abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71457770
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 01:21 schreef VASND het volgende:
Ik moet hier even reageren, dit ziet er allemaal zo enorm bekend uit.

Paar weken geleden heeft mijn vriendin het uit gemaakt, ik was er niet genoeg voor haar, ze heeft (in 2 jaar tijd) 2 keer Pfeiffer achter de rug en is nu overspannen.

Ik hielp haar daar niet genoeg in. Ze deed het gros van het werk en ik profiteerde daarvan. Verder heb ik een erg lui karakter wat daar niet in hielp.
We hebben in de 1,5 jaar dat we wat hadden veel geruzied en uiteindelijk was zij altijd degene die zich er bij neerlegde, op de een of andere reden drong het nooit tot me door wat ze zei.
Toen maakte ze het uit. Ze ging minder voor me voelen en besefte hoe slecht ik voor haar geweest was.

Mijn wereld storte in en was een week lang een hel.
Vooral omdat ik vanaf dat ze me duidelijk maakte waarom het niet meer ging nu wél snapte wat haar dwars zat.
Vanaf dat moment had ik dus ook echt het idee dat ik dat kon veranderen, dat ik er voor haar kan zijn en haar kan helpen beter worden.
Het is erg zuur als je je realiseert dat het geen zin meer heeft, dat je niet meer voor haar zult kunnen veranderen, dat het daar inmiddels te laat voor is.
Ik had het gewoon verkloot.

Van haar kreeg ik die week vooral signalen dat ze het fijn vond van de last af te zijn, weer haar eigen ding kunnen doen. Maar vooral dat het nooit weer wat zou worden tussen ons, dat kon ze zichzelf niet aan doen en over een tijdje haar best zou doen iemand beters te vinden.

Ik zit op kamers en ben naar mijn ouderlijk huis gegaan omdat ik mensen om me heen nodig had.

Daarna was ik door het eerste zware deel heen. Het zwarte gat, het huilen zonder dat het je boeit dat je een vent bent, het je helemaal alleen voelen en het gevoel dat je de liefde van je leven kwijt raakt.

Ik stond op het punt de volgende stap te maken. Het afsluiten en doorgaan ook al zou het lastig worden. Iets anders vinden om mijn leven aan te wijden.

De volgende middag wordt ik gebeld, of ik even naar buiten kon komen. Met ongeloof loop ik naar de deur en daar staat mijn ex, en ze valt huilend in mijn armen. Ze heeft net een uur in de auto gezeten (ook zij zat bij haar ouders thuis) en kwam me vertellen dat ze echt niet zonder me kon, dat ze de grootste fout in haar leven gemaakt heeft en zich enorm kut voelde.

Na de rest van de aanwezige familie even uitgelegd te hebben wie er stond te snikken in de hal heb ik haar binnen gelaten en zijn we gaan praten.

Eindoordeel: ze gaat ons me die laatste kans geven, vooral om er achter te komen of ze hier mee niet de liefde van haar leven laat gaan.

We beginnen rustig en hopen het weer op te bouwen naar een relatie op het niveau van hiervoor. Die rustige opbouw is erg belangrijk omdat we het beiden niet meer willen zoals het was.

Ik moet zeggen dat ik nog nooit zo gemotiveerd ben geweest om wat te gaan doen met mijn leven.

Conclusie: het is mogelijk..
Ik hoop voor je dat het werkt. Ik zat in een relatie waar het ondertussen nu dus 4 keer is uitgeweest zowel van zijn als mijn kant. Maar elke keer wil ik toch een kans. Gewoon omdat ik weet dat het gewoon wel kon/ kan. In de maanden dat het niet zo goed ging, waren er ook maanden bij dat het wel goed ging.

Dus heel veel succes en niet verpesten he!!
pi_71458900
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 13:59 schreef WeirdlyWired het volgende:

[..]

Ik hoop voor je dat het werkt. Ik zat in een relatie waar het ondertussen nu dus 4 keer is uitgeweest zowel van zijn als mijn kant. Maar elke keer wil ik toch een kans. Gewoon omdat ik weet dat het gewoon wel kon/ kan. In de maanden dat het niet zo goed ging, waren er ook maanden bij dat het wel goed ging.

Dus heel veel succes en niet verpesten he!!
Het niet verpesten sorry maar ik moest er toch even om glimlachen
Als je iemand laat zien hoe het moet, en je daarna zegt: "Nu heb je 1 kans, verpest het niet"

Da's niet eerlijk, de ene keer zal het beter gaan dan de andere keer, geeft iemand wel de kans om aan zichzelf te werken i.p.v. kritiek te leveren als het niet goed gaat

Iets of iemand veranderd niet zomaar, om iets te doen wat je normaal niet doet betekend vallen en opstaan, leren en routine creëren dat kan weken/maanden duren, waarvan de eerste 2-3 weken het makkelijkste zijn

Ofwel geef de steun die hij/zij nodig heeft en ontvang de dingen die jij nodig heb om gelukkig te zijn, maar maak er nooit een eis of ultimatum van tenzij het om iets extreems gaat (geweld, onmenselijk/asociaal gedrag).
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_71459307
Nou ik bedoelde met verpesten dat ie niet meteen op moet geven en in zijn oude routine valt. Hij is wel gemotiveerd, maar de meesten zullen toch wel gedeeltelijk terugvallen in hun oude gewoontes. Vind jij niet dan?
pi_71459510
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 14:46 schreef WeirdlyWired het volgende:
Nou ik bedoelde met verpesten dat ie niet meteen op moet geven en in zijn oude routine valt. Hij is wel gemotiveerd, maar de meesten zullen toch wel gedeeltelijk terugvallen in hun oude gewoontes. Vind jij niet dan?
Het terugvallen in een bekend patroon/routine is iets wat héél gemakkelijk gaat, daarom zijn mensen ook echt routine dieren.

Je kan bijvoorbeeld maanden/jaren iets doen op puur wilskracht maar als het even tegen zit val je toch terug in je oude patroon, dat zelfde geld voor bijvoorbeeld verslavingen en slechte gewoontes.

Het is altijd goed als je jezelf wilt veranderen kwa gedrag of gewoonte maar het zal tijd en moeite kosten, met vallen en opstaan
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_71460923
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 14:53 schreef Chev het volgende:

[..]

Het terugvallen in een bekend patroon/routine is iets wat héél gemakkelijk gaat, daarom zijn mensen ook echt routine dieren.

Je kan bijvoorbeeld maanden/jaren iets doen op puur wilskracht maar als het even tegen zit val je toch terug in je oude patroon, dat zelfde geld voor bijvoorbeeld verslavingen en slechte gewoontes.

Het is altijd goed als je jezelf wilt veranderen kwa gedrag of gewoonte maar het zal tijd en moeite kosten, met vallen en opstaan
Jammer genoeg had mijn ex niet genoeg geduld. Ik wilde mijn houding verbeteren, maar hij zag er geen verbetering in. Terwijl ik het wel in de kleine dingen zag, maar ja.
pi_71461758
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 15:38 schreef WeirdlyWired het volgende:

Jammer genoeg had mijn ex niet genoeg geduld. Ik wilde mijn houding verbeteren, maar hij zag er geen verbetering in. Terwijl ik het wel in de kleine dingen zag, maar ja.
Lastig Weirdy, geduld is iets raars, je kan een ongelovelijk gedult hebben met iemand maar als ze een grens overschreiden dan kan het soms lastig zijn om dat over het hoofd te zien, zeker als je op elkaars lip zit

Met elkaar communiceren is nodig om de vrede te bewaren, de nummer 1 frustratie in Nederland volgens onzerzoek onder zowel mannen als vrouwen is: Het elkaar niet begrijpen!

Je hebt redelijke en onredelijke wensen van je (ex-)partner, de redelijke kan je je best voor doen en word je voor beloond, en de onredelijke, zelfs al doe je er moeite voor, zal je op je fouten woren afgestraft, dat is mijn ervaring, en daarvoor zit je niet in een relatie, en word je ook niet gelukkig van.

Soms ligt het gewoonweg aan een gebrek in zelf-reflectie, wensen dat je partner van jou wil zien, iets aanvult wat hij/zij zelf niet kan doen/geven, wat in mijn ogen totaal niet goed is, je moet niet afhankelijk zijn van een ander maar van jezelf, al moet je dat wel eerst inzien en leren heb ik gemerkt

Als je bijvoorbeeld wenst/eist van je partner dat hij/zij helpt in het huishouden en met opvoeden van kinderen, klussen in huis en/of meer tijd voor je vrij maakt (als die daar weinig/niks aan doet), om de relatie te verbeteren en de laste te verdelen/verminderen is dat redelijk en valt er over te praten omdat het positief en eerlijk is voor beide.
Wat neer komt op: Geduld, vergeving, bevestigen en aanmoediging, positief

Iets anders is als je deze dingen aan hem oplegt of eist zoals dat hij/zij dingen moet doen, en dat zonder dit de partner in de ogen van de ander het niet goed doet, ofwel voordat hij/zij je kan accepteren
Wat neer komt op: Ultimatum/deadline, afstand, afstraffing, negatief

Uiteinderlijk gaat het er toch om, om elkaar te accepteren zoals je bent, sommige dingen kan je veranderen, andere dingen niet, maar als de persoon waar je verlieft op ben geworden na een tijdje, met dezelfde eigenschappen toch niet de persoon is waarmee je de rest van je leven wil delen kan je er beter mee stoppen

Maar helaas verandere mensen soms enigsinds in het verloop van het leven waardoor het leven met die mensen soms ook ondragelijk word, dit kan natuurlijk ook het gevolg zijn van de relatie zelf, bijvoorbeeld de verhoudingen binnen de relatie.

[ Bericht 0% gewijzigd door Chev op 30-07-2009 16:26:34 ]
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_71463101
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 23:06 schreef Barbusse het volgende:

Gelukkig lees ik ook jullie verhalen waaruit blijkt dat het ooit over gaat. Ik ben zelf verbaasd over de therapeutische werking die ervan uit gaat. Dank daarvoor.
Same here. Inderdaad dat er een sterk therapeutische werking vanuit gaat, merkte ik ook. Hier ook lange relatie 8/9 jaar die nu breekt. Dus tvp..
pi_71476048
Sterkte Max...is kut, maar het schijnt dat er overheen te komen valt...

Heb het net aan m'n ouders verteld...mijn lieve, solidaire en oh zo conservatieve ouders...grof gezegd hadden ze wat moeite met het feit dat hun schoondochter hun schoondochter niet meer was na ruim 10 jaar.

Ik heb m'n vader altijd als een sterke man gezien, en de enige keer dat ik hem zo verslagen in elkaar zag krimpen was toen hij hoorde dat zijn moeder dood was....

Ik hoop dat mijn ex d'r ego niet teveel groeit door dit in haar ogen misplaatst gevoel van verbondenheid.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 00:07:14 #59
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_71477124
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 @ 12:29 schreef Chev het volgende:
Zolang het geen ultimatum is dan kan het werken VASND, je bent wie je bent je hebt een eigen karakter, en sommige dingen kan je veranderen als je het zelf wilt, zolang je het maar voor jezelf doet en niet voor een ander (omdat die het eist)
Dat is dus het punt, bij de realisatie dat ik haar zo veel pijn gedaan heb kwam ook eindelijk de motivatie om wat aan mezelf te veranderen.
Was het niet voor haar dan voor een volgende vriendin.

Dit moet je denk ik wel er bij houden.. Je kun er meestal ook iets positiefs uit halen
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 @ 14:53 schreef Chev het volgende:

[..]

Dit is dus ook iets wat ik al jaren echt wil veranderen aan mezelf. Ik heb er al te veel mee verkloot en vergooit.
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
pi_71477232
Mwoah, mijn ouders hebben toch eigenlijk niets met mijn verhaal te maken..
pi_71477445
Mijn ouders hebben er eigenlijk ook niets mee te maken hoor. Alleen, ik kom uit een redelijk close gezin, in tegenstelling tot mijn ex. En mijn ouders zagen ons kinderen krijgen en zo...en eerlijk gezegd zag ik dat ook wel voor me. En nu is dat weg...
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_71478710
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 15:38 schreef WeirdlyWired het volgende:

[..]

Erg herkenbaar dit... Alleen lag de schuld bij ons beiden. Maar als de een er geen zin meer in heeft, wat moet je dan?
pi_71480219
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 01:33 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Erg herkenbaar dit... Alleen lag de schuld bij ons beiden. Maar als de een er geen zin meer in heeft, wat moet je dan?
Bij ons lag de schuld natuurlijk ook bij ons beiden. Alleen had ik de laatste maand meer hoop dan hij. Ik ga vandaag op vakantie, maar het liefst zou ik hier blijven om gewoon nog met hem te kunnen praten. Nu wordt het een week geen enkele manier contact onderhouden. Zo frustrerend. Ik mis mijn maatje
pi_71513010
Ik heb een vraagje, want bij mij is het volgende het geval:

4 maanden terug gingen wij uit elkaar. Ik heb 3 dagen daarna meteen met een ander gezoend en in de 2 weken daarna met nog twee andere meisjes gezoend en met eentje seks gehad (uiteindelijk ook met die andere). Ja, lekkere playermoves weer, maar toen ik mijn ex in de kroeg de hele tijd met een andere jongen zag staan, werd ik witheet (en dat te bedenken dat ik diezelfde avond met het zusje van een vriend van me had gezoend...)
Kortom, ik kan het dus niet aan wanneer zij met een ander is..
Ben ik dan niet over haar heen en pak ik die sletjes alleen maar omdat ze makkelijk zijn en ik daardoor dat kutgevoel verdring?
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_71515364
DuTank dat weet je zelf ook wel.. je beschouwd haar nog steeds als de jouwe, en het klinkt alsof je dit alles doet om een zelf bevestiging te krijgen dat je met gemak een ander kan krijgen, terwijl je voor je gevoel dat eigenlijk nog niet wil

Maarja, ze zeggen ook wel: Ther's nothing best after an ex like the next.
Daar heb ik dan weer geen ervaring mee, ben geen casanova meer 'n gevoels mens
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_71515501
Nou nee, ik ben echt wel bewust dat ze niet meer de mijne is. Maar je hebt denk ik gelijk dat er geen betere is tot de volgende
Want als ik weer verliefd ben ofzo, dan stort je je daar weer op en zal het mij een worst wezen wat mijn ex uitspookt.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  zondag 2 augustus 2009 @ 00:57:41 #67
247160 Just-Lost
will never forget
pi_71528846
Inmiddels is het weer even geleden dat ik hier schreef dat het net uit was met m'n ex. (3.5 jaar samen)

Het is nu precies 5 maanden geleden, heel veel gebeurt in die tijd. Veel gevallen, en ook veel weer opgestaan. Krijg nu gelukkig het gevoel dat het echt de goede kant op gaat. Het blijft alleen raar om te zien dat je soms om de kleinste dingen van slag kan raken... Een liedje, een opmerking van iemand.

Redelijk snel nadat het uit was weer contact gekregen met een meisje dat ik al langer kon, maar een tijd niet mee gesproken had. Wat mee afgesproken.. begon als vrienden. Zat meer in. Alleen kon ik het op de één of andere manier niet voor elkaar krijgen om tijd en energie in haar te steken. En dan vraag je jezelf af : komt dit omdat ik nog niet over m'n ex heen ben... of vind ik dit meisje niet leuk genoeg voor een relatie. Het blijkt gelukkig dat laatste te zijn.

Heb pas een meisje leren kennen, vriendin van een goede vriendin. Beetje kort gesproken nog maar, met het stappen. Wat hyves-verkeer... Maar wat een ontzettend leuk iemand.. waar ik echt alle tijd van de wereld in zou willen steken! Dat gevoel van bang zijn om nooit iemand meer leuk te kunnen vinden is dus voor het grootste gedeelte weg. Moet maar is gaan kijken of hier serieus werk van gemaakt kan gaan worden.

Wat nog wel raar blijft? Iemand waar je zo lang heel intensief mee samen bent geweest aan de deur te zien staan... zien dat ze naar de kapper is geweest, en het niet weten. andere kleren. Beseffen dat levens doorgaan.. Vakantie foto's zien, en die vakantie niet samen beleefd hebben.
En dan waarschijnlijk het moeilijkste, horen dat ze met andere jongens om gaat.. hoe definitief wil je het hebben? Heb wel eens de hoop dat ik eerder iets serieus met een ander meisje heb dan zij met een andere jongen.. Waarschijnlijk slaat het nergens op, maar het voelt gewoon beter.

En kom inderdaad uit je tent als je dit mee maakt... blijf niet binnen zitten. Super moeilijk, maar in hetzelfde leventje blijven zitten maakt het zwaarder. Probeer wat dingen te veranderen in je leven, in je omgeving.
Wat nieuwe kleren, wat dingen die jij zelf hebt uitgezocht en verzonnen hebt. Leer met jezelf te zijn!
Ga is een keer alleen lopen, sporten, fietsen. In je eentje!

nouuu, Ik ga deze positieve lijn proberen door te zetten.. Ow neeee! wacht. IK GA deze positieve lijn doorzetten Dat is hoe het zit, en niet anders! Successs allemaal...!
And I tried to sing
But I couldn’t think of anything
And that was the hardest part
Yeah that’s the hardest part
pi_71529163
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 00:57 schreef Just-Lost het volgende:
Inmiddels is het weer even geleden dat ik hier schreef dat het net uit was met m'n ex. (3.5 jaar samen)

Het is nu precies 5 maanden geleden, heel veel gebeurt in die tijd. Veel gevallen, en ook veel weer opgestaan. Krijg nu gelukkig het gevoel dat het echt de goede kant op gaat. Het blijft alleen raar om te zien dat je soms om de kleinste dingen van slag kan raken... Een liedje, een opmerking van iemand.

Redelijk snel nadat het uit was weer contact gekregen met een meisje dat ik al langer kon, maar een tijd niet mee gesproken had. Wat mee afgesproken.. begon als vrienden. Zat meer in. Alleen kon ik het op de één of andere manier niet voor elkaar krijgen om tijd en energie in haar te steken. En dan vraag je jezelf af : komt dit omdat ik nog niet over m'n ex heen ben... of vind ik dit meisje niet leuk genoeg voor een relatie. Het blijkt gelukkig dat laatste te zijn.

Heb pas een meisje leren kennen, vriendin van een goede vriendin. Beetje kort gesproken nog maar, met het stappen. Wat hyves-verkeer... Maar wat een ontzettend leuk iemand.. waar ik echt alle tijd van de wereld in zou willen steken! Dat gevoel van bang zijn om nooit iemand meer leuk te kunnen vinden is dus voor het grootste gedeelte weg. Moet maar is gaan kijken of hier serieus werk van gemaakt kan gaan worden.

Wat nog wel raar blijft? Iemand waar je zo lang heel intensief mee samen bent geweest aan de deur te zien staan... zien dat ze naar de kapper is geweest, en het niet weten. andere kleren. Beseffen dat levens doorgaan.. Vakantie foto's zien, en die vakantie niet samen beleefd hebben.
En dan waarschijnlijk het moeilijkste, horen dat ze met andere jongens om gaat.. hoe definitief wil je het hebben? Heb wel eens de hoop dat ik eerder iets serieus met een ander meisje heb dan zij met een andere jongen.. Waarschijnlijk slaat het nergens op, maar het voelt gewoon beter.

En kom inderdaad uit je tent als je dit mee maakt... blijf niet binnen zitten. Super moeilijk, maar in hetzelfde leventje blijven zitten maakt het zwaarder. Probeer wat dingen te veranderen in je leven, in je omgeving.
Wat nieuwe kleren, wat dingen die jij zelf hebt uitgezocht en verzonnen hebt. Leer met jezelf te zijn!
Ga is een keer alleen lopen, sporten, fietsen. In je eentje!

nouuu, Ik ga deze positieve lijn proberen door te zetten.. Ow neeee! wacht. IK GA deze positieve lijn doorzetten Dat is hoe het zit, en niet anders! Successs allemaal...!
Ah goed om te horen, ik zit nu ook in zo een positieve lijn als jij nu zit. Gister heel even een schok tegengekomen, kreeg te horen dat ze in bed lag met haar buurjongen, maar 1min later boeide het me eigenlijk niet meer (of niet in de zin dat het mijn gedachten domineerde). Ook een nieuw meisje leren kennen, heel veel sms en msn verkeer, en eigenlijk de eerste die ik leuk vind sinds het uit is met mijn ex. Zullen zien hoe het gaat daarmee

Maandag de grote test, ik vier dan mijn verjaardag en ik heb mijn ex ook uitgenodigd. Ik heb het gevoel dat ik over haar heen ben, en we hebben het altijd heel gezellig gehad dus ik hoop dat het even leuk blijft nu. We shall see...
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_71531264
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 01:20 schreef dreamzk het volgende:

Maandag de grote test, ik vier dan mijn verjaardag en ik heb mijn ex ook uitgenodigd. Ik heb het gevoel dat ik over haar heen ben, en we hebben het altijd heel gezellig gehad dus ik hoop dat het even leuk blijft nu. We shall see...
Misschien neemt ze haar buurjongen ook wel mee.. even serieus ; haar uitnodigen is toch zelfkastijding voor gevorderden?
pi_71532057
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 09:29 schreef Max_Aue het volgende:

[..]

Misschien neemt ze haar buurjongen ook wel mee.. even serieus ; haar uitnodigen is toch zelfkastijding voor gevorderden?
Mee eens
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_71536048

[ Bericht 100% gewijzigd door Ironshirt op 02-08-2009 14:07:37 ]
pi_71540211
Waarom, waarom, WAAROM ging ze weg?!?! Ik kan het gewoon niet begrijpen, waarom zo abrupt een punt achter een jarenlange relatie zetten als deze zeer zeker nog gered had kunnen worden? Ik word hier godverdomme langzaam aan helemaal gek van! Ik eet niet meer, slaap niet meer, en ik WIL DAT HET OPHOUDT!!!

Sorry voor het gevloek, maar ik zie het momenteel echt niet meer zitten......
pi_71542321
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 16:06 schreef Barbusse het volgende:
Waarom, waarom, WAAROM ging ze weg?!?! Ik kan het gewoon niet begrijpen, waarom zo abrupt een punt achter een jarenlange relatie zetten als deze zeer zeker nog gered had kunnen worden? Ik word hier godverdomme langzaam aan helemaal gek van! Ik eet niet meer, slaap niet meer, en ik WIL DAT HET OPHOUDT!!!

Sorry voor het gevloek, maar ik zie het momenteel echt niet meer zitten......
Klinkt alsof je alleen thuis zit dit weekend. Lijkt mij niet handig op zo'n moment.

Hoe definitief is het bij jou dan? Huis al verkocht, spullen verdeeld?
pi_71542426
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 17:23 schreef Max_Aue het volgende:

[..]

Klinkt alsof je alleen thuis zit dit weekend. Lijkt mij niet handig op zo'n moment.

Hoe definitief is het bij jou dan? Huis al verkocht, spullen verdeeld?
Het is waarschijnlijk definitief ja. Ze heeft me al haar prijs- en verlanglijstje gemailed met wat ze wil hebben. Maar het is niet alleen dat. Ze heeft me niet alleen berooft van een toekomst die ik voor me zag, ze gaat me waarschijnlijk ook beroven van een eventuele toekomst zonder haar...gaat ervoor zorgen dat ik niet kan groeien en haar van me af kan zetten.

En ik ben meer dan alleen maar dit weekend alleen...
pi_71544413
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 17:27 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Het is waarschijnlijk definitief ja. Ze heeft me al haar prijs- en verlanglijstje gemailed met wat ze wil hebben. Maar het is niet alleen dat. Ze heeft me niet alleen berooft van een toekomst die ik voor me zag, ze gaat me waarschijnlijk ook beroven van een eventuele toekomst zonder haar...gaat ervoor zorgen dat ik niet kan groeien en haar van me af kan zetten.

En ik ben meer dan alleen maar dit weekend alleen...
Heb je geen vrienden waar je op terug kan vallen en bij kan crashen? Je zal jezelf uiteindelijk aan je haren uit het moeras moeten trekken.

Je hebt acuut afleiding nodig, ga bij een sportvereniging en probeer leuke dingen te ondernemen. Ook al vind je er misschien in eerste instantie niets aan, je zal geleidelijk weer een eigen leven gaan ontwikkelen.
Wellicht kom je er op deze manier sterker uit. Moeilijk zal het zeker zijn, dat wel.
Sterkte!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')