Ik was zo druk bezig met het vorige deel volposten dat ik er niet aan gedacht heb. Het spijt mij.quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:28 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik had de fipo kunnen hebben,.
En ik maar F5-en tot iemand van het Actie-team hem deed.
JE BENT WEL LAAT HE, HARA!
Geeft niks, ik heb de sepoquote:Op donderdag 23 juli 2009 19:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik was zo druk bezig met het vorige deel volposten dat ik er niet aan gedacht heb. Het spijt mij.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:21 schreef Nonneke het volgende:
Over wasmiddelen e.d heb ik nog geen nieuws, maar heb wel alvast 2 heerlijk zachte mandjes meegenomen voor de diertjes aldaar !
die zal ik tzt (hopelijk met nog veeeeeeeeeel meer) bij bigbird afleveren (die reed toch mee ?)
Hihi,quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Chipsies mama heeft net ook gestort![]()
Ben er weer trouwens...dus komt u maar!
Nonquote:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:39 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
In navolging van dit idee. Ik kan bij platenmaatschappijen misschien ook CD's, concertkaartjes en DVD's lospeuteren voor een veiling. Dat doen ik nu ook voor prijsvragen en reviews, dus dat kan ook vast voor zo'n actie. Is dit mogelijk denken jullie? Moet ik wel nog even overleggen met Iteejer en Danny evt. want ik weet niet in hoeverre ze bv bedrijven gelinkt willen zien aan de actie. Maar als ze dingen beschikbaar stellen voor een veiling zonder naamsvermelding of evt met alleen "beschikbaar gesteld door" oid lijkt me dit een leuke mogelijkheid. Als het mag van hogerhand kan ik ook even polsen of de andere ER's reviews ook even willen lobbyen bij maatschappijen voor boeken en filmdvd's.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben zelf voorstander van 1 Veilingtopic, al dan niet sticky (dat maakt mij ook niet uit). Maar wel in F&F en ik denk één veilingobject per keer. Dus als de ene is afgelopen, bv gedurende 24 uur (lijkt me voldoende, het moet wel leuk blijven) dan de volgende. En in de OP bv een lijst met een korte omschrijving per voorwerp, op volgorde. Zodat je weet op welke dag er wát geveild gaat worden zodat je er op tijd bij kunt zijn.
BV:
1-8 Boek blablabla, aangeboden door XXX, startprijs xxx
2-8 CD blablabla, aangeboden door XXX, startprijs xxx
enz.
Doe zelf.quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:48 schreef SkyChat het volgende:
Doe ook eens zo'n actie voor de voedselbank!
Ik loop voor de kankerstichting toevallig. Je weet wel, om mensen te helpen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:51 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Daar geef je geen cent aan uit, hé?!
Bedankt voor je nutteloze bijdrage.quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:51 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Says who?quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:51 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Nee Greys, je bent nu een F&F fundi en geeft geen flikker om mensen. Dat is namelijk schier onmogelijk als je om dieren geeft.quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Says who?
Maar we kunnen toch geen twee akties tegelijk gaan houden?
We zitten hier in F&F en we hebben het hier druk genoeg mee.
Zegt niets over andere goede doelen of we die wel of niet goed vinden.
Beetje kortzichtige conclusie!
Ach alsjeblieft, doe me een lol en ga er toch niet op in.quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Says who?
Maar we kunnen toch geen twee akties tegelijk gaan houden?
We zitten hier in F&F en we hebben het hier druk genoeg mee.
Zegt niets over andere goede doelen of we die wel of niet goed vinden.
Beetje kortzichtige conclusie!
My pleasure.quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Hara, bedankt voor je compacte, doch duidelijke samenvatting
Laten we het dan vooral niet hebben over Greys' humeur afgelopen maandagavondquote:Op donderdag 23 juli 2009 19:58 schreef ElisaB het volgende:
Liefjes, wat zijn jullie toch heerlijk gemakkelijk op de kast te krijgen. Kijk nou nog eens goed; er is helemaal niets aan de hand, maar jullie staan gelijk met pek, knuppel en veren klaar. Hoeft niet. Jullie maken uit een lege post nog een relletje op deze manier.
Doe ff drie keer adem halen, laat je inspireren door (o.a.) Greys en geniet van je gelijkmatige humeur en dito bloeddruk
Nee, laten we dat vooral niet doenquote:Op donderdag 23 juli 2009 20:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Laten we het dan vooral niet hebben over Greys' humeur afgelopen maandagavond
Zie je nou wel!!quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:54 schreef Harajuku. het volgende:
Nee Greys, je bent nu een F&F fundi en geeft geen flikker om mensen. Dat is namelijk schier onmogelijk als je om dieren geeft.
hihihiquote:Op donderdag 23 juli 2009 19:58 schreef ElisaB het volgende:
Liefjes, wat zijn jullie toch heerlijk gemakkelijk op de kast te krijgen. Kijk nou nog eens goed; er is helemaal niets aan de hand, maar jullie staan gelijk met pek, knuppel en veren klaar. Hoeft niet. Jullie maken uit een lege post nog een relletje op deze manier.
Wilde je nou het rekeningnummer om ff wat geld te storten?quote:
Bwahahahaquote:Op donderdag 23 juli 2009 20:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Laten we het dan vooral niet hebben over Greys' humeur afgelopen maandagavond
Nope.quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Uhm...Elisa was het toch?
Kom je allang op Fok!?
Ging jij dat poesie nog nemen? (whehehe)
Ik spreek alleen namens mezelf als ik het niet zie zitten in elk gevalquote:Op donderdag 23 juli 2009 20:00 schreef ElisaB het volgende:
Ik vind het een briljant idee van P_F![]()
Weten jullie zeker dat een samenwerking met V&A niet heel leuk is
quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Leuk idee, maar vooral wel kleinschalig houden.
Anders zijn we straks allemaal overspannen in september![]()
En oh...mocht hij kaartjes voor GreenDay of Muse willen veilen, dient er eerst met mij te worden overlegd.
Lees: dienen aan mij te worden gegeven
't Gaat om de beestjes, maar het basisidee van toch echt van meneer P(agan).quote:
Ik had je al gelezenquote:Op donderdag 23 juli 2009 20:17 schreef ElisaB het volgende:
- edit: ik zal me er ook even niet tegenaan bemoeien
Zie boven je.... wegquote:Op donderdag 23 juli 2009 20:37 schreef Netsplitter het volgende:
Laat iedereen hier ook ff mee lachen dan.
Kusje!quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zie boven je.... weg
We laten het gewoon ff rusten en de dames gaan van het weekend even om de virtuele tafel. Komt beslist in orde
Doe 'ns tellenquote:Op donderdag 23 juli 2009 20:43 schreef DABAMaster het volgende:
[ afbeelding ]
(hoe vaak heb ik deze al niet gespamd de afgelopen dagen)
Je bedoelt dat jij een euro per teller betaalt!quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doe 'ns tellen
Een euro voor elke keer(en niet smokkelen, want als je niet goed telt, trek ik er drie euro af voor elke keer dat je ernaast zit)
Zullen we eerst even voor de 3000 gaan?quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:47 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
Eind van dit topic gaan we voor de 4000!
No shit Sherlock!quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:53 schreef DABAMaster het volgende:
Je bedoelt dat jij een euro per teller betaalt!
quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
No shit Sherlock!
Nou hup, tellen jij!
Mooi; lekker goeiekoop voor mijquote:Op donderdag 23 juli 2009 20:55 schreef Qwea het volgende:Maar hij is niet zo heel vaak gespamt. Keer of 10 ?
Haha, mag jij ook tellenquote:Op donderdag 23 juli 2009 21:01 schreef DABAMaster het volgende:
#14: 1x
#13: 4x
#12: 1x
#11: 4x
#10: 1x
In totaal getoond: 2194x
Elke die ik niet geteld heb, gaat mij 2 euro kosten
quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:02 schreef Frezer het volgende:
Ik moest me hier opgeven van tirannetje24,. Want anders
.
Ohw ik wil eigenlijk welvan tiranntje24. Naja, ik meld me toch.
Je moeder.quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:06 schreef Qwea het volgende:
Hara, slaaf van me. Doe die frezer eens een pm ja
Vreet ook es wat uit
Oh, ik ben in elk geval niet de enige die gedomineerd word.quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:06 schreef Qwea het volgende:
Hara, slaaf van me. Doe die frezer eens een pm ja
Vreet ook es wat uit
11 keerquote:Op donderdag 23 juli 2009 21:01 schreef DABAMaster het volgende:
#14: 1x
#13: 4x
#12: 1x
#11: 4x
#10: 1x
In totaal getoond: 2194x
Elke die ik niet geteld heb, gaat mij 2 euro kosten
quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
11 keerIn 5 topics, dus dat levert mij de volgende rekensom op:
(11 X 55) : 2009 + eerste Pinksterdag = � 45
Hm, geen slechte score!
Ik zal zorgen dat het op de rekening komt
quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:08 schreef Frezer het volgende:
[..]
Oh, ik ben in elk geval niet de enige die gedomineerd word.
Qwea is een echte ka, maar je hebt wel een PM,quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:08 schreef Frezer het volgende:
[..]
Oh, ik ben in elk geval niet de enige die gedomineerd word.
Aan je rekenvaardigheid schort het nog een beetje, dus ga zo doorquote:Op donderdag 23 juli 2009 21:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hm, geen slechte score!
*met vingers knipt*quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:10 schreef KellyPelly het volgende:
Top actie!![]()
Ik wil graag een pakketje B.
En ik kan eventueel helpen bij het ophalen van de spullen (regio Twente) maar dan moet het wel echt eindeindeind augustus zijn ivm vakantie.
is 12 september ook goed?quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:10 schreef KellyPelly het volgende:
Top actie!![]()
Ik wil graag een pakketje B.
En ik kan eventueel helpen bij het ophalen van de spullen (regio Twente) maar dan moet het wel echt eindeindeind augustus zijn ivm vakantie.
[..]
Hm, geen slechte score!
Echt waarquote:Op donderdag 23 juli 2009 21:10 schreef DABAMaster het volgende:
Aan je rekenvaardigheid schort het nog een beetje, dus ga zo door
Ik zag het, er wordt aan gewerkt,quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Qwea is een echte ka, maar je hebt wel een PM,.
Niks mis mee toch? Prachtnr.quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:14 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik zag het, er wordt aan gewerkt,.
Heel afgezaagd wellicht maar nu heb ik dat liedje van Marillion in mijn kop zitten,.
[..]
(11 X 55) : 2009 + eerste Pinksterdag = € 45
Hm, geen slechte score!
quote:
Ow, owkee...quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:13 schreef DABAMaster het volgende:
Nee, 55!
quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, owkee...
Dus � 55 it is! Ik zal zorgen dat het een dezer dagen op de rekening komt!
*tuulk. Hara zal je zo wel doodspammenquote:Op donderdag 23 juli 2009 21:19 schreef Duderella het volgende:
Ik wil graag een geldelijke donatie doen, mag ik het info-mailtje?
Sshhtt.quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:14 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik zag het, er wordt aan gewerkt,.
Heel afgezaagd wellicht maar nu heb ik dat liedje van Marillion in mijn kop zitten,.
PM!quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:19 schreef Duderella het volgende:
Ik wil graag een geldelijke donatie doen, mag ik het info-mailtje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |