abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71375600
De kunst van het loslaten van je ex.. deeltje 77

Ik ga ook nog even klagen, moet het gewoon even kwijt.
Ex een kaartje gestuurd voor haar verjaardag. Daar kreeg ik een mailtje op terug. Dus ik weer reageren met de vraag of ze een fotootje van IJsland wilde zien... het antwoord: Nee, ik wil verder geen contact, en ik wens je al het beste.

Ik weet ook niet wat ik anders had kunnen verwachten, maar het voelt alsof mijn hart onderuit gezakt is en in mijn maag is beland. Lege plek bovenin, en ik ben misselijk.

IJsland is trouwens verder helemaal koud, nat maar ooooo zo mooi!
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
  Forum Admin maandag 27 juli 2009 @ 20:27:34 #2
35723 crew  GGMM
pi_71375635
Wat een huilietopic is dit
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 27 juli 2009 @ 20:30:42 #3
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_71375734
Ik kan wel wat goede tips gebruiken
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
  maandag 27 juli 2009 @ 20:31:44 #4
203638 DurQ
Stop Smoking, Or Die Trying
pi_71375764
Moet ik dit topic ook eens doorlezen, nu mn vriendin t vandaag heeft uit gemaakt.....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_71375874
quote:
Op maandag 27 juli 2009 20:27 schreef GGMM het volgende:
Wat een huilietopic is dit
Wat had je dan verwacht? Feestende tuinkabouters? Diepgaande gesprekken over de economie der niet-westerse landen?
pi_71378706
quote:
Op maandag 27 juli 2009 20:31 schreef DurQ het volgende:
Moet ik dit topic ook eens doorlezen, nu mn vriendin t vandaag heeft uit gemaakt.....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja dan zie je toch dat ze niet is zoals je dacht dat ze is. Hoe lang hadden jullie wat met elkaar?
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
  maandag 27 juli 2009 @ 22:06:19 #7
203638 DurQ
pi_71378739
4 maanden
pi_71386202
quote:
SPOILER
Oef.. dat is inderdaad erg lullig..
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 13:44:06 #9
203638 DurQ
pi_71393954
Ik ben ook nog meer boos dan vedrietig...
  dinsdag 28 juli 2009 @ 15:20:09 #10
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_71397702
Heb gisteren morgen een relatie beëindigd, kom er nu achter dat ik dit al veel eerder had moeten doen.
pi_71399522
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 15:20 schreef Het_hupt het volgende:
Heb gisteren morgen een relatie beëindigd, kom er nu achter dat ik dit al veel eerder had moeten doen.
Hoezo besef je dat je nu pas opeens?
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 16:17:51 #12
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_71399614
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 16:15 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Hoezo besef je dat je nu pas opeens?
Door n roze wolk zie je het niet goed, pas alstie opgetrokken is, krijg je een helder beeld.
pi_71406833
even tvp.
pi_71410853
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 16:17 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

Door n roze wolk zie je het niet goed, pas alstie opgetrokken is, krijg je een helder beeld.
Wel snel weg dan bij jou, duurde mij 2 maanden voordat die bij mij pas wegtrok en haar kon verwijten ipv mezelf
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 22:20:25 #15
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_71410943
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 22:18 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Wel snel weg dan bij jou, duurde mij 2 maanden voordat die bij mij pas wegtrok en haar kon verwijten ipv mezelf
Was hier al een poosje aan het optrekken hoor, maar het lef om de grote stap te zetten, ontbrak ook wel.
pi_71411742
Ik ga het morgen uitmaken met mijn vriendin (heb het 1 maand met haar, voel niets meer voor haar) ..maar ik wil het eigenlijk niet doen per telefoon / sms / oid. Hoe moet ik het aanpakken, langs gaan, even praten, en weer .....naar huis? Iemand tips?
  dinsdag 28 juli 2009 @ 23:00:55 #17
216463 Herr-Kauwer
Papier plakt!
pi_71412201
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 22:47 schreef synnath het volgende:
Ik ga het morgen uitmaken met mijn vriendin (heb het 1 maand met haar, voel niets meer voor haar) ..maar ik wil het eigenlijk niet doen per telefoon / sms / oid. Hoe moet ik het aanpakken, langs gaan, even praten, en weer .....naar huis? Iemand tips?
Dat is wel zo netjes ja. Ook al voel je niets voor haar, een SMSje zou haar alleen nog maar meer kwetsen.
Boeken kaft je met papier maché, trut.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 23:03:48 #18
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_71412299
quote:
Gewoon eerlijk tegen dr zijn, face to face
pi_71413148
Je kunt dat toch gewoon zeggen.

Het is hier alweer 4 maanden uit met mijn ex na een relatie van precies een jaar en een dag. Uitgemaakt tijdens de vakantie die we hadden om te vieren dat we een jaar hadden. Haar nieuwe vriendje is een enorme hond, doet alles om mij bij haar uit de buurt te houden. Triest figuur.

Af en toe nog best even moeilijk, maarja, we gaan vrolijk door

@GGMM: Nooit een serieuze relatie gehad?
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_71413376
quote:
Als je even de vorige topics leest dan moet het toch wel tot je doorkomen dat via sms/telefoon/hyves/sugababes weet ik veel wat, zo ontzettend kut is. Wees een man en doe het terwijl je haar face to face ziet, anders ben je zo een laffe beunhaas.

Iig succes
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
  woensdag 29 juli 2009 @ 04:43:28 #21
3342 Wolk
Vrijheid = respect voor elkaar
pi_71417576
In een keer nooit meer contact hebben met je ex. Is dat wel goed voor jezelf?

Ik wil eigenlijk nooit meer contact met haar, maar ik denk ook dat ik die relatie nooit kan verwerken als ik 'doe alsof ik dood ben' tegenover haar?
pi_71417594
Ligt er maar net aan hoe je uit elkaar gaat, in jou geval moet je dr lekker de hik laten krijgen en zorgen dat je leuke dingen gaat doen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71420744
Ik begin net met realiseren dat het over is...

Op zich, de relatie was ook niet veel meer, en waarschijnlijk heeft ze gelijk dat het ook echt geen zin meer heeft om er aan te werken. Dus ik probeer verder te gaan. Maar ik kom er tijdens het verdelen van de spullen achter dat een relatie van ruim 10 jaar niet zomaar te verdelen is als een paar boeken en cd's....

Ik probeer verder te gaan en uit te kijken naar de dingen die ik leuk vind om te doen. Dat lukt niet altijd, ik heb soms rare ingevingen waarvan ik eigelijk ook wel weet dat ik het niet moet doen. Soms gaat het juist heel erg goed, heb ik zin in alle nieuwe kansen in het leven voor me.

Maar als ik 's nachts in het bed lig dat we met z'n tweeën hebben uitgezocht valt het wel zwaar...dan realiseer ik dat dit eigenlijk wel de vrouw was met wie ik oud wou worden...

Hoe lang gaat dit nog duren?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_71420836
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 15:20 schreef Het_hupt het volgende:
Achteraf zien dat het al veel eerder had gemoeten; been there, done that

Momenteel is het mijn ex die mij niet loslaten kan, omdat ze het in haar hoofd heeft gehaald dat ik iets met haar zusje wil
4) Niet iedereen mag even veel hier in onzin. Als er iemand anders iets meer mag, is dat een uitzonderingsregel. Ga niet proberen hetzelfde te mogen.
pi_71420936
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 10:34 schreef Barbusse het volgende:

Op zich, de relatie was ook niet veel meer, en waarschijnlijk heeft ze gelijk dat het ook echt geen zin meer heeft om er aan te werken. Dus ik probeer verder te gaan. Maar ik kom er tijdens het verdelen van de spullen achter dat een relatie van ruim 10 jaar niet zomaar te verdelen is als een paar boeken en cd's....

Ik probeer verder te gaan en uit te kijken naar de dingen die ik leuk vind om te doen. Dat lukt niet altijd, ik heb soms rare ingevingen waarvan ik eigelijk ook wel weet dat ik het niet moet doen. Soms gaat het juist heel erg goed, heb ik zin in alle nieuwe kansen in het leven voor me.

Maar als ik 's nachts in het bed lig dat we met z'n tweeën hebben uitgezocht valt het wel zwaar...dan realiseer ik dat dit eigenlijk wel de vrouw was met wie ik oud wou worden...

Lang, meestal een maand of 2,3

Maar ik zou lekker tegen je ex zeggen dat ze een keer de spullen mag komen halen die ze graag wil hebben en dat als ze geweest is als voor jou is wat over is. Dan flikker je nog alles weg met een herrinering aan haar en ga je wat spullen kopen die je mist

Probleem opgelost
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71421007
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 10:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Lang, meestal een maand of 2,3

Maar ik zou lekker tegen je ex zeggen dat ze een keer de spullen mag komen halen die ze graag wil hebben en dat als ze geweest is als voor jou is wat over is. Dan flikker je nog alles weg met een herrinering aan haar en ga je wat spullen kopen die je mist

Probleem opgelost
Je hebt in zekere mate gelijk. Maar 10 jaar kàn en wìl ik niet zomaar weg gooien...

Daarnaast heb ik geen zin in een War of the Roses. Ik wil dit tenminste op een nette manier afronden.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 29 juli 2009 @ 11:13:24 #27
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_71421842
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 10:37 schreef Batmobiel het volgende:

[..]

Achteraf zien dat het al veel eerder had gemoeten; been there, done that

Momenteel is het mijn ex die mij niet loslaten kan, omdat ze het in haar hoofd heeft gehaald dat ik iets met haar zusje wil
Die van mij heeft het in haar bol gekregen dat ze zo super is
pi_71422641
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 11:13 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

Die van mij heeft het in haar bol gekregen dat ze zo super is
Dat is ze ook, toch? Waarom zou zij nu iets verkeerds doen?
Jij daarentegen
4) Niet iedereen mag even veel hier in onzin. Als er iemand anders iets meer mag, is dat een uitzonderingsregel. Ga niet proberen hetzelfde te mogen.
  woensdag 29 juli 2009 @ 11:41:24 #29
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_71422681
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 11:39 schreef Batmobiel het volgende:

[..]

Dat is ze ook, toch? Waarom zou zij nu iets verkeerds doen?
Jij daarentegen
kijk, dat dus
En je overal volgen cq je gangen nagaan, en je er vooral op aan blijven spreken
pi_71423936
Of je verbieden van nog om te gaan met vrienden die je via haar hebt leren kennen, maar waar je wel donders goed mee overweg kan. En verbaasd zijn als je daar, ondanks haar verbod, dan toch nog contact mee houdt
  woensdag 29 juli 2009 @ 12:28:15 #31
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_71424020
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 12:25 schreef Batmobiel het volgende:
Of je verbieden van nog om te gaan met vrienden die je via haar hebt leren kennen, maar waar je wel donders goed mee overweg kan. En verbaasd zijn als je daar, ondanks haar verbod, dan toch nog contact mee houdt
En deze dan: zeggen hoe slecht je in bed was, en dan zelf amper wat van bakken
pi_71424283
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 12:28 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

En deze dan: zeggen hoe slecht je in bed was, en dan zelf amper wat van bakken
Geen wederzijds klagen op dat vlak
  woensdag 29 juli 2009 @ 12:40:15 #33
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_71424371
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 12:37 schreef Batmobiel het volgende:

[..]

Geen wederzijds klagen op dat vlak
goed bezig
Dus mijn geluk weer, een stuntel
pi_71427296
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 12:40 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

goed bezig
Dus mijn geluk weer, een stuntel
Iets in mij zegt dat zij nét hetzelfde denkt

Beetje weer OT: de vorige ex kan ik moeilijker loslaten. Uitleg: beiden een jaar naar het buitenland vertrokken en het bij vertrek van de eerste laten uitgaan (wederzijds) wegens andere toekomstvisies (ik wil geen kinderen, zij wel). Desondanks nooit ruzie gehad op bijna vijf jaar en altijd speciaal gevoeld voor de ander en superverliefd en zo. Moeilijk om iemand te vergeten waar je je reuze mee geamuseerd hebt, en waar je je, buiten dat kindergedoe, nog wel oud mee zag worden...
pi_71428242
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 10:34 schreef Barbusse het volgende:
[knip]
Neem er maar de tijd voor Barbusse.
Zelf bijna 4 1/2 jaar een relatie gehad ben nu 'n jaartje verder.

Lastig te zeggen hoe lang het duurt

Over het algemeen zijn de eerste3 tot 6 maanden het ergste, en is het verdriet/rauw, je valt in een soort sociaal en emotoneel gat, en daarna volgt herstel, en het is net hoe het uitgaat en hoe lang jij zelf wil vasthouden en herinneringen blijft ophalen.

Ik kan iedereen 'n sport aanraden, het maakt je hoofd leeg en je lichaam sterk, verders gewoon doen wat goed voelt en wat je leuk vind, intresses opzoeken, uitbreiden en aan jezelf werken, tijd zat, en als je een leuk iemand tegenkom gewoon proberen, praten, flirten en contact opzoeken is leuk en zonder (relatie) verplichtingen.

Met mij gaat het nu goed, onvrijwillig vrijgezel worden is achteraf gezien toch goed voor me geweest, en heb ik meer op mezelf leren leven, aan mezelf gewerkt en heb nu wel 't gevoel dat ik nieuwe uitdagingen beter aan kan dan voorheen.

Betekend niet dat ik nooit meer terugdenk aan haar, het was een mooie tijd met veel leuke dingen, maar het is niet zo dat zou willen dat het was zoals vroeger, maar ik ben er 10x wijzer (zelfkennis) en sterker uitgekomen

Alleen nog geen zin in een nieuwe relatie, maar je weet nooit elke dag geeft nieuwe kansen
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_71428542
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 14:26 schreef Chev het volgende:

[..]

Neem er maar de tijd voor Barbusse.
Zelf bijna 4 1/2 jaar een relatie gehad ben nu 'n jaartje verder.

Lastig te zeggen hoe lang het duurt

Over het algemeen zijn de eerste3 tot 6 maanden het ergste, en is het verdriet/rauw, je valt in een soort sociaal en emotoneel gat, en daarna volgt herstel, en het is net hoe het uitgaat en hoe lang jij zelf wil vasthouden en herinneringen blijft ophalen.

Ik kan iedereen 'n sport aanraden, het maakt je hoofd leeg en je lichaam sterk, verders gewoon doen wat goed voelt en wat je leuk vind, intresses opzoeken, uitbreiden en aan jezelf werken, tijd zat, en als je een leuk iemand tegenkom gewoon proberen, praten, flirten en contact opzoeken is leuk en zonder (relatie) verplichtingen.

Met mij gaat het nu goed, onvrijwillig vrijgezel worden is achteraf gezien toch goed voor me geweest, en heb ik meer op mezelf leren leven, aan mezelf gewerkt en heb nu wel 't gevoel dat ik nieuwe uitdagingen beter aan kan dan voorheen.

Betekend niet dat ik nooit meer terugdenk aan haar, het was een mooie tijd met veel leuke dingen, maar het is niet zo dat zou willen dat het was zoals vroeger, maar ik ben er 10x wijzer (zelfkennis) en sterker uitgekomen

Alleen nog geen zin in een nieuwe relatie, maar je weet nooit elke dag geeft nieuwe kansen
Dank voor de tips Chev. En inderdaad zal er ooit wel een eind aan komen, alleen kan ik dat nu nog absoluut niet zien....
pi_71428820
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 14:34 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dank voor de tips Chev. En inderdaad zal er ooit wel een eind aan komen, alleen kan ik dat nu nog absoluut niet zien....
Snap ik, ik dacht ook de eerste maanden dat ik dood gegaan was, maar na een maand of 3-4 toen ik alles écht had afgesloten (met al de onnodige trappen na die ik kreeg) ben ik in fases me beter gaan voelen toen ik begon met koken,d aarna m'n eigen huisje volledig had ingericht, ik meer omging met m'n beste vriend en zijn vriendin en sinds of 3 1/2 maand ben ik begonnen met sporten wat me gigangisch heeft geholpen

Gewoon overleven en zó min mogelijk stres en laat alles z'n beloop gaan, probeer het af te sluiten, schrijf voor jezelf, op fok of een goed doordachte brief (ook gedaan 3 weken over gedaan toen 't 4 maanden uit was) en probeer overal 's ja op te zeggen, ook als je geen zin heb en ga iets doen anders zit je alleen maar thuis.
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_71429339
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 14:41 schreef Chev het volgende:

[..]

Snap ik, ik dacht ook de eerste maanden dat ik dood gegaan was, maar na een maand of 3-4 toen ik alles écht had afgesloten (met al de onnodige trappen na die ik kreeg) ben ik in fases me beter gaan voelen toen ik begon met koken,d aarna m'n eigen huisje volledig had ingericht, ik meer omging met m'n beste vriend en zijn vriendin en sinds of 3 1/2 maand ben ik begonnen met sporten wat me gigangisch heeft geholpen

Gewoon overleven en zó min mogelijk stres en laat alles z'n beloop gaan, probeer het af te sluiten, schrijf voor jezelf, op fok of een goed doordachte brief (ook gedaan 3 weken over gedaan toen 't 4 maanden uit was) en probeer overal 's ja op te zeggen, ook als je geen zin heb en ga iets doen anders zit je alleen maar thuis.
Idd vooral niet niks blijven doen, mij heeft het heel erg geholpen om met vrienden te blijven afspreken. Haalt je hoofd van alles weg en kan je je hart uitstorten. Uit eigen ervaring weet ik dat alcohol tijdelijk werkt, dus ga niet zoals mij 4 weken lang nonstop zuipen om alles te vergeten, voel je je alleen maar kutter aan het einde...
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_71429619
Hehe dreamzk drank maakt meer kapot dan je lief is maar het kan wel erg verhelderende dingen naar boven brengen, maar ook heel stomme dingen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_71431640
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 15:03 schreef Chev het volgende:
Hehe dreamzk drank maakt meer kapot dan je lief is maar het kan wel erg verhelderende dingen naar boven brengen, maar ook heel stomme dingen
Jep dat heb ik geleerd 2 weken geleden was ik heel erg dronken, heb mn halve telefoon lijst gesmst dat ik haar zo mis en dat ik gek werd enz. Gelukkig heb ik toen niet mn ex gesmst, daar ben ik nog heel blij om

Gaat nu wel redekijk goed met me, ik denk eigenlijk niet meer aan haar. En ik heb een nieuwe meisje ontmoet op vakantie waar ik mee aan het sms'en ben Altijd goed om te zien dat er ook andere leuke vrouwen zijn dan je ex.
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_71433811
Nou na een aantal maanden dat het al niet meer zo vlot loopt, is het toch echt over nu. Voel me kut, vooral vanwege het feit dat ik er zoveel energie in had gestopt de afgelopen maand en uiteindelijk ik de enige was die in de relatie zat. Het is echt over.. Voelt heel erg leeg zo...

Maar vrijdag op vakantie, das dan weer wel goed nieuws he
  woensdag 29 juli 2009 @ 18:37:57 #42
203638 DurQ
pi_71435802
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 04:43 schreef Wolk het volgende:
In een keer nooit meer contact hebben met je ex. Is dat wel goed voor jezelf?

Ik wil eigenlijk nooit meer contact met haar, maar ik denk ook dat ik die relatie nooit kan verwerken als ik 'doe alsof ik dood ben' tegenover haar?
Mijn vriendin had het dus uitgemaakt via sms deze week. Terwijl ze nu al 2 weken op vakantie is....
Echt klote....zomaar ineens is er "niks" meer....
pi_71439874
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 18:37 schreef DurQ het volgende:

[..]

Mijn vriendin had het dus uitgemaakt via sms deze week. Terwijl ze nu al 2 weken op vakantie is....
Echt klote....zomaar ineens is er "niks" meer....
Waarschijnlijk heeft ze dus een ander onmoet op vakantie . Vervelend zeg! Triest dat ze het zo opeens uitmaakt ja. En ja..dat is moeilijk voor te stellen, opeens is er niets meer. Sterkte.
pi_71444347
@dreamzk & chev:
Nee, zuipen zie ik niet zo zitten. Dat heb ik al genoeg gedaan en daarnaast ben ik bang dat met deze emoties drank het slechtste in mij naar boven brengt.

Heb bij familie gegeten vanavond. Schatten van nichtjes die iedere keer vragen "waar tante was"....mijn reactie: Toen wilde ik toch wel een beetje van een brug afspringen....

Gelukkig lees ik ook jullie verhalen waaruit blijkt dat het ooit over gaat. Ik ben zelf verbaasd over de therapeutische werking die ervan uit gaat. Dank daarvoor.
  donderdag 30 juli 2009 @ 01:21:17 #45
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_71447585
Ik moet hier even reageren, dit ziet er allemaal zo enorm bekend uit.

Paar weken geleden heeft mijn vriendin het uit gemaakt, ik was er niet genoeg voor haar, ze heeft (in 2 jaar tijd) 2 keer Pfeiffer achter de rug en is nu overspannen.

Ik hielp haar daar niet genoeg in. Ze deed het gros van het werk en ik profiteerde daarvan. Verder heb ik een erg lui karakter wat daar niet in hielp.
We hebben in de 1,5 jaar dat we wat hadden veel geruzied en uiteindelijk was zij altijd degene die zich er bij neerlegde, op de een of andere reden drong het nooit tot me door wat ze zei.
Toen maakte ze het uit. Ze ging minder voor me voelen en besefte hoe slecht ik voor haar geweest was.

Mijn wereld storte in en was een week lang een hel.
Vooral omdat ik vanaf dat ze me duidelijk maakte waarom het niet meer ging nu wél snapte wat haar dwars zat.
Vanaf dat moment had ik dus ook echt het idee dat ik dat kon veranderen, dat ik er voor haar kan zijn en haar kan helpen beter worden.
Het is erg zuur als je je realiseert dat het geen zin meer heeft, dat je niet meer voor haar zult kunnen veranderen, dat het daar inmiddels te laat voor is.
Ik had het gewoon verkloot.

Van haar kreeg ik die week vooral signalen dat ze het fijn vond van de last af te zijn, weer haar eigen ding kunnen doen. Maar vooral dat het nooit weer wat zou worden tussen ons, dat kon ze zichzelf niet aan doen en over een tijdje haar best zou doen iemand beters te vinden.

Ik zit op kamers en ben naar mijn ouderlijk huis gegaan omdat ik mensen om me heen nodig had.

Daarna was ik door het eerste zware deel heen. Het zwarte gat, het huilen zonder dat het je boeit dat je een vent bent, het je helemaal alleen voelen en het gevoel dat je de liefde van je leven kwijt raakt.

Ik stond op het punt de volgende stap te maken. Het afsluiten en doorgaan ook al zou het lastig worden. Iets anders vinden om mijn leven aan te wijden.

De volgende middag wordt ik gebeld, of ik even naar buiten kon komen. Met ongeloof loop ik naar de deur en daar staat mijn ex, en ze valt huilend in mijn armen. Ze heeft net een uur in de auto gezeten (ook zij zat bij haar ouders thuis) en kwam me vertellen dat ze echt niet zonder me kon, dat ze de grootste fout in haar leven gemaakt heeft en zich enorm kut voelde.

Na de rest van de aanwezige familie even uitgelegd te hebben wie er stond te snikken in de hal heb ik haar binnen gelaten en zijn we gaan praten.

Eindoordeel: ze gaat ons me die laatste kans geven, vooral om er achter te komen of ze hier mee niet de liefde van haar leven laat gaan.

We beginnen rustig en hopen het weer op te bouwen naar een relatie op het niveau van hiervoor. Die rustige opbouw is erg belangrijk omdat we het beiden niet meer willen zoals het was.

Ik moet zeggen dat ik nog nooit zo gemotiveerd ben geweest om wat te gaan doen met mijn leven.

Conclusie: het is mogelijk..
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
pi_71447929
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 01:21 schreef VASND het volgende:

Paar weken geleden heeft mijn vriendin het uit gemaakt, ik was er niet genoeg voor haar, ze heeft (in 2 jaar tijd) 2 keer Pfeiffer achter de rug en is nu overspannen.

Ik hielp haar daar niet genoeg in. Ze deed het gros van het werk en ik profiteerde daarvan. Verder heb ik een erg lui karakter wat daar niet in hielp.
We hebben in de 1,5 jaar dat we wat hadden veel geruzied en uiteindelijk was zij altijd degene die zich er bij neerlegde, op de een of andere reden drong het nooit tot me door wat ze zei.
Toen maakte ze het uit. Ze ging minder voor me voelen en besefte hoe slecht ik voor haar geweest was.

Vooral omdat ik vanaf dat ze me duidelijk maakte waarom het niet meer ging nu wél snapte wat haar dwars zat.
Vanaf dat moment had ik dus ook echt het idee dat ik dat kon veranderen, dat ik er voor haar kan zijn en haar kan helpen beter worden.
Het is erg zuur als je je realiseert dat het geen zin meer heeft, dat je niet meer voor haar zult kunnen veranderen, dat het daar inmiddels te laat voor is.

Van haar kreeg ik die week vooral signalen dat ze het fijn vond van de last af te zijn, weer haar eigen ding kunnen doen. Maar vooral dat het nooit weer wat zou worden tussen ons, dat kon ze zichzelf niet aan doen en over een tijdje haar best zou doen iemand beters te vinden.

Ik zit op kamers en ben naar mijn ouderlijk huis gegaan omdat ik mensen om me heen nodig had.

Daarna was ik door het eerste zware deel heen. Het zwarte gat, het huilen zonder dat het je boeit dat je een vent bent, het je helemaal alleen voelen en het gevoel dat je de liefde van je leven kwijt raakt.

Ik stond op het punt de volgende stap te maken. Het afsluiten en doorgaan ook al zou het lastig worden. Iets anders vinden om mijn leven aan te wijden.

De volgende middag wordt ik gebeld, of ik even naar buiten kon komen. Met ongeloof loop ik naar de deur en daar staat mijn ex, en ze valt huilend in mijn armen. Ze heeft net een uur in de auto gezeten (ook zij zat bij haar ouders thuis) en kwam me vertellen dat ze echt niet zonder me kon, dat ze de grootste fout in haar leven gemaakt heeft en zich enorm kut voelde.

Na de rest van de aanwezige familie even uitgelegd te hebben wie er stond te snikken in de hal heb ik haar binnen gelaten en zijn we gaan praten.

Eindoordeel: ze gaat ons me die laatste kans geven, vooral om er achter te komen of ze hier mee niet de liefde van haar leven laat gaan.

We beginnen rustig en hopen het weer op te bouwen naar een relatie op het niveau van hiervoor. Die rustige opbouw is erg belangrijk omdat we het beiden niet meer willen zoals het was.

Ik moet zeggen dat ik nog nooit zo gemotiveerd ben geweest om wat te gaan doen met mijn leven.

Tering, das wel geluk hebben.

Je krijgt een tweede kans, nadat je het aan je verhaal af te leiden, hard hebt verkloot. Ik hoop echt dat het tussen jullie weer goedkomt. Hoeveel heb ik hier niet opgehoopt, dat ze huilend op mijn stoep zou staan en dat alles weer goed kwam. Nu heb ik het gevoel dat het niet meer echt hoeft, ik verlang niet meer naar haar zoals vroeger. Er is dus licht aan het einde van de tunnel . Succes voor alle andere gebroken harten, time will heal all wounds!
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
  donderdag 30 juli 2009 @ 06:36:06 #47
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_71448728
quote:

En nou dr niet teleurstellen he?

Succes met je relatie
pi_71455188
Zolang het geen ultimatum is dan kan het werken VASND, je bent wie je bent je hebt een eigen karakter, en sommige dingen kan je veranderen als je het zelf wilt, zolang je het maar voor jezelf doet en niet voor een ander (omdat die het eist)
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_71455834
Als ze terugkomt, is de kans op acceptatie van je karakter wel groter.. Want ze weet hoe je bent. Als je daarnaast ook nog je best gaat doen om haar tegemoet te komen, dan zie ik het best zonnig in..
pi_71457124
Da's waar
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_71457770
quote:

Ik hoop voor je dat het werkt. Ik zat in een relatie waar het ondertussen nu dus 4 keer is uitgeweest zowel van zijn als mijn kant. Maar elke keer wil ik toch een kans. Gewoon omdat ik weet dat het gewoon wel kon/ kan. In de maanden dat het niet zo goed ging, waren er ook maanden bij dat het wel goed ging.

Dus heel veel succes en niet verpesten he!!
pi_71458900
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 13:59 schreef WeirdlyWired het volgende:

[..]

Ik hoop voor je dat het werkt. Ik zat in een relatie waar het ondertussen nu dus 4 keer is uitgeweest zowel van zijn als mijn kant. Maar elke keer wil ik toch een kans. Gewoon omdat ik weet dat het gewoon wel kon/ kan. In de maanden dat het niet zo goed ging, waren er ook maanden bij dat het wel goed ging.

Dus heel veel succes en niet verpesten he!!
Het niet verpesten sorry maar ik moest er toch even om glimlachen
Als je iemand laat zien hoe het moet, en je daarna zegt: "Nu heb je 1 kans, verpest het niet"

Da's niet eerlijk, de ene keer zal het beter gaan dan de andere keer, geeft iemand wel de kans om aan zichzelf te werken i.p.v. kritiek te leveren als het niet goed gaat

Iets of iemand veranderd niet zomaar, om iets te doen wat je normaal niet doet betekend vallen en opstaan, leren en routine creëren dat kan weken/maanden duren, waarvan de eerste 2-3 weken het makkelijkste zijn

Ofwel geef de steun die hij/zij nodig heeft en ontvang de dingen die jij nodig heb om gelukkig te zijn, maar maak er nooit een eis of ultimatum van tenzij het om iets extreems gaat (geweld, onmenselijk/asociaal gedrag).
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_71459307
Nou ik bedoelde met verpesten dat ie niet meteen op moet geven en in zijn oude routine valt. Hij is wel gemotiveerd, maar de meesten zullen toch wel gedeeltelijk terugvallen in hun oude gewoontes. Vind jij niet dan?
pi_71459510
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 14:46 schreef WeirdlyWired het volgende:
Nou ik bedoelde met verpesten dat ie niet meteen op moet geven en in zijn oude routine valt. Hij is wel gemotiveerd, maar de meesten zullen toch wel gedeeltelijk terugvallen in hun oude gewoontes. Vind jij niet dan?
Het terugvallen in een bekend patroon/routine is iets wat héél gemakkelijk gaat, daarom zijn mensen ook echt routine dieren.

Je kan bijvoorbeeld maanden/jaren iets doen op puur wilskracht maar als het even tegen zit val je toch terug in je oude patroon, dat zelfde geld voor bijvoorbeeld verslavingen en slechte gewoontes.

Het is altijd goed als je jezelf wilt veranderen kwa gedrag of gewoonte maar het zal tijd en moeite kosten, met vallen en opstaan
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_71460923
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 14:53 schreef Chev het volgende:

[..]

Het terugvallen in een bekend patroon/routine is iets wat héél gemakkelijk gaat, daarom zijn mensen ook echt routine dieren.

Je kan bijvoorbeeld maanden/jaren iets doen op puur wilskracht maar als het even tegen zit val je toch terug in je oude patroon, dat zelfde geld voor bijvoorbeeld verslavingen en slechte gewoontes.

Het is altijd goed als je jezelf wilt veranderen kwa gedrag of gewoonte maar het zal tijd en moeite kosten, met vallen en opstaan
Jammer genoeg had mijn ex niet genoeg geduld. Ik wilde mijn houding verbeteren, maar hij zag er geen verbetering in. Terwijl ik het wel in de kleine dingen zag, maar ja.
pi_71461758
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 15:38 schreef WeirdlyWired het volgende:

Jammer genoeg had mijn ex niet genoeg geduld. Ik wilde mijn houding verbeteren, maar hij zag er geen verbetering in. Terwijl ik het wel in de kleine dingen zag, maar ja.
Lastig Weirdy, geduld is iets raars, je kan een ongelovelijk gedult hebben met iemand maar als ze een grens overschreiden dan kan het soms lastig zijn om dat over het hoofd te zien, zeker als je op elkaars lip zit

Met elkaar communiceren is nodig om de vrede te bewaren, de nummer 1 frustratie in Nederland volgens onzerzoek onder zowel mannen als vrouwen is: Het elkaar niet begrijpen!

Je hebt redelijke en onredelijke wensen van je (ex-)partner, de redelijke kan je je best voor doen en word je voor beloond, en de onredelijke, zelfs al doe je er moeite voor, zal je op je fouten woren afgestraft, dat is mijn ervaring, en daarvoor zit je niet in een relatie, en word je ook niet gelukkig van.

Soms ligt het gewoonweg aan een gebrek in zelf-reflectie, wensen dat je partner van jou wil zien, iets aanvult wat hij/zij zelf niet kan doen/geven, wat in mijn ogen totaal niet goed is, je moet niet afhankelijk zijn van een ander maar van jezelf, al moet je dat wel eerst inzien en leren heb ik gemerkt

Als je bijvoorbeeld wenst/eist van je partner dat hij/zij helpt in het huishouden en met opvoeden van kinderen, klussen in huis en/of meer tijd voor je vrij maakt (als die daar weinig/niks aan doet), om de relatie te verbeteren en de laste te verdelen/verminderen is dat redelijk en valt er over te praten omdat het positief en eerlijk is voor beide.
Wat neer komt op: Geduld, vergeving, bevestigen en aanmoediging, positief

Iets anders is als je deze dingen aan hem oplegt of eist zoals dat hij/zij dingen moet doen, en dat zonder dit de partner in de ogen van de ander het niet goed doet, ofwel voordat hij/zij je kan accepteren
Wat neer komt op: Ultimatum/deadline, afstand, afstraffing, negatief

Uiteinderlijk gaat het er toch om, om elkaar te accepteren zoals je bent, sommige dingen kan je veranderen, andere dingen niet, maar als de persoon waar je verlieft op ben geworden na een tijdje, met dezelfde eigenschappen toch niet de persoon is waarmee je de rest van je leven wil delen kan je er beter mee stoppen

Maar helaas verandere mensen soms enigsinds in het verloop van het leven waardoor het leven met die mensen soms ook ondragelijk word, dit kan natuurlijk ook het gevolg zijn van de relatie zelf, bijvoorbeeld de verhoudingen binnen de relatie.

[ Bericht 0% gewijzigd door Chev op 30-07-2009 16:26:34 ]
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_71463101
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 23:06 schreef Barbusse het volgende:

Gelukkig lees ik ook jullie verhalen waaruit blijkt dat het ooit over gaat. Ik ben zelf verbaasd over de therapeutische werking die ervan uit gaat. Dank daarvoor.
Same here. Inderdaad dat er een sterk therapeutische werking vanuit gaat, merkte ik ook. Hier ook lange relatie 8/9 jaar die nu breekt. Dus tvp..
pi_71476048
Sterkte Max...is kut, maar het schijnt dat er overheen te komen valt...

Heb het net aan m'n ouders verteld...mijn lieve, solidaire en oh zo conservatieve ouders...grof gezegd hadden ze wat moeite met het feit dat hun schoondochter hun schoondochter niet meer was na ruim 10 jaar.

Ik heb m'n vader altijd als een sterke man gezien, en de enige keer dat ik hem zo verslagen in elkaar zag krimpen was toen hij hoorde dat zijn moeder dood was....

Ik hoop dat mijn ex d'r ego niet teveel groeit door dit in haar ogen misplaatst gevoel van verbondenheid.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 00:07:14 #59
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_71477124
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 @ 12:29 schreef Chev het volgende:
Zolang het geen ultimatum is dan kan het werken VASND, je bent wie je bent je hebt een eigen karakter, en sommige dingen kan je veranderen als je het zelf wilt, zolang je het maar voor jezelf doet en niet voor een ander (omdat die het eist)
Dat is dus het punt, bij de realisatie dat ik haar zo veel pijn gedaan heb kwam ook eindelijk de motivatie om wat aan mezelf te veranderen.
Was het niet voor haar dan voor een volgende vriendin.

Dit moet je denk ik wel er bij houden.. Je kun er meestal ook iets positiefs uit halen
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 @ 14:53 schreef Chev het volgende:

[..]

Dit is dus ook iets wat ik al jaren echt wil veranderen aan mezelf. Ik heb er al te veel mee verkloot en vergooit.
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
pi_71477232
Mwoah, mijn ouders hebben toch eigenlijk niets met mijn verhaal te maken..
pi_71477445
Mijn ouders hebben er eigenlijk ook niets mee te maken hoor. Alleen, ik kom uit een redelijk close gezin, in tegenstelling tot mijn ex. En mijn ouders zagen ons kinderen krijgen en zo...en eerlijk gezegd zag ik dat ook wel voor me. En nu is dat weg...
pi_71478710
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 15:38 schreef WeirdlyWired het volgende:

[..]

Erg herkenbaar dit... Alleen lag de schuld bij ons beiden. Maar als de een er geen zin meer in heeft, wat moet je dan?
pi_71480219
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 01:33 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Erg herkenbaar dit... Alleen lag de schuld bij ons beiden. Maar als de een er geen zin meer in heeft, wat moet je dan?
Bij ons lag de schuld natuurlijk ook bij ons beiden. Alleen had ik de laatste maand meer hoop dan hij. Ik ga vandaag op vakantie, maar het liefst zou ik hier blijven om gewoon nog met hem te kunnen praten. Nu wordt het een week geen enkele manier contact onderhouden. Zo frustrerend. Ik mis mijn maatje
pi_71513010
Ik heb een vraagje, want bij mij is het volgende het geval:

4 maanden terug gingen wij uit elkaar. Ik heb 3 dagen daarna meteen met een ander gezoend en in de 2 weken daarna met nog twee andere meisjes gezoend en met eentje seks gehad (uiteindelijk ook met die andere). Ja, lekkere playermoves weer, maar toen ik mijn ex in de kroeg de hele tijd met een andere jongen zag staan, werd ik witheet (en dat te bedenken dat ik diezelfde avond met het zusje van een vriend van me had gezoend...)
Kortom, ik kan het dus niet aan wanneer zij met een ander is..
Ben ik dan niet over haar heen en pak ik die sletjes alleen maar omdat ze makkelijk zijn en ik daardoor dat kutgevoel verdring?
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_71515364
DuTank dat weet je zelf ook wel.. je beschouwd haar nog steeds als de jouwe, en het klinkt alsof je dit alles doet om een zelf bevestiging te krijgen dat je met gemak een ander kan krijgen, terwijl je voor je gevoel dat eigenlijk nog niet wil

Maarja, ze zeggen ook wel: Ther's nothing best after an ex like the next.
Daar heb ik dan weer geen ervaring mee, ben geen casanova meer 'n gevoels mens
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_71515501
Nou nee, ik ben echt wel bewust dat ze niet meer de mijne is. Maar je hebt denk ik gelijk dat er geen betere is tot de volgende
Want als ik weer verliefd ben ofzo, dan stort je je daar weer op en zal het mij een worst wezen wat mijn ex uitspookt.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  zondag 2 augustus 2009 @ 00:57:41 #67
247160 Just-Lost
will never forget
pi_71528846
Inmiddels is het weer even geleden dat ik hier schreef dat het net uit was met m'n ex. (3.5 jaar samen)

Het is nu precies 5 maanden geleden, heel veel gebeurt in die tijd. Veel gevallen, en ook veel weer opgestaan. Krijg nu gelukkig het gevoel dat het echt de goede kant op gaat. Het blijft alleen raar om te zien dat je soms om de kleinste dingen van slag kan raken... Een liedje, een opmerking van iemand.

Redelijk snel nadat het uit was weer contact gekregen met een meisje dat ik al langer kon, maar een tijd niet mee gesproken had. Wat mee afgesproken.. begon als vrienden. Zat meer in. Alleen kon ik het op de één of andere manier niet voor elkaar krijgen om tijd en energie in haar te steken. En dan vraag je jezelf af : komt dit omdat ik nog niet over m'n ex heen ben... of vind ik dit meisje niet leuk genoeg voor een relatie. Het blijkt gelukkig dat laatste te zijn.

Heb pas een meisje leren kennen, vriendin van een goede vriendin. Beetje kort gesproken nog maar, met het stappen. Wat hyves-verkeer... Maar wat een ontzettend leuk iemand.. waar ik echt alle tijd van de wereld in zou willen steken! Dat gevoel van bang zijn om nooit iemand meer leuk te kunnen vinden is dus voor het grootste gedeelte weg. Moet maar is gaan kijken of hier serieus werk van gemaakt kan gaan worden.

Wat nog wel raar blijft? Iemand waar je zo lang heel intensief mee samen bent geweest aan de deur te zien staan... zien dat ze naar de kapper is geweest, en het niet weten. andere kleren. Beseffen dat levens doorgaan.. Vakantie foto's zien, en die vakantie niet samen beleefd hebben.
En dan waarschijnlijk het moeilijkste, horen dat ze met andere jongens om gaat.. hoe definitief wil je het hebben? Heb wel eens de hoop dat ik eerder iets serieus met een ander meisje heb dan zij met een andere jongen.. Waarschijnlijk slaat het nergens op, maar het voelt gewoon beter.

En kom inderdaad uit je tent als je dit mee maakt... blijf niet binnen zitten. Super moeilijk, maar in hetzelfde leventje blijven zitten maakt het zwaarder. Probeer wat dingen te veranderen in je leven, in je omgeving.
Wat nieuwe kleren, wat dingen die jij zelf hebt uitgezocht en verzonnen hebt. Leer met jezelf te zijn!
Ga is een keer alleen lopen, sporten, fietsen. In je eentje!

nouuu, Ik ga deze positieve lijn proberen door te zetten.. Ow neeee! wacht. IK GA deze positieve lijn doorzetten Dat is hoe het zit, en niet anders! Successs allemaal...!
And I tried to sing
But I couldn’t think of anything
And that was the hardest part
Yeah that’s the hardest part
pi_71529163
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 00:57 schreef Just-Lost het volgende:
Inmiddels is het weer even geleden dat ik hier schreef dat het net uit was met m'n ex. (3.5 jaar samen)

Het is nu precies 5 maanden geleden, heel veel gebeurt in die tijd. Veel gevallen, en ook veel weer opgestaan. Krijg nu gelukkig het gevoel dat het echt de goede kant op gaat. Het blijft alleen raar om te zien dat je soms om de kleinste dingen van slag kan raken... Een liedje, een opmerking van iemand.

Redelijk snel nadat het uit was weer contact gekregen met een meisje dat ik al langer kon, maar een tijd niet mee gesproken had. Wat mee afgesproken.. begon als vrienden. Zat meer in. Alleen kon ik het op de één of andere manier niet voor elkaar krijgen om tijd en energie in haar te steken. En dan vraag je jezelf af : komt dit omdat ik nog niet over m'n ex heen ben... of vind ik dit meisje niet leuk genoeg voor een relatie. Het blijkt gelukkig dat laatste te zijn.

Heb pas een meisje leren kennen, vriendin van een goede vriendin. Beetje kort gesproken nog maar, met het stappen. Wat hyves-verkeer... Maar wat een ontzettend leuk iemand.. waar ik echt alle tijd van de wereld in zou willen steken! Dat gevoel van bang zijn om nooit iemand meer leuk te kunnen vinden is dus voor het grootste gedeelte weg. Moet maar is gaan kijken of hier serieus werk van gemaakt kan gaan worden.

Wat nog wel raar blijft? Iemand waar je zo lang heel intensief mee samen bent geweest aan de deur te zien staan... zien dat ze naar de kapper is geweest, en het niet weten. andere kleren. Beseffen dat levens doorgaan.. Vakantie foto's zien, en die vakantie niet samen beleefd hebben.
En dan waarschijnlijk het moeilijkste, horen dat ze met andere jongens om gaat.. hoe definitief wil je het hebben? Heb wel eens de hoop dat ik eerder iets serieus met een ander meisje heb dan zij met een andere jongen.. Waarschijnlijk slaat het nergens op, maar het voelt gewoon beter.

En kom inderdaad uit je tent als je dit mee maakt... blijf niet binnen zitten. Super moeilijk, maar in hetzelfde leventje blijven zitten maakt het zwaarder. Probeer wat dingen te veranderen in je leven, in je omgeving.
Wat nieuwe kleren, wat dingen die jij zelf hebt uitgezocht en verzonnen hebt. Leer met jezelf te zijn!
Ga is een keer alleen lopen, sporten, fietsen. In je eentje!

nouuu, Ik ga deze positieve lijn proberen door te zetten.. Ow neeee! wacht. IK GA deze positieve lijn doorzetten Dat is hoe het zit, en niet anders! Successs allemaal...!
Ah goed om te horen, ik zit nu ook in zo een positieve lijn als jij nu zit. Gister heel even een schok tegengekomen, kreeg te horen dat ze in bed lag met haar buurjongen, maar 1min later boeide het me eigenlijk niet meer (of niet in de zin dat het mijn gedachten domineerde). Ook een nieuw meisje leren kennen, heel veel sms en msn verkeer, en eigenlijk de eerste die ik leuk vind sinds het uit is met mijn ex. Zullen zien hoe het gaat daarmee

Maandag de grote test, ik vier dan mijn verjaardag en ik heb mijn ex ook uitgenodigd. Ik heb het gevoel dat ik over haar heen ben, en we hebben het altijd heel gezellig gehad dus ik hoop dat het even leuk blijft nu. We shall see...
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_71531264
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 01:20 schreef dreamzk het volgende:

Maandag de grote test, ik vier dan mijn verjaardag en ik heb mijn ex ook uitgenodigd. Ik heb het gevoel dat ik over haar heen ben, en we hebben het altijd heel gezellig gehad dus ik hoop dat het even leuk blijft nu. We shall see...
Misschien neemt ze haar buurjongen ook wel mee.. even serieus ; haar uitnodigen is toch zelfkastijding voor gevorderden?
pi_71532057
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 09:29 schreef Max_Aue het volgende:

[..]

Misschien neemt ze haar buurjongen ook wel mee.. even serieus ; haar uitnodigen is toch zelfkastijding voor gevorderden?
Mee eens
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_71536048

[ Bericht 100% gewijzigd door Ironshirt op 02-08-2009 14:07:37 ]
pi_71540211
Waarom, waarom, WAAROM ging ze weg?!?! Ik kan het gewoon niet begrijpen, waarom zo abrupt een punt achter een jarenlange relatie zetten als deze zeer zeker nog gered had kunnen worden? Ik word hier godverdomme langzaam aan helemaal gek van! Ik eet niet meer, slaap niet meer, en ik WIL DAT HET OPHOUDT!!!

Sorry voor het gevloek, maar ik zie het momenteel echt niet meer zitten......
pi_71542321
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 16:06 schreef Barbusse het volgende:
Waarom, waarom, WAAROM ging ze weg?!?! Ik kan het gewoon niet begrijpen, waarom zo abrupt een punt achter een jarenlange relatie zetten als deze zeer zeker nog gered had kunnen worden? Ik word hier godverdomme langzaam aan helemaal gek van! Ik eet niet meer, slaap niet meer, en ik WIL DAT HET OPHOUDT!!!

Sorry voor het gevloek, maar ik zie het momenteel echt niet meer zitten......
Klinkt alsof je alleen thuis zit dit weekend. Lijkt mij niet handig op zo'n moment.

Hoe definitief is het bij jou dan? Huis al verkocht, spullen verdeeld?
pi_71542426
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 17:23 schreef Max_Aue het volgende:

[..]

Klinkt alsof je alleen thuis zit dit weekend. Lijkt mij niet handig op zo'n moment.

Hoe definitief is het bij jou dan? Huis al verkocht, spullen verdeeld?
Het is waarschijnlijk definitief ja. Ze heeft me al haar prijs- en verlanglijstje gemailed met wat ze wil hebben. Maar het is niet alleen dat. Ze heeft me niet alleen berooft van een toekomst die ik voor me zag, ze gaat me waarschijnlijk ook beroven van een eventuele toekomst zonder haar...gaat ervoor zorgen dat ik niet kan groeien en haar van me af kan zetten.

En ik ben meer dan alleen maar dit weekend alleen...
pi_71544413
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 17:27 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Het is waarschijnlijk definitief ja. Ze heeft me al haar prijs- en verlanglijstje gemailed met wat ze wil hebben. Maar het is niet alleen dat. Ze heeft me niet alleen berooft van een toekomst die ik voor me zag, ze gaat me waarschijnlijk ook beroven van een eventuele toekomst zonder haar...gaat ervoor zorgen dat ik niet kan groeien en haar van me af kan zetten.

En ik ben meer dan alleen maar dit weekend alleen...
Heb je geen vrienden waar je op terug kan vallen en bij kan crashen? Je zal jezelf uiteindelijk aan je haren uit het moeras moeten trekken.

Je hebt acuut afleiding nodig, ga bij een sportvereniging en probeer leuke dingen te ondernemen. Ook al vind je er misschien in eerste instantie niets aan, je zal geleidelijk weer een eigen leven gaan ontwikkelen.
Wellicht kom je er op deze manier sterker uit. Moeilijk zal het zeker zijn, dat wel.
Sterkte!
pi_71544488
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 18:31 schreef Max_Aue het volgende:

[..]

Heb je geen vrienden waar je op terug kan vallen en bij kan crashen? Je zal jezelf uiteindelijk aan je haren uit het moeras moeten trekken.

Vind je het goed dat ik me via pm verklaar? Het mag dan wel een anoniem forum zijn, dit is me toch te persoonlijk om zomaar hier neer te plempen.

En ja, ik moet het gewoon van me af schrijven...
pi_71544731
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 18:35 schreef Barbusse het volgende:

[..]
En ja, ik moet het gewoon van me af schrijven...
misschien slim om een afspraak te maken bij een maatschappelijk werker.. (in het geval je nergens anders je verhaal kwijt kan)
het is echt beter om erover te praten.
tbh heb ik enkele weken geleden een doorverwijzing gekregen van de huisarts naar een mw..(zit zelf ook in een kloteperiode) heb er zelf nog geen gebruik van gemaakt omdat ik tot nu genoeg heb aan vriend(inn)en waar ik mijn verhaal kwijt kan, maar hou het wel achter de hand. je kan zelf kiezen of je na 1 keer nog vaker wilt gaan (mocht het klikken). klikt het niet dan stop je er meteen mee.
zolang je het maar niet op propt.. dat sloop je jezelf! je moet erover praten met iemand. helemaal perfect als je 2 mensen hebt. 1tje die dicht bij je staat (een vriend/kennis ofzo) en iemand die neutraal is (een maatschappelijk werker?)
pi_71544916
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 18:44 schreef JohnDorian het volgende:

[..]

misschien slim om een afspraak te maken bij een maatschappelijk werker.. (in het geval je nergens anders je verhaal kwijt kan)
het is echt beter om erover te praten.
tbh heb ik enkele weken geleden een doorverwijzing gekregen van de huisarts naar een mw..(zit zelf ook in een kloteperiode) heb er zelf nog geen gebruik van gemaakt omdat ik tot nu genoeg heb aan vriend(inn)en waar ik mijn verhaal kwijt kan, maar hou het wel achter de hand. je kan zelf kiezen of je na 1 keer nog vaker wilt gaan (mocht het klikken). klikt het niet dan stop je er meteen mee.
zolang je het maar niet op propt.. dat sloop je jezelf! je moet erover praten met iemand. helemaal perfect als je 2 mensen hebt. 1tje die dicht bij je staat (een vriend/kennis ofzo) en iemand die neutraal is (een maatschappelijk werker?)
Ik loop al bij een psycholoog... Omdat de relatie me bijna letterlijk sloopte. Maar die man kan alleen maar zijn eigen kijk op depressie opdissen. En mijn vrienden? Tsja...die leer ik nu wel kennen ja...
pi_71551270
Barbusse, iets zegt mij dat jouw problemen groter zijn dan alleen het loslaten van je ex. Professionele hulp lijkt mij dan ook een verstandige keuze.
pi_71553092
Nou die positieve lijn kon ook niet blijven lopen godver. Krijg net te horen dat die chick wie ik nu leuk vind het mischien weer wil beginnen met haar ex. Ze geeft wel beetje aan dat ze me leuk vind, maar ja, ik ken haar amper, 2 avonden gezien op vakantie, dus ik kan moeilijk druk op haar gaan uitoefenen. 12 min voor mijn verjaardag en de depresieviteit slaat weer toe. En mijn ex komt morgen ook nog eens een keer langs, wat een ontzettende kutsituatie. Ik ga me maar weer eens de tering in zuipen, geen zin om hierover na te denken tijdens mijn verjaardag. Komt dinsdag wel
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_71553527
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 18:52 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik loop al bij een psycholoog... Omdat de relatie me bijna letterlijk sloopte. Maar die man kan alleen maar zijn eigen kijk op depressie opdissen. En mijn vrienden? Tsja...die leer ik nu wel kennen ja...
dat is dus een reden dat ik zelf geen gebruik maak van de verwijzing naar de psycholoog bij mijn huisarts.. ze kunnen luisteren.. niet echt het dat ze daarnaast iets kunnen veranderen..
maargoed, jij had een relatie van 11 jaar(?) ik een stuk minder lang en dat is dan nog niet eens de enige reden waarover de problemen zijn.
maar je vrienden zijn er niet voor je? ik moet heel eerlijk zijn dat ik zelf ook merk welke mijn echt beste vrienden zijn en welke dus niet. de gene waarvan ik het verwacht heb doen ook niet meer hun best als 'gaat het alweer een beetje? niet? klote man!'
maar heb daarnaast nog wel enkele andere vrienden die wel uit hunzelf dingen met me doen enzo om voor afleiding te zorgen.
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 23:51 schreef dreamzk het volgende:
Nou die positieve lijn kon ook niet blijven lopen godver. Krijg net te horen dat die chick wie ik nu leuk vind het mischien weer wil beginnen met haar ex. Ze geeft wel beetje aan dat ze me leuk vind, maar ja, ik ken haar amper, 2 avonden gezien op vakantie, dus ik kan moeilijk druk op haar gaan uitoefenen. 12 min voor mijn verjaardag en de depresieviteit slaat weer toe. En mijn ex komt morgen ook nog eens een keer langs, wat een ontzettende kutsituatie. Ik ga me maar weer eens de tering in zuipen, geen zin om hierover na te denken tijdens mijn verjaardag. Komt dinsdag wel
Gefeliciteerd!;)
beter laat je het gezeur even varen morgen en geniet je van de verjaardag en de aandacht die daarbij komt. (ook van vriendinnen )
pi_71554591
Voor de nachtbrakers een klein beetje humor

Zie ook de links in mijn sig voor wat youtube linkjes.
Weltrusten
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_71568287
Het gaat gelukkig weer wat beter. Voel me nog steeds kut, maar heb me nu wel voorgenomen dat ik me niet gek laat maken door haar. Ik weet verder wat ik wil zonder haar, en eventueel met haar.

Zij mag wat mij betreft een uitleg en een beslissing geven. Maar ik laat me niet door haar kapotmaken.
Ik zal het zeker nog wel moeilijk hebben de komende tijd, en prettig zal het niet zijn. Maar daar leer je ook weer van toch?

Goede muziek doet wonderen!
  maandag 3 augustus 2009 @ 23:56:24 #84
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_71581016
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 15:03 schreef Chev het volgende:
drank maakt meer kapot dan je lief is
Liefde maakt meer kapot dan drank kan goedmaken.

[ Bericht 66% gewijzigd door SuperrrTuxxx op 04-08-2009 00:20:25 ]
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_71583333
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 23:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Liefde maakt meer kapot dan drank kan goedmaken.
Das dan ook weer waar....
pi_71583842
en daar lig je dan op bed.. te denken aan haar..
de nachten zijn het moeilijkst...
pi_71601105
Het gaat met ups en downs..
pi_71601468
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 02:51 schreef JohnDorian het volgende:
en daar lig je dan op bed.. te denken aan haar..
de nachten zijn het moeilijkst...
Daar heb ik ook last van.

Voorheen duurde het meestal een half uur voordat ik sliep.

Tegenwoordig lig ik vaak meerdere uren wakker in bed te piekeren over het waarom.
De dagen kom ik goed door met werken en vrienden enzo, maar 's nachts alleen in bed is het gewoon kut.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 20:55:47 #89
3342 Wolk
Vrijheid = respect voor elkaar
pi_71605217
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 18:59 schreef vosss het volgende:

[..]

Tegenwoordig lig ik vaak meerdere uren wakker in bed te piekeren over het waarom.
De dagen kom ik goed door met werken en vrienden enzo, maar 's nachts alleen in bed is het gewoon kut.
Same here.

Denk eraan zes jaar op vakantie te gaan.

Eerst even staatslot kopen..
pi_71607605
De avond valt
De dag is voorbij
Je loop eenzaam over straat
Wat je ook zegt
Wat je ook doet
Je weet diep in je hart
Het komt nooit meer goed

Het lied van de Tröckener Kecks gaat hier eigenlijk niet direct over, maar vanavond hoorde ik het liedje weer eens. Zit nu in moeilijke fase waarin we los van elkaar gaan bepalen of we wel door willen gaan. Onzekerheid. Woede. Verdriet. Gemis.

(Wolk, zes jaar op vakantie? Zou het helpen? Ik denk er aan om op reis te gaan, maar bij schoonheid van natuur of een fijne buitenlandse stad met gezellig plein - daar zal ik haar meer missen dan ooit)
pi_71607826
quote:
SPOILER
in je kont
Steam id : Kim the boss.
pi_71612262
Heb een goed gesprek gehad met m'n ex. Ik begrijp eindelijk waarom ze weg is gegaan. Ik begrijp haar reden ook wel, maar ik zelf heb er nog steeds moeite mee. Maar vast blijven houden aan iets wat er niet meer is gaat ook niet werken toch? Eindelijk kan ik dan ook pogingen ondernemen om verder te gaan. Ik ben er nog steeds niet blij mee, wil haar vast houden, naast haar liggen in bed en weer met haar latin dansen. Maar door haar uitleg is de boosheid weg, en de stille hoop dat het weer goed zou komen ook. Dat kostte al zoveel energie dat ik niks anders meer kon doen. Eindelijk duidelijkheid. Nu kan ik proberen verder te kijken dan haar. Succes is bij deze nog zeker niet gegarandeerd hoor, maar ik ga er gewoon voor!

Alleen, ja...nu ben ik dus echt alleen....en dat is wel even wennen...
pi_71612876
Was uiteindelijk toch wel een succesje om mn ex uit te nodigen op mijn verjaardag. We hbben het heel gezellig gehad en er waren bijna geen spanningen. Toen ik haar ophaalde van het station pakte zei me vol op de mond, klein zoentje, maar toch even verwarring van wat ik moest doen. Ze draagt wel nog steeds de ring die ik haar heb gegeven en ze noemt mij nog steeds met mijn koosnaampje. Deed wel goed om dat weer te horen

Maar ik ben blij dat ik dus redelijk over haar heen ben...
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_71612946
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 00:41 schreef dreamzk het volgende:
Was uiteindelijk toch wel een succesje om mn ex uit te nodigen op mijn verjaardag. We hbben het heel gezellig gehad en er waren bijna geen spanningen. Toen ik haar ophaalde van het station pakte zei me vol op de mond, klein zoentje, maar toch even verwarring van wat ik moest doen. Ze draagt wel nog steeds de ring die ik haar heb gegeven en ze noemt mij nog steeds met mijn koosnaampje. Deed wel goed om dat weer te horen

Maar ik ben blij dat ik dus redelijk over haar heen ben...
Goed om te horen kerel! En die tijdelijke verwarring is logisch, ik denk dat zij die ook wel gevoeld heeft.
pi_71613369
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 00:44 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Goed om te horen kerel! En die tijdelijke verwarring is logisch, ik denk dat zij die ook wel gevoeld heeft.
Ja het is ook de gewoonte, vroeger zoende je elkaar altijd, en en uit gewoonte/automatisme gingen we allebei per ongeluk naar de mond. En donderdag komt een nieuw projectje van mij langs van vakantie, dus als dat ook nog even goed uitpakt dan ben ik weer terug

Voor iedereen succes, je komt er uiteindelijk wel!!
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_71617826
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 18:59 schreef vosss het volgende:

[..]

Juh dat dus Ook als ik haar een tijdje niet zie denk ik veel minder aan dr overdag en soms helemaal niet, maar als ik dr dan weer zie gaat het toch weer enorm kriebelen Laatste tijd lijkt het weer erger te worden Gelukkig begint het collegejaar weer bijna, dan zie ik haar (zonder schuldgevoel) alweer veel minder.
pi_71621599
Als het uitgaat zijn er verschillende fases die je doormaakt. Ik heb zelf gemerkt dat deze fases wel behoorlijk goed kloppen. Kijk eens in hoeverre het op jezelf van toepassing is.

1. Verbazing en ontreddering. Niet kunnen geloven dat het uit is, de realiteit is voor je gevoel ingestort.
2. Boosheid uit onmacht dat het uit is. Allerlei verwijten bedenken naar je ex toe om te zorgen dat zij de boosdoener was.
3. Superioriteit. Je voelt je beter en superieur aan je ex, echter kan je nog wel helemaal van streek raken als je iets van je ex ziet of hoort.
4. Acceptatie. Geen boosheid of superiorieit meer. Je accepteert dat de relatie voorbij is en dat jullie fijne momenten samen hebben gehad. Je wenst de ander het beste toe.

Fases 2 en 3 kunnen elkaar afwisselen. Dat was bij mij het geval. Gelukkig is mijn ex een schat van een meid en kon ik ook toen het uit was bij haar terecht om te praten over dingen. Hiervan heb ik spaarzaam maar dankbaar gebruik gemaakt.

Veel mensen blijven een hele tijd hangen in 2 en 3 en dat is slecht. Je krijgt van die over-en-weer situaties waarbij de een de ander dwars probeert te zitten...
  Moderator woensdag 5 augustus 2009 @ 13:46:03 #98
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_71622179
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 13:25 schreef Morphs het volgende:
Als het uitgaat zijn er verschillende fases die je doormaakt. Ik heb zelf gemerkt dat deze fases wel behoorlijk goed kloppen. Kijk eens in hoeverre het op jezelf van toepassing is.

1. Verbazing en ontreddering. Niet kunnen geloven dat het uit is, de realiteit is voor je gevoel ingestort.
2. Boosheid uit onmacht dat het uit is. Allerlei verwijten bedenken naar je ex toe om te zorgen dat zij de boosdoener was.
3. Superioriteit. Je voelt je beter en superieur aan je ex, echter kan je nog wel helemaal van streek raken als je iets van je ex ziet of hoort.
4. Acceptatie. Geen boosheid of superiorieit meer. Je accepteert dat de relatie voorbij is en dat jullie fijne momenten samen hebben gehad. Je wenst de ander het beste toe.

Fases 2 en 3 kunnen elkaar afwisselen. Dat was bij mij het geval. Gelukkig is mijn ex een schat van een meid en kon ik ook toen het uit was bij haar terecht om te praten over dingen. Hiervan heb ik spaarzaam maar dankbaar gebruik gemaakt.

Veel mensen blijven een hele tijd hangen in 2 en 3 en dat is slecht. Je krijgt van die over-en-weer situaties waarbij de een de ander dwars probeert te zitten...

Ik zit absoluut nog in fase 1

Vooral omdat ze het na bijna 7 jaar (waarvan 3 jaar samenwonen) heeft uitgemaakt via de fucking EMAIL! terwijl ze voor een stage in Amerika zit.
Ik heb haar al een dikke maand niet meer gezien. Toen ze weg ging was alles nog okay, was ze gewoon mijn vriendinnetje... en nu is het over, en het enige wat ik heb gehad zijn een paar emails. En zij zit aan de andere kant van de oceaan en ze komt over alsof het haar allemaal niks doet.

Dit is de meest walgelijke pijn die ik ooit in mijn leven heb meegemaakt en ook omdat ze het na al die jaren op deze manier beëindigd, zorgt ervoor dat ik intens KWAAD ben.
pi_71622475
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 13:46 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Ik zit absoluut nog in fase 1

Vooral omdat ze het na bijna 7 jaar (waarvan 3 jaar samenwonen) heeft uitgemaakt via de fucking EMAIL! terwijl ze voor een stage in Amerika zit.
Ik heb haar al een dikke maand niet meer gezien. Toen ze weg ging was alles nog okay, was ze gewoon mijn vriendinnetje... en nu is het over, en het enige wat ik heb gehad zijn een paar emails. En zij zit aan de andere kant van de oceaan en ze komt over alsof het haar allemaal niks doet.

Dit is de meest walgelijke pijn die ik ooit in mijn leven heb meegemaakt en ook omdat ze het na al die jaren op deze manier beëindigd, zorgt ervoor dat ik intens KWAAD ben.
Euh...je hebt ook wel het recht om boos te zijn zeg... Na 7 jaar via de mail uitmaken, wat is dat voor een 15-jarige actie?

Sterkte kerel!

Ikzelf zit een beetje te wisselen tussen punt 1 en 4 geloof ik. Boosheid en superioriteit heb ik wel gevoeld, maar het zijn geen emoties die ik lang ervaren heb. Maar het kan natuurlijk wel terugkomen nog, het is maar zo kort geleden...
pi_71626764
1 2 en 3... ik blijf heen en weer gaan!

nu was het 2 weken geleden uitgegaan. maar belde ze me vorige week dat ze me miste. ze is toen 3 nachten achter elkaar bij me blijven slapen. gewoon weer seks gehad en als een stelletje in het huis geleefd.
ze gaf de laatste van die 3 nachten aan dat ze weer wilde 'daten'. beginnen met de fase voordat we wat kregen. toen ging alles goed en vandaar zouden we verder kijken.
nu sprak ik haar vandaag en heeft ze me duidelijk gemaakt me een tijdje niet meer te willen zien. (nou werkt ze alleen in de drukste kroeg van mijn plaats waar ik heel vaak zit...)
de reden was dat we teveel ruzie kregen via de telefoon enzo de laatste dagen.. (omdat ik haar steeds niet kon zien omdat ze druk was met werk en vriendinnen)

dus ben ik als het ware voor de 2de keer in 2 weken gedumpt door het zelfde meisje...

nou heb ik zaterdagavond met stappen een tijd met een oud-collega van mij staan praten enzo. en die smste gister dat ze wilt dat ik donderdag bij haar kom slapen enzo.... verleidelijk? zeker! het is een mooi en vooral lief meisje.. maar het gevoel voor mijn ex is er nog 100%! dus ik schuldgevoel krijg ik alsnog.. en als me ex erachter komt zal zij uit boosheid ook sneller met iemand zoenen/naar bed gaan...(ben ik bang..)
heb tot nu toe gezegt dat het niet zeker is of ik ga, maar ik denk dat ik donderdagavond dan wel langs ga bij het meisje van zaterdag en dan niet blijf slapen ofzo.. gewoon voor de gezelligheid.. en beetje aandacht van de vrouwen zal me toch juist goed doen lijkt me? zo werkt het iig wel onder het stappen! vrijdagavond probeerde een oude scharrel van mij (die zag ik voor het eerst sinds een jaar weer..) mij te zoenen, maar trok ik weg..

ik ben nog gewoon Té verliefd op mijn ex...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')