Leg haar dan even uit hoe, dan lukt het haar ook wanneer jij er niet bentquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:50 schreef DABAMaster het volgende:
ik heb m nu voor je geupdate.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, ¤2820quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:56 schreef ChipsZak. het volgende:
Heb ik nog belangrijke dingen gemist?
Ik kan pagina 3 dus niet bekijken he.
Ik deed een komma ipv een punt geloof ikquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Leg haar dan even uit hoe, dan lukt het haar ook wanneer jij er niet bent
Ik vind die sites trouwens heel leuk enzo, maar ik ga niet met al die links in de weer, ik blijf mijn foto's gewoon van Photobucket halen en asielactie.nl staat in mijn sig.
Gewoon dikke vingersquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik deed een komma ipv een punt geloof ik![]()
Ben toch wel zo'n techneut he
Had ik ook. Je doet zeker een komma ? je moet een punt doen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wilde de teller updaten naar 2820,97 maar ik heb het al twee keer gedaan en de teller op de eerste pagina blijft op de vorige stand staan. Wat doe ik fout?
Heb ik uitgelegdquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Leg haar dan even uit hoe, dan lukt het haar ook wanneer jij er niet bent
Ik vind die sites trouwens heel leuk enzo, maar ik ga niet met al die links in de weer, ik blijf mijn foto's gewoon van Photobucket halen en asielactie.nl staat in mijn sig.
Ik ben dan zeker ouderwets ofzo, want ik vind een komma in een bedrag ipv een punt 'logischer'quote:
Zeg, ik lees mee heurquote:Op donderdag 23 juli 2009 15:00 schreef Greys het volgende:
Maar geeft niets hoor, ik laat me graag behippen door jullie! (Wat klinkt dat ranzig)
ik ookquote:Op donderdag 23 juli 2009 15:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben dan zeker ouderwets ofzo, want ik vind een komma in een bedrag ipv een punt 'logischer'![]()
Dus 2820,97 ipv 2820.20
Maar geeft niets hoor, ik laat me graag behippen door jullie! (Wat klinkt dat ranzig)
Heeft het niet iets met de digitale notering van getallen te maken?quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zeg, ik lees mee heur![]()
Een punt is niet Nederlands
Ik vraag me af of php een komma herkent.quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Heeft het niet iets met de digitale notering van getallen te maken?
Ja, ik ben ICT noob.
Ja?!quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:05 schreef ElisaB het volgende:
Ik kan het niet langer aanzien; Gedumpt katje zoekt nieuw baasje
Ik heb wellicht binnenkort een nieuwe huisgenoot
quote:Op donderdag 23 juli 2009 @ 15:05 schreef ElisaB het volgende:
Oh Elies!quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:05 schreef ElisaB het volgende:
php wel, tis de database die er moeite mee heeft in dit gevalquote:Op donderdag 23 juli 2009 15:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vraag me af of php een komma herkent.
Ik probeer het ook elke keer weer, maar eigenlijk is het met de hond en kat goed zo, en mijn moeder zegt toch elke keer weer neequote:Op donderdag 23 juli 2009 15:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh Elies!
Ik kijk ook al zo vaak in dat topic, naar Poekie Eénoog.
Kan hem er hier niet bij hebben omdat Boris niet met andere katten kan, maar wat een droppie!
aahquote:Op donderdag 23 juli 2009 15:16 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
php wel, tis de database die er moeite mee heeft in dit geval
quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:05 schreef ElisaB het volgende:
Geeft niets verder hoor, nu ik weet dat ik van die komma af moet blijven gaat het vast goed!quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:16 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
Awwquote:Op donderdag 23 juli 2009 15:05 schreef ElisaB het volgende:
Oftewel het zou wel mogelijk zijn maar dat zou een hoop extra werk voor iemand betekenen die de boel aan moet passen in php of de database.quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:16 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
Nee, heb het nu gefixt. Nu zijn zowel .'en als ,'s mogelijk.quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:47 schreef classpc het volgende:
[..]
Oftewel het zou wel mogelijk zijn maar dat zou een hoop extra werk voor iemand betekenen die de boel aan moet passen in php of de database.
Oftewel we moeten maar aan die punt wennen
Rectificatiequote:Op donderdag 23 juli 2009 15:05 schreef ElisaB het volgende:
Ja echt he?quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Rectificatie
Er heeft zich net een andere gegadigde gemeldEn ik ben blij! Als poes een huis heeft, ben ik gelukkig. Blijft er bij ons in de herberg weer een plekje vrij voor een stumper die géén ander baasje kan vinden
Ik ben zo'n ontzettende zacht ei als het om dieren gaat
Ik houd van hardgekookt maar voor jou maak ik een uitzondering.quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Rectificatie
Er heeft zich net een andere gegadigde gemeldEn ik ben blij! Als poes een huis heeft, ben ik gelukkig. Blijft er bij ons in de herberg weer een plekje vrij voor een stumper die géén ander baasje kan vinden
Ik ben zo'n ontzettende zacht ei als het om dieren gaat
quote:
In navolging van dit idee. Ik kan bij platenmaatschappijen misschien ook CD's, concertkaartjes en DVD's lospeuteren voor een veiling. Dat doen ik nu ook voor prijsvragen en reviews, dus dat kan ook vast voor zo'n actie. Is dit mogelijk denken jullie? Moet ik wel nog even overleggen met Iteejer en Danny evt. want ik weet niet in hoeverre ze bv bedrijven gelinkt willen zien aan de actie. Maar als ze dingen beschikbaar stellen voor een veiling zonder naamsvermelding of evt met alleen "beschikbaar gesteld door" oid lijkt me dit een leuke mogelijkheid. Als het mag van hogerhand kan ik ook even polsen of de andere ER's reviews ook even willen lobbyen bij maatschappijen voor boeken en filmdvd's.quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:16 schreef Pagan het volgende:
Een idee om nog meer geld bijeen te halen:
Een veiling, bijvoorbeeld als volgt:
Ik stel een CD, DVD, boek of whatever ik kwijt wil ter beschikking en bepaal de startprijs.
na X dagen/weken wint de hoogste bieder het object, betaald de prijs aan Fok! asielactie en de evt. verzendkosten aan mij.
Fok geeft mij een seintje als de betaling binnen is en ik verstuur de spullen naar de nieuwe eigenaar of deze komt het ophalen.
Dat, en een veiling van je eigen spullen, is wel heel leuk natuurlijk, alleen is het handiger om dat zelf te doen, en dan de opbrengst te schenken denk ik, ipv het via de actierekening te laten lopenquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:39 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
In navolging van dit idee. Ik kan bij platenmaatschappijen misschien ook CD's, concertkaartjes en DVD's lospeuteren voor een veiling. Dat doen ik nu ook voor prijsvragen en reviews, dus dat kan ook vast voor zo'n actie. Is dit mogelijk denken jullie? Moet ik wel nog even overleggen met Iteejer en Danny evt. want ik weet niet in hoeverre ze bv bedrijven gelinkt willen zien aan de actie. Maar als ze dingen beschikbaar stellen voor een veiling zonder naamsvermelding of evt met alleen "beschikbaar gesteld door" oid lijkt me dit een leuke mogelijkheid. Als het mag van hogerhand kan ik ook even polsen of de andere ER's reviews ook even willen lobbyen bij maatschappijen voor boeken en filmdvd's.
Zie mailquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:45 schreef Greys het volgende:
maar dat moet inderdaad even goed met Iteejer overlegd worden, want dat is ook mijn contactpersoon in deze.
Nou , verzendkosten zijn gewoon voor de koper hoor, gewoon bieden ex. verzenden, das toch wel normaal?quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:45 schreef Greys het volgende:
Ik vind het een SUPER idee, maar dat moet inderdaad even goed met Iteejer overlegd worden, want dat is ook mijn contactpersoon in deze. En even bedenken waar we die aanbiedingen gaan plaatsen dan.
Oh-oh, er moeten aparte topics voor komen lijkt me met daarbij duidelijk gemeld dat de uiteindelijke prijs overgemaakt kan worden op de Asielrekening. En we moeten even bepalen wie dan de verzendkosten gaat betalen
quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:45 schreef Greys het volgende:
Ik vind het een SUPER idee, maar dat moet inderdaad even goed met Iteejer overlegd worden, want dat is ook mijn contactpersoon in deze. En even bedenken waar we die aanbiedingen gaan plaatsen dan.
Oh-oh, er moeten aparte topics voor komen lijkt me met daarbij duidelijk gemeld dat de uiteindelijke prijs overgemaakt kan worden op de Asielrekening. En we moeten even bepalen wie dan de verzendkosten gaat betalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |