nou dat dus!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:21 schreef Maes het volgende:Nou ja zeg. Kijk ik ff niet zitten we over de 3000 euro.
Als ik iets moet doen ivm dat veilinggedoe moeten jullie roepen hoor
Yeps dat, en Greys , als mijn PB van laatst nog nodig is dan heur ik t ook wel he!quote:
Hier in Den Haag gaat het aardig los.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 08:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]Hier in Maastricht breekt er nu toch een waterig zonnetje door hoor
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:21 schreef ColtZ40 het volgende:
Ik wil graag pakket B doneren! Maak mijn vriendin -moppie- maar groen.
En hier is het inmiddels helemaal opgeklaardquote:
Rekeningnummer heeft hij niet nodig als hij via Paypal betaalt!quote:
Thanks.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:24 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Via paypal betalen en moppie in de beschrijving zetten?
Met streepjesquote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:27 schreef Greys het volgende:
Ha!De groene jompels hebben gewerkt!
![]()
Doe maar inderdaad, via Paypal en 'donatie -moppie-' ofzo er bij.
Is haar naam met of zonder streepjes?
Via bank betalen mag ook gewoon hoor.
En lief van je!
(Oh en die groene feestsmilies zoals jij ze noemde kan je doen door * G * aan elkaar te typen zonder spaties!)
Ja dat weet ik dan weer nietquote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Rekeningnummer heeft hij niet nodig als hij via Paypal betaalt!
Dan heeft hij aan 'asielactie@gmail.com' genoeg!
Het ziet er hier nu heel veelbelovend uitquote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En hier is het inmiddels helemaal opgeklaard
Woeiquote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:52 schreef Lienekien het volgende:
Ik wil graag een vrije donatie doen voor de asielactie. Ik heb gemaild voor het rekeningnummer.
jullie doen al zo enorm je best, beetje rustig aan mag wel hoorquote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:44 schreef Greys het volgende:
*HUISHOUDELIJKE MEDEDELING*
Wegens een beetje onderbezetting vandaag van de actiechicks ( Qwea rsi, Hara computer trouble, Greys op het werk + jarige Heer Greys en Ingetje79 op het werk ) kan het IETSJE langer duren dan u gewend bent om groen te worden of in een lijst terecht te komen. Maar dat wordt op zijn laatst vanavond allemaal weer recht getrokken!![]()
Ah, jouw ouders ook alquote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:07 schreef Greys het volgende:
HaraTot zo!
Oh wil je alsjeblieft nog even in de fipo er bij zetten:
- sigme
- vader en moeder Greys (![]()
)
- -moppie-
Die betalingen zijn binnen namelijk!
Jaaaa, Qwea. Lukt het je wel?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:10 schreef Qwea het volgende:
ik ben te verslaafd om niet te internetten![]()
Hoi dus!
Als ik weer kutdingen heb meegemaakt, zoiets als jij dus bijvoorbeeld, kijk ik ook altijd even in FFquote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:09 schreef Maes het volgende:
Ik moet even wat kwijt.
Ik zit me hier te vervelen op mijn werk en in heel wat FF topics te lezen. Het valt me op dat er zoveel positieve dingen gebeuren hier. Kijk naar dat katje met 1 oog die een goed huisje krijgt. En neem deze aktie. Elisa moet waarschijnlijk op een houtje bijten aan het eind van deze maand maar dat geeft niet want ze doet goeie dingen. En dan helpen wij haar weer met voedselpakketjes.
Heel anders van de week hier in het ziekenhuis waar mijn schoonvader opgenomen was en ik ruzie kreeg met de voedingsassistente over een plakje kaas wat de oude man niet kreeg. Bah de houding van dat mens. Als het me niet aanstond moest ik maar een klacht indienen. Ik had haar met liefde in haar eigen broodkar geduwd. En willen wijzen op dit topic zodat ze nederig in een hoekje kon kruipen.
Ach eigenlijk heeft niemand iets aan dit verhaal maar ik moest het even kwijt.![]()
p.s. Voor mijn favo automan de heer G. een dikke kus
Qwea heeft toffe pijnstillersquote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:44 schreef Greys het volgende:
*HUISHOUDELIJKE MEDEDELING*
Wegens een beetje onderbezetting vandaag van de actiechicks ( Qwea rsi, Hara computer trouble, Greys op het werk + jarige Heer Greys en Ingetje79 op het werk ) kan het IETSJE langer duren dan u gewend bent om groen te worden of in een lijst terecht te komen. Maar dat wordt op zijn laatst vanavond allemaal weer recht getrokken!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |