Filles, Soldier en Loontjah ookquote:Op donderdag 23 juli 2009 23:11 schreef Greys het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
3000! Dat hadden we nooit durven dromen aan het begin!
En we waren anders nog niet eens begonnen, pas op 1 augustus
Oh Hara-dear: Mellow_ en de Mama van ChipsZak. mogen ook in de fipo!
Over spuiterds gesproken: zijn de centen van mijn pap 'n mam eigenlijk al eens binnen?quote:
Is al fixedquote:Op donderdag 23 juli 2009 23:13 schreef dddour het volgende:
Was er nnou gezeik met paypal hoorde ik? hebben jullie het geld nou van de mensen die met paypal hebben betaald?
dudequote:Op donderdag 23 juli 2009 23:19 schreef Duderella het volgende:
Ik heb gestort hoor. Heel veel succes jullie!
Ceeeeeeeeeeeeeeeelebrate good times come on!quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:19 schreef Muis006 het volgende:
Woohoo over de 3000!
This calls for
CELEBRATION![]()
![]()
Ik heb je er een PM over gestuurd, ga ik nog even doenquote:Op donderdag 23 juli 2009 23:13 schreef dddour het volgende:
Was er nnou gezeik met paypal hoorde ik? hebben jullie het geld nou van de mensen die met paypal hebben betaald?
quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:39 schreef Oblivion het volgende:
Ja hoor, over de 3000?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jullie gaan goehoed!
We nemen wel iets lekkers voor ze meequote:Op donderdag 23 juli 2009 23:41 schreef blckbb het volgende:
[..]
![]()
Is er trouwens verder niks nodig daar voor de medewerkers zelf zegmaar? geen materialen zoals stoelen / banken / weetiknietwat wat we kunnen doneren aan die mensen daar?
Uiteraard!quote:
Hallelujah.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:19 schreef Muis006 het volgende:
Woohoo over de 3000!
This calls for
CELEBRATION![]()
![]()
Staat je goed dat groen, ren je nu ook weer weg?quote:
Dank je honey.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Staat je goed dat groen, ren je nu ook weer weg?![]()
Ze zijn daar wel vegetariers. Voor jullie met iets vleselijks aankomenquote:Op donderdag 23 juli 2009 23:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
We nemen wel iets lekkers voor ze mee
Ik neem Greys mee. Dat zal ze lerenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:07 schreef jora23 het volgende:
Ze zijn daar wel vegetariers. Voor jullie met iets vleselijks aankomen
Ik weet niet wat het is, maar als jij je hier laat zien gaat het direct over 'na-23:30-uur-dingen'. Dat geeft te denken.quote:
Jaarloezie zeg ik je, jáárloeziequote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:14 schreef Greys het volgende:
Ja ik weet ook niet hoe ik dat nou op moet vatten!![]()
Vreselijk lekker, vast en zeker.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik weet ook niet hoe ik dat nou op moet vatten!![]()
Babequote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:25 schreef jora23 het volgende:
Sorry jongens,
Ik ben gewoon verpest door Q...
Voor ik haar kende durfde ik zulke opmerkingen niet eens te maken![]()
Maar nog steeds super wat jullie hier doen! Gaat echt hard.
Ik ga mijn bedje opzoeken.
Trusten
Ik heb gisterenavond gestort, maar dat is nog niet bijgeschreven. Maar zo weten we dat we in elk geval de € 3.000 voorbij zijnquote:Op vrijdag 24 juli 2009 08:23 schreef Phaidra het volgende:
Huh? DABA, loop jij achter of loopt de rest voor? Aangezien er hierboven gezegd wordt dat we over de 3000 heen zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |