Dat lijkt me weer een beetje overdreven.quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:37 schreef Noortje. het volgende:
Is een tijdelijk subforum geen idee voor die veiling? Of is dat al voorbij gekomen?(Heb niet alles gelezen).
Nee, ik zal het straks vragen. Hij is nu even een paar uurtjes weg!quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:35 schreef Qwea het volgende:
Greys, weet je al meer van iteejer over mij vraag?
Ik hoopte op de 3000quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, ik zal het straks vragen. Hij is nu even een paar uurtjes weg!Nieuwe RONDE stand, met dank aan de extra drie cent van Muis
: 2876,--
Zeg HJ... waar blijven de shirts nou?!quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat lijkt me weer een beetje overdreven.
Mij eerlijk gezegd ook, hoe lief dan ook bedacht.quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Geen ideequote:Op donderdag 23 juli 2009 18:40 schreef 3nhsCnds het volgende:
[..]
Zeg HJ... waar blijven de shirts nou?!![]()
Alles staat dan wel bij elkaar en het is handig zoeken, net als bij V&A kan je dan allerlei topics doen met aangeboden spullen zodat het in één keer duidelijk is wat er allemaal geveild wordt. Hoef je niet 300 posts te lezen, maar dan zie je gelijk of er iets is wat je interesseert.quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik had toch al geknipt en geplakt dat er 0,03 cent extra was gestort?quote:
Dat kan je in het ene topic ook al in één oogopslag in de OP zien straks, of er iets bij zit wat je interesseertquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:40 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Alles staat dan wel bij elkaar en het is handig zoeken, net als bij V&A kan je dan allerlei topics doen met aangeboden spullen zodat het in één keer duidelijk is wat er allemaal geveild wordt. Hoef je niet 300 posts te lezen, maar dan zie je gelijk of er iets is wat je interesseert.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben niet bepaald crew meer. Ik zal even gillen voor jullie.
Ik ga mijn best doen. Als je nu regelmatig hier post kan ik je moeilijke username ook weer vinden wanneer ik wat weet,quote:
Gaat dit over fok t-shirts?quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen. Als je nu regelmatig hier post kan ik je moeilijke username ook weer vinden wanneer ik wat weet,.
Ja, van US.quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Gaat dit over fok t-shirts?want daar ben ik net over met in conclaaf met senes
Zelfs dan kan het in 1 topic, met 1 veilingstuk per dag. Is ook veel 'gezelliger' (Mien Gezellig weer hoorquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:42 schreef Harajuku. het volgende:
Maar ik verwacht ook niet zoveel veilingen hoor. Als we nou 50 dingen zouden gaan veilen of zo
US?quote:
Ik zou 1 veiling 12u laten lopen. Dus 2 veilingen per dag.quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Zelfs dan kan het in 1 topic, met 1 veilingstuk per dag. Is ook veel 'gezelliger' (Mien Gezellig weer hoor) met zijn allen in 1 topic. En het blijft enorm overzichtelijk voor ons organisatie, want dan hoeven we maar twee topics in de gaten te houden ipv 134
Dat kan ookquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou 1 veiling 12u laten lopen. Dus 2 veilingen per dag.
Maar dat zou IK doen hea...
Hoe zie je dat voor je? Eentje overdag en eentje 's nachts? Lijkt me niet handig. (arme modjes ook, nachtdienst....)quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou 1 veiling 12u laten lopen. Dus 2 veilingen per dag.
Maar dat zou IK doen hea...
Daar hebt je een punt!quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kan ook![]()
Alleen dat is voor ons 'organisatie' best bewerkelijk he! Dan moet er wel op de 'wissel'tijdstippen steeds iemand van ons bij zijn om het nieuwe voorwerp er op te zetten en de omschrijving enzo, volgens de volgorde in de OP. En stel dat iemand heel graag iets bepaalds zou willen helpen en die 12 uur precies vallen tijdens werk/reisuren van iemand, dan val je er al buiten. En je kunt ook niet de ene 's nachts en de ander overdag doen.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Sjooooo!!!
Nog een tientje overgemaakt!
"Maar DancingPhoebe, waarom een tientje?!" Hoor ik jullie denken!
Nou 5 omdat zovty weer zwart mocht. En nog 5 omdat pusoog een huis heeft!
quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Sjooooo!!!
Nog een tientje overgemaakt!
"Maar DancingPhoebe, waarom een tientje?!" Hoor ik jullie denken!
Nou 5 omdat zovty weer zwart mocht. En nog 5 omdat pusoog een huis heeft!
En waarom denk jij, dat ík zou willen weten dat jíj stijve tepels hebtquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:56 schreef Greys het volgende:
[..]
* Shirt strak trekt.... 'Kijk! Ik heb er twéé!
Oh daar doelde ik nog niet eens zo zeer opquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
En waarom denk jij, dat ík zou willen weten dat jíj stijve tepels hebt
niet goedgegaan. Maar ik denk dat jij elke keer een verkeerd ww invult ofzoquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:46 schreef Greys het volgende:
[..]Dat had ik ook al gedaan! Of was dat weer niet gelukt dan?
Hihi oeps. Jammer wel. Maar bedankt anyways.quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:00 schreef ElisaB het volgende:
DIENSTMEDEDELING
We hebben Noortje groen gemaakt, want tagje + zwart maakte Foksilver kapot (pagina's waren ná posts van Noortje niet meer te lezen in Foksilver).
/DIENSTMEDEDELING
Oh oja, da's zegmaar wel slim bedacht.quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kan je in het ene topic ook al in één oogopslag in de OP zien straks, of er iets bij zit wat je interesseert
Ik kopieer hem uit JOUW PMquote:Op donderdag 23 juli 2009 19:00 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
niet goedgegaan. Maar ik denk dat jij elke keer een verkeerd ww invult ofzo
Allemaal jouw schuld.quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:06 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Hihi oeps. Jammer wel. Maar bedankt anyways.
Edit: toch wel tof, Baggerlay-out ftw.
En idd,quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:40 schreef 3nhsCnds het volgende:
[..]
Zeg HJ... waar blijven de shirts nou?!![]()
Het zal ongetwijfeld op een of andere manier door iemand wel op te lossen zijn, maar dat heeft niet echt prioriteitquote:Op donderdag 23 juli 2009 19:06 schreef Noortje. het volgende:
Hihi oeps. Jammer wel. Maar bedankt anyways.
Edit: toch wel tof, Baggerlay-out ftw.
Lieve schat, zo moeilijk is ie toch niet? 3 en (N) half (H) seconds (sCnds)? Er zit wat logica in...quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen. Als je nu regelmatig hier post kan ik je moeilijke username ook weer vinden wanneer ik wat weet,.
Scusi, was met de hond uit. Een US actie was het, met als prijs FOKshirts.quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
US?
De mijne gaat gewoon over normale fokshirts
oooooh. Ik had het over de veiling van een fok shirtquote:Op donderdag 23 juli 2009 19:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Scusi, was met de hond uit. Een US actie was het, met als prijs FOKshirts.
Woewiee!quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Scusi, was met de hond uit. Een US actie was het, met als prijs FOKshirts.
Ja, mag ik eindelijk een deel openen?quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:24 schreef Greys het volgende:
Kan een van de dames een nieuw topic klaarzetten?
Ik wilde net gaan eten. Of zal ik het nog even snel doen... roept u maar.
Oh, dat is ook een leuke, ja.quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
oooooh. Ik had het over de veiling van een fok shirt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |