Ik was zo druk bezig met het vorige deel volposten dat ik er niet aan gedacht heb. Het spijt mij.quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:28 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik had de fipo kunnen hebben,.
En ik maar F5-en tot iemand van het Actie-team hem deed.
JE BENT WEL LAAT HE, HARA!
Geeft niks, ik heb de sepoquote:Op donderdag 23 juli 2009 19:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik was zo druk bezig met het vorige deel volposten dat ik er niet aan gedacht heb. Het spijt mij.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:21 schreef Nonneke het volgende:
Over wasmiddelen e.d heb ik nog geen nieuws, maar heb wel alvast 2 heerlijk zachte mandjes meegenomen voor de diertjes aldaar !
die zal ik tzt (hopelijk met nog veeeeeeeeeel meer) bij bigbird afleveren (die reed toch mee ?)
Hihi,quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Chipsies mama heeft net ook gestort![]()
Ben er weer trouwens...dus komt u maar!
Nonquote:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:39 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
In navolging van dit idee. Ik kan bij platenmaatschappijen misschien ook CD's, concertkaartjes en DVD's lospeuteren voor een veiling. Dat doen ik nu ook voor prijsvragen en reviews, dus dat kan ook vast voor zo'n actie. Is dit mogelijk denken jullie? Moet ik wel nog even overleggen met Iteejer en Danny evt. want ik weet niet in hoeverre ze bv bedrijven gelinkt willen zien aan de actie. Maar als ze dingen beschikbaar stellen voor een veiling zonder naamsvermelding of evt met alleen "beschikbaar gesteld door" oid lijkt me dit een leuke mogelijkheid. Als het mag van hogerhand kan ik ook even polsen of de andere ER's reviews ook even willen lobbyen bij maatschappijen voor boeken en filmdvd's.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben zelf voorstander van 1 Veilingtopic, al dan niet sticky (dat maakt mij ook niet uit). Maar wel in F&F en ik denk één veilingobject per keer. Dus als de ene is afgelopen, bv gedurende 24 uur (lijkt me voldoende, het moet wel leuk blijven) dan de volgende. En in de OP bv een lijst met een korte omschrijving per voorwerp, op volgorde. Zodat je weet op welke dag er wát geveild gaat worden zodat je er op tijd bij kunt zijn.
BV:
1-8 Boek blablabla, aangeboden door XXX, startprijs xxx
2-8 CD blablabla, aangeboden door XXX, startprijs xxx
enz.
Doe zelf.quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:48 schreef SkyChat het volgende:
Doe ook eens zo'n actie voor de voedselbank!
Ik loop voor de kankerstichting toevallig. Je weet wel, om mensen te helpen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:51 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Daar geef je geen cent aan uit, hé?!
Bedankt voor je nutteloze bijdrage.quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:51 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Says who?quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:51 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Nee Greys, je bent nu een F&F fundi en geeft geen flikker om mensen. Dat is namelijk schier onmogelijk als je om dieren geeft.quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Says who?
Maar we kunnen toch geen twee akties tegelijk gaan houden?
We zitten hier in F&F en we hebben het hier druk genoeg mee.
Zegt niets over andere goede doelen of we die wel of niet goed vinden.
Beetje kortzichtige conclusie!
Ach alsjeblieft, doe me een lol en ga er toch niet op in.quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Says who?
Maar we kunnen toch geen twee akties tegelijk gaan houden?
We zitten hier in F&F en we hebben het hier druk genoeg mee.
Zegt niets over andere goede doelen of we die wel of niet goed vinden.
Beetje kortzichtige conclusie!
My pleasure.quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Hara, bedankt voor je compacte, doch duidelijke samenvatting
Laten we het dan vooral niet hebben over Greys' humeur afgelopen maandagavondquote:Op donderdag 23 juli 2009 19:58 schreef ElisaB het volgende:
Liefjes, wat zijn jullie toch heerlijk gemakkelijk op de kast te krijgen. Kijk nou nog eens goed; er is helemaal niets aan de hand, maar jullie staan gelijk met pek, knuppel en veren klaar. Hoeft niet. Jullie maken uit een lege post nog een relletje op deze manier.
Doe ff drie keer adem halen, laat je inspireren door (o.a.) Greys en geniet van je gelijkmatige humeur en dito bloeddruk
Nee, laten we dat vooral niet doenquote:Op donderdag 23 juli 2009 20:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Laten we het dan vooral niet hebben over Greys' humeur afgelopen maandagavond
Zie je nou wel!!quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:54 schreef Harajuku. het volgende:
Nee Greys, je bent nu een F&F fundi en geeft geen flikker om mensen. Dat is namelijk schier onmogelijk als je om dieren geeft.
hihihiquote:Op donderdag 23 juli 2009 19:58 schreef ElisaB het volgende:
Liefjes, wat zijn jullie toch heerlijk gemakkelijk op de kast te krijgen. Kijk nou nog eens goed; er is helemaal niets aan de hand, maar jullie staan gelijk met pek, knuppel en veren klaar. Hoeft niet. Jullie maken uit een lege post nog een relletje op deze manier.
Wilde je nou het rekeningnummer om ff wat geld te storten?quote:
Bwahahahaquote:Op donderdag 23 juli 2009 20:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Laten we het dan vooral niet hebben over Greys' humeur afgelopen maandagavond
Nope.quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Uhm...Elisa was het toch?
Kom je allang op Fok!?
Ging jij dat poesie nog nemen? (whehehe)
Ik spreek alleen namens mezelf als ik het niet zie zitten in elk gevalquote:Op donderdag 23 juli 2009 20:00 schreef ElisaB het volgende:
Ik vind het een briljant idee van P_F![]()
Weten jullie zeker dat een samenwerking met V&A niet heel leuk is
quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Leuk idee, maar vooral wel kleinschalig houden.
Anders zijn we straks allemaal overspannen in september![]()
En oh...mocht hij kaartjes voor GreenDay of Muse willen veilen, dient er eerst met mij te worden overlegd.
Lees: dienen aan mij te worden gegeven
't Gaat om de beestjes, maar het basisidee van toch echt van meneer P(agan).quote:
Ik had je al gelezenquote:Op donderdag 23 juli 2009 20:17 schreef ElisaB het volgende:
- edit: ik zal me er ook even niet tegenaan bemoeien
Zie boven je.... wegquote:Op donderdag 23 juli 2009 20:37 schreef Netsplitter het volgende:
Laat iedereen hier ook ff mee lachen dan.
Kusje!quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zie boven je.... weg
We laten het gewoon ff rusten en de dames gaan van het weekend even om de virtuele tafel. Komt beslist in orde
Doe 'ns tellenquote:Op donderdag 23 juli 2009 20:43 schreef DABAMaster het volgende:
[ afbeelding ]
(hoe vaak heb ik deze al niet gespamd de afgelopen dagen)
Je bedoelt dat jij een euro per teller betaalt!quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doe 'ns tellen
Een euro voor elke keer(en niet smokkelen, want als je niet goed telt, trek ik er drie euro af voor elke keer dat je ernaast zit)
Zullen we eerst even voor de 3000 gaan?quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:47 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
Eind van dit topic gaan we voor de 4000!
No shit Sherlock!quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:53 schreef DABAMaster het volgende:
Je bedoelt dat jij een euro per teller betaalt!
quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
No shit Sherlock!
Nou hup, tellen jij!
Mooi; lekker goeiekoop voor mijquote:Op donderdag 23 juli 2009 20:55 schreef Qwea het volgende:Maar hij is niet zo heel vaak gespamt. Keer of 10 ?
Haha, mag jij ook tellenquote:Op donderdag 23 juli 2009 21:01 schreef DABAMaster het volgende:
#14: 1x
#13: 4x
#12: 1x
#11: 4x
#10: 1x
In totaal getoond: 2194x
Elke die ik niet geteld heb, gaat mij 2 euro kosten
quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:02 schreef Frezer het volgende:
Ik moest me hier opgeven van tirannetje24,. Want anders
.
Ohw ik wil eigenlijk welvan tiranntje24. Naja, ik meld me toch.
Je moeder.quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:06 schreef Qwea het volgende:
Hara, slaaf van me. Doe die frezer eens een pm ja
Vreet ook es wat uit
Oh, ik ben in elk geval niet de enige die gedomineerd word.quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:06 schreef Qwea het volgende:
Hara, slaaf van me. Doe die frezer eens een pm ja
Vreet ook es wat uit
11 keerquote:Op donderdag 23 juli 2009 21:01 schreef DABAMaster het volgende:
#14: 1x
#13: 4x
#12: 1x
#11: 4x
#10: 1x
In totaal getoond: 2194x
Elke die ik niet geteld heb, gaat mij 2 euro kosten
quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
11 keerIn 5 topics, dus dat levert mij de volgende rekensom op:
(11 X 55) : 2009 + eerste Pinksterdag = � 45
Hm, geen slechte score!
Ik zal zorgen dat het op de rekening komt
quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:08 schreef Frezer het volgende:
[..]
Oh, ik ben in elk geval niet de enige die gedomineerd word.
Qwea is een echte ka, maar je hebt wel een PM,quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:08 schreef Frezer het volgende:
[..]
Oh, ik ben in elk geval niet de enige die gedomineerd word.
Aan je rekenvaardigheid schort het nog een beetje, dus ga zo doorquote:Op donderdag 23 juli 2009 21:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hm, geen slechte score!
*met vingers knipt*quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:10 schreef KellyPelly het volgende:
Top actie!![]()
Ik wil graag een pakketje B.
En ik kan eventueel helpen bij het ophalen van de spullen (regio Twente) maar dan moet het wel echt eindeindeind augustus zijn ivm vakantie.
is 12 september ook goed?quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:10 schreef KellyPelly het volgende:
Top actie!![]()
Ik wil graag een pakketje B.
En ik kan eventueel helpen bij het ophalen van de spullen (regio Twente) maar dan moet het wel echt eindeindeind augustus zijn ivm vakantie.
[..]
Hm, geen slechte score!
Echt waarquote:Op donderdag 23 juli 2009 21:10 schreef DABAMaster het volgende:
Aan je rekenvaardigheid schort het nog een beetje, dus ga zo door
Ik zag het, er wordt aan gewerkt,quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Qwea is een echte ka, maar je hebt wel een PM,.
Niks mis mee toch? Prachtnr.quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:14 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik zag het, er wordt aan gewerkt,.
Heel afgezaagd wellicht maar nu heb ik dat liedje van Marillion in mijn kop zitten,.
[..]
(11 X 55) : 2009 + eerste Pinksterdag = € 45
Hm, geen slechte score!
quote:
Ow, owkee...quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:13 schreef DABAMaster het volgende:
Nee, 55!
quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, owkee...
Dus � 55 it is! Ik zal zorgen dat het een dezer dagen op de rekening komt!
*tuulk. Hara zal je zo wel doodspammenquote:Op donderdag 23 juli 2009 21:19 schreef Duderella het volgende:
Ik wil graag een geldelijke donatie doen, mag ik het info-mailtje?
Sshhtt.quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:14 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik zag het, er wordt aan gewerkt,.
Heel afgezaagd wellicht maar nu heb ik dat liedje van Marillion in mijn kop zitten,.
PM!quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:19 schreef Duderella het volgende:
quote:
Hou op, ik pies in mijn broekjurrekie hierquote:Op donderdag 23 juli 2009 21:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hm, geen slechte score!
Hara zit me al de hele tijd te vernederenquote:Op donderdag 23 juli 2009 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Hou op, ik pies in mijn broekjurrekie hier
*buig namens de gehele feestcommissie*quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:05 schreef DABAMaster het volgende:
Even tussendoor: ik wil Qwea, Ingetje79, Greys, Harajuku en andere vrijwilligers bedanken voor hun grenzeloze inzet!
quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:19 schreef Duderella het volgende:
Precies. Niemand beter dan onsquote:Op donderdag 23 juli 2009 21:27 schreef Greys het volgende:
[..]
*buig namens de gehele feestcommissie*
Maar dat hoef je niet steeds te doen hoor, we weten dat we geweldig zijn!![]()
Moeilijk?quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Precies. Niemand beter dan ons
Volgend jaar weer greys? of ga je dan weer eerst moeilijk doen samen met hara?
Yes, gegevens zijn die kant op.quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Moeilijk?
Oh... wacht, ja, nee, nou.... ik ben blij dat ik het toch gedaan heb!
Meestal dan!
Heeft KellyPelly ook PM?
quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hara zit me al de hele tijd te vernederen
Mijn slaafje heeft iedereen braaf gepmtquote:Op donderdag 23 juli 2009 21:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Moeilijk?
Oh... wacht, ja, nee, nou.... ik ben blij dat ik het toch gedaan heb!
Meestal dan!
Heeft KellyPelly ook PM?
Heer G. Zal je dankbaar zijnquote:Op donderdag 23 juli 2009 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan ga ik weer even wat groene witte klodders regelen!
quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan ga ik weer even wat groene klodders regelen!
Geld is al binnen!quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:19 schreef Duderella het volgende:
ja, haraquote:Op donderdag 23 juli 2009 21:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Dames...waaaaarom houden jullie de PM's niet meer bij in de concepten
Oh shyte, laatste 2 inderdaad nog niet gedaanquote:Op donderdag 23 juli 2009 21:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Dames...waaaaarom houden jullie de PM's niet meer bij in de concepten
3!quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh shyte, laatste 2 inderdaad nog niet gedaan
Billenkoek!quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh shyte, laatste 2 inderdaad nog niet gedaan
Dankjequote:Op donderdag 23 juli 2009 21:58 schreef Harajuku. het volgende:
Hey sistas, soul sistas, betta get that dough sistas.
Payback voor zelfs je naam is mooi, die zin heb ik 10000x in gedachten gehoord.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dankjenu ga ik de hele avond lady marmalade zingen.
mooier dan die van iedereenquote:Op donderdag 23 juli 2009 22:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Payback voor zelfs je naam is mooi, die zin heb ik 10000x in gedachten gehoord.
en bedanktquote:Op donderdag 23 juli 2009 22:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Payback voor zelfs je naam is mooi, die zin heb ik 10000x in gedachten gehoord.
[zingsmilie]... is it too late to say Im sorry? And kayleigh, could we get it together again?quote:
Je bent groennnnnquote:Op donderdag 23 juli 2009 22:25 schreef Frezer het volgende:
[..]
[zingsmilie]... is it too late to say Im sorry? And kayleigh, could we get it together again?
En binnenquote:Op donderdag 23 juli 2009 22:54 schreef Mellow_ het volgende:
Overgemaakt
Dat er nog maar veel users mogen volgen, zullen we maar zeggen
Filles, Soldier en Loontjah hebben gestort (via het medium, zeg maar), evenals ElisaB als dank voor het bannertjetellen door DABA.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:54 schreef Mellow_ het volgende:
Overgemaakt
Dat er nog maar veel users mogen volgen, zullen we maar zeggen
quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Filles, Soldier en Loontjah hebben gestort (via het medium, zeg maar), evenals ElisaB als dank voor het bannertjetellen door DABA.
Maar wel een lieve spuiterdquote:
Filles, Soldier en Loontjah ookquote:Op donderdag 23 juli 2009 23:11 schreef Greys het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
3000! Dat hadden we nooit durven dromen aan het begin!
En we waren anders nog niet eens begonnen, pas op 1 augustus
Oh Hara-dear: Mellow_ en de Mama van ChipsZak. mogen ook in de fipo!
Over spuiterds gesproken: zijn de centen van mijn pap 'n mam eigenlijk al eens binnen?quote:
Is al fixedquote:Op donderdag 23 juli 2009 23:13 schreef dddour het volgende:
Was er nnou gezeik met paypal hoorde ik? hebben jullie het geld nou van de mensen die met paypal hebben betaald?
dudequote:Op donderdag 23 juli 2009 23:19 schreef Duderella het volgende:
Ik heb gestort hoor. Heel veel succes jullie!
Ceeeeeeeeeeeeeeeelebrate good times come on!quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:19 schreef Muis006 het volgende:
Woohoo over de 3000!
This calls for
CELEBRATION![]()
![]()
Ik heb je er een PM over gestuurd, ga ik nog even doenquote:Op donderdag 23 juli 2009 23:13 schreef dddour het volgende:
Was er nnou gezeik met paypal hoorde ik? hebben jullie het geld nou van de mensen die met paypal hebben betaald?
quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:39 schreef Oblivion het volgende:
Ja hoor, over de 3000?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jullie gaan goehoed!
We nemen wel iets lekkers voor ze meequote:Op donderdag 23 juli 2009 23:41 schreef blckbb het volgende:
[..]
![]()
Is er trouwens verder niks nodig daar voor de medewerkers zelf zegmaar? geen materialen zoals stoelen / banken / weetiknietwat wat we kunnen doneren aan die mensen daar?
Uiteraard!quote:
Hallelujah.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:19 schreef Muis006 het volgende:
Woohoo over de 3000!
This calls for
CELEBRATION![]()
![]()
Staat je goed dat groen, ren je nu ook weer weg?quote:
Dank je honey.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Staat je goed dat groen, ren je nu ook weer weg?![]()
Ze zijn daar wel vegetariers. Voor jullie met iets vleselijks aankomenquote:Op donderdag 23 juli 2009 23:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
We nemen wel iets lekkers voor ze mee
Ik neem Greys mee. Dat zal ze lerenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:07 schreef jora23 het volgende:
Ze zijn daar wel vegetariers. Voor jullie met iets vleselijks aankomen
Ik weet niet wat het is, maar als jij je hier laat zien gaat het direct over 'na-23:30-uur-dingen'. Dat geeft te denken.quote:
Jaarloezie zeg ik je, jáárloeziequote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:14 schreef Greys het volgende:
Ja ik weet ook niet hoe ik dat nou op moet vatten!![]()
Vreselijk lekker, vast en zeker.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik weet ook niet hoe ik dat nou op moet vatten!![]()
Babequote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:25 schreef jora23 het volgende:
Sorry jongens,
Ik ben gewoon verpest door Q...
Voor ik haar kende durfde ik zulke opmerkingen niet eens te maken![]()
Maar nog steeds super wat jullie hier doen! Gaat echt hard.
Ik ga mijn bedje opzoeken.
Trusten
Ik heb gisterenavond gestort, maar dat is nog niet bijgeschreven. Maar zo weten we dat we in elk geval de € 3.000 voorbij zijnquote:Op vrijdag 24 juli 2009 08:23 schreef Phaidra het volgende:
Huh? DABA, loop jij achter of loopt de rest voor? Aangezien er hierboven gezegd wordt dat we over de 3000 heen zijn?
Uh ja, hier ook, zit jij ook hier dan?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 08:41 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Nou, het komt hier met bakken uit de lucht
Amsterdam en ja 3000 euro maakt het meer dan goedquote:Op vrijdag 24 juli 2009 08:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Uh ja, hier ook, zit jij ook hier dan?
Ik ben letterlijk van de stoep afgeregend net![]()
Maar die 3000 + euro maakt dat dan wel weer ff goed toch?
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 08:47 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Amsterdam en ja 3000 euro maakt het meer dan goed![]()
nou dat dus!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:21 schreef Maes het volgende:Nou ja zeg. Kijk ik ff niet zitten we over de 3000 euro.
Als ik iets moet doen ivm dat veilinggedoe moeten jullie roepen hoor
Yeps dat, en Greys , als mijn PB van laatst nog nodig is dan heur ik t ook wel he!quote:
Hier in Den Haag gaat het aardig los.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 08:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]Hier in Maastricht breekt er nu toch een waterig zonnetje door hoor
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:21 schreef ColtZ40 het volgende:
Ik wil graag pakket B doneren! Maak mijn vriendin -moppie- maar groen.
En hier is het inmiddels helemaal opgeklaardquote:
Rekeningnummer heeft hij niet nodig als hij via Paypal betaalt!quote:
Thanks.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:24 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Via paypal betalen en moppie in de beschrijving zetten?
Met streepjesquote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:27 schreef Greys het volgende:
Ha!De groene jompels hebben gewerkt!
![]()
Doe maar inderdaad, via Paypal en 'donatie -moppie-' ofzo er bij.
Is haar naam met of zonder streepjes?
Via bank betalen mag ook gewoon hoor.
En lief van je!
(Oh en die groene feestsmilies zoals jij ze noemde kan je doen door * G * aan elkaar te typen zonder spaties!)
Ja dat weet ik dan weer nietquote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Rekeningnummer heeft hij niet nodig als hij via Paypal betaalt!
Dan heeft hij aan 'asielactie@gmail.com' genoeg!
Het ziet er hier nu heel veelbelovend uitquote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En hier is het inmiddels helemaal opgeklaard
Woeiquote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:52 schreef Lienekien het volgende:
Ik wil graag een vrije donatie doen voor de asielactie. Ik heb gemaild voor het rekeningnummer.
jullie doen al zo enorm je best, beetje rustig aan mag wel hoorquote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:44 schreef Greys het volgende:
*HUISHOUDELIJKE MEDEDELING*
Wegens een beetje onderbezetting vandaag van de actiechicks ( Qwea rsi, Hara computer trouble, Greys op het werk + jarige Heer Greys en Ingetje79 op het werk ) kan het IETSJE langer duren dan u gewend bent om groen te worden of in een lijst terecht te komen. Maar dat wordt op zijn laatst vanavond allemaal weer recht getrokken!![]()
Ah, jouw ouders ook alquote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:07 schreef Greys het volgende:
HaraTot zo!
Oh wil je alsjeblieft nog even in de fipo er bij zetten:
- sigme
- vader en moeder Greys (![]()
)
- -moppie-
Die betalingen zijn binnen namelijk!
Jaaaa, Qwea. Lukt het je wel?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:10 schreef Qwea het volgende:
ik ben te verslaafd om niet te internetten![]()
Hoi dus!
Als ik weer kutdingen heb meegemaakt, zoiets als jij dus bijvoorbeeld, kijk ik ook altijd even in FFquote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:09 schreef Maes het volgende:
Ik moet even wat kwijt.
Ik zit me hier te vervelen op mijn werk en in heel wat FF topics te lezen. Het valt me op dat er zoveel positieve dingen gebeuren hier. Kijk naar dat katje met 1 oog die een goed huisje krijgt. En neem deze aktie. Elisa moet waarschijnlijk op een houtje bijten aan het eind van deze maand maar dat geeft niet want ze doet goeie dingen. En dan helpen wij haar weer met voedselpakketjes.
Heel anders van de week hier in het ziekenhuis waar mijn schoonvader opgenomen was en ik ruzie kreeg met de voedingsassistente over een plakje kaas wat de oude man niet kreeg. Bah de houding van dat mens. Als het me niet aanstond moest ik maar een klacht indienen. Ik had haar met liefde in haar eigen broodkar geduwd. En willen wijzen op dit topic zodat ze nederig in een hoekje kon kruipen.
Ach eigenlijk heeft niemand iets aan dit verhaal maar ik moest het even kwijt.![]()
p.s. Voor mijn favo automan de heer G. een dikke kus
Qwea heeft toffe pijnstillersquote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:44 schreef Greys het volgende:
*HUISHOUDELIJKE MEDEDELING*
Wegens een beetje onderbezetting vandaag van de actiechicks ( Qwea rsi, Hara computer trouble, Greys op het werk + jarige Heer Greys en Ingetje79 op het werk ) kan het IETSJE langer duren dan u gewend bent om groen te worden of in een lijst terecht te komen. Maar dat wordt op zijn laatst vanavond allemaal weer recht getrokken!![]()
Gefeliciteerd nogquote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:12 schreef Greys het volgende:
Maes, wat lief en je hebt groot gelijk!
De heer G gaat straks met zijn vader en broer op pad naar het Porsche museum in Stuttgart vandaag en morgen. Dus die is er niet eens op zijn eigen verjaardag![]()
Ik heb ze maar een groot krat met whisky en sigaren en vreterij meegegeven als kado
![]()
Poepie, je sloopt niet je armen met deze aktie he? Want dat willen we niet op ons geweten hebben!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:10 schreef Qwea het volgende:
ik ben te verslaafd om niet te internetten![]()
Hoi dus!
quote:
Geeft niets!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Gefeliciteerd nogIk b en lang wakker en heb een ongelooflijke kutdag, forgive me.
Ooh doe normaalquote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Poepie, je sloopt niet je armen met deze aktie he? Want dat willen we niet op ons geweten hebben!
Zal ik je zo anders even bellen?Zodat je de PM niet hoeft te beantwoorden over het voorstel van Elisa? Dat scheelt weer typen!
Heb je nou dat ding al klaar?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:13 schreef Harajuku. het volgende:
Of is ie morgen jarig?
Psshh, ik ga naar de fipo.
En hij is al zo lang openquote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Geeft niets!Feliciteren totaal niet verplicht, liever niet zelfs, want dan moeten we straks alweer een nieuw topic openen
![]()
Kan ik je ergens bij helpen qua kutdag?
Nee, ben net thuis. Even verder op MSN/PM, kai?quote:
*adium aanpleurtquote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En hij is al zo lang open.
Nay, als ik fed up ben en in je PM ga zeiken mag je "Ja, da's kut hè!" zeggen.
[..]
Nee, ben net thuis. Even verder op MSN/PM, kai?
quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:27 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
EN WE ZIJN OVER DE 2800,-- HET IS NIET TE GELOVEN!!!
![]()
![]()
Met grote dank aan de volgende donateurs:![]()
- Anne
- Lekiamh
- Een Mystery Man, vriend van Hara
- Fam. Bigbird
- TripleQ
- WTF2009
- Styliste
- Loveless85
- Memento-Mori
- Sander-3
- Internettie
- AndY422
- Nokwanda
- Juicyhil
- dutchie88
- Vogeltjesdans
- MysteryMan nogmaals
- Briana_muirinn
- As_33
- Fha
- Sindell
- Anboni
- het zakgeld van de verwende pappoezen van DancingPhoebe & zovty
- Pussydeluxe & Erwinbey
- Danielluh
- Draculettetje
- Piranja
- MissBliss & Re
- Yahiko750
- Ml-etje
- BrandX
- Jojo
- Automatic_
- Zotheid
- Conleche
- Tisauch
- Sheonlydreams86
- DABAmaster
- supkaa
- MamsX
- Het dochtertje van MamsX (Pvoessss!)
- Smash-it
- Phaidra
- oh oh
- Desunoto
- Heer Greys
- Muis006
- TheFrankey
- MamaBliss
- Jill-RMC
- Netsplitter
- TheZapster
- Xummon
- Krentenbol.
- Xebber
- Dizzy-Miss-Lizzy
- YskaFredriksson
- TDHS
- Harajuku.
- ImTheBase
- Anywhere
- Mjan
- Goodbye
- Gloei
- De vriend van Fha
- HuHu
- Minkuukel
- Maes
- Misan
- Raissa & Milanese
- Schunckelstar
- Semnai
- JJH
- Jora23
- Addict89
- Venomsnake
- ChipsZak.
- Meneer Draakje en Ronja
- Ps2K
- P.F
- -J-D-
- Lente_ninja
- Maiar
- Whiskers
- Teckna
- Fruityloop
- Blackviper
- Peter6000
- intoxicated
- Yngwie
- Skaai
- iamredleader & Tinuviel
- Pretkroket
- Loowie
- MarjoleinA
- Dutchsannie
- Mafkees01
- Eleusis (![]()
wat veul! )
- Maraatje
- Verita
- Dinooo
- Jetje86
- Biancavia
- Clesar03
- Disana
- dddour
- SCH
- tonja
- nies
- angelcakes
- -bubseltje-
- Guess.
- Susi
- Hukkie
- Cresto69
- De heer of mevr. B.M. V. uit Bodegraven
- Soury
- Getl0st
- Leanne
- HV
- Millitia
- Lau.
- PV
- hondjes
- IkBenOzan
- beequeen
- AlphaOmega
- MarijkeZwolle
- Oblivion
- Popples
- Prowl
- Heartwork
- Slappy
- Sjeekie_Beekie
- blckbb
- Flubberbal
- Charged
- Xenia
- Papabear
- Innepin
- De heer M.V. uit Sch. ?
- Miss_S
- Chanty
- Rinoa
- Debsterr
- Cat22
- Morretje
- Ravage
- Mips (pussy van Loveless85)
- Noortje
- Fascination
- De heer of mevrouw H.E. uit Zwolle
- Deisyy
- Day
- Sinceria
- Ole
- MinderMutsig
- Lindytje
- Pisces29
- Jessy.G
- Pagan
- Rinoa
- Waterkip
- Qebbel
- Tirannetje24
- L.in
- Jolene
- Mevr. Minkuukel
- Étoile
- Tahiti
- Duderella
- Mellow_
- Mama van ChipsZak
- Filles
- Soldier
- Loontjah
- sigme
- vader en moeder Greys
- -moppie-![]()
![]()
[ afbeelding ]
STA JE NIET IN DEZE LIJST of ben je nog niet groen en heb je wel gedoneerd, geef dan alsjeblieft even een gil in het topic. Wij zijn ook maar mensen, dus helaas maken we wel eens een foutje of zien we iemand over het hoofd, ook al proberen we dat niet te doen natuurlijk. Dus roep gerust, dan kijken we het na en zetten we je er bij en schilderen we je groen!![]()
Wanneer heb je het overgemaakt? Misschien is het nog niet binnen?quote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:42 schreef KellyPelly het volgende:
Even kijken of ik al groen ben
Heb gisteravond geld overgemaakt, dus het zou er moeten zijn....
Dat is snel, ik ben nu al groen!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:52 schreef Lienekien het volgende:
Ik wil graag een vrije donatie doen voor de asielactie. Ik heb gemaild voor het rekeningnummer.
Succes meissies, tot straks!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:57 schreef Qwea het volgende:
hara en ik zijn ff dr pc fixen, poging tot althans
en het geld is onderweg....quote:
Gisterochtend, ik heb abn dus kan idd even duren voor het op een ing rek. staatquote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Wanneer heb je het overgemaakt? Misschien is het nog niet binnen?
De lijst in de fipo wordt gemaakt aan de hand van de bankafschriften
Maar ik kan best een foutje hebben gemaakt, dus zeg even of het er al zou moeten zijn!
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Succes meissies, tot straks!
Ik heb wel nog een nieuwe tussenstand (en weer ruzie met die teller...)![]()
![]()
We hebben al 3176,--!!!!
![]()
![]()
Ik ga je een kloddertje groen laten geven!quote:
Ik heb net gekeken en het is er!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gisterochtend, ik heb abn dus kan idd even duren voor het op een ing rek. staat
Oh, wat goed!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:03 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
We hebben al 3176,--!!!!
![]()
![]()
Heb je verstand van die dingen? HELP, mijn hoeren vista PC is debiel.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:23 schreef hecoson het volgende:
wat is er mis met pc van hara .
en superactie blijf dit nog even volgen
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:03 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
We hebben al 3176,--!!!!
![]()
![]()
Ik zet um wel vast klaar...mocht het dan pas na half 2 worden, dan moeten ze maar ff terugzoeken voor de link.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:34 schreef Greys het volgende:
Ik ben zo even een uurtje weg, niet te veel kleppen he, anders hebben we geen nieuw topic want dan is er even niemandOf misschien dat Ing dat kan doen in haar pauze anders!
![]()
(Een ander kan wel een nieuw topic openen, maar een van ons zou toch de fipo eigenlijk het liefst hebben om de donateurslijst in bij te werken steeds, vandaar!)
Volgende staat klaar met fipo....quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaa, geweldig he? Het gaat maar door en door!
Heeft ingetje al klaargezet Qquote:
staat al klaarquote:
Die plaatst alvast een tvp voor straksquote:
Okequote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die plaatst alvast een tvp voor straks
Omdat je zo aandringtquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Dus ff doorleuteren, dan kunnen we naar de andere!
Nee helemaal niet hoorquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oke![]()
valt het op dat het topic vol moet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |