Gewoon, de nacht doorbrengen. Slap ouwehoeren, zooien, weet ik veel.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:45 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Park bij de Euromast denk ik, wat wil je er doen?
Ik denk dat je bij de parken buiten het centrum minder mensen zult tegen komen. Kies je voor het zuiderpark, doe dan wel je kogelvrije-vest aanquote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:45 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Gewoon, de nacht doorbrengen. Slap ouwehoeren, zooien, weet ik veel.
Maar als dat park niet zo rustig is gaan we wel de hele nacht door rotterdam heen zwerven
Maar ik denk dat er daar juist minder mensen zijn dan buiten het centrum. In de omgeving van Het Park woont namelijk bijna niemand, dus ook geen mensen die nog even 's nachts de hond uitlaten, thuiskomen, het park af shortcut gebruiken om naar het station te lopen etc. En er zijn ook weinig bankjes met hangjongeren.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Hét park bij de euromast is ook snachts een leuke plekmenig fokmeeting daar tot laat geweest
Ik kom daar oorspronkelijk vandaan. Heb op de Schapendreef gewoond, aan de boezem, tegenover het Kralingse Bos.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:00 schreef Brunoh het volgende:
Gna nog meer Rotterdammers! Nog mensen uit kralingen-crooswijk toevallig?
Heliport nog niet afgebrand?quote:Op woensdag 29 juli 2009 08:45 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik kom daar oorspronkelijk vandaan. Heb op de Schapendreef gewoond, aan de boezem, tegenover het Kralingse Bos.
Nope. Ik denk dat er niks aan de hand was uiteindelijk.quote:Op woensdag 29 juli 2009 09:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Heliport nog niet afgebrand?
Kom maar naar mijn werk, daar doet 'ie het gewoon.quote:Op woensdag 29 juli 2009 09:47 schreef junkiexp het volgende:
Goedemorgen.
Koffieautomaat op het werk is stuk.
Foto'squote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:55 schreef FJD het volgende:
Klinkt gezellig![]()
Net weer een kamer geverfdNog paar daagjes en ik heb echt een geniaal huis
Ik heb iPhone foto's maar de kleurechtheid daarvan laat zeer te wensen overquote:
Misschien dat het verstandiger is om dat te doen voor de vloer erin ligtquote:Op woensdag 29 juli 2009 11:18 schreef Isegrim het volgende:
Dan zit er niets anders op dan ons uit te nodigen voor je house warming party.
Ach ja, als ze het weer opruimen......quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Voor je het weet komen ze bij je over de vloer, 't tuig, en waar dat op uit kan lopen....
Wat denk je wel niet van ons?quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:04 schreef FJD het volgende:
[..]
Misschien dat het verstandiger is om dat te doen voor de vloer erin ligt
Van jou niets dan positiefs natuurlijkquote:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Alsof we losgeslagen hippies zijn, die niets anders doen dan zuipen, neuken en blowen
Ohhh de rest.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:15 schreef FJD het volgende:
[..]
Van jou niets dan positiefs natuurlijkhet gaat alleen om de rest gekkie!
we kunnen ook andere dingenquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Alsof we losgeslagen hippies zijn, die niets anders doen dan zuipen, neuken en blowen
Leuk!quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Als het aan mij ligt wel
Wilde je een nuchtere sitter dr bij?![]()
En zouden jullie langs de sligro kunnen?
Jaquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:44 schreef BabySis het volgende:
Oke.
Kan je mij vertellen waar de Goudsesingel zit vanaf Ise haar huis?
quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:13 schreef BabySis het volgende:
Hebben jullie zin om dan eerst even te gaan eten bij bijvoorbeeld De Skihut?
Ter afsluiting van onze vakantie zeg maar.
Zoals sushi van sumoquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:15 schreef Isegrim het volgende:
Joh, bij de Skihut? Wat origineel.Kunnen we ook ergens gaan eten waar ze wel echt voedsel serveren?
Dat gaat dus ff niet gebeuren in mijn huis.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Liever op een andere dag. Anders kots je echt alles onder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |