar beter dat we ermee gestopt zijn, we zaten elkaar stiekem al maanden te ergeren
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 21:36 schreef maartjeh het volgende:

Riekt een beetje naar een laffe/makkelijke manier van uitmaken
pi_71744723
quote:

Het is inderdaad een laf excuus.. En dat misselijke gevoel gaat vanzelf een keertje over...

Veel sterkte, en welkom.
pi_71745262
quote:

Wat een laf excuus is dat. Als hij het ook nog eens via msn of sms heeft uitgemaakt is het een laffe gast. Succes de komende tijd, uiteindelijk komt het goed
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_71745407
quote:

Sterkte meid. En het blijft niet hoor, dat misselijke gevoel verdwijnt wel weer.
En het is inderdaad een slap excuus ja...
  zondag 9 augustus 2009 @ 23:33:16 #148
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_71747767
Ik zuip weer teveel de laatste dagen. Ik wil niet nuchter zijn.

Verdoofd.
Weg van de realiteit
Waarin alles te pijnlijk is.
Proost

[ Bericht 27% gewijzigd door SuperrrTuxxx op 09-08-2009 23:47:01 ]
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_71748978
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 23:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik zuip weer teveel de laatste dagen. Ik wil niet nuchter zijn.

Verdoofd.
Weg van de realiteit
Waarin alles te pijnlijk is.
Proost
Same Gister een bier of 18 en dat sliep best prima eigenlijk Maar het is niet goed nee
pi_71749926
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 21:50 schreef Henk_v het volgende:
Ik voelde zowaar vandaag een soort acceptatie Opeens was het er *ploep*. Heel gek. Misschien nu eindelijk het punt dat ik ga accepteren dat het uit is en dat ik maar weer eens moet gaan leven ipv denken waarom het toch fout ging. Het moest ook een keer gebeuren...

Al twijfel ik nog wel half of ik nou blij moet zijn met deze openbaring En dat komt denk ik omdat ik bang ben dat ik misschien nooit meer (naja nooit is wel heel lang...) iemand tegen kom die zo goed bij mij past, want dat deed ze stiekem toch wel heel erg
Had ik gisteren ook inderdaad, maar nu is het weer..
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 01:07 schreef Barbusse het volgende:
Acceptatie is goed. Kun je eindelijk verder, dus geniet er van kerel!

Ik zelf weet nog niet of ik zover ben. Lig weer ouderwets wakker, denkend aan haar...
En het kutte is, ik wil er wel uit komen, maar je kunt je gedachten helaas niet beinvloeden. Als je, ookal heb je alles wat je eventueel nog aan haar kan herinneren, weggestopt en je blijft bij alles wat je doet denken hoe zou dat zijn geweest met.. of was ik nog maar met.. of hey, dat deed ... ook altijd, schiet het niet echt op natuurlijk..

En at hierboven, verleidelijk vaak he, krat bier achterover tikken. Alleen doen met vrienden erbij, dan is het leuk, alleen kom je er alleen maar nog lulliger uit.

@Exentric90: Open een tekstverwerker en schrijf een brief, schijnbaar aan haar gericht (niet echt geven/versturen natuurlijk, komt alleen gezeik van) en schrijf zonder blikken of blozen op hoe je over haar denkt, ook wat zij fout gedaan heeft, hoe het nu met jou gaat en waarom, etc. Doe ik ook wel eens als ik het echt even niet meer trek. Lees je het dan de ochtend erna door is het een nog grotere chaos dan Mein Kampf (en de mensen die dat ook gelezen hebben weten dat dat heel wat zegt), maar het werkt wel.

Al is het maar voor jezelf, maar je kunt ook eens je verstand op nul zetten en die brief aan iemand laten lezen die je vertrouwd, of zet hem (desnoods met een clone) op Fok, uit ervaring kan ik vertellen dat het wel prettig is daar reacties op te krijgen van een goede vriend(in)
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')