Filles, Soldier en Loontjah ookquote:Op donderdag 23 juli 2009 23:11 schreef Greys het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
3000! Dat hadden we nooit durven dromen aan het begin!
En we waren anders nog niet eens begonnen, pas op 1 augustus
Oh Hara-dear: Mellow_ en de Mama van ChipsZak. mogen ook in de fipo!
Over spuiterds gesproken: zijn de centen van mijn pap 'n mam eigenlijk al eens binnen?quote:
Is al fixedquote:Op donderdag 23 juli 2009 23:13 schreef dddour het volgende:
Was er nnou gezeik met paypal hoorde ik? hebben jullie het geld nou van de mensen die met paypal hebben betaald?
dudequote:Op donderdag 23 juli 2009 23:19 schreef Duderella het volgende:
Ik heb gestort hoor. Heel veel succes jullie!
Ceeeeeeeeeeeeeeeelebrate good times come on!quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:19 schreef Muis006 het volgende:
Woohoo over de 3000!
This calls for
CELEBRATION![]()
![]()
Ik heb je er een PM over gestuurd, ga ik nog even doenquote:Op donderdag 23 juli 2009 23:13 schreef dddour het volgende:
Was er nnou gezeik met paypal hoorde ik? hebben jullie het geld nou van de mensen die met paypal hebben betaald?
quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:39 schreef Oblivion het volgende:
Ja hoor, over de 3000?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jullie gaan goehoed!
We nemen wel iets lekkers voor ze meequote:Op donderdag 23 juli 2009 23:41 schreef blckbb het volgende:
[..]
![]()
Is er trouwens verder niks nodig daar voor de medewerkers zelf zegmaar? geen materialen zoals stoelen / banken / weetiknietwat wat we kunnen doneren aan die mensen daar?
Uiteraard!quote:
Hallelujah.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:19 schreef Muis006 het volgende:
Woohoo over de 3000!
This calls for
CELEBRATION![]()
![]()
Staat je goed dat groen, ren je nu ook weer weg?quote:
Dank je honey.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Staat je goed dat groen, ren je nu ook weer weg?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |