hihiquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:28 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik vind het een lelijke kleur groen.
quote:
waar staat ie danquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:45 schreef JJH het volgende:
Lees net pas ergens dat die smiley er gewoon tussenstaat, ik zat nog steeds te kutten met ctrl+c ctrl+v en de [img] tags.
We zullen je de gegevens sturen!quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:27 schreef classpc het volgende:
Ik wil graag pakket B doneren geven.
*mailtje gestuurd*
Dus ook groen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:52 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Klopt.
Is het trouwens wel mogelijk om een tagje te krijgen? Of kost dat te veel moeite?
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaallang daanquote:
even greys lief aankiekenquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:52 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Klopt.
Is het trouwens wel mogelijk om een tagje te krijgen? Of kost dat te veel moeite?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
* Greys heeft Iteejer zojuist lief aangekeken en al haar charmes in de strijd gegooid.quote:
Wat kan jij janken zegquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:57 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik wil niet groen.
Dan maar geen tagje.
Lees nou eens wat ze vraagt. Ze vraagt niet om een ander kleurtje. Ze vraagt enkel om een tagje.quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat kan jij janken zeg![]()
Dan blijf je toch gewoon zwart?
Als Noortje ander kleurtje krijgt gaarne ook voor mij regelen, want ik vind het ook niet 'zo'n mooie kleur groen'
Ahquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lees nou eens wat ze vraagt. Ze vraagt niet om een ander kleurtje. Ze vraagt enkel om een tagje.
Het is je vergeven hoor, opgewonden standje!quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah![]()
Ik dacht dat het nog dat gezeik over kleurtje was
Excuseer me, dames![]()
Oh, wat rijmt dat prachtigquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:30 schreef Brittie het volgende:
Ik doe meePakket B s'il vous plait! Mailtje komt eraan :-)!
quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:37 schreef Pink_Floyd het volgende:
Ik doe ook erg graag mee met deze superactie. Allebei de pakketten voor mij graag, mailtje komt zo and keep up the good work
Ja zo halverwege de middag zit ik al aardig in mn cafeine-rush, dus vandaarquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is je vergeven hoor, opgewonden standje!![]()
Easy on the coffee, dear! Hihi!
Dat heb ik een paar maanden geleden ook wel eens gehad ja, was ook zomaar ineens weer over!quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:40 schreef ChipsZak. het volgende:
Nou, ik zie aldoor in MyAt dat er mensen hier posten, maar ik zie als laatste steeds de reactie van classpc om 13:27
Samen dan?quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, JIJ, omdat je meedoet aan de aktie!
Overgemaaktquote:
Ik wilde de teller updaten naar 2820,97 maar ik heb het al twee keer gedaan en de teller op de eerste pagina blijft op de vorige stand staan. Wat doe ik fout?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |