scheelt een hoop gezeur. Ik sjouw liever zelf niet met al dat spul en A. wil liever niet dat ik met andere meisjes ga rommelen. Dus op deze manier loopt het wel lekker.quote:
Die had wel door dat je je recentelijk al bezondigd had aan grote hoeveelheden geestrijk vocht?quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
En toen kwam een collega op het idee een fles champagne open te trekken.
"Dat kan er bij jou vast ook nog wel bij!"
Die wedstrijd zou ik voor een ander moment bewaren.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
" jeroen joh wat heb jij dikke rooie ogen, gezopen gister?".
Gelukkig een collega die zelf ook redelijk weg kan tanken![]()
Nu willen ze weten wie er meer weg kan werken, ik of een vrouwelijke collega die blijkbaar een soort directe aansluiting op de tap heeft
En A. is ook nog eens heul niet dik!quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:35 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
scheelt een hoop gezeur. Ik sjouw liever zelf niet met al dat spul en A. wil liever niet dat ik met andere meisjes ga rommelen. Dus op deze manier loopt het wel lekker.
Nee hoor poppetje, je bent helemaal niet dik! Je bent gezelligquote:Op donderdag 30 juli 2009 16:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
En A. is ook nog eens heul niet dik!Zojuist mocht ik weer een verhaal horen over iemand die "nog magerder is" dan ik.
Hmm, gezellig.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:31 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
Nee hoor poppetje, je bent helemaal niet dik! Je bent gezellig
quote:en liev
Nou, echt broodmager ben je niet (meer), toch? Naar mijn idee was je een paar jaar terug dunner.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
En A. is ook nog eens heul niet dik!Zojuist mocht ik weer een verhaal horen over iemand die "nog magerder is" dan ik.
Verre van. Kleding gaat steeds strakker zitten en ik vind mezelf steeds gezelliger.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:32 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou, echt broodmager ben je niet (meer), toch? Naar mijn idee was je een paar jaar terug dunner.
Goed excuus om een nieuwe garderobe aan te schaffen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Verre van. Kleding gaat steeds strakker zitten en ik vind mezelf steeds gezelliger.
Da's ook wel weer waar.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:38 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Goed excuus om een nieuwe garderobe aan te schaffen.
dat hebben wij niet nodig.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:38 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Goed excuus om een nieuwe garderobe aan te schaffen.
Dan zit er voor jou niets anders op dan hard te werken.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:47 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
dat hebben wij niet nodig.
Geld wel. Vrij veel zelfs, want A. heeft een dure smaak.
Precies!quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:49 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dan zit er voor jou niets anders op dan hard te werken.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:53 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
Jij hebt geen vent, jij hebt een jongetje
quote:
Ik zie hem al helemaal voor me met zo'n muts op en dreads in z'n baardquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:07 schreef Isegrim het volgende:
[..]In Leiden momenteel, maar is iets tijdelijks. Hij had deze week een tweede gesprek en hoort morgen of dat doorgaat. Hij is nu naar Geel (België) voor een reggaefestival.
Alsjeblieft niet zeg.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 06:57 schreef Metatron het volgende:
[..]
Ik zie hem al helemaal voor me met zo'n muts op en dreads in z'n baard.
Toch zag ik dat voor mequote:
Ik heb niet eens een wilde nacht gehad, en ik ben doodop. Ik heb vanavond afgesproken in Tintin's, maar ik heb zo'n vermoeden dat ik vrij snel weer thuis zal zijnquote:Op vrijdag 31 juli 2009 07:43 schreef Isegrim het volgende:
Best lang geslapen, maar ben toch blij als vandaag voorbij is, want ik ben nog steeds moe. Ik word gewoon te oud voor wilde nachten.
En zo een dikke klodder eyeliner om z'n ogen?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 07:45 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hij was ooit een soort van gothic, met zwarte nagellak enzo.
Dat niet volgens mij, maar pin me er niet op vast.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 07:47 schreef Metatron het volgende:
[..]
En zo een dikke klodder eyeliner om z'n ogen?
Voor je het weet is het oktober.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 07:53 schreef Metatron het volgende:
Mijn vakantie laat nog even op zich wachten helaas. De laatste planning is ergens in oktober naar Sardinie.
Wasda?quote:13-16 augustus nog wel naar HAR2009.
Oh jee.quote:En verder nieuws: Bij een naaste collega is varkensgriep vastgesteld. Thuiswerken is het credo.
Da's ook weer waarquote:
https://wiki.har2009.org/page/Main_Pagequote:Wasda?
Jaquote:Oh jee.
Maar thuiswerken is wel relaxed. Heb je veel contact gehad met die collega?
Ik wist neit eens dat heiden zo erg in Reggae was.quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:07 schreef Isegrim het volgende:
[..]In Leiden momenteel, maar is iets tijdelijks. Hij had deze week een tweede gesprek en hoort morgen of dat doorgaat. Hij is nu naar Geel (België) voor een reggaefestival.
Maar op zich past dat wel bij zijn uiterlijk.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 07:45 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat klinkt wel tof.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:05 schreef Metatron het volgende:
https://wiki.har2009.org/page/Main_Page
M'n bedrijf betaalt, dus da's helemaal okay.
Ach ja, het is een hype. Iets om de mensen af te leiden van de kredietcrisis.quote:Ja. Maar als ik besmet (en vatbaar) zou zijn, dan had ik al inmiddels lang en breed ziek moeten zijn, dus dat zal verder wel loslopen. Maar het blijft best '
' om te zien hoe mensen ineens panisch aan de slag gaan met desinfecterende zeep en doekjes.
Issie ook niet zo erg.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik wist neit eens dat heiden zo erg in Reggae was.
Hij was toen hartstikke dun en had veel langer haar.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar op zich past dat wel bij zijn uiterlijk.
Dat maakt het allemaal nog veel echter.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:24 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hij was toen hartstikke dun en had veel langer haar.
The one and onlyquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:04 schreef Isegrim het volgende:
Dries Roelvink? In levenden lijve?Heb je een handtekening gevraagd?
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:00 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Ik loop net in Amsterdam, en het eerste wat ik zie is Dries RoelvinkSnel weg hier
Swine Fluquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:21 schreef BabySis het volgende:
Goedemorgen. Ik weet niet of je mij vannacht gehoord hebt Ise maar ik heb echt mijn longen uit mijn keel gehoest en nu ben ik ziek. Hoofpijn, keelpijn, etc.
Geeft dit problemen voor vanavond of maakt dat niet uit?
geen ideequote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:21 schreef BabySis het volgende:
Goedemorgen. Ik weet niet of je mij vannacht gehoord hebt Ise maar ik heb echt mijn longen uit mijn keel gehoest en nu ben ik ziek. Hoofpijn, keelpijn, etc.
jeroenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 07:45 schreef Isegrim het volgende:
[..]
het verstekt gevoelens en je eigen gedachten. Je state of mind is erg belangrijk, en ik zou het niet doen als je je gigantisch slap en zwak voelt.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:21 schreef BabySis het volgende:
Moet je maar niet een week lang de beest uithangen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:21 schreef BabySis het volgende:
kijk ook ff of ze een familieverpakking balonnen hebbenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:08 schreef BabySis het volgende:
Heb ik inmiddels gevonden![]()
Ik voel me niet misselijk, alleen heel veel pijn in mijn keel.
Naar de Sligro, goed dat je het zegt. Ik was het al vergeten, maar als W. wakker is gaan we er wel even heen.
Jullie gaan vanaaf weer een kinderfeestje houden?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kijk ook ff of ze een familieverpakking balonnen hebbenzonder balonnen is het geen echt feestje
met zakjes snoep bij het naar huis gaan, en we zeggen lekker niet wat we gaan doen maar neem je zwemkleding meequote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Jullie gaan vanaaf weer een kinderfeestje houden?
een balonnenclown lijkt me leukerquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:25 schreef BabySis het volgende:
Als het dan toch een feest wordt met ballonnen en alles zouden we eigenlijk ook entertainment moeten hebben.
Dries Roelvink zou leuk zijn!Ik houd wel van een beetje fout Hollands.
* littledrummergirl wacht op een inkoppertje door LHOquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:27 schreef BabySis het volgende:
Ik heb geen zwemkleding, ik zwem principieel alleen daar waar men ongekleed mag badderen.
Dan hou ik mn mondquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
* littledrummergirl wacht op een inkoppertje door LHO![]()
jij hebt ook een opblaaszwembadje op je balkonquote:
hahaha...principes....quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:27 schreef BabySis het volgende:
Ik heb geen zwemkleding, ik zwem principieel alleen daar waar men ongekleed mag badderen.
Van mij wel hoor.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:57 schreef BabySis het volgende:
Trouwens Ise, als ik me morgen me nog niet lekker voel ga ik niet naar dat feest in Leeuwarden. Dat duurt waarschijnlijk tot een uur of 10 des ochtends en dat ga ik niet trekken.![]()
Maar ik wilde toch vragen of wij niet nog een paar dagen aan onze vakantie mogen plakken. Dat we bijvoorbeeld tot woensdag blijven. Mag het, mag het?
Dan beloof ik beterschap op het opruimingsfront!
Ik kan iedereen aan raden naar de zelfde zwembaden te gaan als jijquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:27 schreef BabySis het volgende:
jij hebt zeker vakantiequote:
Nee, gisteravond in de stad van Dries Roelvink geweest en door het armzalige OV aldaar de trein naar huis gemist, waardoor ik er uiteindelijk bijna 3 uur over heb gedaan om thuis te komen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:02 schreef littledrummergirl het volgende:
jij hebt zeker vakantie![]()
normaal ben je altijd heel braaf op tijd nl
blegh... en dat terwijl je het ook in een uurtje kan...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:13 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Nee, gisteravond in de stad van Dries Roelvink geweest en door het armzalige OV aldaar de trein naar huis gemist, waardoor ik er uiteindelijk bijna 3 uur over heb gedaan om thuis te komen.
Had wel een trein voor mezelf tussen Utrecht en Rotterdam.
Ballonnen, zakjes snoep en limonade... Ik hoor het al weer.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
met zakjes snoep bij het naar huis gaan, en we zeggen lekker niet wat we gaan doen maar neem je zwemkleding mee
jij bent niet zo van de principesquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Buiten het principiële om is het wel een goed idee.
Uit principe niet.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jij bent niet zo van de principes?
Er staat hier een onderaannemer voor mijn neus. Hij zegt in opdracht van Zaagmans te werken en wil de dag doormidden gaan zagen.. Moet ik hem maar zijn gang laten gaan?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:18 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
ik zag het vanochtend al...A. heeft d'r lolbroek aan...het wordt weer een leuk weekeind![]()
roflquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Er staat hier een onderaannemer voor mijn neus. Hij zegt in opdracht van Zaagmans te werken en wil de dag doormidden gaan zagen.. Moet ik hem maar zijn gang laten gaan?
A. heeft normaal nooit een broek aan.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:18 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
ik zag het vanochtend al...A. heeft d'r lolbroek aan...het wordt weer een leuk weekeind![]()
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:23 schreef BabySis het volgende:
Het vaatdoekje dat op het aanrecht lag had wel een beetje een eigenaardig geurtje, dus die heb ik maar in de was gedaan. Maar verder is het huis schoon en klaar voor een feestje!
hmmm...ze heeft er ten minste drie, twee zwarte en een jeans (die had ze vanochtend aan).quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:30 schreef Isegrim het volgende:
[..]
A. heeft normaal nooit een broek aan.
Ik vindt vaatdoekjes zo ontzettend vies, ik gooi ze na 1 keer altijd wegquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:23 schreef BabySis het volgende:
Het vaatdoekje dat op het aanrecht lag had wel een beetje een eigenaardig geurtje, dus die heb ik maar in de was gedaan. Maar verder is het huis schoon en klaar voor een feestje!
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:31 schreef Isegrim het volgende:
[..]Relaxed. Misschien kun je ook eventjes de droger leeghalen en de handdoeken uit de wasmachine in de droger gooien? Filter en waterreservoir moeten dan nog wel even worden geleegd.
wel de pluisjes bewaren voor je pa!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:31 schreef Isegrim het volgende:
[..]Relaxed. Misschien kun je ook eventjes de droger leeghalen en de handdoeken uit de wasmachine in de droger gooien? Filter en waterreservoir moeten dan nog wel even worden geleegd.
Jep, maar dat is omdat ik liever heb dat Zaagmans C.S. tijdens de lunch werken, zodat ik geen last heb van al dat gezaag.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:24 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
rofl
hmmm...de dag? Beetje laat hè?
Da's vooral thuis, want daar heeft SC 'm al aan..quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:30 schreef Isegrim het volgende:
[..]
A. heeft normaal nooit een broek aan.
enorm! dus je weet het he? Aardappelschilmesjes zijn om aardappels te schillen. En dat doen we nooit, dus die hoe je ook niet te pakken dan. Aardappelschilmesjes = NoNo.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Jep, maar dat is omdat ik liever heb dat Zaagmans C.S. tijdens de lunch werken, zodat ik geen last heb van al dat gezaag.
Je kunt overigens trots op me zijn. Mijn collega's vonden het makkelijk om de vaatwasser aan te zetten nadat ze hadden geluncht, zodat er geen normale messen meer lagen. Ik heb mijn salade dus gegeten met een enorm broodmes. Ben je nu niet trots op me?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |