nee ben ik het niet mee eens.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:21 schreef VASND het volgende:
[..]
Soms is het gevoel gewoon weg, daar hoeft niet per se een concrete reden voor te zijn.
Nouja, misschien is die er wel maar daar kom je zonder een beetje geluk of een goede psychiater niet achter.
Het is prima te begrijpen hoor.. Welkom en heel erg veel sterkte.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:00 schreef flindertje het volgende:
ik lees mn verhaal nog een keer na.....hoop dat t te begrijpen is haha sorry voor onduidelijkheden
Je verhaal is prima te volgen hoorquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:00 schreef flindertje het volgende:
ik lees mn verhaal nog een keer na.....hoop dat t te begrijpen is haha sorry voor onduidelijkheden
Ach ja, ik weet er alles van. Gelukkig na een tijd ingezien dat het juist was, maar tot die tijd... Verbreek al het contact, dat helpt. Ga leuke dingen doen, maar doe niet te gek.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:38 schreef flindertje het volgende:
Dat klopt boomfluisteraar, alleen zie je die mooie dingen dan net ietsje minder..
Beetje hetzelfde als wat ik dus had vorige week?quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:15 schreef Barbusse het volgende:
Ik had vannacht een openbaring. Eentje van het Fight Club niveau...![]()
Ik werd wakker en besefte dat ik vrijwel alles verloren had waar ik van hield toen ze vertrok. Maar om met de woorden van zijne heiligheid Tyler Durden te spreken:
"Only when you lose everything, you're free to do anything."
Er viel een loden last van m'n schouders toen ik dat besefte. Alsof ik eindelijk vrij ben. Bevrijding na een lange onterechte gevangenisstraf moet zo voelen lijkt het wel.
Ik mis haar nog steeds en hou nog steeds heel erg veel van haar. Maar ik weet dat ze niet terug komt, dat ze met haar vrienden haar eigen leven leidt. Het wordt tijd dat ik dat ook ga doen.
De zon is inderdaad weer een beetje gaan schijnen. Na het weekend, dat toch al bijna voorbij is, ga ik tot actie over!quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:35 schreef Henk_v het volgende:
Ik hoef even geen bier![]()
Maar wel een relaxt gevoel lijkt meZal misschien wel wat afnemen komende dagen, maar het blijft wel steeds in je achterhoofd, dat is al heel wat
Precies, positive thinkingquote:Op zondag 9 augustus 2009 16:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De zon is inderdaad weer een beetje gaan schijnen. Na het weekend, dat toch al bijna voorbij is, ga ik tot actie over!![]()
En het zal vast wel wat afnemen, en ik zal zeker wel wat dipjes hebben. Maar het is de kunst om vol te houden, en ik ben wel toe aan een echte uitdaging.
P.S. hoest met jou nou?
Riekt een beetje naar een laffe/makkelijke manier van uitmakenquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:36 schreef maartjeh het volgende:
Nou, de 'vriend' is veranderd in een 'ex-vriendje'.
Hij vind dat ik 'beter verdien'. Wat is dát nou voor fucking slap excuus?![]()
Ik voel me alsof ik zo m'n maaginhoud in de toilet moet gooien. Godverdomme.
Het is inderdaad een laf excuus.. En dat misselijke gevoel gaat vanzelf een keertje over...quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:36 schreef maartjeh het volgende:
Wat een laf excuus is dat. Als hij het ook nog eens via msn of sms heeft uitgemaakt is het een laffe gast. Succes de komende tijd, uiteindelijk komt het goedquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:36 schreef maartjeh het volgende:
Sterkte meid. En het blijft niet hoor, dat misselijke gevoel verdwijnt wel weer.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:36 schreef maartjeh het volgende:
Samequote:Op zondag 9 augustus 2009 23:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik zuip weer teveel de laatste dagen.Ik wil niet nuchter zijn.
Verdoofd.
Weg van de realiteit
Waarin alles te pijnlijk is.
Proost![]()
Had ik gisteren ook inderdaad, maar nu is het weer..quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:50 schreef Henk_v het volgende:
Ik voelde zowaar vandaag een soort acceptatieOpeens was het er *ploep*. Heel gek. Misschien nu eindelijk het punt dat ik ga accepteren dat het uit is en dat ik maar weer eens moet gaan leven ipv denken waarom het toch fout ging. Het moest ook een keer gebeuren...
Al twijfel ik nog wel half of ik nou blij moet zijn met deze openbaringEn dat komt denk ik omdat ik bang ben dat ik misschien nooit meer (naja nooit is wel heel lang...) iemand tegen kom die zo goed bij mij past, want dat deed ze stiekem toch wel heel erg
En het kutte is, ik wil er wel uit komen, maar je kunt je gedachten helaas niet beinvloeden. Als je, ookal heb je alles wat je eventueel nog aan haar kan herinneren, weggestopt en je blijft bij alles wat je doet denken hoe zou dat zijn geweest met.. of was ik nog maar met.. of hey, dat deed ... ook altijd, schiet het niet echt op natuurlijk..quote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:07 schreef Barbusse het volgende:
Acceptatie is goed. Kun je eindelijk verder, dus geniet er van kerel!![]()
Ik zelf weet nog niet of ik zover ben. Lig weer ouderwets wakker, denkend aan haar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |