Leg haar dan even uit hoe, dan lukt het haar ook wanneer jij er niet bentquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:50 schreef DABAMaster het volgende:
ik heb m nu voor je geupdate.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, ¤2820quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:56 schreef ChipsZak. het volgende:
Heb ik nog belangrijke dingen gemist?
Ik kan pagina 3 dus niet bekijken he.
Ik deed een komma ipv een punt geloof ikquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Leg haar dan even uit hoe, dan lukt het haar ook wanneer jij er niet bent
Ik vind die sites trouwens heel leuk enzo, maar ik ga niet met al die links in de weer, ik blijf mijn foto's gewoon van Photobucket halen en asielactie.nl staat in mijn sig.
Gewoon dikke vingersquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik deed een komma ipv een punt geloof ik![]()
Ben toch wel zo'n techneut he
Had ik ook. Je doet zeker een komma ? je moet een punt doen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wilde de teller updaten naar 2820,97 maar ik heb het al twee keer gedaan en de teller op de eerste pagina blijft op de vorige stand staan. Wat doe ik fout?
Heb ik uitgelegdquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Leg haar dan even uit hoe, dan lukt het haar ook wanneer jij er niet bent
Ik vind die sites trouwens heel leuk enzo, maar ik ga niet met al die links in de weer, ik blijf mijn foto's gewoon van Photobucket halen en asielactie.nl staat in mijn sig.
Ik ben dan zeker ouderwets ofzo, want ik vind een komma in een bedrag ipv een punt 'logischer'quote:
Zeg, ik lees mee heurquote:Op donderdag 23 juli 2009 15:00 schreef Greys het volgende:
Maar geeft niets hoor, ik laat me graag behippen door jullie! (Wat klinkt dat ranzig)
ik ookquote:Op donderdag 23 juli 2009 15:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben dan zeker ouderwets ofzo, want ik vind een komma in een bedrag ipv een punt 'logischer'![]()
Dus 2820,97 ipv 2820.20
Maar geeft niets hoor, ik laat me graag behippen door jullie! (Wat klinkt dat ranzig)
Heeft het niet iets met de digitale notering van getallen te maken?quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zeg, ik lees mee heur![]()
Een punt is niet Nederlands
Ik vraag me af of php een komma herkent.quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Heeft het niet iets met de digitale notering van getallen te maken?
Ja, ik ben ICT noob.
Ja?!quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:05 schreef ElisaB het volgende:
Ik kan het niet langer aanzien; Gedumpt katje zoekt nieuw baasje
Ik heb wellicht binnenkort een nieuwe huisgenoot
quote:Op donderdag 23 juli 2009 @ 15:05 schreef ElisaB het volgende:
Oh Elies!quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:05 schreef ElisaB het volgende:
php wel, tis de database die er moeite mee heeft in dit gevalquote:Op donderdag 23 juli 2009 15:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vraag me af of php een komma herkent.
Ik probeer het ook elke keer weer, maar eigenlijk is het met de hond en kat goed zo, en mijn moeder zegt toch elke keer weer neequote:Op donderdag 23 juli 2009 15:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh Elies!
Ik kijk ook al zo vaak in dat topic, naar Poekie Eénoog.
Kan hem er hier niet bij hebben omdat Boris niet met andere katten kan, maar wat een droppie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |