Lange termijn meet agendaquote:Vergunning ingebruikname openbare grond voor het plaatsen van een kokosmat van 3 bij 2 meter in het voetgangersgebied langs de Rotte t.h.v. het Noordplein en 2 schemerlampen op de hoek Zaagmolenstraat en 1e Pijnackerstraat aan de bestaande lantaarnpaal op ca. 5 meter hoogte. De schemerlampen branden in de avond en nacht. De vergunning is verleend voor de periode 1 maart 2009 tot en met 30 juni 2010
Op Aruba zijn ze niet zo happig op importvolk.quote:Op maandag 27 juli 2009 01:33 schreef Karasta het volgende:
lol altijd als ik in Rotterdam kom verbaas ik me weer hoeveel moslims en negers rondlopen, en dat zeg ik als Arubaan zijnde.
Het was een BBQ om tenen bij af te likkenquote:Op maandag 27 juli 2009 08:09 schreef FJD het volgende:
GoedemorgenLeuk feestje gehad bij Ise?
Vrijdag tot 23:00 wezen klussen, zaterdag van 09:00 tot 00:30 en zondag van 09:30 tot 17:00. Komende week nog een paar kleine klusjes doen en dan komend weekend het laminaat en de badkamerDan nog wat muren een likje verf geven en dan komt de vloerbedekking
quote:Op maandag 27 juli 2009 10:09 schreef Isegrim het volgende:
Ik verwachtte "Kots op je tent" als TT.
Feestje was erg gezellig! Gister nog een afterparty gehouden met de incrowd, dat was ook gezellig.
Mijn woonkamer:
[ afbeelding ]![]()
Maak me gekquote:Op maandag 27 juli 2009 10:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Het was een BBQ om tenen bij af te likken
Dan heb je nog nooit mijn tenen gezienquote:
WTF is een 'freestyle picknick'?quote:Op maandag 27 juli 2009 13:38 schreef DutchTrain het volgende:
Zo. Wie gaat er morgenavond naar het Strandpark ?
[ afbeelding ]
http://strandparkrotterdam.blogspot.com/
Jeweetz. Gewoon lekker chillen en freestyle picknicken. Dus niet verplicht met picknickmand, geruite servetten en plastic bordjes, maar ter plekke verse hapjes kopen, beetje op verschillende kleedjes zitten enzo.quote:
Aha. Ik wist niet dat bij gewone picknicks manden en geruite servetten wel verplicht waren.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:42 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Jeweetz. Gewoon lekker chillen en freestyle picknicken. Dus niet verplicht met picknickmand, geruite servetten en plastic bordjes, maar ter plekke verse hapjes kopen, beetje op verschillende kleedjes zitten enzo.
Hoe hip voel je je nuquote:Op maandag 27 juli 2009 13:44 schreef Isegrim het volgende:
Dan heb ik al best vaak freestyle gepicknicked.
10 tenen en ene Olaf heeft Babysis opgegetenquote:Op maandag 27 juli 2009 13:38 schreef Isegrim het volgende:
Even een kleine impressie van wat er allemaal doorheen is gegaan dit weekend:
- 3 kratten bier
- 1 literfles wodka
- 1,5 fles Captain Morgan rum
- stuk of 6 flessen wijn
- 1,5 liter sangria
- 1 kg (!) winegums
- 12 roze koeken
- aardig wat kilootjes vlees
- ...nog veel meer
Wat heb ik nu weer gemistquote:Op maandag 27 juli 2009 13:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Jouw vrouwelijk bezoek is anders ook best ""
Klink leuk, maar ik heb al dinerplannenquote:Op maandag 27 juli 2009 13:38 schreef DutchTrain het volgende:
Zo. Wie gaat er morgenavond naar het Strandpark ?
[ afbeelding ]
http://strandparkrotterdam.blogspot.com/
Babysis, zusje van Isegrimquote:Op maandag 27 juli 2009 13:48 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Wat heb ik nu weer gemist
het waarom is een andere vraag
Leeftijd? Vrijgezel? Pics?quote:
Welneequote:Op maandag 27 juli 2009 14:56 schreef junkiexp het volgende:
Pff, 4 uur slaap is echt te weinig om fatsoenlijk te kunnen werken
Als ik mij niet vergis 28, lang verhaal, bottomline: maakt niet uit, paar topics terug en vanavondquote:Op maandag 27 juli 2009 14:59 schreef FJD het volgende:
[..]
Leeftijd? Vrijgezel? Pics?
Als niemand m inkopt doe ik t wel
wou zeggen sinds wanneer zijn oude mensen hipquote:Op maandag 27 juli 2009 18:19 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hipper dan ooit.
Ik ben namelijk niet zo hip.
Ik. Ben. Niet. Oud.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:03 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
wou zeggen sinds wanneer zijn oude mensen hip
nee hoorquote:
Mooi hè,al die spiegelende gevels?quote:Op maandag 27 juli 2009 01:33 schreef Karasta het volgende:
lol altijd als ik in Rotterdam kom verbaas ik me weer hoeveel moslims en negers rondlopen, en dat zeg ik als Arubaan zijnde.
quote:Op maandag 27 juli 2009 19:41 schreef Metatron het volgende:
[..]
Mooi hè,al die spiegelende gevels?.
.
En jij pas halverwege je midlife crisis.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Je bent pas halverwege tot pensioengerechtigde leeftijd!
quote:Op maandag 27 juli 2009 22:20 schreef Isegrim het volgende:
[..]
En jij pas halverwege je midlife crisis.
Dan maken pics ook niet meer uit tochquote:Op maandag 27 juli 2009 15:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Als ik mij niet vergis 28, lang verhaal, bottomline: maakt niet uit, paar topics terug en vanavond
Park bij de Euromast denk ik, wat wil je er doen?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:55 schreef RadioSlut het volgende:
Hoi mede-Rotterdammerts
Ik heb een vraagje
Wat is zo ongeveer het rustigste park van Rotterdam in de nacht?
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:13 schreef Isegrim het volgende:
Zo maar eens een beetje werken. Geen zin.
wijsneusquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
als je gister was gaan werken had je nu geen maandagochtend-gevoel
heeyquote:
Nou, dat helpt.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
als je gister was gaan werken had je nu geen maandagochtend-gevoel
quote:
pf dat is inderdaad een eind rijden zegquote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:38 schreef Marlies1981 het volgende:
Erg leuk gehad, wel een beetje chaotisch allemaal. Eerst erg lang over de heenreis gedaan, uiteindelijk waren we pas om 4 uur 's nachts in het appartement, daarna een dag op het politiebureau gezeten om aangifte te doen, toen nog een halve dag onderweg geweest om een laissez-passer te krijgen, maar ook nog wel een paar dagen in de zon gelegen gelukkig.
Donderdag zijn we van Kroatie naar Litouwen (1800 km) gereden, maar niet verder gekomen dan Katowice in Polen. Vrijdag de hele dag door Polen in Litouwen gereden, in Polen zijn op één stukje na alleen maar tweebaans wegen waar je van alles tegen komt, en bovendien rijden de polen alsof het hun laatste dag is, dus dat is wel vrij enerverend
Zaterdag opgetreden op een progrock festival, was erg leuk maar de organisatie was *vrij losjes* waardoor we uiteindelijk pas om twee uur 's nachts aan de bak konden - men had er namelijk niet aan gedacht dat de diesel van het aggregaat ook op kon raken, en ja, zonder stroom lukt het allemaal niet zo goed...
Dus tot half 4 gespeeld, wel een heel erg enthousiast publiek enzo, dus dat was wel ok. Op de terugweg naar het hotel aangehouden omdat we 90 reden door een dorpje waar je maar 60 mocht, maar omdat niemand z'n papieren bij zich had mochten we uiteindelijk doorrijden
Volgende ochtend, zondag dus, om 10 uur gaan rijden, weer 1850 km naar huis, en gisteren ochtend om 8 uur thuis. Dus in totaal 5100 km in een week gereden, best wel veel eigenlijk.
Foto's en video volgt natuurlijk nog...
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:37 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben heel erg moe en ik wil niet.
Bewoners die in de bouwvakvakantie door de vloer van hun keuken zakken.![]()
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:05 schreef Isegrim het volgende:
Zometeen ook nog vergaderen.Maar wel een leuke vergadering, met o.a. een bejaarde ex-zeeman die nogal van mijn gecharmeerd is.
Tijdens de vorige vergadering zei hij ineens tussendoor dat ik zulke mooie ogen had.
In Kroatië dus wel een paar dagen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
pf dat is inderdaad een eind rijden zegnog wel tijd gehad om wat te relaxen tussendoor?
tsjaquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:49 schreef Isegrim het volgende:
Ik denk dat de betreffende bejaarde het allemaal een stuk minder grappig zal vinden.
Vandaag vond hij dat ik er stralend uitzag en wilde hij weten of ik nog steeds verkering had.quote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:16 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Vandaag vond hij dat ik er stralend uitzag en wilde hij weten of ik nog steeds verkering had.Zijn vrouw zat ernaast trouwens.
Onder andere.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Op de dagen tussen dinsdag en woensdag?
It's getting creepy.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Over 5 weken is dat pas thuis. Dan is de Fok!Commune pas af
Alweer?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:57 schreef TJDoornbos het volgende:
kan iemand mij vertellen waarom hartpatienten meer risico lopen op mexicaanse griep? Nou ga ik dood
krijg je vast wel zon mooi prikje van jpbquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:57 schreef TJDoornbos het volgende:
kan iemand mij vertellen waarom hartpatienten meer risico lopen op mexicaanse griep? Nou ga ik dood
Ja ik was STA kwijt en in het bijzonder Rotterdamquote:
Alsjeblieft nietquote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
krijg je vast wel zon mooi prikje van jpb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |