scheelt een hoop gezeur. Ik sjouw liever zelf niet met al dat spul en A. wil liever niet dat ik met andere meisjes ga rommelen. Dus op deze manier loopt het wel lekker.quote:
Die had wel door dat je je recentelijk al bezondigd had aan grote hoeveelheden geestrijk vocht?quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
En toen kwam een collega op het idee een fles champagne open te trekken.
"Dat kan er bij jou vast ook nog wel bij!"
Die wedstrijd zou ik voor een ander moment bewaren.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
" jeroen joh wat heb jij dikke rooie ogen, gezopen gister?".
Gelukkig een collega die zelf ook redelijk weg kan tanken![]()
Nu willen ze weten wie er meer weg kan werken, ik of een vrouwelijke collega die blijkbaar een soort directe aansluiting op de tap heeft
En A. is ook nog eens heul niet dik!quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:35 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
scheelt een hoop gezeur. Ik sjouw liever zelf niet met al dat spul en A. wil liever niet dat ik met andere meisjes ga rommelen. Dus op deze manier loopt het wel lekker.
Nee hoor poppetje, je bent helemaal niet dik! Je bent gezelligquote:Op donderdag 30 juli 2009 16:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
En A. is ook nog eens heul niet dik!Zojuist mocht ik weer een verhaal horen over iemand die "nog magerder is" dan ik.
Hmm, gezellig.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:31 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
Nee hoor poppetje, je bent helemaal niet dik! Je bent gezellig
quote:en liev
Nou, echt broodmager ben je niet (meer), toch? Naar mijn idee was je een paar jaar terug dunner.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
En A. is ook nog eens heul niet dik!Zojuist mocht ik weer een verhaal horen over iemand die "nog magerder is" dan ik.
Verre van. Kleding gaat steeds strakker zitten en ik vind mezelf steeds gezelliger.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:32 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou, echt broodmager ben je niet (meer), toch? Naar mijn idee was je een paar jaar terug dunner.
Goed excuus om een nieuwe garderobe aan te schaffen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Verre van. Kleding gaat steeds strakker zitten en ik vind mezelf steeds gezelliger.
Da's ook wel weer waar.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:38 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Goed excuus om een nieuwe garderobe aan te schaffen.
dat hebben wij niet nodig.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:38 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Goed excuus om een nieuwe garderobe aan te schaffen.
Dan zit er voor jou niets anders op dan hard te werken.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:47 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
dat hebben wij niet nodig.
Geld wel. Vrij veel zelfs, want A. heeft een dure smaak.
Precies!quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:49 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dan zit er voor jou niets anders op dan hard te werken.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:53 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
Jij hebt geen vent, jij hebt een jongetje
quote:
Ik zie hem al helemaal voor me met zo'n muts op en dreads in z'n baardquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:07 schreef Isegrim het volgende:
[..]In Leiden momenteel, maar is iets tijdelijks. Hij had deze week een tweede gesprek en hoort morgen of dat doorgaat. Hij is nu naar Geel (België) voor een reggaefestival.
Alsjeblieft niet zeg.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 06:57 schreef Metatron het volgende:
[..]
Ik zie hem al helemaal voor me met zo'n muts op en dreads in z'n baard.
Toch zag ik dat voor mequote:
Ik heb niet eens een wilde nacht gehad, en ik ben doodop. Ik heb vanavond afgesproken in Tintin's, maar ik heb zo'n vermoeden dat ik vrij snel weer thuis zal zijnquote:Op vrijdag 31 juli 2009 07:43 schreef Isegrim het volgende:
Best lang geslapen, maar ben toch blij als vandaag voorbij is, want ik ben nog steeds moe. Ik word gewoon te oud voor wilde nachten.
En zo een dikke klodder eyeliner om z'n ogen?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 07:45 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hij was ooit een soort van gothic, met zwarte nagellak enzo.
Dat niet volgens mij, maar pin me er niet op vast.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 07:47 schreef Metatron het volgende:
[..]
En zo een dikke klodder eyeliner om z'n ogen?
Voor je het weet is het oktober.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 07:53 schreef Metatron het volgende:
Mijn vakantie laat nog even op zich wachten helaas. De laatste planning is ergens in oktober naar Sardinie.
Wasda?quote:13-16 augustus nog wel naar HAR2009.
Oh jee.quote:En verder nieuws: Bij een naaste collega is varkensgriep vastgesteld. Thuiswerken is het credo.
Da's ook weer waarquote:
https://wiki.har2009.org/page/Main_Pagequote:Wasda?
Jaquote:Oh jee.
Maar thuiswerken is wel relaxed. Heb je veel contact gehad met die collega?
Ik wist neit eens dat heiden zo erg in Reggae was.quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:07 schreef Isegrim het volgende:
[..]In Leiden momenteel, maar is iets tijdelijks. Hij had deze week een tweede gesprek en hoort morgen of dat doorgaat. Hij is nu naar Geel (België) voor een reggaefestival.
Maar op zich past dat wel bij zijn uiterlijk.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 07:45 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hij was ooit een soort van gothic, met zwarte nagellak enzo.
Dat klinkt wel tof.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:05 schreef Metatron het volgende:
https://wiki.har2009.org/page/Main_Page
M'n bedrijf betaalt, dus da's helemaal okay.
Ach ja, het is een hype. Iets om de mensen af te leiden van de kredietcrisis.quote:Ja. Maar als ik besmet (en vatbaar) zou zijn, dan had ik al inmiddels lang en breed ziek moeten zijn, dus dat zal verder wel loslopen. Maar het blijft best '
' om te zien hoe mensen ineens panisch aan de slag gaan met desinfecterende zeep en doekjes.
Issie ook niet zo erg.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik wist neit eens dat heiden zo erg in Reggae was.
Hij was toen hartstikke dun en had veel langer haar.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar op zich past dat wel bij zijn uiterlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |