jij hebt zeker vakantiequote:
Nee, gisteravond in de stad van Dries Roelvink geweest en door het armzalige OV aldaar de trein naar huis gemist, waardoor ik er uiteindelijk bijna 3 uur over heb gedaan om thuis te komen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:02 schreef littledrummergirl het volgende:
jij hebt zeker vakantie![]()
normaal ben je altijd heel braaf op tijd nl
blegh... en dat terwijl je het ook in een uurtje kan...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:13 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Nee, gisteravond in de stad van Dries Roelvink geweest en door het armzalige OV aldaar de trein naar huis gemist, waardoor ik er uiteindelijk bijna 3 uur over heb gedaan om thuis te komen.
Had wel een trein voor mezelf tussen Utrecht en Rotterdam.
Ballonnen, zakjes snoep en limonade... Ik hoor het al weer.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
met zakjes snoep bij het naar huis gaan, en we zeggen lekker niet wat we gaan doen maar neem je zwemkleding mee
jij bent niet zo van de principesquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Buiten het principiële om is het wel een goed idee.
Uit principe niet.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jij bent niet zo van de principes?
Er staat hier een onderaannemer voor mijn neus. Hij zegt in opdracht van Zaagmans te werken en wil de dag doormidden gaan zagen.. Moet ik hem maar zijn gang laten gaan?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:18 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
ik zag het vanochtend al...A. heeft d'r lolbroek aan...het wordt weer een leuk weekeind![]()
roflquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Er staat hier een onderaannemer voor mijn neus. Hij zegt in opdracht van Zaagmans te werken en wil de dag doormidden gaan zagen.. Moet ik hem maar zijn gang laten gaan?
A. heeft normaal nooit een broek aan.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:18 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
ik zag het vanochtend al...A. heeft d'r lolbroek aan...het wordt weer een leuk weekeind![]()
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:23 schreef BabySis het volgende:
Het vaatdoekje dat op het aanrecht lag had wel een beetje een eigenaardig geurtje, dus die heb ik maar in de was gedaan. Maar verder is het huis schoon en klaar voor een feestje!
hmmm...ze heeft er ten minste drie, twee zwarte en een jeans (die had ze vanochtend aan).quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:30 schreef Isegrim het volgende:
[..]
A. heeft normaal nooit een broek aan.
Ik vindt vaatdoekjes zo ontzettend vies, ik gooi ze na 1 keer altijd wegquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:23 schreef BabySis het volgende:
Het vaatdoekje dat op het aanrecht lag had wel een beetje een eigenaardig geurtje, dus die heb ik maar in de was gedaan. Maar verder is het huis schoon en klaar voor een feestje!
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:31 schreef Isegrim het volgende:
[..]Relaxed. Misschien kun je ook eventjes de droger leeghalen en de handdoeken uit de wasmachine in de droger gooien? Filter en waterreservoir moeten dan nog wel even worden geleegd.
wel de pluisjes bewaren voor je pa!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:31 schreef Isegrim het volgende:
[..]Relaxed. Misschien kun je ook eventjes de droger leeghalen en de handdoeken uit de wasmachine in de droger gooien? Filter en waterreservoir moeten dan nog wel even worden geleegd.
Jep, maar dat is omdat ik liever heb dat Zaagmans C.S. tijdens de lunch werken, zodat ik geen last heb van al dat gezaag.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:24 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
rofl
hmmm...de dag? Beetje laat hè?
Da's vooral thuis, want daar heeft SC 'm al aan..quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:30 schreef Isegrim het volgende:
[..]
A. heeft normaal nooit een broek aan.
enorm! dus je weet het he? Aardappelschilmesjes zijn om aardappels te schillen. En dat doen we nooit, dus die hoe je ook niet te pakken dan. Aardappelschilmesjes = NoNo.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Jep, maar dat is omdat ik liever heb dat Zaagmans C.S. tijdens de lunch werken, zodat ik geen last heb van al dat gezaag.
Je kunt overigens trots op me zijn. Mijn collega's vonden het makkelijk om de vaatwasser aan te zetten nadat ze hadden geluncht, zodat er geen normale messen meer lagen. Ik heb mijn salade dus gegeten met een enorm broodmes. Ben je nu niet trots op me?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |