Park bij de Euromast denk ik, wat wil je er doen?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:55 schreef RadioSlut het volgende:
Hoi mede-Rotterdammerts
Ik heb een vraagje
Wat is zo ongeveer het rustigste park van Rotterdam in de nacht?
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:13 schreef Isegrim het volgende:
Zo maar eens een beetje werken. Geen zin.
wijsneusquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
als je gister was gaan werken had je nu geen maandagochtend-gevoel
heeyquote:
Nou, dat helpt.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
als je gister was gaan werken had je nu geen maandagochtend-gevoel
quote:
pf dat is inderdaad een eind rijden zegquote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:38 schreef Marlies1981 het volgende:
Erg leuk gehad, wel een beetje chaotisch allemaal. Eerst erg lang over de heenreis gedaan, uiteindelijk waren we pas om 4 uur 's nachts in het appartement, daarna een dag op het politiebureau gezeten om aangifte te doen, toen nog een halve dag onderweg geweest om een laissez-passer te krijgen, maar ook nog wel een paar dagen in de zon gelegen gelukkig.
Donderdag zijn we van Kroatie naar Litouwen (1800 km) gereden, maar niet verder gekomen dan Katowice in Polen. Vrijdag de hele dag door Polen in Litouwen gereden, in Polen zijn op één stukje na alleen maar tweebaans wegen waar je van alles tegen komt, en bovendien rijden de polen alsof het hun laatste dag is, dus dat is wel vrij enerverend
Zaterdag opgetreden op een progrock festival, was erg leuk maar de organisatie was *vrij losjes* waardoor we uiteindelijk pas om twee uur 's nachts aan de bak konden - men had er namelijk niet aan gedacht dat de diesel van het aggregaat ook op kon raken, en ja, zonder stroom lukt het allemaal niet zo goed...
Dus tot half 4 gespeeld, wel een heel erg enthousiast publiek enzo, dus dat was wel ok. Op de terugweg naar het hotel aangehouden omdat we 90 reden door een dorpje waar je maar 60 mocht, maar omdat niemand z'n papieren bij zich had mochten we uiteindelijk doorrijden
Volgende ochtend, zondag dus, om 10 uur gaan rijden, weer 1850 km naar huis, en gisteren ochtend om 8 uur thuis. Dus in totaal 5100 km in een week gereden, best wel veel eigenlijk.
Foto's en video volgt natuurlijk nog...
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:37 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben heel erg moe en ik wil niet.
Bewoners die in de bouwvakvakantie door de vloer van hun keuken zakken.![]()
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:05 schreef Isegrim het volgende:
Zometeen ook nog vergaderen.Maar wel een leuke vergadering, met o.a. een bejaarde ex-zeeman die nogal van mijn gecharmeerd is.
Tijdens de vorige vergadering zei hij ineens tussendoor dat ik zulke mooie ogen had.
In Kroatië dus wel een paar dagen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
pf dat is inderdaad een eind rijden zegnog wel tijd gehad om wat te relaxen tussendoor?
tsjaquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:49 schreef Isegrim het volgende:
Ik denk dat de betreffende bejaarde het allemaal een stuk minder grappig zal vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |