Nee Greys, je bent nu een F&F fundi en geeft geen flikker om mensen. Dat is namelijk schier onmogelijk als je om dieren geeft.quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Says who?
Maar we kunnen toch geen twee akties tegelijk gaan houden?
We zitten hier in F&F en we hebben het hier druk genoeg mee.
Zegt niets over andere goede doelen of we die wel of niet goed vinden.
Beetje kortzichtige conclusie!
Ach alsjeblieft, doe me een lol en ga er toch niet op in.quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Says who?
Maar we kunnen toch geen twee akties tegelijk gaan houden?
We zitten hier in F&F en we hebben het hier druk genoeg mee.
Zegt niets over andere goede doelen of we die wel of niet goed vinden.
Beetje kortzichtige conclusie!
My pleasure.quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Hara, bedankt voor je compacte, doch duidelijke samenvatting
Laten we het dan vooral niet hebben over Greys' humeur afgelopen maandagavondquote:Op donderdag 23 juli 2009 19:58 schreef ElisaB het volgende:
Liefjes, wat zijn jullie toch heerlijk gemakkelijk op de kast te krijgen. Kijk nou nog eens goed; er is helemaal niets aan de hand, maar jullie staan gelijk met pek, knuppel en veren klaar. Hoeft niet. Jullie maken uit een lege post nog een relletje op deze manier.
Doe ff drie keer adem halen, laat je inspireren door (o.a.) Greys en geniet van je gelijkmatige humeur en dito bloeddruk
Nee, laten we dat vooral niet doenquote:Op donderdag 23 juli 2009 20:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Laten we het dan vooral niet hebben over Greys' humeur afgelopen maandagavond
Zie je nou wel!!quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:54 schreef Harajuku. het volgende:
Nee Greys, je bent nu een F&F fundi en geeft geen flikker om mensen. Dat is namelijk schier onmogelijk als je om dieren geeft.
hihihiquote:Op donderdag 23 juli 2009 19:58 schreef ElisaB het volgende:
Liefjes, wat zijn jullie toch heerlijk gemakkelijk op de kast te krijgen. Kijk nou nog eens goed; er is helemaal niets aan de hand, maar jullie staan gelijk met pek, knuppel en veren klaar. Hoeft niet. Jullie maken uit een lege post nog een relletje op deze manier.
Wilde je nou het rekeningnummer om ff wat geld te storten?quote:
Bwahahahaquote:Op donderdag 23 juli 2009 20:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Laten we het dan vooral niet hebben over Greys' humeur afgelopen maandagavond
Nope.quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Uhm...Elisa was het toch?
Kom je allang op Fok!?
Ging jij dat poesie nog nemen? (whehehe)
Ik spreek alleen namens mezelf als ik het niet zie zitten in elk gevalquote:Op donderdag 23 juli 2009 20:00 schreef ElisaB het volgende:
Ik vind het een briljant idee van P_F![]()
Weten jullie zeker dat een samenwerking met V&A niet heel leuk is
quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Leuk idee, maar vooral wel kleinschalig houden.
Anders zijn we straks allemaal overspannen in september![]()
En oh...mocht hij kaartjes voor GreenDay of Muse willen veilen, dient er eerst met mij te worden overlegd.
Lees: dienen aan mij te worden gegeven
't Gaat om de beestjes, maar het basisidee van toch echt van meneer P(agan).quote:
Ik had je al gelezenquote:Op donderdag 23 juli 2009 20:17 schreef ElisaB het volgende:
- edit: ik zal me er ook even niet tegenaan bemoeien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |