SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat had je dan verwacht? Feestende tuinkabouters? Diepgaande gesprekken over de economie der niet-westerse landen?quote:
quote:Op maandag 27 juli 2009 20:31 schreef DurQ het volgende:
Moet ik dit topic ook eens doorlezen, nu mn vriendin t vandaag heeft uit gemaakt.....Tja dan zie je toch dat ze niet is zoals je dacht dat ze is. Hoe lang hadden jullie wat met elkaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
quote:Op maandag 27 juli 2009 20:31 schreef DurQ het volgende:
Moet ik dit topic ook eens doorlezen, nu mn vriendin t vandaag heeft uit gemaakt.....Oef.. dat is inderdaad erg lullig..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
Hoezo besef je dat je nu pas opeens?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:20 schreef Het_hupt het volgende:
Heb gisteren morgen een relatie beëindigd, kom er nu achter dat ik dit al veel eerder had moeten doen.
Door n roze wolk zie je het niet goed, pas alstie opgetrokken is, krijg je een helder beeld.quote:
Wel snel weg dan bij jou, duurde mij 2 maanden voordat die bij mij pas wegtrok en haar kon verwijten ipv mezelfquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:17 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Door n roze wolk zie je het niet goed, pas alstie opgetrokken is, krijg je een helder beeld.
Was hier al een poosje aan het optrekken hoor, maar het lef om de grote stap te zetten, ontbrak ook wel.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:18 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Wel snel weg dan bij jou, duurde mij 2 maanden voordat die bij mij pas wegtrok en haar kon verwijten ipv mezelf
Dat is wel zo netjes ja. Ook al voel je niets voor haar, een SMSje zou haar alleen nog maar meer kwetsen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:47 schreef synnath het volgende:
Ik ga het morgen uitmaken met mijn vriendin (heb het 1 maand met haar, voel niets meer voor haar) ..maar ik wil het eigenlijk niet doen per telefoon / sms / oid. Hoe moet ik het aanpakken, langs gaan, even praten, en weer .....naar huis? Iemand tips?
Gewoon eerlijk tegen dr zijn, face to facequote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:47 schreef synnath het volgende:
Ik ga het morgen uitmaken met mijn vriendin (heb het 1 maand met haar, voel niets meer voor haar) ..maar ik wil het eigenlijk niet doen per telefoon / sms / oid. Hoe moet ik het aanpakken, langs gaan, even praten, en weer .....naar huis? Iemand tips?
Als je even de vorige topics leest dan moet het toch wel tot je doorkomen dat via sms/telefoon/hyves/sugababes weet ik veel wat, zo ontzettend kut is. Wees een man en doe het terwijl je haar face to face ziet, anders ben je zo een laffe beunhaas.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:47 schreef synnath het volgende:
Achteraf zien dat het al veel eerder had gemoeten; been there, done thatquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:20 schreef Het_hupt het volgende:
Heb gisteren morgen een relatie beëindigd, kom er nu achter dat ik dit al veel eerder had moeten doen.
Lang, meestal een maand of 2,3quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:34 schreef Barbusse het volgende:
Ik begin net met realiseren dat het over is...
Op zich, de relatie was ook niet veel meer, en waarschijnlijk heeft ze gelijk dat het ook echt geen zin meer heeft om er aan te werken. Dus ik probeer verder te gaan. Maar ik kom er tijdens het verdelen van de spullen achter dat een relatie van ruim 10 jaar niet zomaar te verdelen is als een paar boeken en cd's....
Ik probeer verder te gaan en uit te kijken naar de dingen die ik leuk vind om te doen. Dat lukt niet altijd, ik heb soms rare ingevingen waarvan ik eigelijk ook wel weet dat ik het niet moet doen. Soms gaat het juist heel erg goed, heb ik zin in alle nieuwe kansen in het leven voor me.
Maar als ik 's nachts in het bed lig dat we met z'n tweeën hebben uitgezocht valt het wel zwaar...dan realiseer ik dat dit eigenlijk wel de vrouw was met wie ik oud wou worden...![]()
Hoe lang gaat dit nog duren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |