Ik ben gedwongen overgestapt op Bagger. Ik wilde echt nietquote:
Dan moet ik meteen aan de BSB denkenquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ben gedwongen overgestapt op Bagger. Ik wilde echt nietNo way no how, maar het went erg snel
quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
. Ik vind het echt tof
Dus wat mij betreft kijken we wat de mogelijkheden zijn.
Backstreet boys? Ik was meer van de Spice Girlsquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan moet ik meteen aan de BSB denken
I'll never breeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeak youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur heaaaaaaaaaaaaaaaaaaart
I'll never maaaaaaaaaaaaaaaaaaaake youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu cryyyyyyyyyyyyy
Team Backstreet Boys!quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Backstreet boys? Ik was meer van de Spice Girls
Zal ik het anders met Iteejer overleggen? Zeg maar wat je prettiger vindtquote:
Bij mijn feestje had ik een playbackshow. Alle Spice Girls stickerboeken waren binnen no time weg, de rest moest het met BSB stickerboek doenquote:
Ik was vroeger altijd op Howie dus doe mij dat stickerboek maarquote:Op donderdag 23 juli 2009 17:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Bij mijn feestje had ik een playbackshow. Alle Spice Girls stickerboeken waren binnen no time weg, de rest moest het met BSB stickerboek doen
Had/Heb ik dus ook last van.quote:
man, ik denk "JAAAAAAAAAAAA'quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:07 schreef Harajuku. het volgende:
QWEA INBOXXXXXXXXX GREYS OOK
Zou het dan eindelijk
Ze nemen het in beraadquote:Geachte mevrouw Q,
Hartelijk dank voor uw mail waarin u ons vraagt uw asielactie, dit jaar ten behoeve van de Stichting Dierenthuis, te ondersteunen.
Wij hebben uw verzoek in goede staat ontvangen en nemen het in beraad.
In de loop van de volgende week zullen wij er inhoudelijk op reageren.
Met vriendelijke groet,
PrimeVal bv
Monique Hoogvliet
Oh, een bedrijf dat niet meteen met nee antwoordt! Ik ben benieuwd!quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:07 schreef Harajuku. het volgende:
QWEA INBOXXXXXXXXX GREYS OOK
Zou het dan eindelijk
Mag ook, iteejer en Danny hebben dezelfde mail gehad als jullie zojuist, dus ik denk dat ze wel redelijk snel terugmailen. Jullie kennen de details en restricties van de actie, ik niet. Dus evt. je kan wel wat aanvullen na mijn mailtje om ze te overtuigen mocht dat nodig zijnquote:Op donderdag 23 juli 2009 17:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Zal ik het anders met Iteejer overleggen? Zeg maar wat je prettiger vindt
Daarom. De rest was gelijk NEE.quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
man, ik denk "JAAAAAAAAAAAA'
[..]
Ze nemen het in beraad
Nou ja, iig iemand die er niet negatief tegen over staat gelijk. En primeval is echt geweldig spul. Ik gebruik het zelf ook voor Baloe
Graag gedaan hoor.quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:15 schreef TwyLight het volgende:
dit was een test, bedankt voor uw medewerking
deze mag verwijdert worden
Dat dus.quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:25 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb nergens last van inFOK!silver
Waar héb je het over?quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:28 schreef Harajuku. het volgende:
Kan sponsor tag niet Sponsor -> Positief, nu zie je nog net een p
Iemand heeft in Gmail dat gemaakt, net zoals betaald/niet betaaldquote:
Niet per se grootser, maar ik denk wel dat het handiger is om het apart te doen. Zeker met al dat gelul hier, valt gewoon niet bij te houden denk ik.quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:06 schreef Greys het volgende:
Even een opmerking over die 'veiling' die Pink_Floyd opperde.
Denken jullie niet dat het 't beste is om dat gewoon in deze topics te doen? Kleinschalig? Dat we lekker alles bij elkaar (en dus te overzien!) houden?
Ik bedoel het dus zo: als iemand iets te 'veilen' heeft, al is het een leuk boek of wat dan ook, dan zet diegene daarvan een foto en een vriendelijk startprijsje in dit topic en dan mogen de mensen er hier op bieden. Misschien dat we dan ook nog wat nieuwe mensen hier naar toe trekken, lurkers die ineens iets willen hebben. En zo niet, dan hebben we lol.
Of er dan wel of niet een gesigneerd exemplaar van het één of het ander komt, dan is dat mooi meegenomen. Mocht het niet lukken, dan is dat ook goed.
Of zien jullie het grootser? Met aparte topics enzo?
Oh!quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Iemand heeft in Gmail dat gemaakt, net zoals betaald/niet betaald
Scusi; "Gmail labels"quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh!
Ik liep hier al als een kip zonder kop te speuren naar Sponsortagjes
Oke. Goed punt. Dan één apart Asielactie Veilingtopic er bij openen in F&F dat ook sticky zou mogen evt dan?quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Niet per se grootser, maar ik denk wel dat het handiger is om het apart te doen. Zeker met al dat gelul hier, valt gewoon niet bij te houden denk ik.
Greys-taal: 'die dingetjes die voor de mails staan'.quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Oke. Goed punt. Dan één apart Asielactie Veilingtopic er bij openen in F&F dat ook sticky zou mogen evt dan?
Dat een goed plan?
En ik had nog geëdit in mijn vorige bericht, dat we dan bv op 1 augustus kunnen beginnen en dat de FP berichten dan tenminste ook weer iets nieuws over ons te melden hebben
Die dingetjes die voor die virtuele brieven staan,quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Greys-taal: 'die dingetjes die voor de mails staan'.
Kijk, dán snap ik het
Ik zou het zeker in een apart topic doen (of zelfs aparte topics per te veilen voorwerp), waarin alleen geboden kan worden. Want anders houd je het als bieder maar ook als veilingmeester echt niet bij. Wieberen over de hoogte van het bedrag en over de spullen kan dan weer hier.quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Niet per se grootser, maar ik denk wel dat het handiger is om het apart te doen. Zeker met al dat gelul hier, valt gewoon niet bij te houden denk ik.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zou het zeker in een apart topic doen (of zelfs aparte topics per te veilen voorwerp), waarin alleen geboden kan worden. Want anders houd je het als bieder maar ook als veilingmeester echt niet bij. Wieberen over de hoogte van het bedrag en over de spullen kan dan weer hier.
Lijkt me een goed ideequote:Op donderdag 23 juli 2009 18:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben zelf voorstander van 1 Veilingtopic, al dan niet sticky (dat maakt mij ook niet uit). Maar wel in F&F en ik denk één veilingobject per keer. Dus als de ene is afgelopen, bv gedurende 24 uur (lijkt me voldoende, het moet wel leuk blijven) dan de volgende. En in de OP bv een lijst met een korte omschrijving per voorwerp, op volgorde. Zodat je weet op welke dag er wát geveild gaat worden zodat je er op tijd bij kunt zijn.
BV:
1-8 Boek blablabla, aangeboden door XXX, startprijs xxx
2-8 CD blablabla, aangeboden door XXX, startprijs xxx
enz.
Ben zelf voorstander van 1 Veilingtopic, al dan niet sticky (dat maakt mij ook niet uit). Maar wel in F&F en ik denk één veilingobject per keer. Dus als de ene is afgelopen, bv gedurende 24 uur (lijkt me voldoende, het moet wel leuk blijven) dan de volgende. En in de OP bv een lijst met een korte omschrijving per voorwerp, op volgorde. Zodat je weet op welke dag er wát geveild gaat worden zodat je er op tijd bij kunt zijn.quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zou het zeker in een apart topic doen (of zelfs aparte topics per te veilen voorwerp), waarin alleen geboden kan worden. Want anders houd je het als bieder maar ook als veilingmeester echt niet bij. Wieberen over de hoogte van het bedrag en over de spullen kan dan weer hier.
Het (dit) aktietopic moet wel sticky blijven, anders doet ons automagische linkje in de sigs het niet meer.quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:30 schreef conleche het volgende:
O ja, Hara heeft wel een punt! Ik kijk ook nooit naar sticky topics........misschien dat dit topic én sticky kan én gewoon???
Bovendien wordt er zoveel gepost in dit topic dat het vanzelluves al bovenaan staat!
ikquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Iemand heeft in Gmail dat gemaakt, net zoals betaald/niet betaald
Hahhaaaaaaaaaaahahahahaquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:27 schreef Muis006 het volgende:
Zeg Greysel, hebbie het saldo al weer es gecheckt?
Wat vraag jijquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:35 schreef Qwea het volgende:
Greys, weet je al meer van iteejer over mij vraag?
Misschien handig om er, bij moeilijk verstuurbare dingen, een plaats/gemeente in te noemen waar het kan worden afgehaald.quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben zelf voorstander van 1 Veilingtopic, al dan niet sticky (dat maakt mij ook niet uit). Maar wel in F&F en ik denk één veilingobject per keer. Dus als de ene is afgelopen, bv gedurende 24 uur (lijkt me voldoende, het moet wel leuk blijven) dan de volgende. En in de OP bv een lijst met een korte omschrijving per voorwerp, op volgorde. Zodat je weet op welke dag er wát geveild gaat worden zodat je er op tijd bij kunt zijn.
BV:
1-8 Boek blablabla, aangeboden door XXX, startprijs xxx
2-8 CD blablabla, aangeboden door XXX, startprijs xxx
enz.
Voor de 3000 euro?quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahhaaaaaaaaaaahahahaha
0,03
VOOR EEN ROND BEDRAG
PS MCARMY RULES*
Ik ga weer eens even een totaalstandje maken dan van PayPal en ING
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |