Lange termijn meet agendaquote:Vergunning ingebruikname openbare grond voor het plaatsen van een kokosmat van 3 bij 2 meter in het voetgangersgebied langs de Rotte t.h.v. het Noordplein en 2 schemerlampen op de hoek Zaagmolenstraat en 1e Pijnackerstraat aan de bestaande lantaarnpaal op ca. 5 meter hoogte. De schemerlampen branden in de avond en nacht. De vergunning is verleend voor de periode 1 maart 2009 tot en met 30 juni 2010
Op Aruba zijn ze niet zo happig op importvolk.quote:Op maandag 27 juli 2009 01:33 schreef Karasta het volgende:
lol altijd als ik in Rotterdam kom verbaas ik me weer hoeveel moslims en negers rondlopen, en dat zeg ik als Arubaan zijnde.
Het was een BBQ om tenen bij af te likkenquote:Op maandag 27 juli 2009 08:09 schreef FJD het volgende:
GoedemorgenLeuk feestje gehad bij Ise?
Vrijdag tot 23:00 wezen klussen, zaterdag van 09:00 tot 00:30 en zondag van 09:30 tot 17:00. Komende week nog een paar kleine klusjes doen en dan komend weekend het laminaat en de badkamerDan nog wat muren een likje verf geven en dan komt de vloerbedekking
quote:Op maandag 27 juli 2009 10:09 schreef Isegrim het volgende:
Ik verwachtte "Kots op je tent" als TT.
Feestje was erg gezellig! Gister nog een afterparty gehouden met de incrowd, dat was ook gezellig.
Mijn woonkamer:
[ afbeelding ]![]()
Maak me gekquote:Op maandag 27 juli 2009 10:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Het was een BBQ om tenen bij af te likken
Dan heb je nog nooit mijn tenen gezienquote:
WTF is een 'freestyle picknick'?quote:Op maandag 27 juli 2009 13:38 schreef DutchTrain het volgende:
Zo. Wie gaat er morgenavond naar het Strandpark ?
[ afbeelding ]
http://strandparkrotterdam.blogspot.com/
Jeweetz. Gewoon lekker chillen en freestyle picknicken. Dus niet verplicht met picknickmand, geruite servetten en plastic bordjes, maar ter plekke verse hapjes kopen, beetje op verschillende kleedjes zitten enzo.quote:
Aha. Ik wist niet dat bij gewone picknicks manden en geruite servetten wel verplicht waren.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:42 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Jeweetz. Gewoon lekker chillen en freestyle picknicken. Dus niet verplicht met picknickmand, geruite servetten en plastic bordjes, maar ter plekke verse hapjes kopen, beetje op verschillende kleedjes zitten enzo.
Hoe hip voel je je nuquote:Op maandag 27 juli 2009 13:44 schreef Isegrim het volgende:
Dan heb ik al best vaak freestyle gepicknicked.
10 tenen en ene Olaf heeft Babysis opgegetenquote:Op maandag 27 juli 2009 13:38 schreef Isegrim het volgende:
Even een kleine impressie van wat er allemaal doorheen is gegaan dit weekend:
- 3 kratten bier
- 1 literfles wodka
- 1,5 fles Captain Morgan rum
- stuk of 6 flessen wijn
- 1,5 liter sangria
- 1 kg (!) winegums
- 12 roze koeken
- aardig wat kilootjes vlees
- ...nog veel meer
Wat heb ik nu weer gemistquote:Op maandag 27 juli 2009 13:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Jouw vrouwelijk bezoek is anders ook best ""
Klink leuk, maar ik heb al dinerplannenquote:Op maandag 27 juli 2009 13:38 schreef DutchTrain het volgende:
Zo. Wie gaat er morgenavond naar het Strandpark ?
[ afbeelding ]
http://strandparkrotterdam.blogspot.com/
Babysis, zusje van Isegrimquote:Op maandag 27 juli 2009 13:48 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Wat heb ik nu weer gemist
het waarom is een andere vraag
Leeftijd? Vrijgezel? Pics?quote:
Welneequote:Op maandag 27 juli 2009 14:56 schreef junkiexp het volgende:
Pff, 4 uur slaap is echt te weinig om fatsoenlijk te kunnen werken
Als ik mij niet vergis 28, lang verhaal, bottomline: maakt niet uit, paar topics terug en vanavondquote:Op maandag 27 juli 2009 14:59 schreef FJD het volgende:
[..]
Leeftijd? Vrijgezel? Pics?
Als niemand m inkopt doe ik t wel
wou zeggen sinds wanneer zijn oude mensen hipquote:Op maandag 27 juli 2009 18:19 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hipper dan ooit.
Ik ben namelijk niet zo hip.
Ik. Ben. Niet. Oud.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:03 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
wou zeggen sinds wanneer zijn oude mensen hip
nee hoorquote:
Mooi hè,al die spiegelende gevels?quote:Op maandag 27 juli 2009 01:33 schreef Karasta het volgende:
lol altijd als ik in Rotterdam kom verbaas ik me weer hoeveel moslims en negers rondlopen, en dat zeg ik als Arubaan zijnde.
quote:Op maandag 27 juli 2009 19:41 schreef Metatron het volgende:
[..]
Mooi hè,al die spiegelende gevels?.
.
En jij pas halverwege je midlife crisis.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Je bent pas halverwege tot pensioengerechtigde leeftijd!
quote:Op maandag 27 juli 2009 22:20 schreef Isegrim het volgende:
[..]
En jij pas halverwege je midlife crisis.
Dan maken pics ook niet meer uit tochquote:Op maandag 27 juli 2009 15:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Als ik mij niet vergis 28, lang verhaal, bottomline: maakt niet uit, paar topics terug en vanavond
Park bij de Euromast denk ik, wat wil je er doen?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:55 schreef RadioSlut het volgende:
Hoi mede-Rotterdammerts
Ik heb een vraagje
Wat is zo ongeveer het rustigste park van Rotterdam in de nacht?
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:13 schreef Isegrim het volgende:
Zo maar eens een beetje werken. Geen zin.
wijsneusquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
als je gister was gaan werken had je nu geen maandagochtend-gevoel
heeyquote:
Nou, dat helpt.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
als je gister was gaan werken had je nu geen maandagochtend-gevoel
quote:
pf dat is inderdaad een eind rijden zegquote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:38 schreef Marlies1981 het volgende:
Erg leuk gehad, wel een beetje chaotisch allemaal. Eerst erg lang over de heenreis gedaan, uiteindelijk waren we pas om 4 uur 's nachts in het appartement, daarna een dag op het politiebureau gezeten om aangifte te doen, toen nog een halve dag onderweg geweest om een laissez-passer te krijgen, maar ook nog wel een paar dagen in de zon gelegen gelukkig.
Donderdag zijn we van Kroatie naar Litouwen (1800 km) gereden, maar niet verder gekomen dan Katowice in Polen. Vrijdag de hele dag door Polen in Litouwen gereden, in Polen zijn op één stukje na alleen maar tweebaans wegen waar je van alles tegen komt, en bovendien rijden de polen alsof het hun laatste dag is, dus dat is wel vrij enerverend
Zaterdag opgetreden op een progrock festival, was erg leuk maar de organisatie was *vrij losjes* waardoor we uiteindelijk pas om twee uur 's nachts aan de bak konden - men had er namelijk niet aan gedacht dat de diesel van het aggregaat ook op kon raken, en ja, zonder stroom lukt het allemaal niet zo goed...
Dus tot half 4 gespeeld, wel een heel erg enthousiast publiek enzo, dus dat was wel ok. Op de terugweg naar het hotel aangehouden omdat we 90 reden door een dorpje waar je maar 60 mocht, maar omdat niemand z'n papieren bij zich had mochten we uiteindelijk doorrijden
Volgende ochtend, zondag dus, om 10 uur gaan rijden, weer 1850 km naar huis, en gisteren ochtend om 8 uur thuis. Dus in totaal 5100 km in een week gereden, best wel veel eigenlijk.
Foto's en video volgt natuurlijk nog...
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:37 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben heel erg moe en ik wil niet.
Bewoners die in de bouwvakvakantie door de vloer van hun keuken zakken.![]()
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:05 schreef Isegrim het volgende:
Zometeen ook nog vergaderen.Maar wel een leuke vergadering, met o.a. een bejaarde ex-zeeman die nogal van mijn gecharmeerd is.
Tijdens de vorige vergadering zei hij ineens tussendoor dat ik zulke mooie ogen had.
In Kroatië dus wel een paar dagen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
pf dat is inderdaad een eind rijden zegnog wel tijd gehad om wat te relaxen tussendoor?
tsjaquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:49 schreef Isegrim het volgende:
Ik denk dat de betreffende bejaarde het allemaal een stuk minder grappig zal vinden.
Vandaag vond hij dat ik er stralend uitzag en wilde hij weten of ik nog steeds verkering had.quote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:16 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Vandaag vond hij dat ik er stralend uitzag en wilde hij weten of ik nog steeds verkering had.Zijn vrouw zat ernaast trouwens.
Onder andere.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Op de dagen tussen dinsdag en woensdag?
It's getting creepy.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Over 5 weken is dat pas thuis. Dan is de Fok!Commune pas af
Alweer?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:57 schreef TJDoornbos het volgende:
kan iemand mij vertellen waarom hartpatienten meer risico lopen op mexicaanse griep? Nou ga ik dood
krijg je vast wel zon mooi prikje van jpbquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:57 schreef TJDoornbos het volgende:
kan iemand mij vertellen waarom hartpatienten meer risico lopen op mexicaanse griep? Nou ga ik dood
Ja ik was STA kwijt en in het bijzonder Rotterdamquote:
Alsjeblieft nietquote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
krijg je vast wel zon mooi prikje van jpb
Gewoon, de nacht doorbrengen. Slap ouwehoeren, zooien, weet ik veel.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:45 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Park bij de Euromast denk ik, wat wil je er doen?
Ik denk dat je bij de parken buiten het centrum minder mensen zult tegen komen. Kies je voor het zuiderpark, doe dan wel je kogelvrije-vest aanquote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:45 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Gewoon, de nacht doorbrengen. Slap ouwehoeren, zooien, weet ik veel.
Maar als dat park niet zo rustig is gaan we wel de hele nacht door rotterdam heen zwerven
Maar ik denk dat er daar juist minder mensen zijn dan buiten het centrum. In de omgeving van Het Park woont namelijk bijna niemand, dus ook geen mensen die nog even 's nachts de hond uitlaten, thuiskomen, het park af shortcut gebruiken om naar het station te lopen etc. En er zijn ook weinig bankjes met hangjongeren.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Hét park bij de euromast is ook snachts een leuke plekmenig fokmeeting daar tot laat geweest
Ik kom daar oorspronkelijk vandaan. Heb op de Schapendreef gewoond, aan de boezem, tegenover het Kralingse Bos.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:00 schreef Brunoh het volgende:
Gna nog meer Rotterdammers! Nog mensen uit kralingen-crooswijk toevallig?
Heliport nog niet afgebrand?quote:Op woensdag 29 juli 2009 08:45 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik kom daar oorspronkelijk vandaan. Heb op de Schapendreef gewoond, aan de boezem, tegenover het Kralingse Bos.
Nope. Ik denk dat er niks aan de hand was uiteindelijk.quote:Op woensdag 29 juli 2009 09:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Heliport nog niet afgebrand?
Kom maar naar mijn werk, daar doet 'ie het gewoon.quote:Op woensdag 29 juli 2009 09:47 schreef junkiexp het volgende:
Goedemorgen.
Koffieautomaat op het werk is stuk.
Foto'squote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:55 schreef FJD het volgende:
Klinkt gezellig![]()
Net weer een kamer geverfdNog paar daagjes en ik heb echt een geniaal huis
Ik heb iPhone foto's maar de kleurechtheid daarvan laat zeer te wensen overquote:
Misschien dat het verstandiger is om dat te doen voor de vloer erin ligtquote:Op woensdag 29 juli 2009 11:18 schreef Isegrim het volgende:
Dan zit er niets anders op dan ons uit te nodigen voor je house warming party.
Ach ja, als ze het weer opruimen......quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Voor je het weet komen ze bij je over de vloer, 't tuig, en waar dat op uit kan lopen....
Wat denk je wel niet van ons?quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:04 schreef FJD het volgende:
[..]
Misschien dat het verstandiger is om dat te doen voor de vloer erin ligt
Van jou niets dan positiefs natuurlijkquote:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Alsof we losgeslagen hippies zijn, die niets anders doen dan zuipen, neuken en blowen
Ohhh de rest.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:15 schreef FJD het volgende:
[..]
Van jou niets dan positiefs natuurlijkhet gaat alleen om de rest gekkie!
we kunnen ook andere dingenquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Alsof we losgeslagen hippies zijn, die niets anders doen dan zuipen, neuken en blowen
Leuk!quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Als het aan mij ligt wel
Wilde je een nuchtere sitter dr bij?![]()
En zouden jullie langs de sligro kunnen?
Jaquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:44 schreef BabySis het volgende:
Oke.
Kan je mij vertellen waar de Goudsesingel zit vanaf Ise haar huis?
quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:13 schreef BabySis het volgende:
Hebben jullie zin om dan eerst even te gaan eten bij bijvoorbeeld De Skihut?
Ter afsluiting van onze vakantie zeg maar.
Zoals sushi van sumoquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:15 schreef Isegrim het volgende:
Joh, bij de Skihut? Wat origineel.Kunnen we ook ergens gaan eten waar ze wel echt voedsel serveren?
Dat gaat dus ff niet gebeuren in mijn huis.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Liever op een andere dag. Anders kots je echt alles onder
Zuiderpark was ik sowieso niet van plan, ik heb een hekel ana dat gebied daarquote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik denk dat je bij de parken buiten het centrum minder mensen zult tegen komen. Kies je voor het zuiderpark, doe dan wel je kogelvrije-vest aan![]()
Hét park bij de euromast is ook snachts een leuke plekmenig fokmeeting daar tot laat geweest
ik dacht even dat je bedoelde dat je je wilde laten ondershijtenquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:28 schreef BabySis het volgende:
Ik ga me nu even bruin laten sprayen op de Goudsesingel, dat scheelt weer een trip naar Bloemendaal
Wat heb jij voor raar beeld bij mijn zusje?quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik dacht even dat je bedoelde dat je je wilde laten ondershijtenleek me al een beetje dubieus
ik had gewoon bij bruin sprayen een raar beeldquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:23 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wat heb jij voor raar beeld bij mijn zusje?
Masochist?quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik had gewoon bij bruin sprayen een raar beeld
jouw zusje is een lieve masochist
Een slanke variant van tubgirlquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:23 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wat heb jij voor raar beeld bij mijn zusje?
Mental image.quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Een slanke variant van tubgirl
Ah sadist.quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik had gewoon bij bruin sprayen een raar beeld
jouw zusje is een lieve masochist
Vond je het prettig dan, dat mental image?quote:
Winnen die van mij?quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:37 schreef Isegrim het volgende:
Oh wacht, die voetmassage van Norma natuurlijk.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:32 schreef Isegrim het volgende:
Wij gaan naar café De Klok, van Dennis zijn oudtante. Die knettergek is.
Volgende week is de laatste keer al weer deze zomer.quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Is dat nu?Had me wel leuk geleken
![]()
Is toch iets van 5x per zomer?
Ik denk 2Ci. Ik fungeer als sitter.quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]daar moeten we nog een keer een Fok!meet houden.
N&W wilde 2ci toch? of mush? Doe jij nog mee?
Geweest, leukquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:03 schreef DutchTrain het volgende:
Niemand naar de Wednesday Night Skate
Ik weet het niet meer allemaal zo precies.quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:49 schreef Marlies1981 het volgende:
wat hebben julie gedaan dan? Dope, drank, sex, tv?
was het wel leuk dan? Als je het niet meer zo precies weet en achteraf nog een kapot hoofd hebt ook, doe je dan wel de goede dingen?quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:54 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer allemaal zo precies.
Adhd, gok ik. Ik kan met vrij weinig slaap vrij lang doorquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:59 schreef FJD het volgende:
Hoe kun je met 1u slaap en een dronken hoofd je werk een beetje fatsoenlijk doen
Het was wel leuk, dat weet ik nog.quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:58 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
was het wel leuk dan? Als je het niet meer zo precies weet en achteraf nog een kapot hoofd hebt ook, doe je dan wel de goede dingen?
Ik heb geen tv gezien.quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:49 schreef Marlies1981 het volgende:
wat hebben julie gedaan dan? Dope, drank, sex, tv?
Ieuw.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:02 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
reken maar! Na afloop moet ik altijd een schoon onderbroekje aan hoor!
Ze vindt het wel geilquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:05 schreef Isegrim het volgende:
Wat vindt Alicey ervan dat jij een seksuele relatie hebt met je gitaar?
scheelt een hoop gezeur. Ik sjouw liever zelf niet met al dat spul en A. wil liever niet dat ik met andere meisjes ga rommelen. Dus op deze manier loopt het wel lekker.quote:
Die had wel door dat je je recentelijk al bezondigd had aan grote hoeveelheden geestrijk vocht?quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
En toen kwam een collega op het idee een fles champagne open te trekken.
"Dat kan er bij jou vast ook nog wel bij!"
Die wedstrijd zou ik voor een ander moment bewaren.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
" jeroen joh wat heb jij dikke rooie ogen, gezopen gister?".
Gelukkig een collega die zelf ook redelijk weg kan tanken![]()
Nu willen ze weten wie er meer weg kan werken, ik of een vrouwelijke collega die blijkbaar een soort directe aansluiting op de tap heeft
En A. is ook nog eens heul niet dik!quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:35 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
scheelt een hoop gezeur. Ik sjouw liever zelf niet met al dat spul en A. wil liever niet dat ik met andere meisjes ga rommelen. Dus op deze manier loopt het wel lekker.
Nee hoor poppetje, je bent helemaal niet dik! Je bent gezelligquote:Op donderdag 30 juli 2009 16:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
En A. is ook nog eens heul niet dik!Zojuist mocht ik weer een verhaal horen over iemand die "nog magerder is" dan ik.
Hmm, gezellig.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:31 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
Nee hoor poppetje, je bent helemaal niet dik! Je bent gezellig
quote:en liev
Nou, echt broodmager ben je niet (meer), toch? Naar mijn idee was je een paar jaar terug dunner.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
En A. is ook nog eens heul niet dik!Zojuist mocht ik weer een verhaal horen over iemand die "nog magerder is" dan ik.
Verre van. Kleding gaat steeds strakker zitten en ik vind mezelf steeds gezelliger.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:32 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou, echt broodmager ben je niet (meer), toch? Naar mijn idee was je een paar jaar terug dunner.
Goed excuus om een nieuwe garderobe aan te schaffen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Verre van. Kleding gaat steeds strakker zitten en ik vind mezelf steeds gezelliger.
Da's ook wel weer waar.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:38 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Goed excuus om een nieuwe garderobe aan te schaffen.
dat hebben wij niet nodig.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:38 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Goed excuus om een nieuwe garderobe aan te schaffen.
Dan zit er voor jou niets anders op dan hard te werken.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:47 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
dat hebben wij niet nodig.
Geld wel. Vrij veel zelfs, want A. heeft een dure smaak.
Precies!quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:49 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dan zit er voor jou niets anders op dan hard te werken.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:53 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
Jij hebt geen vent, jij hebt een jongetje
quote:
Ik zie hem al helemaal voor me met zo'n muts op en dreads in z'n baardquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:07 schreef Isegrim het volgende:
[..]In Leiden momenteel, maar is iets tijdelijks. Hij had deze week een tweede gesprek en hoort morgen of dat doorgaat. Hij is nu naar Geel (België) voor een reggaefestival.
Alsjeblieft niet zeg.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 06:57 schreef Metatron het volgende:
[..]
Ik zie hem al helemaal voor me met zo'n muts op en dreads in z'n baard.
Toch zag ik dat voor mequote:
Ik heb niet eens een wilde nacht gehad, en ik ben doodop. Ik heb vanavond afgesproken in Tintin's, maar ik heb zo'n vermoeden dat ik vrij snel weer thuis zal zijnquote:Op vrijdag 31 juli 2009 07:43 schreef Isegrim het volgende:
Best lang geslapen, maar ben toch blij als vandaag voorbij is, want ik ben nog steeds moe. Ik word gewoon te oud voor wilde nachten.
En zo een dikke klodder eyeliner om z'n ogen?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 07:45 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hij was ooit een soort van gothic, met zwarte nagellak enzo.
Dat niet volgens mij, maar pin me er niet op vast.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 07:47 schreef Metatron het volgende:
[..]
En zo een dikke klodder eyeliner om z'n ogen?
Voor je het weet is het oktober.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 07:53 schreef Metatron het volgende:
Mijn vakantie laat nog even op zich wachten helaas. De laatste planning is ergens in oktober naar Sardinie.
Wasda?quote:13-16 augustus nog wel naar HAR2009.
Oh jee.quote:En verder nieuws: Bij een naaste collega is varkensgriep vastgesteld. Thuiswerken is het credo.
Da's ook weer waarquote:
https://wiki.har2009.org/page/Main_Pagequote:Wasda?
Jaquote:Oh jee.
Maar thuiswerken is wel relaxed. Heb je veel contact gehad met die collega?
Ik wist neit eens dat heiden zo erg in Reggae was.quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:07 schreef Isegrim het volgende:
[..]In Leiden momenteel, maar is iets tijdelijks. Hij had deze week een tweede gesprek en hoort morgen of dat doorgaat. Hij is nu naar Geel (België) voor een reggaefestival.
Maar op zich past dat wel bij zijn uiterlijk.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 07:45 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat klinkt wel tof.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:05 schreef Metatron het volgende:
https://wiki.har2009.org/page/Main_Page
M'n bedrijf betaalt, dus da's helemaal okay.
Ach ja, het is een hype. Iets om de mensen af te leiden van de kredietcrisis.quote:Ja. Maar als ik besmet (en vatbaar) zou zijn, dan had ik al inmiddels lang en breed ziek moeten zijn, dus dat zal verder wel loslopen. Maar het blijft best '
' om te zien hoe mensen ineens panisch aan de slag gaan met desinfecterende zeep en doekjes.
Issie ook niet zo erg.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik wist neit eens dat heiden zo erg in Reggae was.
Hij was toen hartstikke dun en had veel langer haar.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar op zich past dat wel bij zijn uiterlijk.
Dat maakt het allemaal nog veel echter.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:24 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hij was toen hartstikke dun en had veel langer haar.
The one and onlyquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:04 schreef Isegrim het volgende:
Dries Roelvink? In levenden lijve?Heb je een handtekening gevraagd?
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:00 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Ik loop net in Amsterdam, en het eerste wat ik zie is Dries RoelvinkSnel weg hier
Swine Fluquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:21 schreef BabySis het volgende:
Goedemorgen. Ik weet niet of je mij vannacht gehoord hebt Ise maar ik heb echt mijn longen uit mijn keel gehoest en nu ben ik ziek. Hoofpijn, keelpijn, etc.
Geeft dit problemen voor vanavond of maakt dat niet uit?
geen ideequote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:21 schreef BabySis het volgende:
Goedemorgen. Ik weet niet of je mij vannacht gehoord hebt Ise maar ik heb echt mijn longen uit mijn keel gehoest en nu ben ik ziek. Hoofpijn, keelpijn, etc.
jeroenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 07:45 schreef Isegrim het volgende:
[..]
het verstekt gevoelens en je eigen gedachten. Je state of mind is erg belangrijk, en ik zou het niet doen als je je gigantisch slap en zwak voelt.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:21 schreef BabySis het volgende:
Moet je maar niet een week lang de beest uithangen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:21 schreef BabySis het volgende:
kijk ook ff of ze een familieverpakking balonnen hebbenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:08 schreef BabySis het volgende:
Heb ik inmiddels gevonden![]()
Ik voel me niet misselijk, alleen heel veel pijn in mijn keel.
Naar de Sligro, goed dat je het zegt. Ik was het al vergeten, maar als W. wakker is gaan we er wel even heen.
Jullie gaan vanaaf weer een kinderfeestje houden?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kijk ook ff of ze een familieverpakking balonnen hebbenzonder balonnen is het geen echt feestje
met zakjes snoep bij het naar huis gaan, en we zeggen lekker niet wat we gaan doen maar neem je zwemkleding meequote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Jullie gaan vanaaf weer een kinderfeestje houden?
een balonnenclown lijkt me leukerquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:25 schreef BabySis het volgende:
Als het dan toch een feest wordt met ballonnen en alles zouden we eigenlijk ook entertainment moeten hebben.
Dries Roelvink zou leuk zijn!Ik houd wel van een beetje fout Hollands.
* littledrummergirl wacht op een inkoppertje door LHOquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:27 schreef BabySis het volgende:
Ik heb geen zwemkleding, ik zwem principieel alleen daar waar men ongekleed mag badderen.
Dan hou ik mn mondquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
* littledrummergirl wacht op een inkoppertje door LHO![]()
jij hebt ook een opblaaszwembadje op je balkonquote:
hahaha...principes....quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:27 schreef BabySis het volgende:
Ik heb geen zwemkleding, ik zwem principieel alleen daar waar men ongekleed mag badderen.
Van mij wel hoor.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:57 schreef BabySis het volgende:
Trouwens Ise, als ik me morgen me nog niet lekker voel ga ik niet naar dat feest in Leeuwarden. Dat duurt waarschijnlijk tot een uur of 10 des ochtends en dat ga ik niet trekken.![]()
Maar ik wilde toch vragen of wij niet nog een paar dagen aan onze vakantie mogen plakken. Dat we bijvoorbeeld tot woensdag blijven. Mag het, mag het?
Dan beloof ik beterschap op het opruimingsfront!
Ik kan iedereen aan raden naar de zelfde zwembaden te gaan als jijquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:27 schreef BabySis het volgende:
jij hebt zeker vakantiequote:
Nee, gisteravond in de stad van Dries Roelvink geweest en door het armzalige OV aldaar de trein naar huis gemist, waardoor ik er uiteindelijk bijna 3 uur over heb gedaan om thuis te komen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:02 schreef littledrummergirl het volgende:
jij hebt zeker vakantie![]()
normaal ben je altijd heel braaf op tijd nl
blegh... en dat terwijl je het ook in een uurtje kan...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:13 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Nee, gisteravond in de stad van Dries Roelvink geweest en door het armzalige OV aldaar de trein naar huis gemist, waardoor ik er uiteindelijk bijna 3 uur over heb gedaan om thuis te komen.
Had wel een trein voor mezelf tussen Utrecht en Rotterdam.
Ballonnen, zakjes snoep en limonade... Ik hoor het al weer.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
met zakjes snoep bij het naar huis gaan, en we zeggen lekker niet wat we gaan doen maar neem je zwemkleding mee
jij bent niet zo van de principesquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Buiten het principiële om is het wel een goed idee.
Uit principe niet.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jij bent niet zo van de principes?
Er staat hier een onderaannemer voor mijn neus. Hij zegt in opdracht van Zaagmans te werken en wil de dag doormidden gaan zagen.. Moet ik hem maar zijn gang laten gaan?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:18 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
ik zag het vanochtend al...A. heeft d'r lolbroek aan...het wordt weer een leuk weekeind![]()
roflquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Er staat hier een onderaannemer voor mijn neus. Hij zegt in opdracht van Zaagmans te werken en wil de dag doormidden gaan zagen.. Moet ik hem maar zijn gang laten gaan?
A. heeft normaal nooit een broek aan.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:18 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
ik zag het vanochtend al...A. heeft d'r lolbroek aan...het wordt weer een leuk weekeind![]()
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:23 schreef BabySis het volgende:
Het vaatdoekje dat op het aanrecht lag had wel een beetje een eigenaardig geurtje, dus die heb ik maar in de was gedaan. Maar verder is het huis schoon en klaar voor een feestje!
hmmm...ze heeft er ten minste drie, twee zwarte en een jeans (die had ze vanochtend aan).quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:30 schreef Isegrim het volgende:
[..]
A. heeft normaal nooit een broek aan.
Ik vindt vaatdoekjes zo ontzettend vies, ik gooi ze na 1 keer altijd wegquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:23 schreef BabySis het volgende:
Het vaatdoekje dat op het aanrecht lag had wel een beetje een eigenaardig geurtje, dus die heb ik maar in de was gedaan. Maar verder is het huis schoon en klaar voor een feestje!
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:31 schreef Isegrim het volgende:
[..]Relaxed. Misschien kun je ook eventjes de droger leeghalen en de handdoeken uit de wasmachine in de droger gooien? Filter en waterreservoir moeten dan nog wel even worden geleegd.
wel de pluisjes bewaren voor je pa!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:31 schreef Isegrim het volgende:
[..]Relaxed. Misschien kun je ook eventjes de droger leeghalen en de handdoeken uit de wasmachine in de droger gooien? Filter en waterreservoir moeten dan nog wel even worden geleegd.
Jep, maar dat is omdat ik liever heb dat Zaagmans C.S. tijdens de lunch werken, zodat ik geen last heb van al dat gezaag.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:24 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
rofl
hmmm...de dag? Beetje laat hè?
Da's vooral thuis, want daar heeft SC 'm al aan..quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:30 schreef Isegrim het volgende:
[..]
A. heeft normaal nooit een broek aan.
enorm! dus je weet het he? Aardappelschilmesjes zijn om aardappels te schillen. En dat doen we nooit, dus die hoe je ook niet te pakken dan. Aardappelschilmesjes = NoNo.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Jep, maar dat is omdat ik liever heb dat Zaagmans C.S. tijdens de lunch werken, zodat ik geen last heb van al dat gezaag.
Je kunt overigens trots op me zijn. Mijn collega's vonden het makkelijk om de vaatwasser aan te zetten nadat ze hadden geluncht, zodat er geen normale messen meer lagen. Ik heb mijn salade dus gegeten met een enorm broodmes. Ben je nu niet trots op me?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |